Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
meld

Weer een paar uur voorweeën gehad (bijna iedere nacht de afgelopen week), maar nu weer rustig. Morgen jongste jarig, dus dan liever niet. Maar ja, je hebt het niet voor het zeggen he...

Aapje, is oudste al weer wat bij gedraaid? Hij had toch moeilijk gedrag? Wel heel leuk om te horen dat je zo op je wolkje zit, blijf daar vooral en geniet!
@aapje op stokje altijd leuk dat er nog meer gezinnen in verbouwingen zitten ( en gelukkig niet IN dozen leven maar UIT dozen)

man zei laatst voor de grap dat als alles half af is we altijd nog een grote doos op het balkon kunnen zetten. Dat vond ik niet grappig!!!

Maar aapje ik ken die " om de 2 uur " nachten als geen ander, duurde bii mij ook heel lang ( ik bespaar je hoe lang )
@sardegna dat verhaal van aapje klinkt spannend dat het ineens zo snel kan gaan met nr 3..... Dat zullen we zien... Post je vanavond dat je bevallen bent ? Of wacht je tot het WK spanje-nederland ?
Toch overtijd deze keer, Sardegna! Lijkt me echt gek voor jou! Hopelijk niet morgen idd! Ik vrees hier ook, dat de 3e op jongste zijn verjaardag komt. Nou ja, zoals je al zei: je hebt het toch niet in de hand. Maar je maakt het nu wel erg spannend, hoor! Ik had gezien je vorige bevallingen echt verwacht dat je nu al bevsllen zou zijn! Maar ook wel weer fijn, dat je zoon nu even lekker rustig uit kon zieken! :-)

Aapje, nog heerlijk op je wolkje! De nachten klinken wel pittig...om de 2 uur!

Maar zo te horen gaat het goed met je! Ben ook benieuwd hoe het nu met je oudste zoon gaat.

Vanmiddag krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis! Dusss morgen staat in het teken van slopen!

en Viool...een doos op het balkon...niet grappig idd!
Ik voel een wee....

Nee hoor, grapje (was het maar waar )

Rikst, succes met breken. Doe je een beetje rustig aan? Je bent wel zwanger hè...

Deze krijg ik trouwens van mijn ouders als kraamkado

Ik had eigenlijk een variant met vooral lichtblauw uitgekozen, maar die was uitverkocht. Deze mocht ook van vriend (hij moet er ook mee lopen, dus toch maar even om goedkeuring gevraagd)
Leuk sardegna! Ik heb ook een draagdoek maar niet zo'n mooie ! Heel handig hoor, gewoon voor extra erbij
aapje jou zoon is ook al groot zeg! Vandaag alweer de 2de prikjes gehad was wel zielig hij moest heel hard huilen, nu ligt hij gelukkig lekker te slapen.

Balen van die nachten zeg lijkt me wel zwaar als je er al twee hebt rondlopen. Mijn baby sliep van 20.00 tot 5.30 s'ochtends!!!! Maar sinds een paar dagen geven we hem nog rond 23.00 een fles want ik vond 5.30 niet zo'n fijne tijd (schaam me dit nu te zeggen gezien jou situatie maargoed) maar hij is nog steeds wakker rond 5.30 maar nu heeft hij alleen nog geen honger haha dus maakt niks uit eigenlijk

sardegna nog steeds baby in buik spannend hoor, hoe zijn je man en kinderen eronder? word je al gestript?

Mooie draagdoek!!! Ik heb een gewone zwarte maar is veels te warm met dit weer dus gebruik ik nu af en toe de baby bjorn (schrijf je dat zo???) alleen echt niet ergonomisch heb nu al last van mijn schouders

vandaag weer cb geweest, vind dit helemaal geen fijne we hebben een andere sinds we verhuisd zijn, moeten altijd heel lang wachten had om 10 uur een afspraak en werd pas om 10.30 geholpen nou wat algemene controle dingen, ik had geen vragen, prikken erin en ik stond weer buiten.

Heb al bedacht dat ik alleen maar kom voor de prikken dus volgende maand nog een keer en dan een paar maanden niet, vind het wel best als er iets is ga ik wel naar de huisarts (is antroposofisch, kijkt dan naar de gehele mens en niet naar alleen het probleem) is veel fijner.
Hahaha sardegna, de volgende keer geloven we je niet meer ;)

Zoon is weer opgeknapt. Gisteren nog koorts gehad,maar wel weer actief. Toch de huisarts gebeld over dat 'ijlen' en die zei dat het een koortsstuip was,maar dan niet met stuipgedrag, maar kortsluiting in de hersenen...gelukkig niks raars.

Warm vandaag he? Wij zitten nu brother bear te kijken. Even uit de zon en de warmte. Lekker beetje hangen is t beste:) en straks weer een lekkere duik in t zwembad!

Ben benieuwd wanneer sardegna gaat bevallen!! Hoeveel sneller kan een derde gaan?? Ik hoop bij mij niet heel veel sneller haha! Anders mag Pinkelman vangen...

Dochter heeft net op wc gepoept! Met dit warme weer gaat het erg goed. Tuurlijk niet altijd,maar ze is bijna 20 maanden,dus vroeg genoeg!
fijn dat je zoon weer is opgeknapt pinkeltje! en goed hoor je dochter die op de wc poept! mijn dochter is 2,5 maar wil alleen nog maar op het potje...

het is echt warm zeg pffff in huis maar 24 graden gelukkig dus baby ligt daar ook de hele dag hij heeft het zoooo snel warm namelijk. maar voel me zo wel een beetje aan huis gekluisterd, het is echt te warm om iets te ondernemen!

Baby was net trouwens heel beroerd geworden van de prikken, was vorige keer ook maar het blijft eng, heel hard huilen, erg zweten en hij zag helemaal grijs/wit. Bah rotprikken. Zetpil erin, lekker knuffelen en toen trok het weer bij.
Hier ben ik ook weer heel even. IK heb gewoon geen puf op dit moment om achter de computer te zitten. Maar daar zullen jullie toch ook wel last van hebben? Vooral Sardegna en Viool lijkt me zo.

Viool ik kan me gewoon maar niet voorstellen hoe verschrikkelijk het voor jou allemaal moet zijn. En al zolang in het ziekenhuis liggen, en dan ook nog eens zoveel gezeik en gedoe te verwerken krijgen. Gelukkig voor jou is het einde in zicht, en heb je eindelijk je mooie lieve moppie inje armen!

Sardegna vandaag ook weer overleeft? Het was vandaag toch weer extreem warm. Lekker in het badje gezeten met de jongens?

Oh RW zielig is dat altijd hè als ze die prikjes krijgen? Ik vind dat ook altijid zo erg. Gelukkig zijn ze er bij mij nooit (echt) ziek van geweest. Beetje verhoging hooguit.

Pinkel idd knap van je dochter dat ze al de wc poept. Zie ik die van mij voorlopig ook nog niet doen (en die wordt over een kleine 2 weken 2).

Aapje mooi stukje tekst van jou, dat laatste stukje uit je berichtje. Dat vertelt idd heel duidelijk hoe gelukkig je bent. Blijf dat gewoon ok!!!!!!!!!

Amalia hoe is het met je uk en je mannen?

Hier dus heel erg moe, heel erg veel last van mijn hormonen, zo nu en dan misselijk, en ik ben echt al mega vet, kortom echt de eerste weken van de zwangerschap. Nog 3 nachtjes en dan mag ik naar de vk. Ben heel benieuwd wat we aan zullen treffen in mijn buik. Ik hoop wel een kloppend hartje.

Nou meiden ik ga bankhangen en even lekker niks doen. Tot later! Iedereen fijn weekend!
RW: dat is wel erg naar,die reactie op prikken! En dat met dit hete weer...

Bengel: wacht maar tot je verder bent,dan kan je alleen maar lachen om die eerste kilo's ;) spannend,bijna de echo! Ik hoop met je mee dat alles goed is!!!

Vanavond nog met de wiegbekleding bezig geweest. Ik heb een rieten mand (zal de foto een keer laten zien) en heb er heel gave stof voor nieuwe bekleding bij gezocht. Patroon uitgeraderd en nu

Druk aan de klus. Gelukkig heb ik een moeder die me een beetje stuurt. Als het af is,laat ik het wel zien!

Fijne avond nog en sardegna: zet m op (mocht t vannacht beginnen;))
bengel je bent echt zwanger zo te horen! Die eerste maanden zijn zwaar he! Spannend bijna naar de vlos!

Ik zit nu met mijn laptop buiten in de schaduw dus dat is heerlijk!

pinkeltje klinkt heel gaaf die wieg!

Man is even met de kids naar de stad, ik ben druk in huis bezig zodat we straks in de hitte niks meer hoeven te doen. Maar nu even pauze

baby slaapt, hij krijgt nu echt een duidelijk ritme, heel fijn. Slaapt ook goed, ook overdag. Helemaal super, hij lacht nu zoveel, echt met 3 maanden vind ik het altijd zo leuk worden! Echt genieten

sardegna hoe is het met je? Al aan het bevallen???? hoop het zo voor je!

Viool is het bij jullie in het ziekenhuis ook zo warm of is er airco?

Ik ga even een wasje vouwen
Jaaaaa, Sardegnaaaaaa?! Ik hoop, dat je gewoon lekker aan het genieten bent van je zoons verjaardag! Maarre... Mocht die kleine eigenwijs toch hebben besloten vandaag te komen: Zet em op!!!!
@dames, koekeloer even op hyves voor de nieuwtjes
Sardegna heeft een prachtig meisje gekregen

gefeliciteerd, fijn dat ze er is. Welkom lief meisje
Viool had de goede naam bij Hyves gezet hoor, ik las te snel. Even een update bij een eigen topic op Hyves over de nieuwe full house baby
Ooh is de baby op de verjaardag van haar broer gekomen? Aah irritant ha ha.
Leuk verjaardagskadootje en de hele familie is meteen ter plekke
Goedemorgen!

Sardegna hoe is jullie eerste nacht gegaan? Is je dochter echt geboren op de verjaardag van je zoon? Dat is ook bijzonder! Nouja ze is er en dat is het belangrijkste!!!!! Ben benieuwd naar de verhalen en foto's !

Amalia hoe gaat het bij jullie? En zijn de jongens er ook al helemaal aan gewent?

Ik zit hier met kippevel op de bank, heb alle deuren en ramen open haha heerlijk wat was het warm vanacht zeg!
Sardegna, en man, gefeliciteerd met jullie dochter! En de grote broers natuurlijk met hun zusje!

Bengel, voel je je al weer wat beter? 't Warme weer nodigt ook niet uit hoor, om achter een pc te kruipen...

Pfff, ben het weer nu echt gewoon helemaal zat. Werd vanmorgen echt wakker met zo'n vakantiegevoel, dat je om 8 uur (veel te vroeg in ieder geval) je tent uitdrijft omdat de zon erop staat Draagt bij mij nou niet echt bij aan een goed humeur...

Dochter is trouwens erg fanatiek inmiddels met het potje, staat tijdens het spelen rustig op om op het het potje te gaan, doet een grote plas, en gaat vervolgens weer lekker door met spelen. Maakt er verder ook geen woord aan vuil. Ben er aan de ene kant wel heel trots op, dat ze het echt gewoon de gewoonste zaak van de wereld vindt, aan de andere kant word ik er wel verdrietig van dat zoon dat gewoon helemaal niet heeft

Gisteren de halve dag weer auto's wezen kijken, we hebben nu een afspraak staan om donderdag een proefrit te gaan maken in een 307sw. Ben erg benieuwd wat dat gaat worden.

Nu eerst nog maar even een was buiten ophangen, en dan weer lekker binnen zitten...
Sardegna, ook hier een felicitatie voor jullie! Van harte met jullie dochter en zusje!
Roze wolk .... Oeiiii.... Met die dolle wkpret bij jullie !! Is er nou een donderwolk boven de Gefabriceerde tribune..

de jongens vinden dit niet leuk, mama en papa zaten vooral fanatiek met elkaar te bellen
Goedemorgen!!!

Rustig hier!

Ik heb een beetje ene katerig gevoel, en geeneens van de drank, de fles champi hebben we dichtgelaten. Echt helemaal super jammer dat Nederland verloren heeft!!!!! Wat een domper zeg! Voordeel was wel dat iedereen vroeg naar huis ging haha en dat er dus niet doorgezakt werd.

Zoon mocht de eerste helft kijken, dochter heb ik weer uit bed gehaald, het was daar 30 graden, kind had het zo warm, ze vond het prachtig en heeft met grote ogen heel veel plezier gehad de eerste helft!

Daarna heeft ze veel groeipijn gehad (heeft ze wel vaker) we lagen om 00.30 op bed, ik ben er voor haar uit geweest om 1, 2, en 3 uur en om 6 uur was de baby wakker. pffff gelukkig komt het niet vaak voor en is zoon vandaag bij opa en oma, heb ik alleen baby en mijn waarschijnlijk erg slaperige meisje
@roze wolk zo wat een nacht zeg !!!!

@sardegna hiep hiep hoera voor jouw babymeisje !! Nog een beetje geslapen?

@amalia hoe slaapt jouw kleine nu ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven