Full House

09-06-2010 20:21 2505 berichten
Alle reacties Link kopieren
naamleeftijduitgerekendleeftijd kinderenbijzonderhedenRoze wolk3022 apr. '104 en 2 Bevallen!!

07-04-2010Aapjeopeenstokje308 mei '104 en 2 Bevallen!!

10-05-2010Amalia356 jun. '104 en 2,5Bevallen!!

16-06-2010Sardegna358 jul. '107 en 5Bevallen!!

10-07-2010Viooltje3326 aug. '1011, 9 en 6Bevallen!!

15-07-2010Tieger3130 aug. '104 en 2Bevallen!!

02-09-2010Pinkeltje81295 okt. '103 en 1Bevallen!!

07-09-2010Rikst3121 okt. '105 en 1,5It's a girl!!Bengel358 feb. '113 en 2 It's a boy!!Uma2912 mrt '113 en 2 It's a girl!!5x5264 en 2

Link naar het eerste deel, een derde kindje in 2010

Link naar het tweede deel -> 2010, mama's op herhaling
Viool weer opgesabbeld of viel het mee?

Rikst meldplicht hoor

Lijkt wel steeds slechter te gaan
Amalia wat doet A nu ?? Hoe is haar drinkpatroon ?

O heeftvan 9 s,avonds tot 3 snachts geslapen. Dat zou leuk zijn als ze dit straks snachts gaat doen !

Ik ben nog steeds daas maar is ook van t vele drinken. Ik voel me gewoon suf worden tijdens de bv sessies in de avond en overdag ben ik dan ook niet helemaal fris. Er komt heel veel op mij af dan: bijvoorbeeld ik loop in de supermarkt maar al het licht, de geluiden, de mensen komen op me af en ik kan het niet verwerken. Alsof ik mn hele leven op een boerderij gewoond heb en voor het eerst in de stad kom.

@ terug naar Amalia. Is A voor de rest wel tevreden en is het alleen de bv die slechter gaat ( meer drinken ??)
zwaai!

viool heel herkenbaar heb ik ook heel lang gehad dat ik de drukte niet zo goed aan kon, het allemaal niet zo goed kon verwerken hoort er allemaal bij vrees ik en gaat gelukkig vanzelf weer over (heeft bij mij wel 3 mnd geduurd ofzo) Misschien voor de zekerheid even laten prikken of je bloedarmoede hebt zou best kunnen na een ks?

amalia ik heb met je te doen wat verschrikkelijk die rotnachten dit is geen doen zeker niet met nog 2 kinderen.

Heb helaas geen tips voor je wel een digi knuffel!

en verder lieve dames het is echt een faaaase.... ze worden echt leuker hoor als ze ouder worden J is nu bijna een half jaar en er zit zowaar een ritme in (hoewel niet zoveel als bij de andere 2 maar dat is denk ik ook onmogelijk als je de 3de bent) het slapen gaat goed etc

Verder hou ik het kort later meer, we hebben het hele weekend ons nichtje te logeren, ze scheelt 2 wk met dochter reuze gezellig en ik zeg goed te doen 4 kinderen....!

Vanavond ook nog verjaardag van man dus morgenochtend piep ik vast anders
Gefeliciteerd RW!
Gefeliciteerd met man RW!

Zo stoer is het niet viool, ik heb 5 jaar gewacht toch...

Wat dacht je van: baby krijgen binnen samngesteld gezin, met lastige ex-en en schoonouders, zeer drukbezette man, in huis wat in voortdurende verbouwingschaos verkeert, maanden in het z'huis verblijven, en dan ook nog een blije, gelukkige moeder zijn en iedere dag de medeforumsters een hart onder de riem steken.

Klinkt veel stoerder vind je niet

Zonnetje vandaag dames, genieten en opladen buiten. Eerst even koffie, zometeen lekker aan de wandel, stop ik Lmeisje in draagdoek, ben ik dol op
Viool A is heel tevreden. Ze is overdag veel rustiger dan 's nachts, bizar toch? Heb vannacht geprobeerd haar te sussen met een speen, dit lukte de 1e x daarna heb ik haar laten huilen maar na een minuut of 7 was ik het zat.

En ze werd dus om half 1 wakker terwijl ze om half 9 een fles heeft gehad en nog bv nadat ze uitgebreid gemasseerd was en in bad was geweest. Ik had haar zo moe dat ze slapend het bed in ging. Waarom wordt ze wakker?? Overdag slaapt ze soms nog langer aan 1 stuk dan 's nachts...
Arme amalia, ik heb ook geen tips, ik snap zowiezo weinig van babies... heeft ze echt honger 's nachts, of drinkt ze alleen kort om weer in slaap te komen? Middelste wilde toen hij een maand of 6-7 was nog steeds het liefst 2 of 3 x per nacht drinken, ik had altijd het idee dat het hem vooral om de geborgenheid ging, het veilige gevoel van bij mama aan de borst. Maar ik werd er zo gek van dat ik op een gegeven moment weigerde tussen 0.00 en 6.00 te voeden. De nachten gingen daar niet beter van helaas. Maar vanaf ongeveer 1 jaar ging hij ineens doorslapen en is nu de beste slaper die er bestaat
Amalia echt balen. Hier ook geen tips. Bij mviool heb ik het eerste jaar ook weleens afgevraagd " wat" het was. Maar het was zo bij hem en dus dronk hij snachts bij. Hopen dat het bij A zo snel mogelijk omkeert in overdag wakkerder dan snachts!

Heel misschien co-sleeper ? Dat je bijv je hand naar haar kan uitsteken, of makkelijker voeden zonder je bed uit te hoeven ? Ik mis dat ding best. De hangwieg is handig op zijn manier en mooi, toch moet je er wel steeds voor opstaan. Met de cosleeper en luiers naast je is je nacht misschien relaxter.

Mooi weer he. Ik wil naar het strand. Mviool wil naar vader en had al soort afgesproken dat krijg je steeds vaker. Leuk maar ook weer niet. Ik vind het jammer dat hij dan binnenzit met dit mooie weer.

Oh Sardegna ik weet niet of het stoer is maar leuk is het zeker ik zie trouwens weer op tegen het kruipen e.d ipv babytijd. Ik heb nu grote kinderen met speelgoed en kleine frummels en bij mviool was ik al panisch. Ook hapjes eten vind ik dan enge overgang. Ehm ben gewoon beetje paniekvogel.

Zwaai naar iedereen! Wij gaan naar buiten!
*** ieeeppppp!!!

Ik pas nog steeds mn leukste spijkerrokje niet.
Nou, ben er weer even . Pc staat momenteel op een laag pitje, maar dat is wel logisch. Thuis is even belangrijker. Ben moe van alle emoties van de afgelopen week, hopelijk trekt dat snel bij. Ben nu echt niet vooruit te branden nl.

Amalia, killing he, slaapgebrek. Helaas ben ik ervaringsdeskundige op dit gebied. Sterkte, hopelijk gaat het gauw wat beter!

Viool, balen dat je favo rok nog niet past . Helaas gaat het na een 2e (of 3e) niet altijd meer zo snel met afvallen. Zit bij mij nog steeds 8 kilo meer aan dan ik wil. Alhoewel het nu een beetje lijkt te gaan met afvallen, maar dat zal wel stress zijn.

Uma, fijn dat het weer wat beter gaat met je, houden zo! Dit is echt de lekkerste periode voor je lijf, je kan alles nog goed doen, niet misselijk en minder moe, heerlijk!

Sardegna, wat klink je gelukkig over Lmeisje!

RW, veel plezier met 4 kids!

Rikst, sterkte met je moeheid, heel begrijpelijk!

Hou het hier even bij, zal nog niet dagelijks meeschrijven, maar blijf wel meelezen. Hopelijk nemen jullie daar even genoegen mee. Ik hoop over een tijdje weer helemaal van de partij te zijn!
goedenavond!

Focus jij je maar op thuis hoor 5x5 veel belangrijker!!!!!

sardegna hihi moet wel lachen om je opmerking dat je niks snapt van baby's, het is je 3de, maar ik snap het wel hoor soms weet je gewoon niet waarom ze huilen. Oudste heeft tot 1,5 jaar een fles s'nachts gehad, was ook op een gegeven moment geborgenheid, nou ja ook belangrijk toch zat ik hoogzwanger van dochter hem een fles te geven hihi hij paste nog maar net op mijn schoot, en ineens was het over en sliep hij door!

Nou nichtje is weer naar huis het was erg gezellig, vanmorgen had ik het ff zwaar we lagen om 1 uur in bed en vanmorgen om 7 uur weer op, eerst had baby een poepbroek alles doorgelekt en daarna moesten ze om de beurt poepen, en daar moeten ze allemaal nog mee geholpen worden toen had ik het wel even helemaal gehad!!!

Dochter is zo goed als zindelijk ben zo trots!!!!!! Echt ineens wel alleen nog plassen ze slikt al 1,5 laxeermiddelen en nog poept ze maar af en toe ben wel benieuwd hoe dat gaat we zullen zien
5x5 ik neem er genoegen mee hoor

RW klinkt druk. Lekker al die poepers

Sardegna het is idd geborgenheid. Vannacht zwichtte ik dus toch, leg haar naast me maar ze pakte de tepel nieteens. Viel meteen in slaap.

Maarrrrr: ze heeft zojuist gedraaid! Rechts van rug naar buik. 14,5 week, vind het wel snel, slik.

Heerlijke dag zeg vandaag. Uitgebreid op de bakfiets gefietst, echt fijn. A slaapt dan of lacht naar de blaadjes .
De bruine wolk kwam weer voorbij ! Whaaahaas

ik moet lachen om mezelf. O ligt al een uur bijna in haar wiegje te trappelen en luisteren naar onze tv geluiden ( we hebben nu alleen tv op onze slaapkamer, zo'n mini ding ) ik voel me een rare moeder wsnt mn kind is wakker en ligt een beetje maar. Toch ja, tevreden. Hm raar. Dit ken ik niet. Dus ik nog een vriendin sms-en.

Kan dit wel ?? Ben ik een sloerie ?? Haha

ik wil zo so you think you can dance kijken. Vind ik geweldig. Echt heel leuk. Ik weet niet het raakt me altijd die gepassioneerde gedisciplineerde mensen.
Hoi meiden, ben er weer! Waren een weekend weg met familie, was gezellig. Zaterdag nog in Bengel-stad geweest, maar helaas geen Bengel gespot

Baby heeft flink van zich laten horen (voelen) dit weekend, zo leuk! Heb het zelfs al een keer aan de buitenkant gevoeld. Ben er zo van aan het genieten, maar ik krijg wel een beetje de kriebels van al die baby's hier die niet willen slapen, aargh! Leef met jullie mee hoor, slaapgebrek is killing!

Donderdag gaan we zien of ik gelijk heb en we ons vrouwenfront hier uit kunnen breiden!
Ik denk dat ik eens proefles tango wil doen, man wil ook mee. Zat te twijfelen tussen wat dansen maar hier nabij zit een goede tango dansschool.

Nu alleen nog wanneer. Ik geloof als owat groter is hoor .....
Spannend uma, donderdag echo!!! Nee hoor, je krijgt geen meisje, maar een jongetje, dat hadden we toch al lang voor jou besloten Wat heerlijk dat je zo aan het genieten bent!

Leuk viool tango! Wel moeilijk denk ik. So you think you can dance kijken wij ook vaak, is idd leuk programma.

Stoer hoor RW, hele weekend 4 kids! Wie weet ga je er nog een keer voor.... Tegen de tijd dat de dames onderaan het schema gaan bevallen hebben we wel weer een zwangere nodig hoor

Amalia, zou het helpen om eventjes te knuffelen/wiegen als A wakker wordt en dan weer terugleggen? Als het om geborgenheid gaat, wie weet werkt dat. En dan kan je afwisselen met man misschien. Ik weet het ook niet hoor, zeg maar wat.

5x5 leuk dat je even langskomt, en tuurlijk concentreer jij je op thuis en op jezelf. Hoe gaat het met dochter op school, als ietsje beter?

Net gesprek gehad op creche, morgen gaat mijn meisje wennen Uurtje maar hoor, maar ik vind het toch vreselijk. Ik wil haar nog helemaal nergens brengen. Het gaat echt dwars tegen mijn gevoel in dat ik over 4 weken weer ga werken.
Riiiiiiiikst? Al weeën??
wat knap van A dat ze al draait trouwens! ze is er snel bij zeg.
Zeker knap van A!
Viool, het is toch heerlijk dat O wakker in haar wiegje tevreden ligt te zijn? Ik vind het ook altijd zielig, maar A kan de laatste tijd zo heerlijk in de box liggen. Ze speelt echt dan. Met een bal waar ze tegenaan tikt, met een ding wat boven haar hoofd hangt (zo'n lijntje met poppetjes eraan). Ze is dan zo aan het ontdekken. Beter dan in mama's armen (ook voor mama beter . )

Uma donderdag al? Spannend! Mogen wij het dan ook weten?

Ja Rikst, weeën?

Nou, vannacht een pittige nacht: ik heb A met een tshirt wat ik aanhad die dag in haar eigen bedje gelegd. Op haar kamer dus en niet naast ons. En laten huilen .

Ze sliep meteen hoor maar werd om half 1 wakker. Ik heb haar dus laten huilen en na een minuut of 5 was het stil (ik vond het lang . ). Toen om 2 uur weer wakker, maar dat was pruttel pruttel en stil. Hoera! Om half 5 weer pruttelen. Toen heb ik haar gehaald want ze had om half 9 gedronken dus was het wel tijd. 4 slokken en weer slapen. Niet de moeite. Weer in haar eigen bed en toen werd ze kwart voor 7 wakker van de jongens Denk ik. Toen heeft ze echt goed gedronken. Ik heb haar weer in haar eigen bed geled en om 10 uur wakker gemaakt.

Veel wakker maar op zich positief want ze hoeft dus helemaal. Iet te drinken. Mss pak ik haar te snel? Ik ga het nog maar eens een nachtje proberen zo, wie weet.

Ik wil -naast dat ik natuurlijk sowieso mijn nachtrust terug wil- zo graag met man mee naar NY maar zolang A niet doorslaapt durf ik niet te boeken. Ga niet 3 kinderen bij mijn ouders brengen 4 dagen en dat ze dan ook nog 3X per nacht eruit moeten. 3 kinderen is al zwaar genoeg voor ze.
Amalia okee dat legt er extra druk op :(

maar niet voor hen denken hoor ! Wie weet dorn ze het graag voor jullie en het is voor hen maar voor even.

Wel goeddat je hebt uitgevonden dat ze dus niet wil drinken snachts.
Rikst ???!!
Geloof dat m'n moeder dat ook niet echt ziet zitten hoor Viool

Idd: RIIIIKST!!!
O oeps... Ben er nog!

Het ging allemaal zo soepel deze zwangerschap, maar deze laatste loodjes...Bah, ben zoooo moe!

Ik lees wel mee, hoor! Maar reageren komt er steeds niet van...

Amalia, wat rot van de nachten. Getver, slaapgebrek is killing! En helaas geen tips...

5x5, top, dat jullie thuis zo je best doen! Gelijk heb je, nu even je energie daar op richten.

Viool, jammer van je rokje...

Maar wat een leuk voornemen van de tangolessen! Echt gaaf om samen met je man

te gaan.

Sardegna, ieieiieie, meisje alweer aan het wennen op het kdv! Gaat snel! Komt vast goed. Ze klinkt als een heerlijk makkelijk meisje. Voor jezelf is het natuurlijk lastig. Snap dat wel.

Uma, oooo, spannend! Donderdag alweer de echo! Ben zoooo benieuwd!

Tieger, jammer van de bv, maar je hebt er alles aan gedaan. Het moet wel leuk blijven. Hoe gaat het nu met de fv?

Bengel, fijn weer even van je te lezen. Hoop dat het concert leuk was! Ik zag je dilemma op hyves. Niks om je raar om te voelen. Heel normaal volgens mij. Ik had het precies andersom. Zag altijd 3 jongens voor me en heb echt moeten wennen aan dit meisje in mijn buik. Maaar inmiddels vind ik het helemaal leuk!

Pinkel, fijn dat de kinderarts tevreden was. En gelukkigvhoef je je dus verder geen zorgen te maken, zo te horen.

RW, J alweer een half jaar! Snel gaat het! Maar zoooo leuk ook! Nog gefeliciteerd met de man!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven