Gemene dingen bij je kind doen.

28-04-2016 14:40 507 berichten
Ben wel benieuwd of jullie wel eens heel erg hebben gelachen om " gemene" dingen die je bij je kind hebt gedaan.



Gister gaf mijn moeder mijn zoon ( 15 maanden) een oude pop. Hij was er zo vreselijk bang voor dat wij ons echt kapot hebben gelachen ( en we hebben het gefilmd). Daarna is de pop natuurlijk de kast in gegaan en die zullen we voorlopig niet meer pakken.



Hebben jullie zoiets ook wel eens gehad?
Haha ja onze hond is ook mijn meisje, zelfs nu zoon geboren is maar nee, mijn ouders zijn niet haar opa en oma
Alle reacties Link kopieren
Och onze hond is ook een soort kind hoor. En wij zeggen ook altijd dat hij Oma met rust moet laten. Die vind hij helemaal leuk, hij reageert ook enthousiast op de woorden: Daar is oma!
quote:wyandotje schreef op 29 april 2016 @ 19:48:

Och onze hond is ook een soort kind hoor. En wij zeggen ook altijd dat hij Oma met rust moet laten. Die vind hij helemaal leuk, hij reageert ook enthousiast op de woorden: Daar is oma! Die van ons was ook zo intelligent
Schattig!
Ik geloof dat mijn moeder er ooit mee begonnen is: "Opa en oma zijn er weer" tegen de kat. Hebben we er ingehouden. Als m'n vader en moeder komen zeggen we tegen haar dat opa en oma komen.
quote:Woldertje schreef op 29 april 2016 @ 21:15:

Ik geloof dat mijn moeder er ooit mee begonnen is: "Opa en oma zijn er weer" tegen de kat. Hebben we er ingehouden. Als m'n vader en moeder komen zeggen we tegen haar dat opa en oma komen.Lekker blijven doen.
Jezus, de een mishandelt zijn/haar kind, de ander betuttelt het, weer een ander staat het af bij de geboorte, de volgende mest het vet, een ander gaat er volop mee socializen, sommige ouders werken met hun kind naar een carrière, weer anderen vergeten dat ze een kind hebben... en de ene ouders laten hun kind schrikken en de ander weer niet.



Zo krijgen we grijze muizen, carrière tijgers, werkpaarden, sierpaarden, kikkerdril, junks, sportfanaten, criminelen, politici, zelfmoordterroristen, dominees en noem maar op.



Als we alles allemaal maar hetzelfde en vooral schoon, veilig en binnen de lijntjes doen dan zijn we wel een heel gezellig land met zestienmiljoen bijna identieke persoonlijkheden. Leven en laten leven.



En geen zin in opvoeden? Neem je toch geen kind. Of wel.

En dan voed je deze niet (op).
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-04-2016 12:33
Reden: Onthullen nieuwe nick
% gewijzigd
Wat ontzettend kinderachtig Meaki om zoiets hier te komen melden, echt van een laag niveau.
quote:wyandotje schreef op 29 april 2016 @ 19:48:

Och onze hond is ook een soort kind hoor. En wij zeggen ook altijd dat hij Oma met rust moet laten. Die vind hij helemaal leuk, hij reageert ook enthousiast op de woorden: Daar is oma!



Voor onze honden is mijn vader ook opa. Hee daar is opa , worden ze helemaal dol. En dan heb ik ook nog kinderen



Mijn dochter zat eens in bad toen ik binnenkwam met gezichtsmasker groen/blauw van kleur. Ik had geen idee maar ze keek eerst heel raar. Ik zei nog ik ben het mama heb een crème op m'n gezicht. Ze keek nog een keer en begon te brullen.

Heb snel foto gemaakt en daarna haar uitgebreid getroost en achteraf heel hard gelachen om die foto. Slechte moeder ben ik.
Onthullen nieuwe Nick? Ff serieus controleer mij dan maar want ik heb deze gewoon. Heb geen zin om hier steeds met zure zeikwijven te zitten.
quote:mary57 schreef op 30 april 2016 @ 12:21:

Wat ontzettend kinderachtig Meaki om zoiets hier te komen melden, echt van een laag niveau.Staat ook gewoon een ban op, nick onthullen
Ik heb niet eens een nieuw account! Slaat nergens op dit. Maar blijkt maar weer hoe erg sommige mensen met internet bezig zijn. Als je zelfs paranoïde gedachtes ervan krijgt dan wordt het echt tijd om een leven te gaan zoeken.
quote:mary57 schreef op 30 april 2016 @ 12:21:

Wat ontzettend kinderachtig Meaki om zoiets hier te komen melden, echt van een laag niveau.Mij ontgaat het ook waarom dit nou perse gemeld moet worden. Dit wordt erg persoonlijk op deze manier. Niet leuk.
quote:WaaromPorque schreef op 30 april 2016 @ 12:47:

[...]





Mij ontgaat het ook waarom dit nou perse gemeld moet worden. Dit wordt erg persoonlijk op deze manier. Niet leuk.persoonlijk wordt het niet maar meer lachwekkend. Heb hier al gelezen dat ik een nieuw account heb en ook ergens dat ik op meerdere fora kom. Dat is allemaal niet zo maar ik vind het wel stalkerig gedrag. Het laat goed zien hoe serieus mensen een forum nemen.
quote:Lovely1987 schreef op 30 april 2016 @ 12:34:

Onthullen nieuwe Nick? Ff serieus controleer mij dan maar want ik heb deze gewoon. Heb geen zin om hier steeds met zure zeikwijven te zitten.



Er is niet letterlijk een nick genoemd. De mod omschreef het zo. Meaki doelde op een nieuwe forummer die een nick heeft, wat nogal op die van jou schijnt te lijken en hier pas een dag is.

Alsnog opruiend natuurlijk.
quote:Lovely1987 schreef op 30 april 2016 @ 12:50:

[...]

persoonlijk wordt het niet maar meer lachwekkend. Heb hier al gelezen dat ik een nieuw account heb en ook ergens dat ik op meerdere fora kom. Dat is allemaal niet zo maar ik vind het wel stalkerig gedrag. Het laat goed zien hoe serieus mensen een forum nemen.



Dat is toch niet normaal? Het lijkt zo wel een heksenjacht. "Lovely ontmaskeren".

Ik ben het niet altijd perse eens met je posts, maar dit gaat nergens over.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er nog. Leuk dat je er ook weer bent TO
Het is gewoon stalkerig gedrag, best wel sneu eigenlijk als een forum je leven zo erg beheerst. Maar ach als ze zo graag wilt weten wie ik ben had ze ook een pb kunnen sturen.
quote:WaaromPorque schreef op 30 april 2016 @ 12:53:

[...]





Dat is toch niet normaal? Het lijkt zo wel een heksenjacht. "Lovely ontmaskeren".

Ik ben het niet altijd perse eens met je posts, maar dit gaat nergens over.



En hier ben ik het dan weer enorm mee eens.

Ik vind zulk gedrag ziekelijk
quote:Corona67 schreef op 30 april 2016 @ 13:18:

[...]





En hier ben ik het dan weer enorm mee eens.

Ik vind zulk gedrag ziekelijk
quote:WaaromPorque schreef op 30 april 2016 @ 12:53:

[...]





Dat is toch niet normaal? Het lijkt zo wel een heksenjacht. "Lovely ontmaskeren".

Ik ben het niet altijd perse eens met je posts, maar dit gaat nergens over.Dat vind ik nou ook.
quote:WaaromPorque schreef op 30 april 2016 @ 13:20:

[...]







Geen idee of dit in de huisregels staat, maar ik heb haar dus ook gestaft (iets wat ik dus echt bijna nooit doe).

Moeten de mods maar kijken of het volgens de regels is
quote:Lovely1987 schreef op 30 april 2016 @ 12:34:

Onthullen nieuwe Nick? Ff serieus controleer mij dan maar want ik heb deze gewoon. Heb geen zin om hier steeds met zure zeikwijven te zitten.



Ik snap het wel hoor, ondanks dat er een hoop forummers klaar zitten om er weer open in te gaan en luisteren naar wat je te zeggen hebben zonder dat ze je de pan in hakken, dat je ervoor kiest om niet meer terug te komen hier en in te gaan op de vragen. Want het is maar de vraag of je inderdaad een eerlijke kans krijgt. Mij maakt het verder niet uit, wens je het beste toe



Wel 1 puntje, ik zou het uitschelden achterwege laten. Niemand heeft jou uitgescholden en doordat jij het doet, krijg je niet de behandeling en de houding van anderen die je misschien zou willen.
quote:Corona67 schreef op 30 april 2016 @ 14:23:

[...]



Geen idee of dit in de huisregels staat, maar ik heb haar dus ook gestaft (iets wat ik dus echt bijna nooit doe).

Moeten de mods maar kijken of het volgens de regels is



Oh was jij dat

Tja, ik weet ook niet of het letterlijk in de huisregels staat, maar het is wel opruiend in ieder geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven