Geschenktip

22-05-2012 20:48 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Hebben jullie soms suggesties omtrent wat te kopen voor een 11-jarig meisje? Mijn nichtje (ik ben haar peter) viert binnenkort haar lentefeest (als alternatief van een plechtige communie) en ik zou haar graag iets geven wat een beetje bij blijft, dat iets van blijvende waarde heeft.

Ik heb zelf echter geen kinderen dus ben geen expert op dat gebied en van mijn zus weet ik dat ze niet echt een verlanglijstje heeft dus daar kan ik al niet veel inspiratie op doen jammer genoeg :-)

Suggesties?

Alvast bedankt!

A.
Een ketting?
(bedel)armbandje?
Een ervaring heeft vaak nog meer waarde dan een 'ding'. Ik weet niet hoe je band met haar is maar ga bijvoorbeeld eens samen winkelen op jouw kosten met uiteraard een lekkere lunch oid. Of gezellig High Tea-en? Avondje theater zal ook zeker in de smaak vallen, er zijn hele leuke kindervoorstellingen voor deze leeftijd. Eerste concertbezoek? Musical? Wedden dat ze zich dat nog eeuwig blijft herinneren?!
Vroeger kreeg ik een horloge bij de communie van mijn klasgenootjes. Weet niet of ze er al eentje heeft?

En anders een musical, kindertheater of samen naar iets spannends (grote stad, zwemparadijs, ...)
Een tattoo of een navelpiercing lijken me bijzonder onvergetelijk.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Laat haar schilderen, of fotograferen door een vakman/vrouw.
U bent op zoek naar een geschenk van blijvende waarde?

Dan is een I phone aluminium cover met eigen naam of uw eigen tekst gegraveerd precies wat u zoekt.

prijs is inclusief porto

Website:

www.graveercentrale.nl
Bedankt voor de suggesties!

Dat idee van die ervaring vind ik heel goed! Ik ben een tijd geleden met haar naar een chocoladeworkshop gegaan en dat vond ze heel leuk, dus ik ga zeker eens verder denken aan iets in die richting. Tattoo of piercing vind ik er eerlijk gezegd net ietsje over :-)

Suggesties blijven ondertussen nog altijd welkom!

A.
een mooi horloge?
Ik zou denk ik ook kiezen voor een ervaring, iets doen, ergens naartoe gaan etc.

Een kado waar ik als 11-jarige heel zelf erg blij mee was en die ik nog steeds heb is een globe die tevens als lamp functioneert. Ik heb hem nog steeds!

Zo ziet het er ongeveer uit:

http://blissinimages.files.wordpress.com/2009/05/globe-lamp-1.jpg?w=405

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven