Gestopt, maar toch nog even slikken ivm vakantie?

27-08-2008 20:43 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar weken geleden zijn we gestopt met de pil.. hoera!!! Maar.. nu gaan we echt voor het eerst met z'n tweetjes op vakantie volgende week en ik dreig ongesteld te worden. Dat is natuurlijk op de eerste plaats al niet zo handig maar ook niet zo leuk op vakantie..(misschien wel de eerste en laatste samen!!) Is het dan mogelijk om toch voor die week nog even de pil te slikken en daarna weer te stoppen of is dat verre van verstandig? En zou ik dan de hele strip weer af moeten maken? Ik twijfel heel erg..
Dan gooi je wel je cyclus door de war.
Het lijkt me beter om te kiezen: óf stoppen óf nog 1 maandje.
Tja, had je dat niet eerder kunnen bedenken?

Don't fuck with hormones, they fuck you enough...
Bel even je husarts en vraag een receptje om je menstruatie uit te stellen. ZIjn ook hormonen, maar dus tijdelijk. Zodra je stopt wordt je na 2 dagen weer netjes ongesteld.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bedankt Fame! Daar heb ik wat aan!! Super! :-) Ga morgen meteen even bellen. Zo zie je maar, wist niet eens dat er zulke receptjes bestonden..
Zit ik alleen te denken.. zouden al die hormonen die je in die week binnen krijgt..(stel dat ik in deze paar weekjes plotseling toch zwanger zou zijn geworden??) dan niet schadelijk zijn voor een evt. vruchtje?? VOlgens mij heeft een test op dit moment nog niet zoveel zin, als ik mijn eerste "NOD" dag nog niet heb gehad??
Je mag het niet slikken als je zwanger bent. Dus na de laatste keer sex, nog 2 weken wachten, dan testen en dan zou je het kunnen gaan slikken, als je dus niet zwanger bent.

Maar ik heb een beetje zoiets van, had je dat niet eerder kunnen bedenken? Of gaan jullie nu opeens samen met vakantie? Toen ik aan de pil was zat ik ook altijd te rekenen zodat ik goed uitkwam met de vakantie.
quote:Mus1974 schreef op 27 augustus 2008 @ 23:04:

Zit ik alleen te denken.. zouden al die hormonen die je in die week binnen krijgt..(stel dat ik in deze paar weekjes plotseling toch zwanger zou zijn geworden??) dan niet schadelijk zijn voor een evt. vruchtje?? VOlgens mij heeft een test op dit moment nog niet zoveel zin, als ik mijn eerste "NOD" dag nog niet heb gehad??Gooi dat even in de groep als je belt met je huisarts,
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven