Gestopt met de pil in februari,spannend! Deel 2!

20-05-2008 20:56 3591 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar zijn we weer dames!!! Lipa, ik durf het bijna niet te vragen.... Wil jij een opzet maken voor het schema? Dat kun jij zo goed . Beloof ik dat ik hem weer braaf bij zal houden .

Atheena 15 mrt. 27 okt. Boepie 21 nov. Claudiajoy Cuore Drew20-23 nov. Estherz 31 mrt.26 nov.23 nov. Fennah 03 feb.jongenLente7 dec. Lieselotje3 dec. Lipa26 15 feb.11 nov. meisje/trouwen 17 nov.Marmira2 dec. Nikiet 07 jan. jongenSchrijvertje 22 apr.24 okt. Vliet11 nov. Zina72 23 mrt.
oja, ik hoorde goeie dingen over de 'zwanger worden' pillen van de etos

die wil ik eigenlijk ook wel, maar goed, weinig etos hier
Hmmmm... lente: hier een officieel jaloers. Ziet er super uit!!!

Ik word gek van die cardreader. Dochter wil de foto's van paardrijden op der hyves, maar lukt niet helemaal geloof ik.... Blontje!!!! En let op... is vast hartstikke simpel.
oja, en ik was ook zo enorm misselijk, maar toffifee, er is hoop, echt op de dag dat ik 3 maanden was was het helemaal weg. Ik kon wel janken van geluk.

Bij mij hielp vanillevla eten en cola(light) drinken wel trouwen

Je hebt ook vsm druppels geloof ik, nux vomica, zoiets. Had ik ook gekocht maar had niet het idee dat het hielp. Anderen zweren er weer bij. Ik was bereid alles te proberen.
Ken ik niet! Zwanger worden pillen? Als je ze wilt kan ik ze wel voor je halen en opsturen... of langsbrengen hahahahah
Heee Lieselotje, zuupschuut! hahaha, jammer dat je niet hier bent want hier is me toch een wijnkelder... en alleen maar van die lekkere wijn haha. Na goed, als we saampies zwanger zijn kunenn we sjoppen in Parijs, ideetje? Of, als we niet zwanger zijn... wij hebben ook een wijnkelder haha.

Mijn vent is ook vaak weg, kom je eens langs :-)

Ik ga nu ff het zonnetje in!

ltrrr
Bij mij hielp ook gele vla, cola en sinas. En meloen.

Het schijnt ook echt zo te zijn dat mensen die misselijk zijn baat hebben bij vooral sinas. maar in ieder geval prik.

En het is vreselijk..... kweetut.
langsbrengen!!!! ja gezellig gehghe. Volgende week komt mn moeder, daarna ben ik ff vrij :-))

Je kunt er ff op googlenen, er staat wel wat over op internet volgens mij. Nou ben ik echt weg hoor, ik blijf er anders achter zitten!!
nee man lekker cola light! *BURP* ik heb dr net 1 op!

toewie!!!
Ik ben voor!

Heb sowieso geen ruggegraat..... ben nogal snel in voor iets gezelligs. Weet je waar ik ook zoveel van wegslurp tegenwoordig... (heel erg, net cassis) die rosebier. Is toch net siroop???

Ook leuk om over een tijd eens af te spreken ergens middenin ofzo... Doen we als er meer zwanger zijn ofzo of als de eerste baby is geboren...
Hai Lente,

Wat leuk dat je in Frankrijk woont. Heb de hele voorgeschiedenis gemist maar is je man/vriend daar gaan werken of heeft hij daar familie? Of zijn jullie daar iets gestart net zoiets als het Roer om? Vind ik altijd zo'n leuk programma.

Fennah. Wat balen. Maar misschien wel goed dat je nu zekerheid hebt? Duurt idd wel lang en die infectie lijkt me ook erg vervelend. Misschien ook beter dat je het dan rust geeft en ff niet klust? Of even op een lager pitje? Ik hoop dat het snel beter gaat en ook dat je cyclus snel op gang komt.

Pillen v.d. Etos? Die ken ik niet...

tot snel!

Groetjes Nikiet
Pluk de dag!
Ben nu ook nieuwsgierig naar Lente d'r huis.........ff een berichtje sturen of ze ook met mij wil hyven.

Ongesteldheid is wel anders dan tijdens mijn pilgebruik by the way...heeft iemand anders dat ook?

Ben het veel erger maar daarentegen geen hoofdpijn of erge krampen...de pukkels op mijn kin zijn gelijk gebleven..das dan wel weer jammer...

Fennah...jammer hoor maar ja net wat je al zei, het was een beetje te verwachten. Nah...je weet nu tenminste wel waar je aan toe bent toch? Het is nu gewoon even afwachten op je menstruatie, hopelijk gaat dat niet te lang duren voor je....des te eerder kan je er weer voor gaan he?
Kan natuurlijk niet echt meepraten. Maar ik heb echt wel buikpijn en last onderin mijn rug.....

Ik hoop alleen dat het morgen minder is...... Ega komt thuis. Maar zoals het er nu uit ziet zit dat er niet in!
We kunnen toch bij ons in de buurt afspreken Lieselotje???

Of.....we nodigen onszelf bij Lente uit in Frankrijk....voor een weekje ofzo....zonder baby's want dan kunnen we lekker ongeneerd die wijnkelder leeglurken....!

Mja...is niet echt in de midden he ?
Tja....is niet echt fijn....zie je 'm eindelijk weer, ben je volop aan het menstrueren...(vind ik heel netjes geformuleerd van mezelf)
Doen wij zeker een x. Bij die grote overdekte van je Hebben ze lekkere broodjes.

Lente, ik ga in augustus naar St.Tropez. Kom ik dan langs jou??? Zwaai ik even naar je als ik langsrij.
En ik weet gelijjk weer waarom ik dat spiraaltje heb laten zetten toen.

Ik vind het zo'n smerige zaak...... daarbenedeninmijnbroek.
Dag dames!

Hee, opeens een nieuw topic? Duidelijke zaak; ik moet het beter bijhouden hier... heb het alleen erg druk de laatste tijd...!

Fennah helaas met een negatieve test... balen!

Ik was heel blij dat ik vorige week precies op tijd ongesteld werd, maar wat duurt het lang hè, als je dan weer een maand moet wachten! Ach ja, ik heb veel leuke dingen te doen de komende tijd dus probeer me maar niet teveel bezig te houden met het zwanger worden!

@ Cuore: ik was dit keer juist veel minder (en minder lang) ongesteld dan "normaal" toen ik nog aan de pil was... nou ja, zal er allemaal wel bijhoren!
Dames, even snel want ik zit op mijn werk. Fennah en Lipa keibedankt voor het schema!!!!
Zoooo heb ff heel snel een foto gemaakt vanuit mn kamer hihi, met de flaptop. Wilde toch weer ff gluren hier...

O jee ik hoor de schoonouders weer... hmm ff naar beneden dan maar

cuore, ik stuur je iets later wel ff mn hyves!
Mijn nieuwe NOD is 17 juni.

Ik ga met Britt nog even tennissen en daarna door naar vriendinnen om te eten met zijn allen.... gezellig.

Fijne avond allemaal en misschien check ik vanavond nog ff hier(zal wel, ben retenieuwschierig) . Zo niet.... tot morgen.

xxx
@ Fennah: wat jammer van de negatieve test.

Nu dus wachten op je menstruatie...ik hoop dat die snel zal komen.

Mijn nieuwe NOD is 11 juni.

@ Lieselot: Je kan die foto's beter eerst op de pc zetten vanaf die cardreader. Vanuit daar kan je ze naar hyves mailen of uploaden.

Ik merk dat ik de laatste dagen echt weinig doe op het werk...en dat terwijl er toch echt werk genoeg is. Dus ik ga nu echt wat doen, nog 30 minuten en dan ga ik weer wachten op de bus die niet zal komen, om vervolgens om 16 uur de trein te pakken.

Dag!
Spannend!! Eerlijk is eerlijk: Ik denk maar een ding: Hoe is het met Fennah!!! Dus dat ga ik eerst uitzoeken voordat ik verder post!!

Fennah, Helaas, ondanks het feit dat je het zelf al verwachtte is het toch erg jammer! Rustig wachten tot je cyclus op gang komt en dan kun je er echt werk van gaan maken!!!

balen ook van die infectie. Groot gelijk dat je daar dan toch even mee naar je eigen huisarts gaat. is dan toch anders he

Hier verder alles oke. De buikpijn zakt inmiddels een beetje af. Dacht vanmorgen echt dat ik ongesteld ging worden (zou in theorie kunnen als mijn cyclus opeens "normaal" zou worden) maar om in de terminologie van ons forum te blijven: tot op heden schone veeg Maar had zulke krampen....

Die krampen zijn nu weg, heb wel nog steeds een raar gevoel in mijn maag; steken, kramp, pijn. Het lijkt een beetje op veel te lang niet gegeten hebben. Heb sowieso een lintworm ofzo, want ik eet me rot... Naja, het zal allemaal wel toeval zijn!

Lente, tja misschien moet mijn lichaam er inderdaad gewoon aan wennen. Ik wacht rustig af....

Je hoort de zee!!!! *jaloers* Ik moet om de zoveel tijd toch echt even naar het strand! Ben gek op de zee!!!! Lees net dat je hem niet alleen hoort, maar ook ziet!!!!

Hihi, dat verhaal over kapster Cruella!! Ben een beetje bang voor de kapper: ze zal je maar niet mogen en uitschieten met haar schaar!! Dan kun je voorlopig niet meer over straat!

Oja, en zwangerschapspillen..... Sorry hoor, maar daar geloof ik niet zo in.... Maar goed, ieder z'n ding. Als het alleen al psychisch zou werken, dan is dat al voldoende!

Estherz, tja nu komt de periode aan van enkel en alleen kunnen wachten. Moeilijk is dat he? Maar vind het ook wel dubbel hoor: straks ben je zwanger!!! Woh!

Lieselotje, ik ben dus ook super jaloers op Lente en haar zee!!! Maar ben ook jaloers op jou: een potje tennissen! Ik heb de hele dag binnen gezeten met mijn kids (noem mijn leerlinen altijd mijn kinderen ) Lang geleden dat ik een balletje geslagen heb (jaartje of tien). Wil al tijden weer beginnen maar het komt er niet van.... Wie weet binnenkort toch maar weer eens een poging wagen.

Fijn dat manlief weer thuis is morgen!

Toffifee, mag je die pilletjes niet met een beetje limonade/frisdrank ofzo innemen? Doe ik met paracetamol ook altijd, vind ik ook zo smerig Of is het echt zwangerschapsmisselijkheid waar niets tegen helpt???

En ingewikkeld he, al dat rekenen.... Maar goed, ze kunnen dat uiteindelijk allemaal opmeten toch? (na.v. de grootte van het hoofdje enzo???)

Al die miskramen, dat blijven toch maar enge berichten. Is iets waar je eigenlijk liever niet bij stil staat....

Atheena, wat een goed vraag zeg! Heb je al even gegoogeld? Ik slik zo nu en dan ook een vitaminepilletje maar had eigenlijk niet verwacht dat dit kwaad zou kunnen. (Vitamientjes zijn toch goed voor iedereen en zeker niet schadelijk?! Maar ja misschien dus toch wel.....) Dus ben benieuwd naar de reacties!

Nikiet, fijn dat je zo heerlijk kunt genieten, van je zwangerschap en van je zoontje! Klinkt als een heerlijke dag zo!

Tja waar die klachten vandaan komen.... Maar het is niet echt een irritatie-achtige-pijn. Dat schrijnt meer lijkt me, dit is echt een buikpijn/kramp-pijn. (Moeilijk pjin omschrijven!) Ach het zal wel overgaan. Wanneer begint die misselijkheid eigenlijk, als je zwanger bent???

Lipa26 Fijn dat je weer een beetje van je hoofdpijn af bent. Nu hopen dat je verkouheid ook snel verdwijnt!! Beterschap!

Cuore Toen ik de pil gebruikte kon ik de klok er op gelijk zetten en nu is mijn complete cyclus volledig aan gort!!! Daarnaast mocht ik echt niet klagen over pukkeltjes enzo (ach dat ene plekje af en toe, hier en daar), maar nu heb ik echt tig!!! in mijn gezicht, op mijn rug.... En niet van die kleintjes, nee, van die volledige vulkanen Kortom: ik ben er niet echt veel gelukkiger van geworden. En meer of minder ongesteld... ik weet het niet, misschien ietsjes minder... Lang leve de pil!

Goed,dat was em weer! Ben toch wel nieuwsgierig: zou ik zwanger kunnen zijn? (ja het kan, maar kan het ook echt? Snappie! )Hoe gaat het met mijn cyclus? Wanneer word ik ongesteld? Word ik wel ongesteld? En waarom voel ik wat ik voel? Ik blijf in ieder geval lekker meelezen en meeposten! Jahoe!! Nu eerst maar even een bammetje eten denk ik. Honger! En het duurt vast nog even voordat manlief thuis komt

Doeg!
Hehe, ben eindelijk terug van mij werk. Maar moest in mijn pauze even posten hoor. Vind het ook zo flauw om dan een hele dag met die uitslag te wachten, hoe voorspel de uitslag ook was

Vind jullie medeleven wel heel erg lief! Echt leuk dat we mekaars belangrijke data zo goed bijhouden!

Heb me eerder nooit zo verdiept in pilletjes die je menstruatie opwekken oid, maar nu vind ik het natuurlijk wel interessant. Ik ben op sommige vlakken erg ongeduldig. Als ik iets heb besloten wil ik het nog liever gisteren dan vandaag. Dus alles wat kan helpen en niet schadelijk is natuurlijk, pak ik aan. Morgen maar eens naar de drogist. Tja, die Zwanger worden pillen van de Etos... wat moet ik me daarbij voorstellen? Ik ga zo wel ff googlen.

Schrijvertje, wat maak je altijd een werk van je postings! Wel heel erg lief hoor! Theoretisch gezien kan je natuurlijk zwanger raken deze maand he. Heel erg spannend hoor!

Lente, ik wil ook naar zee!! Maar dat wordt sowieso pas in mijn zomervakantie, omdat ik al een paar uur moet rijden om bij de noordzee te komen. Vind de zee heerlijk, maar ben niet echt een held voor wat betreft kwallen enz. vieze dingen. Ga meestal pootje baden en sprint dan weer naar mijn ligbedje haha. Moest erg lachen om je Cruelle de Vil kapper van jullie

Boepie, blij toe dat je het schema hebt kunnen vinden tussen al die berichten. Lukken de kleurtjes niet zie ik? If you need some help... Maar ja, misschien vind jij kleurtjes niet zo leuk, ben er zelf namelijk dol op, maar is bij iedereen weer anders.

Oja, volgens mij schreef Schrijvertje over die pukkeltjes, ik heb er ook last van En eerder nooit een, en nu... echt niet leuk. Van het weekend maar lekker met mijn smoelwerkje in de zon zitten, droogt je huid goed uit.

Ga nu ff uitsmijter maken, mijn vriend (alias de kok, zonder -c) heeft avonddienst en ik haat koken.

Tot straks meiden, eet smakelijk!
37 weken zwanger!
Hoi

Die "zwanger worden "pillen van de etos zijn gewoon multi vitamine waar extra foliumzuur in zit. Je hebt ook de versie voor als je eenmaal zwanger bent, en die wil ik dan in ieder geval wel gaan gebruiken. Daar zitten alle vitamines in en dan dus GEEN vitamine A want die is gevaarlijk voor de vrucht.

Ik eet niet mega gezond, dus een extra vitamientje als ik zwanger ben kan gene kwaad.

Is je uitsmijter gelukt Fennah?
FF snel, want ik moet al weer ff weg.

Balen Fennah! Maar ja, je had al zo een vermoeden. Ik heb geloof ik ook 1x getest vlak voor een afspraak. Not handy..

Cuore, ander ongesteldheid dan toen ik aan de pil was heb ik ook! Alleen dan heb ik minder ipv meer (zoals bij jou) en heb ik juist meer hoofdpijn. En meer pukkels :-S Maar wel weer minder krampen....Wierd.

Die etos pillen, die vind ik dus echt niet zo geweldig. Die had ik eerst ook, maar toen ging ik bloed laten testen en had ik een bepaalde waarde héél hoog. Daar zou ik emotionele schommelingen van krijgen, zei mijn huisarts. (Vond ik wel weer een goede smoes om te pas en te onpas te gebruiken :-D) Ik ff kijken op de verpakking, staat er 300mg (ofzo) terwijl 100 wordt aanbevolen! Ik ben dus maar snel overgegaan op die van VSM (mamma-dingen, zijn ook voor vóór de zwangerschap). Die vind ik veel beter. Hoeven ook maar 1x per dag, ipv die Etos, 2x per dag.... VSM was wel duurder, maar omdat je ze minder vaak hoeft, dus uiteindelijk weer niet.

Later!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven