Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
@jowellie: wat goed!!! wat fijn moet dat zijn met zo'n spannende start! Gefeliciteerd!
@Jowellie, super zeg! Helemaal gefeliciteerd!! Ben echt heel erg blij voor jullie....
Goedemorgen meiden!

Lekker geslapen? Ik ga zo mn MP olijfboom ophalen...

@Xasi, ik herinner me inderdaad jullie pact weer! Nog steeds niks?

@Coco, ook nog steeds niks?

@Poes, ben je er weer? Heb je het lekker gehad op Sardegna? Ik zie dat jij bijna een pretecho hebt! Is dat zo'n 3d gebeuren?

@Mundy, jij gister nog de vlk gebeld? Wanneer mag je langs komen?
goedemorgen allemaal, alles goed met iedereen?

Ben benieuwd naar je olijfboom Ugg!
@FM, ik zet wel ff een foto op hyves van tweekend, kun je hem zien!

Hoe gaat het met jou?
Goedemorgen!

Ik was gisteren echt blij. Degene die de echo maakte, was eerst stil en zei daarop direct "ja hoor, het hartje klopt!" dus ik was echt blij! Ze heeft ook helemaal ingezoomd, zodat we het konden zien. Vriendlief zat er echt naast van "he??" dus dat was wel heel erg leuk! Verder zie je nog niet al te veel, het is pas 1.13cm... kan je nagaan... en dan toch al een hartje wat klopt....

Ze zei ook nog van "ik kan niet zien waar die buikpijn vandaan is gekomen, maar het kindje heeft het allemaal overleefd, dus het is een heel sterk kindje" dus dat was ook wel erg leuk om te horen! Ik heb ook nog gevraagd of het er 1 of 2 waren, maar ze heeft er maar 1tje kunnen "spotten". :-)

@ Maris, jij mag maandag! Spannend hoor! Hoe laat moeten jullie daar zijn?

@ Xasi, heel knap dat je je in kan houden, wie weet heb jij morgen ook heel erg goed nieuws!

@ Muca, ja het was zeker spannend, vooral door hoe alles gegaan is, maar ik ga nu genieten!
@Jowellie: Wat gaaf zeg ik hoop zo dat ik maandag hetzelfde meemaak!!!!! Wij moeten om 13 uur bij de vk zijn, maar kan verandert worden als er een bevalling tussendoor komt. Maar dat hoop ik van niet.

@FM: Hier alles goed en met jou?

Gisteren zo'n gezellig dat gehad met mijn vriendin. Me ook echt zwanger gevoelt, heeft me goed gedaan!
Ja hoor gaat goed mariska, fijn dat je nu beetje kan genieten van je zwangerschap!

Is je slaapkamer eigenlijk al af? Ik ben benieuwd naar de foto's!

Hier alles prima, ik ben afgelopen maand wat minder bezig geweest met zwanger worden, het huis neemt de laatste tijd de overhand. En dat is misschien maar goed ook. Maar het viel me wel op dat ik eergister en gister tekenen had van de eisprong, terwijl ik had uitgerekend dat het al vorig weekend zou moeten zijn. Dus misschien ontdek ik toch nu dat mijn eisprong heel laat is, ivm wat normaal is bij een cyclus van mijn aantal dagen..

Als we straks weer actief gaan proberen, kan ik het checken met ovulatietesten die ik al in huis heb. Nu zie ik wel wat er gebeurt. Wel of niet zwanger is allebei OK. Budget technisch zou het eienlijk beter zijn als ik de komende 1,5 jaar niet zwanger wordt.. Maar ja. Dat vindt ik wel heel lang.. ik ga ervan uit dat we ons hoe dan ook wel zullen redden.
Hihi vind ik moet natuurlijk zonder T, maar als ik mijn bericht probeer te wijzigen krijg ik een foutmelding!!!

Aaaaarchhh #%^*&-vivaforum!!

@uggie; wat voor auto hadden jullie nu uitgezocht?
@FM: Ik zou als ik jou was dat even in de gaten houden met je eisprong en menstruatie. Als je namelijk maar een hele korte periode hebt tussen je eisprong en je menstruatie dat is het moeilijker zwanger worden. Je baarmoeder heeft dan te weinig tijd om voldoende slijmvlies aan te maken voor het innestelen van de baby.

Inprincipe wordt iedereen ongeveer 14 dagen na de eisprong ongesteld, of je nu een kortere of langere cyclus hebt. Als dat dus veel eerder is, bv 7 dagen dan is dat te kort.

Dit is niet om je bang of zo te maken helemaal niet, maar is om in de gaten te houden. En misschien heb je je eisprong nu wel niet gevoeld maar iets anders hint hint hint.
IK BEN ZWANGERRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
@Jowellie, wat geweldig dat je het hartje hebt zien kloppen, wat zul jij je heerlijk voelen!!

@Mariska, fijn dat je je nu echt zwanger voelt en er van kan gaan genieten. Spannend maandag de echo!

@Xasi en Coco, spannennddd!!!!

@Ugg, ik zou gisteren de vlk bellen, blijkt dat ze hier maar drie dagen per week open zijn en dus helaas niet op vrijdag... Had ik maar even eerder op de site gekeken Nouja, nu ga ik maandag bellen. Maakt op zich natuurlijk niet zoveel uit, maar had nu toch wel een afspraak willen hebben. Net alsof het dan pas 'echt' wordt.
@Xasi: JEEEEEEEEHHHHHHHH JOEHHHHOEOOOEOEOEOEOE Gefeliciteerd!!!! Wat goed zeg! Kon je het niet meer afwachten tot morgen???

(geen cheerpoppetjes, sorry.....anders word ik van de site geknald!)
@Xasi: Hoe voel je je?? Ben blij voor jullie!

@Ugg: Weet niet precies wanneer je weg gaat maar heel veel plezier op Ibiza! Lekker de bloemetjes buiten zetten!

@Jowellie: Ben blij dat alles goed is met je! Super zeg! Gaan jullie nu écht blij zijn! :-)

Ik heb echt onwijze pijn in mijn buik! links dit keer

Maar ovulatie test zegt nog niks..... Mijn lichaam is hard bezig met de voorbereidingen tot de eisprong heb ik het idee.

We wachten de test nog maar ff af en gaan er dan tegen aan!

:-)
@Xasi: Ooohhhhh, en jullie krijgen zó een mooi kindje! Prachtig kleurtje! :-)
Waar is iedereen om dit goed nieuws van Xasi te delen!?!

Xasi wat gewéldig, van harte gefeliciteerd!!!!

JAAAAAAA!!! Xasi, wat gaaf!! Gefeliciteerd!! Wat een super goed nieuws!!!

SUPER XASI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ben zo blij voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Xasi is zwanger, Xasi krijgt een baby, JIPPIE!!!!!!!!!!!!!

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb gelijk even de tabel aangepast! Wow, echt zo gaaf voor jullie, Xasi!! Hoe voel je je? Onwerkelijk zeker? Of had je diep van binnen al wel een voorgevoelletje??
@FM, het zou een Audi of BMW worden maar gister kreeg lief te horen dat hij eerst een jaar een auto moet rijden die over is daar, en dat wordt dan een Saab (9.3 om precies te zijn). Prima dus! En over een jaartje zien we wel weer verder...

Soooo, en de olijfboom is mooi!! Ik ben er zoooo blij mee! Alleen net iets heel irritants, we hadden een rond wandmeubel gekocht voor aan de muur en die gingen we net ophangen. Breekt aan de achterkant waar het schroefje op moest glijden, dat hele dingetje af waar dat schroefkopje dus in moet zitten, (zo'n ophangsysteem). Echt zo vervelend en we hebben geen idee hoe we dit op moeten lossen. Dus gelijk net die winkel gebeld, die bellen zo terug. Ik heb namelijk niet het gevoel dat het onze schuld is maar dat dat dingetje gewoon niet goed vast zat in het meubel. Ben benieuwd...

Vriend is nu pissig de stad in, die werd helemaal gek. Zitten jullie ook tennis te kijken? Helaas was de finale snel voorbij...
Nou, dat is nog eens service, we krijgen een nieuw wandmeubel! Blij mee zeg....
WOW WOW WOW WOW Xasi onwijs gefeliciteerd!!!!

Misschien was het toch al een teken dat mensen je een beetje veranderd vonden....

Supercool in ieder geval!!!

Ik durf trouwens ook geen smilies te gebruiken want ik heb de laatste 3 dagen al meerdere malen tevergeefs geprobeerd iets te posten, maar dan liep steeds de site vast, grrr. Had nog niet bedacht dat het aan de smilies zou kunnen liggen dus neem nu het zekere voor het onzekere.

Sorry trouwens dat ik zo weinig van me laat horen, ik lees wel regelmatig bij hoe het met iedereen gaat maar ik ben niet zo schrijverig op de een of andere manier. Niet zo handig natuurlijk als je bij een internetforum zit, maar ja.

Met mij alles goed, ik was dus niet op vakantie, helaas duurt dat nog effe. We gaan niet ver weg dit jaar, niet zozeer vanwege de zwangerschap maar meer budgettechnisch gezien (vriend is nog steeds hard aan het solliciteren maar het is niet makkelijk these days).

Vorige week heb ik dus die combinatietest laten doen, de uitslag was gelukkig heel goed!!! Ben heel blij dat ik het uiteindelijk toch heb gedaan, ik vond het een beetje stom van mezelf dat ik niet gewoon rationeel kon denken: 'de kans ik heel klein, dus maak je geen zorgen', heb heel lang geprobeerd dat wel te denken maar het lukte gewoon niet. Nu ik deze uitslag heb gehad kan ik echt veeeeel meer genieten van het zwanger zijn opeens, ben er heel blij mee.

Vorige week vrijdag hadden we nog wel even een angstig momentje, ik kreeg namelijk opeens bloedverlies, niet een klein beetje maar echt zo dat ik na een half uur een nieuwe tampon (mag je trouwens niet gebruiken tijdens je zwangerschap hoorde ik later van de verloskundige) moest indoen. Wij de verloskundige dus bellen, die kwam heel luxe thuis bij ons langs en heeft naar het hartje geluisterd en mijn buik gevoeld. Gelukkig was in de tussentijd het bloeden gestopt en had ik ook geen buikpijn of zo dus al met al is het helemaal goed afgelopen, maar het was wel eng.

Poe, het is wel een lang verhaal aan het worden ondertussen...

Fijn trouwens dat het zo lekker gaat met alle zwangeren, hoop dat er straks alleen maar cheerpoppetjes in de tabel staan!!!

Veel liefs en fijn weekend,

Sun
Xasi, gefeliciteerd!!!!! Joehoe!!!!!! Superleuk! Nu mcoco nog!!
Xasi, gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! yoehoeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!

Wat ontzettend gaaf voor jullie!

Hoe voel je je?

@ Sun, wat fijn dat de combinatietest goed was, maar ik kan me voorstellen dat het heel angstig was toen je bloed verloor.

Voel je je nu wel goed?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven