Gestopt met de pil... januari 2009

12-01-2009 12:43 4490 berichten
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!! Zaterdagavond mn laatste pil ingenomen en nu gaan we ervoor!!

Misschien nog meer meiden die net gestopt zijn?

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateUgglover 31jr1 mei 0930 juni��Futuremaman 27jr28 jan 0912 juni��Yaelle2 29jr1 jan 0921 juni��Rianne2910 24jrnog niet���Bebje 27jr13 feb 0921 juni��Loesssie 27jrjan 0911 juni��Coco1977 32jrsept 0929 mei��Nietvoordepoes 29jr1 jan 098 juni vlk+pretecho!JA! 9 okt 09Akka 29jr25 sep 086 juli vlk/10 juli echoJA! 17 okt 09Jippiedepippie 30jrsept 0823 juni vlkJA! 20 okt 09Muca 26jrjan 097 juli vlkJA! 24 okt 09Sunshine09 32jr1 jan 0915 juli 20 wkn echoJA! 29 nov 09Jowellie 35jrdec 0822 juni gynJA! 20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0923 juni vlk / echoJA! 29 jan 10Mundy 33jr22 jan 0918 juni vlkJA! 30 jan 10Xasi 26jrdec 082 juniJA! 11 feb 10
@jowellie: ja, voel me helemaal prima weer, op de een of andere manier had ik er de hele tijd toch wel vertrouwen in dat het goed zou gaan.

Te gek trouwens dat jullie het hartje al hebben zien kloppen!!! Wonderbaarlijk inderdaad, dat zo'n mini al een kloppend hartje heeft. Heel gaaf voor jullie
dank dank alle!!!

stond even helemaal te stuiteren, en werd toen heel zenuwachtig en toen dacht ik shit ik weet niet wat ik moet doen hier???

Vanochtend werd ik wakker (erggg vroeg) en dacht ik ja nu moet ik testen. dat deed ik en toen zag ik streepje nummer 2....

vriend lag nog in bed (was gaan stappen) en ipv alle leuke dingen die ik al maanden had bedacht om het hem te vertellen, gooi ik de slaapkamerdeur open en roep heel hard 'naam, IK BEN ZWANGER'

hahahah dat was lekker wakker worden dus.

Ben even langs familielid van vriend langs geweest om te checken hoe het hier werkt. Die vertelde me dat ik hier wel eerst naar HA moet. Dus maandag of dinsdag doe ik dat.

Voor de rest nog niks verteld en ook dringend maar vriendelijk verzocht niks te melden. Zij was wel heeeeel blij voor ons!

EN ja nu is het heel raar, ben beetje springerig hihi

Heel onwerkelijk

en achteraf gezien waren er veel rare tekens. Ben afgelopen dagen heel vroeg gaan slapen en hoorde nog van verschillende mensen dat ik er moe uitzag.

Iets heel raars ook, ik kan er normaal echt HELEMAAL NIET tegen als iemand aan mijn voeten zit, ik word dan helemaal gek en schop hem/haar zo weg. Maar tijdens mijn terug vlucht vanuit NL heeft vriend lekker mijn voeten gemasseerd en ik vond het heerlijk! EN dat vonden we toen allebei wel raar en begrepen het niet. Maar nu denk ik toch dat het er mee te maken heeft.

Verder heb was ik afgelopen dagen flink kribbig.....oepsie

naja achteraf snap je het wel.....
jeetje sun das schrikken!!!! pfff gelukkig bleek alles goed te zijn!

OOk fijn dat de test zo goed is!!!

jowellie, ik ben zooooo benieuwd wanneer ik dat mag gaan zien!!!

oja gister had ik wel vermoeden omdat ik bijna moest huilen bij the girls next door en dat is echt te triest voor woorden!!! hahaha

heb alleen nog steeds rugpijn, heb dat nu maar gegooid op groeien van baarmoeder, daar hebben meerdere last van gehad toch?
@xasi: JOEPIE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik had al zo'n goed gevoel bij je!!!! ben super blij voor je!!!

ik ben helaas vandaag ongesteld geworden. kon ook niet uitblijven. al dagen zo'n pijn. dit keer dus 37 dagen. maandag maar gelijk die pilletjes halen en de ovulatietesten. het is niet anders. nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen
@xasi: JOEPIE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik had al zo'n goed gevoel bij je!!!! ben super blij voor je!!!

ik ben helaas vandaag ongesteld geworden. kon ook niet uitblijven. al dagen zo'n pijn. dit keer dus 37 dagen. maandag maar gelijk die pilletjes halen en de ovulatietesten. het is niet anders. nieuwe ronde nieuwe kansen zullen we maar zeggen

sorry, dacht dat mijn bericht er niet door kwam, werd er iedere x uitgegooid, maar zie nu dat mijn bericht er 3x in staat

nou ja, xasi, ben ook zo blij voor je!!!
@Coco: Jammer! Had leuk geweest als Xasi en jij tegelijk op zouden gaan..... Ik hoop dat de testen je gaan helpen!

Ondanks dat ik nog niet weet of ik het met testen wel lukt ben ik er toch een stukje rustiger onder geworden!
coco wat balen voor je!!! wel ontzettend lief dat je zo blij voor me bent!!

zoals yaelle had gezegd zou het wel heel tof zijn als we samen hadden gezwangerd!

Maar no worry's mijn langste cyclus was 38 dagen.

Ik heb natuurlijk al op internet gezocht wanneer ik ongeveer uitgerekend zal zijn. Ik krijg op 3 verschillende sites:

09-02-10 10-02-2010 11-02-2010

dus ergens daar tussen hihi
ik vind het zo lief dat jullie allemaal zo lief en enthousiast reageren!!

Ik ben gewoon zwanger......het wil maar niet echt doordringen en tegelijkertijd kan ik aan niks anders denken....
@Xasi, ik heb je op op 10 feb gezet! Whaaaah, kun je het je voorstellen, dat je rond die tijd een prachtig kindje in je armen hebt?! Echt zo mooi! Het gaat echt goed hier op het forum, het staat nu 9 om 7 in een half jaar. Das niet slecht...

@Sun, fijn je weer te horen en dat alles gelukkig goed met je gaat. Jemig, dat was wel ff schrikken zeg van dat bloedverlies. Gelukkig is er niks aan de hand! En super dat de uitslag van de combinatietest heel goed is! Wanneer mag je weer naar de vlk? Hoe voel je je verder? En heb je al een dikke buik? Hopelijk vindt je vriend snel wat leuks!

Ik ga trouwens wo naar Ibiza dus ben er nog een paar daagjes... Vanmiddag hebben we een Palingfeest, ergens in Brabant. Vrienden van ons zijn wezen vissen in Noorwegen en die hebben kratten vol vis meegenomen naar NL en dat gaan we nu roken, BBQen, or whatever. Hopelijk blijft het droog!
@Coco, shit zeg, toch ongesteld geworden... Op naar de volgende ronde maar weer... Wie weet brengt die meer geluk!
@Yaelle, ga jij deze ronde beginnen met die ovulatietesten?
@sunshine: Fijn dat je een goede uitslag hebt gekregen bij de combinatietest sunshine! Wel schrikken van het bloedverlies. Is dat iets wat vaker voorkomt bij zwangerschap en is er een reden voor?

@yaelle; inmiddels al je eisprong bereikt?

@coco; balen zeg! Hopelijk heb je de volgende ronde meer succes!

@xasi; je kindje is dus in NL verwekt!!! Heeft je toch geluk gebracht hier! En heb je het al aan je familie hier verteld?
@Sunshine, wat eng dat bloedverlies, gelukkig is alles met de baby goed!

@Coco, jammer dat je ongesteld geworden bent. Met ovulatietesten krijg je toch wat meer inzicht in je cyclus, succes deze maand!

@Xasi, supergevoel hè!! Ook nog wat onwerkelijk of niet, dat heb ik tenminste wel. Gaan jullie het al vertellen of hou je het nog even geheim?

Ik heb het gisteravond aan mijn beste vriendin verteld, ze was hartstikke blij! Toch fijn dat ik het nu ook met haar kan delen, ik kreeg vanmorgen gelijk nog een lief sms'je van haar. Ik kreeg meteen tranen in mijn ogen (zou ik nu dan echt last krijgen van mijn hormonen? Hihihihi... )
Goeiemorgen allemaal!

@coco: jammer zeg, dat je ongesteld bent geworden. Gelukkig bewijst Xasi dat je ook met lange cyclussen zwanger kunt raken.

@xasi: is het nieuws al een beetje geland? Was je vriend ook heel blij? Grappig dat je baby op vakantie is verwekt!! (onze ook by the way, tijdens wintersport)

@ugg: haha, zie nu pas waar die roze JA's op slaan, ik had het eerder wel gezien maar de link niet gelegd, duhh...

Ik moet trouwens pas 15 juli weer naar de vlk, en die dag krijg ik ook de 20 weken echo!

@futuremaman: dat bloedverlies komt wel vaker voor. Als het in de eerste 12 weken is dan kan het wijzen op een miskraam (ongeveer 50%), als het later in de zwangerschap is dan kan het ook een miskraam zijn maar die kans is dan wel een stuk kleiner. Doordat je bekken heel goed doorbloed is tijdens de zwangerschap kan er ook een klein haarvaatje bij de baarmoedermond kapot gaan bijvoorbeeld. Het kan ook door een infectie komen in die regio. Tegen mij zeiden ze dat als het nog een keer gebeurt, ik verder onderzoek krijg.

Ik heb trouwens al wel een beetje een buik, maar daar zit ook gewoon mijn eigen vet bij haha! Ik kan mijn meeste rokjes nog wel aan maar broeken niet dus daar heb ik van die zwangerschapsbroeken al voor gekocht, dat zit toch een stuk beter.

Ik heb wel zin om écht een buik te krijgen, dat er geen misverstand meer over kan bestaan bedoel ik.

Zo, ik schrijf wel lappen, tijd om weer even te kappen (rijmt)

x Sunshine
jeuj!! gefeliciteerd xasi!! supergaaf....

en wat fijn jowellie, mooi hartje dat klopt!

ugglover oooh wat heerlijk naar ibiza! geniet ervan

coco; balen voor jou, hopelijk wordt de kans groter met die pilletjes en testen!

sunshine: gelukkig niets ernstig, fijn dat je je nu weer goed velt. tof dat VK bij je langs komt trouwens

wij gaan woensdag naar onze eerste haptonomie-sessie, heel veel zin in! Nu weer achter de computer; nog drie weken heel hard werken en dan hoop ik de hoofdfase van mijn opleiding af te ronden! hoef ik 'alleen nog maar' een keer een onderzoek te doen.... fijne zondag allemaal!
YEEEEEEEAAH Xasi is zwanger!!!!

Gefeliciteerd meid, ben superblij voor je!

Had je het verwacht dit keer?
Zoveel bloedverlies Sun, kan me voorstellen dat je daar van schrikt!

Maar gelukkig alles goed!

Waarom mag je eigenlijk geen tampons gebruiken? (ik heb niet eens maandverband in huis)
Nog meer tekens Xasi: we vonden toch allemaal dat je anders was? Veel opmerkingen zijn de revue gepasseerd, van unhappy tot gelaten, je was gewoon zwanger!!
Nog meer tekens Xasi: we vonden toch allemaal dat je anders was? Veel opmerkingen zijn de revue gepasseerd, van unhappy tot gelaten, je was gewoon zwanger!!
Wat fijn dat je het hartje gezien hebt Jowellie, moet een enorme opluchting zijn?

Krijg je ook nog een termijnecho, of was dit de termijnecho?

Zou leuk zijn als je die nog krijgt, dan zien je over een week 2/3 je baby weer!

Jij ziet je kindje morgen Maris! Zo fijn voor je! En weet je, ik weet zeker dat het goed zit!

Is je vriendin trouwens ook je VK?

Toch ongesteld Coco.... niet leuk! Hoe je is je vriend eronder?

Gave boom Ugg! En wat zijn jouw poezen toch een mooie beestjes! Probeerde mijn grijsje al aan de jouwe te koppelen, maar ze had geen interesse.

Woensdag naar Ibiza! Met die regen hier krijgen je daar zeker nog meer zin in?
@Akka, voelde jouw grijsje zich te goed voor mijn grijsje?! Ze weet niet wat ze mist... Nou, idd, ik kan niet wachten, zin in lekker zon, zee en strand voor een paar daagjes! Hoe is het met jou? Hoe voel jij je? Brandend maagzuur weer weg? En de moeheid, is die er nog? Wanneer is je volgende vlk afspraak?

@Poes, ben jij alweer in town? Ik ben heel benieuwd hoe je het gehad hebt!

@Jippie, haptonomie, wat is dat? Heel fijn dat het einde van je studie in zicht is!
@Akka: Nee mijn vriendin is niet mijn vk. Omdat ze op afstand woont is dat niet handig en heb ik een vk hier in de buurt woont. Wel zal ze de leuke dingen met me doen zoals hartje luisteren etc. Het kan wel zijn dat zij de bevalling doet. Ik wil er nog over nadenken of ik dat wil. Maar kan ook zijn dat ookal wil ik het dat het tegen die tijd toch niet kan. Mocht zij dienst hebben en haar maat kan niet invallen dat kan het gewoon niet, dus ik zal er altijd rekening mee moeten houden dat ookal wil ik het het niet kan. Ik weet trouwens niet eens of ik wel in thuis wil bevallen, ben daar nog niet uit.

Lief dat je zegt dat je zeker weet dat alles goed zit. Ik geloof het morgen pas hahahaha. Hoewel ik me wel stukken zekerder en beter voel dat afgelopen tijd. Maar ik merk wel dat ik wat nerveus ben, maar volgens mij is iedere vrouw dat voor de 1e echo, is toch spannend!

@Ugg: Wat fijn dat je bijna naar Ibiza gaat!!!!!!!!! HEERLIJK!!!!!!

@Yaelle: En je eisprong al gespot? Hoop echt dat het werkt voor jullie!!!

@Xasi: Hoe voel je je meid? Dringt het al een beetje door?

@Sunshine: Zo dat is schrikken zoveel bloed verlies. Ik hoop dat het bij deze ene keer blijft! Voel jij je goed? Niet misselijk geweest?

@Poes: Hoe was je vakantie????

@Coco: Jammer dat je ongesteld bent geworden, hoe ben je er onder?
@alle poezenbaasjes: Hoe zijn jullie beestjes met kinderen? Ik heb ook een poes en die moet niets van kinderen hebben. Loopt ze echt van weg en als een kindje echt verveeld blaast ze. Ze is gewoon echt bang. Van mij mogen kinderen nooit naar de kat toen of alleen met ons erbij. Ben alleen wel een beetje bang straks als wij een kleintje hebben. Hebben jullie misschien tips?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven