Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
Absoluut verdiend! Ff lekker chillen samen, en gedachten op iets anders, hoe bruin ben ik al? waar gaan we vanavond eten? welk strandbed zal ik vandaag kiezen? Dat soort dingetjes...
Een welverdiende vakantie kun je wel zeggen Yaelle!

Denk je aan mij als je straks in het vliegtuig zit en ik in barensnood verkeer?

Of misschien blijft MiniAkka wel zitten tot je weer terug bent... speciaal voor jou! Hoe lang ga je?

Moest jij trouwens krabben??? Begin oktober al? Dat is echt wel vroeg dit jaar. En vannacht gaat het echt vriezen!

(loop ik dan met mijn zomerjas die niet dicht kan)

Ugg: mannetje is niet vrij, hij heeft de ochtend thuis gewerkt, nu zit ie in AMS en zijn mijn dvd-speler en ik alleen thuis

Ik voel me wel beter ja. Het irritante is dat ik steeds iets moet eten, anders word ik weer misselijk.... bweeh.
@ ugg, oke! ik zal de film maar eens in zijn totaliteit gaan bekijken.

En joh, ieder z'n ding hoor. Ik download al jaren, maar ken zat mensen die dat niet doen. Wij huurde nl ontzettend veel films en met het downloaden sparen wij een hoop uit. Er gaat ook wel weer tijd in zitten en daar moet je ook maar net zin in hebben.

@ Akka, voel je je al weer wat beter?

@ Muca, vervelend dat je je vannacht niet lekker voelde, wie weet zijn het toch verschijnselen van....

@ Yaelle, niet stiekem vinden, jullie hebben het gewoon verdiend!

@ all, vandaag had ik weer zo'n drukke dag... bleh... nog steeds achterstallig werk aan het doen en als ik dan denk dat ik bij het einde ben, komt er weer een nieuwe opdracht, wat je allemaal direct moet behandelen uiteraard, en dan voor ik het weet ligt er weer een nieuwe stapel met achterstand... Ach morgen nog 1 dagje werken en dan heerlijk weekend!
hmmm, ik wil jullie koudheidsklachten niet bagatelliseren, maar ik vind het heerlijk! Net een wandelingetje gemaakt, frisse heldere lucht, zonnetje - ik geniet!

Ben ook voortdurend oververhit voor mijn gevoel, zal mijn interne kacheltje wel zijn, dus beetje frissigheid komt wel gelegen. Vooral de laatste week heb ik het warm, dat had jij toch ook Akka?

Trouwens Akka, al over 3 dagen uitgerekend!!! Dat schiet echt al op zeg! Ben je er rustig onder / klaar voor?

@yaelle: heerlijk op vakantie! Je hebt het dubbel en dwars verdiend, dat vinden we allemaal. Hopelijk kun je heerlijk ontspannen en je zinnen verzetten. En als je terugkomt twee forumbaby's erbij!

@ugg, ik voelde het met 19 weken en 5 dagen. Niet heel duidelijk hoor, maar ik heb dan ook een voorliggende placenta.
Muca: ik moet ook zeggen dat ik het niet echt koud heb, ik loop nu nog steeds in t-shirtjes! Vond het buiten wel fris, (maar dat kwam door de zomerjas die niet dicht kan) maar het is wel heerlijk lekker zo met dat zonnetje.

Vooral 's nachts heb ik het heel warm trouwens. Het dat zeiltjes onder mijn lakens vandaan gehaald, ik dreef mijn bed uit!

Ben er wel klaar voor... echt waar, ik heb vertrouwen in mijn lichaam en daarnaast kan ik niet meer wachten om mijn meisje vast te houden!
Jowellie: lekker nog maar 1 dag werken!

Waar blijven jouw foto's? Je had toch een vakantiefoto?

Meiden: ik wil meer foto's zien!
Jaaa, fotoooooo's! Akka, jij nog een allerlaatste moment foto? Geen zin meer om een winterjas te kopen natuurlijk... hopelijk komt ze snel! Yaelle gaat bijna 3 weken weg volgens mij dus dat ga je niet meer halen hoor, dan moet mini er al zijn!

Ik vond het vandaag ook een heerlijk weertje! Net lekker verse spinazie gegeten, de keuken is al helemaal aan kant en tsja, nu moet ik eigenlijk gaan strijken... en daar heb ik natúúrlijk geen zin in....

Zo'n placenta, bij welke echo kunnen ze zien waar die ligt of voelt de vlk dat? Bij mijn termijnecho heeft ze er niets over gezegd...
@ugg: bij mij zei die vriend van mijn vriend het bij 16 weken en daarna zeiden ze het bij de 20 weken echo nog een keer. idd nog niet bij de termijnecho.
@Yaelle, spannend dagje weer voor jou morgen! Succes en sterkte, laat je niet op je kop zitten door die haaien daar!

@Loesssie, ik zag op hyves ook een spannende dag voor jou morgen, same to you, succes en sterkte, dikke

@Muca, ik krijg over 2,5 week een echo dus mss kunnen ze het dan wel zien...
@ akka, oja, die zou ik er nog opzetten, helemaal vergeten!
er staat een nieuwe foto op hyves!
@Yaelle, als er iemand is die een vakantie verdiend heeft, zijn jullie het wel. Geniet ervan meid!!

@Akka, warm? Ik ben een uitzondering onder de zwangere vrouwen denk ik, ik heb het nog steeds iedere dag koud. Niks voor mij dit weer, brrrr.....

Vanmiddag moet ik naar de tandarts en ik ben nu al zenuwachtig Ik denk dat ik toch maar wel een verdoving ga nemen, hoe eng ik dat ook vind. Dat is iets van 5 seconden pijn en boren duurt natuurlijk veel langer! Nou duim maar vast voor me, dat het mee gaat vallen....slik....
Succes vanmiddag Mundy! Ik zal voor je duimen.

Yaelle: morgen naar ziekenhuis toch?

Hoe voel je je?

Hier alles ok, heb vannacht voor de verandering lekker geslapen.. maar Mini zit er nog steeds in.

Ze blijft vast zitten met die kou buiten!
@ Muca, als je een voorliggende placenta hebt, dan moet de baby toch eerder gehaald worden? Althans dat hebben ze mij verteld, mijn placenta ligt ook laag en toen hebben ze gezegd dat als het niet veranderd je een keizersnee krijgt.

Of zit ik er nu helemaal naast?
Jowellie: volgens mij ligt de placenta bij Muca voorin haar buik en niet voor de ''uitgang".

Ligt ie bij jou voor de uitgang dan? Als dat veranderd met verder groeien, krijg je inderdaad een keizersnee. Hoe sta je daar tegenover?

Mundy: vervelend dat je het steeds zo koud hebt. Jij koopt dus wel een nieuwe winterjas?

Hoe doen de andere zwangeren dat, kopen jullie een winterjas voor zwangere buiken en borsten?
Ugg: Wanneer ga jij je grote nieuws aan de grote klok hangen?

Staat nog niet op Hyves? (niet dat dat moet, maar dacht dat je dat wilde doen)

Ik ga zo naar de vlk, kijken wat ze te vertellen heeft.

Ciao!
Oke, zie je, dan heb ik het weer helemaal verkeerd begrepen...

Ja, bij mij ligt de placenta bij de "uitgang" maar er nog niet helemaal voor.

Dus het kan beide kanten nog op. Maar eea is al wel aan me verteld en er zijn al extra notities gemaakt.

Ze vertelden ook dat het zelf nog ergens in de loop van 30w kan veranderen, dus het zegt gelukkig nog niets.

Het wordt extra in de gaten gehouden.

Hoe ik tegenover een keizersnee sta? tja.. nog niet echt over nagedacht... wat moet, dat moet, denk ik dan maar. Eerst maar weer eens afwachten bij de volgende echo denk ik dan maar.

Over een winterjas... tja.. moeilijk... ik kan mijn winterjas nog wel aan, maar gaat niet meer dicht door de bolle buik. Ik moet dan voor ong 2 mdn een nieuwe jas kopen, tja... ben er nog niet over uit.
Hoi Meiden,

Gisteren mini weer lekker gevoeld. Eigenlijk pas 's avonds echt.

@mundy: Zal ook best dat hij de ene dag rustiger is dan de andere, maar hij is normaal zo druk en aanwezig, dat ik even zoiets had van hmmmm. Maar goed te weten dat het nog normaal ligt.

@Ugg: Het voordeel bij mij van het voelen van mini was ook dat ik altijd veel lucht in mijn darmen heb gehad en dus ook die plopjes hebt. En deze voelde heel anders. Bij mij ligt de placenta ook achter dus scheelt ook. Maar ik zou het zeker in de gaten houden en tegen die tijd gewoon 's avonds lekker ontspannen en de tijd nemen om goed te voelen. Wie weet. Akka en Jowellie waren ook vlug trouwens.

Vanmorgen hebben ze alle babyspullen gebracht. Meubeltjes, box, wandelwagen, maxi cosi en een hoop klein spul zoals matrasje, boxkleed en weet ik veel wat ik nog allemaal gekocht hebt hahahah. Ikke huilen toen ik de maxi cosi zag en toen alles binnen stond. Mijn vriend zo "is het niet goed", ik zo "jawel maar het wordt allemaal zo echt sniksnik". Hahahaha.

Gisteren vriendlief de babykamer geschilderd. Hij helemaal trots vamorgen. Vond het zelf zo mooi en ik zag hem glunderen.
@maris: heerlijk hoe jij er naartoe leeft! Haha, jij hebt al wat traantjes geplengd tijdens je zwangerschap hè?

@jowellie: inderdaad, akka heeft je vraag al beantwoord.

@akka: ik loop gewoon met vesten enzo op straat - maar zoals ik al zei - van kou weinig last (bovendien is het voor ons niet zo lang meer hè - voor jou max twee weken! Hoe onwerkelijk).

@mundy: vind je het verdoven eng vanwege je mini of sowieso? Mini-technisch schijnt het niet uit te maken (zeggen ze).

Bah, ik haat tandartsbezoekjes - ik duim voor je!

heb ook heerlijk geslapen vannacht, zelfs pas om 7 uur eruit om te plassen - ongekend.

behalve hele lichte menstruatiepijn die ik nu sinds weekje heb, geen enkel voorteken. Veel te behaaglijk daarbinnen bij mij!
@Jowellie: Ik weet ook nog niet wat ik met mijn winterjas ga doen. Ik heb er helemala geen omdat die van vorig jaar zo versleten was dat ik hem aan het einde van de winter heb weggegooid. Dus ik ga nog denken wat ik ga doen, of een goedkopen grote jas of een ponsjo (ik schrijf het verkeerd, maar je weet wel wat ik bedoel) of een zwangerschapsjas ergens tegen een redelijke prijs. Maar ik moet wat hebben, want het is koud!!!!!

Komt er net een vertegenwoordigerster binnen van een bestaande leverancier. Ze is nieuw en heeft nu al geen punten gescoord. Zegt ze: 'zo dat duurt ook niet lang meer voordat die komt, jij staat ook op springen'. En bedankt!!!

Als je dat toch niet zeker weet, dan ben je toch voorzichtig, dan vraag je toch hoever iemand is. Ach ja, ze is blond!
@Muca: Is het zo erg hahaha. Ik vind het nog meevallen, huil normaal volgens mij meer. Maar ik ben idd een emotioneel persoon.
@Akka, ik zit echt te tobben of ik een winterjas moet kopen. Mijn eigen kan absoluut niet meer dicht, maar de hele winter met mijn jas open lopen zie ik zeker niet zitten! Maar om nou een jas te kopen, die je vervolgens nooit meer aan hebt, is ook zo zonde. Want vaak zijn ze wel duur. Bah, wat moeilijk....

@Mariska, wat leuk dat jullie spulletjes er zijn! Die van ons komen over 5 weken en we hebben nog steeds helemaal niks aan de babykamer gedaan

@Muca, ik ben sowieso heel bang voor naalden. Ik had al gelezen dat het voor mini niks uit maakt, dus ik ga er maar vanuit dat dat zo is. Het is dus puur mijn angst voor naalden. Nog maar drie uurtjes...
Succes Mundy, valt echt reuze mee, ik ben ook best wel bang voor naalden maar dit voel je echt bijna niet! Liever dat kleine prikje dan die zenuwpijn als ze bij mij boren! Ik moet ook nog steeds bloedprikken voor mn zwangerschap maar dat stel ik ook steeds uit....

@Maris, wat leuk dat alles binnen is gekomen, laat maar lekker gaan hoor die tranen. Ik heb nog geen 1 x gehuild sinds ik zwanger ben. Terwijl soms heb ik wel het gevoel dat ik ff lekker wil janken maar het is nog niet gebeurd. Nou ben ik ook geen huiler maar denk dat ik binnenkort gewoon ff lekker een potje ga janken, gewoon... omdat ik zwanger ben! Welke kleur heb je het kamertje geverfd?

@Akka, ik heb het idd nog steeds niet op hyves gezet, binnenkort. Verder vertel ik het wel aan iedereen hoor, maar heb nog ff een klein drempeltje wat hyves betreft. Vanmorgen tegen mn buurvrouw verteld toen ik toch... grrrrrr... 5 fucking kwartier op de trein heb staan wachten! Die was ook helemaal happy voor me, zo leuk!

@Loesssie, hoe is het gegaan vanmorgen?

@Yaelle, bij jou? Hoe was het in het zkh? Nog een paar nachtjes slapen.... is de koffer al van zolder gehaald?

@FM, waar zit jij? Alles goed met je?

@Poes en Jippie, hoe gaat het met jullie? Lekker aan het moederen? Gaat het goed met de kleine meid/man? Hoe voel je je zelf?

Hier alles goed. Ben weer een beetje opgeward, was echt tot het bot verkleumd.
@Loesssie, zie op hyves dat je pas vanmiddag moet! Ik duim me suf hoor, ik hoop zo op een positief bericht!
Hmmm... lekker zo'n wit bolletje met pure vlokken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven