Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
Thanks Ugg en Akka!

Ik ga er maar van uit dat het nog wel even gaat duren allemaal, het langste scenario zeg maar (kan het altijd meevallen )

Maar na de vakantie hebben we daar vast weer energie voor!
Goede houding Yaelle! Het kan misschien nog wel even duren allemaal, maar er wordt tenminste aan gewerkt! Moet een fijn gevoel zijn!
Vind ik ook raar hoor Akka, snap daar helemaal niks van! Hoe kan ze dan nou in vredesnaam voelen? Niet druk om maken, komt echt goed! We houden ons gewoon voor dat het vruchtwater is en dat zij dat gewoon echt helemaal niet goed in kan schatten zo van buitenaf!

@Yaelle, ik vind het gewoon super voor je dat er nu eindelijk iets gaat gebeuren! En ik denk/hoop dat het straks gewoon raak is en wèl goed gaat! En zo fijn dat lief en jij weer positief erin zitten en zin hebben in de vakantie en in elkaar! Zo, en nu de koffer openslaan en beginnen met inpakken...! Hempjes, rokjes, bikini, flipflops, zonnebril, stapel boeken....
@ Maris, ja is lastig he, met die winterjassen. Ik heb nog bij Esprit op de site gekeken, maar zoveel winterjassen staan er niet voor zwangeren. Ik neig meer naar dikke vesten of een goedkope jas.

Lekker joh dat alles is binnengekomen, ik wou dat ik dat had... ( een totale kamerinrichting) App is nog niet verkocht, hoewel, de kijkers komen wel en dan zijn er mensen die zeer geïntereseerd zijn, maar die krijgen weer de hypotheek niet rond... ach.. ik moet niet zeuren! er zijn mensen die het met minder moeten doen.

@ Akka, 9 pond??? sodeju zeg! Maar dat gaat helemaal goed komen!

@ Muca, bij mijn bevalling zou het me niet zoveel uitmaken denk ik, of ik nu 4 man of 5 man aan me bed heb staan ( dat heb je nl in het ziekenhuis ) maar of ik er blij mee zou zijn na mijn bevalling... ik weet het niet...

@ Loessie, hoe was in het ziekenhuis?

@ Yaelle, wat een goed nieuws zeg! Eindelijk doorverwezen! En na je vakantie kan je al terecht. Dus, vanaf nu lekker aan je vakantie denken, ga lekker genieten en na je vakantie, waar je weer positieve energie genoeg krijgt, en dan vol goede moed, naar de MKpoli !!!
@Akka: Ik zal dat eens aan mijn vriendin vragen hoe ze dat kunnen voelen. Zij kan dat ook en heeft het ook vaak goed. Maar veel vk's zitten er ook naast. Bij haar zusje werd ook 9 pond gezegd en werd 6 pond, hoezo verschil!

@Ugg: Kan weer blaasontsteking. Ga morgen ochtendurine wegbrengen. Wilde ik zoiezo doen om te kijken of vorige ontsteking weg is. Normaal voel ik dat wel maar nu dus niet.

Ja strak vind ik ook mooi, maar wij sloegen wat door hahaha. Nu afgesproken de basis klaar te hebben (wit met antraciet) en dan beetje bij beetje kleur enzo in te brengen.

@yaelle: ow meid wat super!! Ben zo blij voor jullie. En hoe je ook verteld, heerlijk om dat te lezen, zoveel positiviteit, heel knap!! En ik gun je echt een gezond kindje!!!
Vriendin die zwanger was, liet net weten dat ze een miskraam heeft. Zo zielig.
@Jowellie: Ik ben ook even bij prenetal geweest, maar daar hadden ze al geen jassen meer. Wel een dik vest, wat me idd ook wel wat lijkt. Ik heb al op marktplaats gekeken, maar ook niet veel bijzonders. Tenminste niet in mijn regio.

Ik ga denk ik nog even bij C&A kijken of H&M.
quote:Mariska79 schreef op 15 oktober 2009 @ 18:19:

@Jowellie: Ik ben ook even bij prenetal geweest, maar daar hadden ze al geen jassen meer. Wel een dik vest, wat me idd ook wel wat lijkt. Ik heb al op marktplaats gekeken, maar ook niet veel bijzonders. Tenminste niet in mijn regio.

Ik ga denk ik nog even bij C&A kijken of H&M.En bij winkels waar ze mamaliscious verkopen? Echt, ik had een zomerjas voor iets van 30.-
@Akka: Waar verkopen ze mamliscious? Want dat is echt niet duur inderdaad.
Hier kun je verkooppunten vinden: http://www.mama-licious.com/#/store-locator

(in jouw stad in Belly B, ken je die zaak?)
@ maris, ik ben vanavond nog even bij Miss Etam geweest, ook geen jassen....

Ga nog wel even verder kijken, maar anders wordt het denk wel een dik vest
@yaelle: wat fijn! Hèhè, zucht van verlichting zeker zeg. Tjonge jonge, was dat nou zo ingewikkeld!!! Hopelijk gaan ze je goed helpen en komt er iets zinnigs uit waar jullie mee verder kunnen!

Mijn katertjes zijn doodeenvoudige Europese korthaartjes, maar het zijn wel schoonheden (al zeg ik het zelf)

@ugg: wat fijn van je werk zeg! Heerlijk die flexibiliteit!

Ik wilde zelf 3,5 dag gaan werken, maar qua reistijd is om en om 3 en 4 dagen misschien handiger, of 3 lange dagen?

@akka/ugg/maris: mijn vk zei dat ze het kon schatten maar dat ze er ook naast kon zitten. Een paar weken geleden zei haar collega nog dat ik richting 8 pond zou uitkomen... En tegen een vriendin van mij hadden ze gezegd dat het heel gemiddeld was en toen was het 10 pond! (liever andersom zoals in jouw verhaal mariska!). Dus Akka, het zegt volgens mij niet zo heel veel... Bovendien denk ik dat mijn mini nog wel een tijdje blijft zitten. Alle tijd om nog lekker aan te dikken!

ik wilde geloof ik nog wel meer kwijt / reageren, maar ben ineens erg moe. m'n lief is beetje grieperig naar bed dus ga hem maar volgen denk ik!
hai!

hier even kort een berichtje, sorry dat ik niet op jullie allemaal kan reageren, maar bijlezen lukt me niet... hoop wel dat het goed gaat met jullie en houd natuurlijk wel in de gaten of er alweer een baby is geboren!

Over een tijdje hoop ik weer wat meer aanwezig te zijn.

Hier is alles oke, ik herstel langzaamaan en onze zoon doet het goed; hij is al gegroeid en hij is zoooo lief!

geven borstvoeding (aauw tepelkloven....) en dat gaat aardig.

Was wel emotioneel de afgelopen dagen (kraamtranen, hoezo????).

Voor degene die al bijna mogen bevallen, cliche maar waar: je krijgt er echt iets heel bijzonders voor terug...

rest van de zwangere dames; lekker broeden!

voor de anderen: ik duim nog steeds hard voor jullie dat het gaat lukken

groetjes!
Oh Jippie wat leuk van je te horen dat het goed gaat! Kaamtranen, tepelkloven, aiai... Maar zoooo lief, jouw jongetje, dat geloof ik meteen!!

@Yaelle: goed nieuws zeg! Eindelijk! En dan eerst: welverdiende vakantie! Echt dat heb je zwaar verdiend!!

@Akka: 9pond! Poeh. Nou kan het ook alleen maar mee vallen misschien, dat ze lichter uitvalt...En anders kan je toch niet meer terug, zeg maar.... Lading zand is verstuurd!

@Maris: klinkt echt heel mooi jullie kamertje! Heb je al foto's?

@All: ben zo weinig op t forum, moet steeds 100 paginas bijlezen, niet normaal!

Gisteren naar zusje van lief. Zij kon vanavond niet komen want studeert ver weg dus wij naar haar. En verteld. Zij is nog jong, 20 en lekker aan het studeren, dus niet bezig met gezinsdingen, maar ze vond het zooo leuk! Moeite waard om haar even op te zoeken.

's middags was mijn zus bij ons. Ik had me heel fanatiek voorgenomen om niks te zeggen, ook niet als ze ernaar zou vragen. Ben ik thee aan het zetten, klinkt er opeens een gil: "Oh ik heb in je tas gekeken!!!" En ze had natuurlijk de foto van mini gevonden die daar nog in zat. Ze kijkt altijd in iedereens tas, dat is een rare afwijking... En zij dus brullen en ik ook en knuffelen. Ik boos dat ze had gekeken, verrassing weg! Maar ook opgelucht, is zo leuk om te vertellen! Zij beloofde niks te zeggen tegen andere zus en onze broer. Maar ze was savonds natuurlijk wel naar mn ouders gegaan om te delen. sms-te ze me 's avonds dat ma had gezegd dat ze heel de dag heeft gelachen in zichzelf omdat ze zo blij is.

Mijn ma is chronisch depressief, als nasleep van een lang psychiatrisch verleden. Ze is nu nog heel veel moe en vrijwel altijd down. Dus dit betekent heel veel voor mij. Ik ben zo gelukkig dat ik haar stemming heb kunnen doorbreken!

Vanavond waren mijn zussen en broer en zwager en de broer van lief bij ons eten. Hadden niks in de gaten. Ik mooie speech gehouden om ze allemaal te bedanken voor al het werk in ons huis. En de mededeling dat ze allemaal oom en tante worden.

Mijn jongste zusje gillen en huilen en lachen. Mijn broer in extase (broer is homo en helemaal gek op kinderen, hij wil zelf heel graag kinderen, maar hij en zijn vriend zijn er nog niet uit hoe. Moeilijk als homostel heb je altijd een derde nodig).

Lekker hysterische familie heb ik!! Maar iedereen is zooo blij! Arm kind van ons wordt straks helemaal strondverwend.

Zus die het gisteren al wist had een cadeautje meegenomen. Kaartje geschreven aan onze mini namens Tante .... Heel grappig. Had ze baby Uggs! Ze was met kerst in australie en daar had ze ze al gekocht omdat ze hoopte dat ik snel zwanger zou worden (zij wist van mijn wens). En nu mocht ze ze dus eindelijk echt geven. Zoooo schattig!! Ik weer brullen, heel dat schapenvachtje nat van de traantjes!

Pfff vermoeiende dag! maar zoooo leuk! Ik ben echt blij met mijn familie en dankbaar voor al die bergen liefde zo om ons heen!

Morgen komen een aantal vrienden bij ons langs, die krijgen het dan te horen. We hebben het er maar druk mee!

En nee: we slapen nog niet in ons nieuwe huis! Morgen gaan de matrassen in het bed, dus dan kan het!

Sorry sorry!! Weer zo'n lang egoistisch verhaal! Maar ik zit er zo vol van! Moet het echt even kwijt!
Wat kleding betreft: een vriendinnetje van mij is coupeuse en heeft een kindje en ze was altijd zwaar pissig dat ze geen passende kleding kon vinden tijdens haar zwangerschap. Zij heeft echt zo'n leuke winterjas gemaakt!

Dat wil ze vast ook voor mij doen, mocht het nodig zijn! En ook broeken en heel mooie jurkjes! Handig!

Dus tip: misschien kan je een coupeuse zoeken die een jas maakt / een bestaande jas kan vermaken?
@Bepje. Ben zo blij voor jullie! Je verhaal klinkt zo blij. Zie het al helemaal voor me met je familie! Leuk.

@jippie: leuk dat je af en toe ff wat laat horen. Dacht al dat je een heel lief mannetje zou hebben

Ik hoop dat je over een poosje wat meer rijd hebt om ons álles te vertellen. Tepel kloven klinkt dan weer niet zo fijn. Geniet!
ik heb de hik, echtkut. Ben ook van alles tegelijk aan het doen, forum lezen, ps updaten, inpakken, ik heb 1 teva aan (ja ik ben een nerd in d vakantie hihihi) en 1 sok. Kan iemand me ff laten schrikken?
heel kort (schaam schaam, ben nog wakker - mens ga eens uitrusten daar is je verlof voor)

@bebje: leuk verhaal!!! wat fijn/mooi/leuk hoe iedereen reageert zeg! Zou helemaal stralen/stuiteren in jouw geval!!

@jippie: leuk dat je af en toe update geeft!!! Geniet van je knulletje!

En dan NU naar bed.
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH

voor jou yaelle,

en nu ga ik ECHT naar bed
@Jowellie, HAPPY B-DAY!!

@Maris, en? Was er wat te zien in je urine?

@Beb, ik word zó blij van jouw verhaal! Wat heerlijk zeg al die super reacties... en jij hebt gewoon al babyuggs! Schattig! En wat super dat je moeder helemaal happy is van jullie nieuws, heel bijzonder... En vanavond lekker in je nieuwe huis slapen dus!

@Yaelle, Teva's? Ik heb die dingen jaren aangehad in Israel, ik was er verslaafd aan... Terug in NL kon ik ze echt niet meer aan, mn liefje vond ze verschrikkelijk! Maar ik nam ze ieder jaar stug mee op vakantie, haha! Nog 1 nachtje slapen! Hoe laat vlieg je morgen?
@Jowellie, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

@Yaelle, wat fijn dat je eindelijk doorgestuurd bent, wat moet dat een opluchting zijn. Maar nu eerst heerlijk op vakantie, geniet ervan!

@Bebje, wat een heerlijk verhaal, geweldig dat iedereen zo enthousiast was!

Nou mijn tandartsbezoek viel reuze mee! Ik heb de assistente verteld dat ik erg bang ben voor naalden, dus ze zou de dunste naald nemen en de vloeistof heel langzaam in spuiten. Nou compliment voor deze dame! Je voelt uiteraard wel een prikje, helemaal omdat ik een verdoving bij mijn voortanden moest, dat schijnt nog pijnlijker te zijn, maar het viel me echt heel erg mee! Maar ik ben wel blij dat het weer achter de rug is

Ik heb trouwens vorige week een gesprek gehad met mijn baas, ivm mijn zwangerschapsverlof en hoeveel ik daarna wil werken. Ik heb gezegd dat ik tot vier weken van te voren door wil blijven werken als dat lukt, dat betekent dat ik met oudjaarsdag met verlof mag (dus vuurwerk voor mij om dat te vieren ) Toen zei ik dat ik na mijn verlof graag drie dagen wilde werken, en tot mijn grote verbazing zei hij gelijk, ok dat is goed. Ik had echt een discussie verwacht, maar hij deed helemaal niet moeilijk. Weer een zorg minder!

Wat het gewicht van de poezen betreft, mijn poesje is maar 3,5 kilo, maar mijn grote vent zit nu denk ik op 5 kilo! Normaal is hij 4,5 kilo, maar in de winter wordt hij altijd wat zwaarder. Mijn vriend noemt hem nu dikzak, maar ik vind hem er geweldig uitzien zo! En het zijn maar 'gewone' Europese kortharen
@Akka: ja Belly B ken ik wel. Leuke zaak en niet mega duur. Ga ik nog even kijken binnenkort. Thanks voor de tip.

@Jowellie: Gefeliciteerd!

@Jippie: Fijn dat het zo goed gaat!!! Heerlijk!

@Yaelle: BOEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

@ Mundy: Fijn dat het meeviel bij de tandarts en goed dat je werkgever niet moeilijk deed. Ik ga officieel 29-12 met verlof, maar als ik me goed voel ben ik er 30-12 en 31-12 ook nog omdat we dan moeten tellen. En in mijn verlof zal ik ook nog weleens aanlopen. Ja tis wat met een eigen zaak, nooit rust.

@Bebje: Wat klink je gelukkig, ik heb genoten van je verhaal. En mini Ugg wat gaaf!

@Ugg: Ik krijg vanmiddag de uitslag van mijn urine. Zal wel niets zijn.

@All: Ik juich nog niet te vroeg, maar het is sinds 2 weken een heel stuk drukker in de winkel. Zoveel meetafspraken, wel kleine bonnen, maar dat geeft niet. Met veel kleine kom je er ook. We zijn er nog langer niet, maar het is weer een begin. Hopelijk blijft dat zo!
@jowellie: Happy birthday! Fijnedag!

@Ugg: Ik heb die tevas geleend, was wel ff een stap.... Hihihi, maar ze zitten heerlijk en in het buitenland is het prima natuurlijk, daar zie je niet anders. Mijn lieff heeft ze gekocht, ik heb een dag de slappe lach gehad. Zo een stoere vent, had ik gewoon nooit verwacht! Vind het wel handig met zwemmen, vorige vakantie had ik een krab aan mn teen.

@maris, fijn dat het weer een beetje aantrekt!

Thanks voor het laten schrikken hihihi, ben weer van de hik af.

Spel fouten komen trouwens door telefoon! Typt iets minder makkelijk.

Ik vlieg trouwens Zondag pas.

Hoop dat ik jullie weer vindt na mijn vakantie, dit topic zAL wEL weer vol zijn alsik terug ben.....
Tuurlijk vindt je ons en anders vinden wij jou wel.

Heb ik jouw gsm nummer dat ik je kan smsen als iemand bevalt?

Geen blaasontsteking. Opzich fijn, heeft het kuurtje zijn werk gedaan, aan de andere kant niets aan te doen. Zal wel aan de baby liggen hoe hij ligt. Maar vrolijk word ik er niet van. Lopen is echt een probleem, zelfs hele kleine stukjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven