Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
Ik ben as we speak foto's van de babykamer op hyves aan 't zetten. Ik vind de meubeltjes veel leuker staan dan ik had verwacht!
quote:nietvoordepoes schreef op 16 september 2009 @ 12:08:

Oh Mundy, ja dan ben je een vreselijk slechte moeder. Ik bel de kinderbescherming alvast!

Pfff dames, ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen...
Dat begrijp ik, het is ook heel spannend! Maar 't is vast allemaal prima!
@Akka, wat irritant van die bouwvakkers... maar als ze steigers aan het opbouwen zijn, duurt het vast nog wel ff toch? Wij hebben ook geen deuren maar hebben een kinderhekje geplaatst bij 1 trap. Overdag hebben ze de 2 bovenste verdiepingen en als we er zijn, het hele huis.

@Muca, nog 2.5 dag!! Lekker zeg... en wanneer hoef je dan pas weer te beginnen?

Grappig dat we allemaal grijze katten hebben. Toch niet echt veel voorkomend... Ik heb 1 grijsje en 1 lilac.
Is ook spannend Mundy! Maar vooral heel leuk.

Hoe laat ga je?
@Mundy, inderdaad heel erg spannend! Hoe laat moet je?
Ik mag gelijk om 8.15 uur! Hoef ik er tenminste niet de hele dag op te wachten.

@Ugg, wat voor kleur is lilac? Ik heb een grijs met witte kater en een lapjespoes (hoewel het volgens de dierenarts officieel een schildpad is, maar ik vind het meer lapjes ) Ik heb van beide wel een foto op hyves staan.
Lilac is een licht chocolate, maar is een gefokte kleur hoor, net als mijn grijsje... die is eigenlijk blauw!

Lekker dat je zo vroeg kan! Ik vrijdag pas om 16.45u, maar wel lekker kort dagje op werk!
@mundy: zeker kindermishandeling! haha, nee, zo'n advies is ook zo afhankelijk van tijdsgeest en cultuur. Volgens mij moet je gewoon je moederinstinct volgen en doen waar je je fijn bij voelt! ben wel benieuwd waarom je het niet zou zien zitten eigenlijk? schijnt dat je als moeder trouwens héél licht slaapt.

Maar eerst je echo! Spannend en komt vast goed - dan is het wel echt een bijzondere ervaring - ik vond het het eerste concrete bewijs van het bestaan van mijn mini-muca, al was het nog maar een garnaaltje

Over kindermishandeling gesproken, ik hoorde op de radio een dominee die vond dat je je kinderen zou mogen/moeten slaan, als je het maar verantwoord doet (?), want dat had een of ander Bijbelfiguur gepredikt (Salomon ofzo? ben er niet zo in thuis).

Erg opmerkelijke uitspraak vind ik dat, zeker om dat in de kerk te gaan zitten verkondigen.
quote:muca schreef op 16 september 2009 @ 13:19:

@mundy: zeker kindermishandeling! haha, nee, zo'n advies is ook zo afhankelijk van tijdsgeest en cultuur. Volgens mij moet je gewoon je moederinstinct volgen en doen waar je je fijn bij voelt! ben wel benieuwd waarom je het niet zou zien zitten eigenlijk?

Tja, vind ik moeilijk uit te leggen, gewoon een gevoel. De kinderkamer is pal naast onze kamer, dus ik ben er zo. Bovendien zou het ledikantje dan midden in de kamer voor de kledingkast moeten staan, niet echt handig. Ook ben ik een beetje bang, dat het kindje er straks moeite mee heeft om alleen op een kamer te liggen, als ze gewend is om bij papa en mama te liggen. En ik zou geen sex meer durven te hebben, als baby er bij is

quote:Maar eerst je echo! Spannend en komt vast goed - dan is het wel echt een bijzondere ervaring - ik vond het het eerste concrete bewijs van het bestaan van mijn mini-muca, al was het nog maar een garnaaltje

Het is niet mijn eerste echo hoor, maar mijn 20 weken echo. Vandaar dat ik het een beetje spannend vind (of had je wel door dat het om de 20-weken echo ging? Omdat je over jouw eerst echo begint )

quote:Over kindermishandeling gesproken, ik hoorde op de radio een dominee die vond dat je je kinderen zou mogen/moeten slaan, als je het maar verantwoord doet (?), want dat had een of ander Bijbelfiguur gepredikt (Salomon ofzo? ben er niet zo in thuis).

Erg opmerkelijke uitspraak vind ik dat, zeker om dat in de kerk te gaan zitten verkondigen.Sterker nog, hij zegt dat je ze moet slaan met een stok en net zolang door moet slaan, tot ze niet meer jengelen Dan krijg je volgens hem pas goed opgevoede kinderen...
@mundy: ohja, sorry, ik haal twee dingen door elkaar in mijn posting en mijn hoofd. Maar idd, je 20 weken echo, ze kunnen zo veel zien al! Veel succes!

Ik kwam halverwege dat programma in vallen, zei hij dat echt? Is nog erger dan ik dacht!!
Dat wist ik niet van de baby op je kamer. Bij ons past dat helemaal niet hahaha. En krijg onze poes ook echt niet van onze kamer af. Dat is echt haar plekje. Wij wonen ook niet groot en anders heeft ze alleen de woonkamer.

De babykamer is ze niet aan gewend en als die deur dicht is, vindt ze dat prima.
Ik heb het hem niet horen zeggen, maar er stond vanmorgen een heel artikel over hem in de krant. Hier een artikel op internet van de AD: http://www.ad.nl/ad/nl/10 ... -als-je-kind-huilt-.dhtml
Ik heb ook een blauwtje Ugg. En een blue cream tortie tabby en een zwarte en een creme..
@Poes, 4 britjes?

Over die dominee, wordt weer zwaar overtrokken volgens mij. Ik heb gister dat interview half gezien en hij had het daar niet over doorgaan net zo lang tot ze stoppen met jenken. Hij had het toen over een corrigerende tik. Maar ik heb niet het hele interview gezien dus mss praat ik voor mn beurt. Sommige mensen raken al in de stresse als een kind een zachte tik op zn billen of vingers krijgt...
Wij hebben 2 Fryske boerenpoesjes.

Die grijze heeft iets pluizigs. Op Hyves heb ik foto's staan voor de liefhebbers.
Hey Akka dat op verzoek voeden is alleen met BV hé. Van FV op verzoek zullen ze te dik worden.

Mundy het is vast genieten morgen, no worry's!

Ons poezenbeest mag niet op slaapkamer komen, en niet op de bank of stoelen. Dat was de compromis om het beestje uberhaupt in huis te krijgen, vriend heeft echt een hekel aan katten.

dalijk als ze groter is gaat ze lekker naar buiten als wij weg zijn en s avonds. Kan ze lekker de hele dag spelen, das leuker dan in huis opgesloten te zitten. Salamanders jagen en zo hihi
bebje en akka nu staan de foto's wel op hyves
Oeh ben benieuwd xasi! Ga zo meteen even kijken.

Mijn poezel is een schildpad. Een Nijmeegs stadskatje. Ik woonde in nijmegen toen ik haar kreeg. Nog in mn studentenhuis! Zo'n schatje! Volgens de dierenarts is ze een gevalletje incest, omdat haar verhoudingen niet helemaal kloppen. En ze heeft een evenwichtstoornis, valt altijd overal vanaf. Dus misschien is er idd iets mis gegaan. Maar verder is ze heel gezond. En superlief. En lekker makkelijk. Ook zijn woont nu bij mn schoonouders en daaar doet ze niet moeilijk over. Kan ook altijd overal logeren. Maar ik denk ook niet dat ik haar er van kan overtuigen dat ze niet meer op ons bed ag salpen. Ik zou haar soweiso zelf heel erg missen snachts!
Hey Mundy: veel plezier en succes morgen!! Hoop dat je veel te zien krijgt van je mini! Oh wat lijkt me dat gaaf! Niet teveel zenuwen hoor! (makkelijk gezegd...)
Oe lala Xasi! Ik heb je man gespot op hyves!
quote:xasi schreef op 16 september 2009 @ 14:35:

Hey Akka dat op verzoek voeden is alleen met BV hé. Van FV op verzoek zullen ze te dik worden.

Waarom worden ze dan te dik? Meer calorieën in flesvoeding? haha

Kraamzorg zei gisteren volgens mij dat het voor beiden geldt.... toch? Hmm, even uitzoeken.
Joehoe! Mn viva site doet het weer normaal!!!
Vind dat hele strikte op tijden eten sowieso onzin, wij nemen toch iets te eten als je honger hebt?

Als een baby honger heeft, maar het duurt bv nog een half uur voor het 'tijd' is, gaat ie een half uur liggen brullen, na dat half uur is ie toch compleet uitgeput?! Zielig!
Hmmm dan kan ik niet meer ongestoord met spelfauten schrijven...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven