Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
@Akka, au! Bevalling wordt appeltje eitje!
Als ik dat hoor kan je bevalling alleen maar mee gaan vallen akka.

Had echt nog nooit van een ondersteek gehoord.. Zo leer ik nog eens iets. Kinkt wel als een eng apparaat eigenlijk.

Balen dat je wakker ligt snachts poes. Gelukkig heb je verlof zodat je ook overdag wat meer uit kunt rusten.

Vraagje voor poes/akka/jippie/muca; durven jullie mannen nog ver weg te gaan nu? Stel dat

de baby komt dat ze dan snel aanwezig kunnen zijn?

Ugg; echt irritant dat de misselijkheid overheerst. Misschien kan de vk vanmiddag iets voorschrijven?
Mijn man moet wel! Hij werkt in de randstad. DenHaag, Amsterdam etc... Ik heb hem wel op het hart gedrukt zijn telefoon altijd aan te hebben en hij heeft beloofd dat als ik 's nachts of 's ochtends denk dat het wel eens zou kunnen beginnen, dat hij dan thuis gaat werken of op ons kantoor in de stad waar ik werk. Da's dicht bij huis.

Maar een fijn gevoel vind ik het niet.. dat hij vandaag bv in Den Haag zit.
@Ugg: Ja er is wat vreemds met mijn provider. Ben er laatst mee terug gegaan. Maar wat je moet doen is een nieuw bericht maken, de problemen ontstaan als mensen een berichtje van mij willen beantwoorden.

Mijn vriendin die vk is adviseerd mensen die erge last hebben van misselijkheid, voetreflexmassage, of zoiets. Schijnt erg goed te helpen.

@Akka: Ja we gaan voor 99% zeker de bugaboo kopen, waren we meteen beide helemaal weg van. Ik weet nog niet welke kleur. Bij een winkel kreeg je een extra kleuren set gratis, maar ze hadden alleen maar roze en beige. En roze valt al af. Ik wil het liefst een zwarte of antraciete en als ik er wat bijkrijg een zand-beige. Meubeltjes worden wit. We gaan maandag nog even bij Van A. kijken en als we daar niets kunnen vinden gaan we naar Babydump waar we het kamertje dus hebben gezien. Heb er zin in!!! Kamertje zelf gaat heel mooi worden, we hebben vloer, kleuren, gordijnen etc al uitgezocht.

@Poes: De meeste dagen ben ik heel positief hoor, af en toe een dip dag. Wij geloven er nog steeds in (zonder recessie dan) en vinden het werk ook nog super. Maar het is soms zo frustie. Ben wel erg blij met mijn zwangerschap, kan ik me daar lekker op richten.

@Ugg: Sinds vorig jaar ofzo hebben vrouwlijke ondernemers recht op een zwangerschapsuitkering. Om zo te stimuleren dat ondernemende vrouwen ook even thuis kunnen blijven. Bedrag wordt bepaald n.a.v. je inkomen en is niet meer dan het minimum. Maar dat geeft niet, al wat ik krijg is meer dan nu hahahaha. En ik lach er maar vrolijk mee!

Voordeel ook van geen inkomen is dat je kdv niets of bijna niets kost. Dus ik zie elk nadeel maar even als een voordeel. Maar goed uiteindeljik betaal ik nog altijd heel graag heel veel aan meneer belastingdienst, betekend dat je veel hebt.
quote:Ugglover schreef op 18 september 2009 @ 11:12:

@Akka, en die hele dagen werden halve dagen in welke week? Ik ga zo maar eens aan de vlk vragen of ze er niet wat voor heeft....Wil je dat echt weten?
@FM: de mijn moet ook, hij moet het halve land door. Gisteren was ie in Ams bijvoorbeeld.

Hij wilde overigens afgelopen weekend gaan zeilen op de Wadden!!?! Daar heb ik een stokje voor gestoken.

Overigens heeft ie een noodmobiel. Zijn zakelijke telefoon is bijna nooit te bereiken i.v.m. druk druk druk (project manager) maar als de noodmobiel gaat, weet ie dat ik het ben en komt ie als de sodemieter naar huis!
@Akka, vorige week zeker?
Fm; het is geen apparaat hoor, gewoon een opvangbak met een deksel erop!

mijn lief moet morgen nog een keer ver weg (bijna 1,5 uur rijden), maar daarna is het gedaan met de pret! HIj werkt op ongeveer 35 min rijden, dat vind ik wel de max.

had gisteren echt een relax-dag, 1 keer naar AH en voor de rest alleen maar gelezen (stieg larsson deel 1, nu uit; wel mooi, maar vond het wel inkomen in het begin, al die karakters..)

morgen komen vriendinnetjes; ik ga een high tea voorbereiden, dus zometeen maar weer naar de winkel!
Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar ik ben er nog niet achter wat nou goed is tegen die misselijkheid... Ik heb vanmorgen 2 liga crunchy op en toen ging het heel goed daarna. Maar of dat nou aan die liga's heeft gelegen? Ik zal zo eens gaan snuffelen op het net maar het zal wel bij iedereen anders zijn...?
denk inderdaad dat het bij iedereen anders is (bij mij hielp een eierkoek ook wel), maar ik zou zeggen; aan de liga crunchy!!
@Jip, Stieg ligt ook op mij te wachten... ben benieuwd. Heb ik al meer horen zeggen dat je er ff doorheen moet... Heb je deel 2 en 3 ook? Maar wel spannend? Gezellig hightea-en morgen! Wat ga je allemaal maken?
eierkoek heb ik nog niet geprobeerd maar die ga ik dan ook maar halen van tweekend! thanks... ik ga alles proberen... dan kunnen jullie me rollen eind november...
quote:Ugglover schreef op 18 september 2009 @ 12:16:

Ik weet even niet meer wie het vroeg, maar ik ben er nog niet achter wat nou goed is tegen die misselijkheid... Ik heb vanmorgen 2 liga crunchy op en toen ging het heel goed daarna. Maar of dat nou aan die liga's heeft gelegen? Ik zal zo eens gaan snuffelen op het net maar het zal wel bij iedereen anders zijn...?

It was me!

Bij mij hielpen dat soort dingen ook goed (brood, crackers, eierkoeken, ontbijtkoek, cruesli met melk) als het maar vult. Van fruit en yoghurt werd ik juist heel misselijk.

Die pilletjes heb ik trouwens nog staan, ik wil ze echt wel opsturen hoor! Volgens mij waren ze van Weleda? ( moet ik even mijn badkamerkastje induiken) Ze hielpen bij mij niet echt, kosten iets van 14,-
quote:Ugglover schreef op 18 september 2009 @ 12:21:

eierkoek heb ik nog niet geprobeerd maar die ga ik dan ook maar halen van tweekend! thanks... ik ga alles proberen... dan kunnen jullie me rollen eind november... Ja, bij mij ook! Ik at ze vroeger bijna nooit, maar nu leef ik er zowat op.
ja het begin van stieg is wat traag, alle personages leren kennen enzo, maar halverwege werd ik meer 'meegenomen' door het verhaal en zelfs ook wat spannend op het einde...

maar verder verklap ik niets!

heb de andere delen nog niet
Hmmm... denk dat ik maar naar huis ga en lekker ga lezen! Ik ga wel om 15u weg, op het gemakkie naar huis, ff nog in het zonnetje zitten en dan ri vlk! Ik begin nu een beetje excited te worden!
Ik ben nu al uren in Stieg aan het lezen (deel 1), ik moest er ook even inkomen.. maar nu... pff 't is dat ik toch echt even wat moet eten en dus naar de supermarkt moet...

Het lijkt wel een epidemie dat boek. Iedereen leest het!
Ok, dus het heeft jou nu helemaal in de ban? Ah, ik ben nog bezig in Suezkade en dat gaat niet zo snel want die pakt me dus niet... Maar ik weiger het om een boek niet uit te lezen. Behalve Eten, bidden en beminnen oid, dat trok ik echt niet. Hebben jullie die gelezen?
Uggje spannend vanmiddag!! Veel plezier!

FM hoe gaat het met je 'klachten' houden ze nog steeds aan?? DInsdag begint steeds dichterbij te komen...spannend!!

Poes heb je nog beetje kunnen slapen vannacht?

Ik merk dat mijn buik nu echt per week groter wordt...of te wel er is weer een lading kleding wat ik niet meer pas! haha

Zal misschien later nieuwe foto's maken (speciaal voor onze Ugg natuurlijk)

O en het gaat beter met mn pootjes!! Als ik de hele dag op mijn birks loop is de pijn stukken minder!! dus niet meer op blote pootjes...en maar nog een paar birks halen...

Mundy hebben jullie al een naam voor the little misses??
Ugg, nog even en het is zover! Spannend!
ugg, volgens mij ben je nu al geweest. Hoe was het? Hopelijk was alles in orde!
quote:Ugglover schreef op 18 september 2009 @ 13:46:

Ok, dus het heeft jou nu helemaal in de ban? Ah, ik ben nog bezig in Suezkade en dat gaat niet zo snel want die pakt me dus niet... Maar ik weiger het om een boek niet uit te lezen. Behalve Eten, bidden en beminnen oid, dat trok ik echt niet. Hebben jullie die gelezen?Ja, vreselijk boek was dat! Vond alleen dat deel in Italia leuk, maar dat was vooral uit herkenbaarheid.
Leuk high tea met je vriendinnetjes Jippie!

Heb je al wat gebakken?
Ja, Ugg: hoe was het???

Vertel! Wij willen (buik)foto's zien!
nee nog niets gebakken, ga ik morgen doen

wil ook niet heel druk doen in de keuken dus ik ga ook wat kant-en-klaar halen (scones,brownies bij AH) maar wel zelf de sandwiches en lekkere kruidcake maken, lekker vers fruit, paar bonnetjes.... kortom ik heb nu al weer veeeeeels te veel

eten beminnen enzo heb ik ook gelezen, wel helemaal uit overigens, maar heb wat meer met yoga ed

- haar naam was Sarah schijnt ook mooi boek te zijn, iemand ervaring mee?

Suezkade wordt 'em dus niet...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven