Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
Ik had zelf ook meer een gevoel dat het een jongetje zou worden, geen idee waarom. Wel raar hoor, dat je dan nu ineens weet wat het wordt, maar wel superleuk! Ik werd gewoon een beetje emotioneel toen hij het vertelde...

@bebje, wat een lieve opmerking van je vriend, fijn dat hij nu ook bijdraait. Ik snap het dat je even een traantje moest laten hoor!

Mijn vriend moest heel even wennen, toen die man zei dat het een meisje werd. Hij is heel blij hoor! Maar ik denk toch dat heel veel mannen het liefst zien dat hun eerste een jongetje is en dat had hij dus ook een beetje....

@Akka, ja we gaan het lekker aan iedereen vertellen!! Niks geheim houden, dat is niks voor mij. We hebben een stuk of 6 foto's mee gekregen, erg leuk. Op eentje kon ik echt niet zien wat het was, dus ik die man vragen, hij zei daar kan je de schaamlipjes op zien, dus het bewijs dat het een meisje is! Nou maar goed dat hij het erbij vertelde, want dat had ik niet gezien

Ze was trouwens heel beweeglijk (zo raar om nu 'ze' te zeggen) op een gegeven moment trok ze met haar ene handje aan de vingers van haar andere handje, een beetje spelen .Zo schattig!!

Ik denk dat ik nu dan maar eens mijn eerste kleertjes ga kopen, lekkere echte meisjeskleren!!

@Ugg, wat vervelend dat je nog steeds zo misselijk bent, hopelijk wordt dat snel minder.

@Loesssie, heel veel succes vandaag in het ziekenhuis
Mundy: joepie een meisje!!!!

ik zou wel graag willen weten wat het wordt, maar mijn lief niet. ik heb dus nog een aantal weten om hem over te halen. ik zou zo graag gericht willen shoppen. maar het zal nog een klus worden.

bebje, ik duim ook iedere dag dat ie blijft waar ie moet blijven. ik denk dat ik na de eerste echo een beetje meer rust krijg. dan weet je in ieder geval dat ie er echt is en dat het hartje klopt.
Wow poes: dat wordt wel erg concreet dan! Je bed omhoog....

Ohhhh mundy, wat schattig!
Ik ben eigenlijk helemaal niet onzeker over wat er groeit in mn buik. Gister kreeg ik een raar gevoel in mn buik en toen zei ik tegen aap, ik weet niet wat ik voel maar dit heb ik nog niet eerder gevoeld. Toen schoot even door mn hoofd, het zal toch niet verkeerd gaan!? Maar verder sta ik er helemaal niet bij stil. Vanmorgen weer een x dat gevoel gehad maar ik denk bij nader inzien dat het het oprekken is... Ik had verwacht dat ik ook wat meer gestresst zou zijn maar echt totaal niet. Vinden jullie me nu slecht?
nee ben je mal ugg! heerlijk toch juist. ik ben van nature al een stresskip! lekker toch als je zo nuchter blijft! ik ga een voorbeeld aan je nemen!
@Mundy: Een meisje! Wat leuk!

Ben blij voor je dat alles goed is!

@Poes: Spannend joh. Komt allemaal wel heel dicht bij nu...

@Ugg: Hoop dat je misselijkheid te houden is! Sterkte!
quote:nietvoordepoes schreef op 17 september 2009 @ 11:07:

Helemaal niet mijn bedoeling om je op andere gedachten te brengen hoor, maar ik vind het zoveel echter en concreter worden sinds ik weet dat ik een meisje in mijn buik heb. Het is voor ons al echt een persoontje geworden, met haar eigen naam...

I Couldn't agree more!

Het wordt opeens zoveel werkelijker als je het gelacht weet!

@Ugg: als je het weet, wil je dan niet dat anderen het geslacht weten?

Nog misselijk trouwens?
@Ugg: Ja, heb poezel gisteren nog 2 keer eten gegeven. Ze heeft geen honger geleden!

@Mundy: wat leuk dat je nu gericht kunt gaan shoppen!

Zet je de foto's op Hyves?

Hebben jullie al een meisjesnaam trouwens?

@Poes: Ze mag komen! Spannend!

Ik moet ook van die klossen gaan halen, heb jij ze bij thuiszorg oid gehaald? Kratjes bier schijnen ook te voldoen
@Akka, nee we hebben nog geen meisjesnaam. Ik had al wel twee jongensnamen die ik leuk vond, maar daar hebben we nu weinig aan natuurlijk. Dus we moeten onze hersens nog maar even flink laten kraken
@Mundy: Fijn dat de echo goed was. En wat leuk een meisje. Had ik het goed. Ik ben uitgegaan van de chinese tabel hahah. Dus Jowellie een jongetje en Xasi een meisje.

@ugg: Balen dat je zo misselijk bent, maar is voor een goed doel! Morgen Vk spannend!!!! Ik vind het echt leuk nu ik het geslacht weet, wordt het net wat echter en is zoveel makkelijker met dingen kopen. En voor wat betreft die verrassing, voor ons is de verrassing hoe hij eruit ziet. Maar dat is persoonlijk.

@Poes: Fijn dat mini nu mag komen. Wil je graag thuis bevallen? Heb je misschien al eens gezegd, maar helemaal vergeten.

@Bebje: Wat schattig van je vriend zeg!

Toen ik gisteren thuis kwam lag onze nieuwe vloer. Ik had verwacht dat ik erg moest wennen of zelfs zou balen van onze keuze, maar het is echt zo ontzettend mooi. Ben er zo blij mee!

Verder heb ik vandaag een K humeur. Ben de zaak ff zo zat, ik verveel me kapot of kan me bezig houden met niets zeggende klusjes. Bah! Doen dan liever vrijwilligerswerk, daar haal je nog voldoening uit!
@maris, klote dat het zo rustig is... Maar wel heel fijn dat de vloer zo supermooi is geworden! Beter! Is ook zo, de verrassing is al groot zat, haha!
Mundy wat leuk een kleine prinses in je buik! Lijkt me lastig als je dacht dat het een jongetje was om nu bij te draaien in je gedachten. Niet dat het een teleurstelling is maar omdat je haar misschien al met hem hebt aangesproken.

(tenminste dat zou ik hebben)

Poes wat leuk, je mag gaan aftrappen voor ons!! zo spannend allemaal! je weet wel dat je vanaf nu elke dag meldplicht hebt hé?!

Ugg wat fijn dat je er zoveel vertrouwen hebt! Ik had het heel moeilijk met die onzekerheid in het begin. Maar na de echo was dat helemaal weg bij mij.

Maris focus je lekker op je babyboy! veel positieve energie is goed voor jullie!
FM o wat spannend!!! ik snap wel dat je je niet te veel er op wil focussen. Lastig is dat hé?!

Ik duim voor je!!

Loessie ik hoop dat je vandaag (eindelijk) goed nieuws gaat krijgen! sterkte!
@Xasi, voor jou nog ruim een week dan weet je het geslacht!! We gaan uit van een meisje hè bij jou... Ben zó benieuwd! Wat een zoute opmerking van dushi! Mijn mannetje heeft mij nog niet aan het huilen gemaakt, ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren!

@FM, geslaagd voor mooie schoentjes? Hoe ga je je haar doen? Nog 2 weekjes!!!!
hey ik heb problemen met mijn hyves. Ik kan nergens op reageren. Geen blogs en gadgets zien. Geen krabbels schrijven.......

heeft iemand dit ook???
Ugg ja nog een weekje! Ben benieuwd of wurm dan stil gaat liggen, want volgens mij is dat over het algemeen niet haar/zijn hobby.....

Ah joh als ik zie dat alles groeit zoals het moet ben ik al lang blij!
hey ugg ik zie dat jouw eerste bezoek morgen is!! leuk je eerste mijlpaal! gaat man mee?
ja, aapie gaat mee hoor, die is al hartstikke zenuwachtig, zo schattig. ik weet zeker dat we allebei in tranen uitbarsten als we zien dat er een hartje klopt...!

het maakt ook idd geen zak uit, als het er maar allemaal goed uitziet!

ik kan gewoon op hyves...
spannend hoor Ugg. Hoeveel weken denk je ongeveer te zijn?
MUndy: leuk een meisje!!!!! lekker shoppen

hihi bepje, zo nieuwsgierig dus geworden, ik kan het me voorstellen! maar eerst inderdaad duimen dat alles goed gaat en het blijft zitten!!

nvdp: woehoe 37 weken-grens bereikt! spannend hoor

(heb trouwens zelf al paar weken bed op klossen, vind het heerlijk makkelijk in/uit bed komen!)

ugg; ik heb in de eerste weken een paar keer hele erge buikpijn gehad, dat ik lag te verrekken van de pijn.... is allemaal goed gekomen, dacht toen ook dat het verkeerd zou gaan, maar denk achteraf dat het het oprekken van de BM is geweest
@Jippie, dan vrees je echt het ergste, maar gelukkig is alles bij jou helemaal goed gegaan! Tis gelukkig geen hele erge pijn bij mij hoor, meer een raar gevoelletje wat ik niet herken...

De misselijkheid trekt nu langzaam weg gelukkig! Ik kom weer een beetje bij de mensen!

Ik denk zelf dat ik vandaag 8 weken ben...
ff snel.....

@Ugg: Veel plezier en succes morgen! Zal aan je denken hoor!

@Loessie: Hoop dat alles goed is gegaan vandaag!

Ik heb bijna weekend!!!! Héérlijk! Lekker naar Disney!

Tot zondag lieve meiden!
Heeeeel veeeeeel plezier Yaelle! Niet te hard gillen hè in de Space Mountain!! Geniet ervan meid!!
Geniet ervan yaelle! Je hebt wel nu ongeveer je eisprong toch? Nog even werk van gemaakt voordat je weg moest?

Ugg; nog ongeveer 23 uur wachten... Hoe ga je morgen je tijd doorkomen op werk? Je haat vast en zeker om het half uur op de klok kijken of het al bijna rijd is.

leuk mundy. Nu kun je meisjeskleertjes kopen. Lijkt me toch wat handiger shoppen en vaak krijg je leukere kado's als mensen weten wat het is.

Loessie; al iets meer info? Hopelijk heb je goed nieuws gehad!

Rest op Hyves
Fm leuk dat je ze hebt gevonden (ik kan op hyves niet meer reageren, dus zal het hier, geheel verkapt, doen)

Hoe is het geworden vanmiddag, het gewenste resultaat??

Yaelle heeel veel plezier!! laat al die adrenaline door je lichaam rushen en je hoofd helemaal leeg maken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven