Gestopt met de pil... januari 2009

09-09-2009 15:40 2821 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel III

Kunnen we weer even vooruit...

Wie?Gestopt?LNL/VlkZwanger!Due dateFuturemaman 27jr28 jan 0923 okt��Yaelle2 30jr1 jan 091 nov��Loesssie 28jrjan 096 nov lnl��Jippiedepippie 30jrsept 08Hij is geboren!!! 10 oktoberNietvoordepoes 30jr1 jan 09Ze is geboren!!! 12 oktoberAkka 29jr25 sep 08Ze is geboren!!! 20 okt 09Muca 26jrjan 098 okt vlk24 okt 09Jowellie 35jrdec 0819 nov gyn+echo!20 jan 10Mariska79 29jr15 jan 0927 okt vlk26 jan 10Mundy 34jr22 jan 0922 okt vlk30 jan 10Xasi 26jrdec 0827 okt vlk10 feb 10Uggie 31jrjan 092 nov vlk/echo25 apr 10Coco1977 32jrsept 09? vlk1 mei 10Bebje 28jr13 feb 099 nov termijnecho18 mei 10
ben beetje paranoia, maar heb wat figuren die wat mij betreft niet hoeven te weten hoe of wat
Hey Muca, wat leuk dat je ook aan de Hyves gaat.

Ik heb toevallig gisteren een Hyve voor mijn mams gemaakt --> bij profielen / instellingen kun je aangeven dat je alleen voor vrienden zichtbaar wil zijn.

Hetzelfde geldt voor foto's (aanklikken alleen voor vrienden voordat je de foto erop laadt)

Als je vragen hebt, moet je maar even roepen.

Wij moeten je uitnodigen voor onze Hyve.

Probeer mij eens te mailen, dan reageer ik daarop. (overigens moet je je hyve straks niet letterlijk afsluiten, want dan kun je er zelf ook niks meer mee. Maris bedoeld blokkeren voor pottekijkers. Alleen zichtbaar maken voor vrienden. Vrienden zijn mensen die jij geaccepteerd of aangemeld hebt)
Ugg: ben je lekker vrij vandaag? Je zult moe zijn na gisteren. Maar dat was dus een geslaagde dag. Met humous!

Bebje: Jeeuh, de echo was goed! Superzeg! Hoe reageert je schoonfamilie?

Muca: Wij gaan familieleden waar we zelden contact mee hebben geen kaartje sturen. Ik wil ze ook niet op onze babyborrel of als kraambezoek hebben, dus die krijgen mooi geen kaartje!

Het loopt bij ons ook op, zeker met zwangerschapsclubjes ed erbij! We zitten nu op ca. 75 volgens mij. Kost ook weer een bak geld!

Rest: ik reageer straks even verder. Ik ben zooooo moe, die baby komt nog niet hoor, daar heb ik echt de energie niet voor. Ik ga de bank maar weer eens opzoeken.
Mundy ik ken dat. Hier word ik nu standaard dikke genoemd. Word daar ook pissig van! Maar ja valt weinig tegen te doen.....

Ugg gaaf hoor even heen en weer naar londen, klinkt wel heel erg luxe!

Bebje wat cool!! je eigen inniminnie gezien!! en hoe reageerde je schoonouders??? Ben je weer lekker aan het stuiteren

Akks vervelend dat de laatste loodjes zo zwaar zijn! Even doorzetten, voor je het weet is ze er!

Muca je buik vergeten haha Heb je nu een mooie blauwe plek er op of valt het wel mee?

Over de geboortekaartjes ik ga er maar heel weinig doen. Hier zullen we het sowieso niet uitdelen. En in Nederland alleen aan familie en goede vrienden. Kennissen mogen het lekker met hyves, mail en de tam tam doen. We hebben ook maar een kleine familie, naja weinig mensen waar er contact mee is.

Voordeel is natuurlijk dat wij collega's en ezo ook niks hoeven te sturen, dus scheelt veel in het aantal kaartjes (en geld)
Oh poes ook is ook bevallen!!!! gefeliciteerd!!!! Wordt er weer helemaal blij van dames!!!!!

@bebje: super te lezen dat het helemaal goed is gegaan. heerlijk he dat moment?!!! dan wordt het toch ineens allemaal veel echter. ben reuze benieuwd naar de reacties op jullie grote nieuws!

@yaelle: ik sluit me helemaal aan bij de rest. wat een rotwijf wij willen wel een appeltje met haar schillen!!! je bent al zo lang bezig met veel te veel pijn.

@maris: 25 weken alweer. wow! over de helft!

@ugg: londen klinkt heel erg fijn. heb gelijk even gekeken naar een dagje londen heen en weer. mijn nieuwe afspraak met de vlk is op 20 oktober. lekker lui! heerlijk! ik ook. mijn huis begint er nu echt onder te lijden. ga normaal heel regelmatig mijn huis door met emmer en sop, maar de laatste weken heb ik geen zin meer.

hoop dat je lief spoedig minder druk is. de mijne was in het begin ook zo afwezig ivm zoeken naar nieuwe job, dat hij helemaal niet kon genieten van het goede nieuws.

@muca: geboortekaartjes, natuurlijk nog helemaal niet over nagedacht, maar ik denk dat alles ooms en tantes wel een kaartje van ons zullen krijgen. maar 100, oef, dat is niet mis!

verwacht niet dat wij zoveel kaartjes moeten sturen.

ik ga ook proberen om een hyvespagina aan te maken. ik word ook gillend nieuwsgierig naar jullie baby's en buiken! maar inderdaad muca, ik heb ook wat mensen die niet mee hoeven te genieten. hoop dat het me lukt.
Bij een bank werken is ook een luxe, geld als water, zelfs nu nog in deze barre tijden! Mn mond valt soms open... en af en toe pik ik er een graantje van mee... haha!

Dikke? Wat is dat voor stoms? Je gaat iemand toch geen dikke noemen?

@Akka, ik ben kapot! Ik zou stofzuigen maar stof steeds na 1 verdieping en ga dan maar weer met boek op de bank... Jij dus ook moe? Sterkte meis, hopelijk komt baby nog niet... alhoewel de oerkrachten dan wsl het vast over zullen nemen!

@Muca, lukt het?
Wij gaan ook alle ooms en tantes een kaartje sturen, maar ik denk niet dat wij op 100 gaan komen! Aangezien ik met kerstkaartjes meestal rond de 30 zit, dan kan ik me niet voorstellen, dat ik voor geboortekaartjes ineens 70 mensen meer moet sturen

@Muca en Coco, leuk dat jullie ook op hyves komen! Als je de hyves alleen openstelt voor vrienden, dan kan er echt niemand op kijken hoor. Alleen mensen die je zelf hebt geaccepteerd.

Oja, ben ik helemaal vergeten te vertellen, vriendlief heeft de baby voor het eerst gevoeld!! Zaterdagmorgen was ze nogal druk, dus ik zeg, voel nog eens, misschien dat je het nu wel kan voelen. En jahoor, hij voelde haar!! Ik vond het zó mooi! Precies met 24 weken. Hij vond het ook mooi, maar ook heel erg raar, dat hij zomaar iets in mijn buik voelde bewegen. Schattig hè
Coco, gezellig als je ook op hyves komt!! Een dagje LON zou ik niet doen hoor, tis maar 3 kwartier vliegen maar het is wel erg kort. Mss dan ook lekker een nachtje blijven?
Oooh, wat mooi Mundy! Wat een wonder!
Nieuwe belly foto's op Hyves.

@Mundy: Toevallig dacht ik er gisterenavond nog aan, zou vriend van mundy haar al gevoeld hebben. Echt fijn!!!! Ik wilde je namelijk nog zeggen dat mijn vriend hem ook neit altijd voelt. Moet hij maar net heel druk zijn.

Mijn schoonmoeder heeft m vorige week gevoeld.

Volgens babybites.nl zou je vanaf nu bij mij het hartje door een wc rol moet kunnen horen. Gaan we vanavond proberen.

Pffff ben weer zo moe, zou zo kunnen slapen, zzzzzzzzzzzzz.
Verdorie, ik kan niet meer reageren op hyves Mijn reageerblokje is weg, ik kan niet naar andere pagina's bij de krabbels en als ik op de foto's van Mariska klik, gebeurt er ook niks

@Mariska, je spreekt het volgens mij gewoon uit met een ie, niet als een ij
@ugg: ik heb jou uitnodiging verstuurd ugg, dus dan merk ik het wel, toch?

ik was er even tussen uit naar het kinderdagverblijf (om te vergelijken met gastouder die we hadden ontmoet). Eentje was modern maar wel wat krap en chaotisch (bij een bso ook), andere (van zelfde organisatie) was best gezellig en ruim opgezet. Waarschijnlijk zijn we aan de late kant... maar ga toch maar inschrijven. Van gastouderbureau moeten we deze week een nieuw voorstel krijgen... spannend en lastig al die keuzes!
Wij hebben bericht van het kinderdagverblijf, dat de dagen dat we ons ingeschreven hebben, toegezegd zijn! MiniMundy gaat er straks drie dagen heen.
Ff snel nuonze zoon slaapt. akka de tens is een soort massage-apparaat die jetijdens weeën aan kan zetten, op rug. En ik ging in ambu maar lief samen met zoon er achteraan, dus maar eventjes gescheiden, maar niet leuk!

Oh muca en akka het komtvoor jullie ook dichtbij. Maar jullie hebben pech: poes en ik hebben de mooiste zoon en dochter vdwereld al!!!!
Leuke naam Jippie! Hoe voel je je nu?

Had jouw vlk dat Tens apparaat bij zich? Klinkt goed!

Hoe gaat de borstvoeding?

Mundy: ik kan ook niet op onze Hyve reageren en kan ook alleen nog maar 1 pagina lezen... what the f*** is dit nu weer?!?
@jippie: leuke naam! maarre, tot nu toe hebben jullie de mooiste zoon en dochter dan hè! Okee, de mooiste zoon, dat zal je voorlopig wel houden (gezien het geslacht van onze mini's).

Ben je nu in gelukzalige roes?
Ha gezellig, iedereen aan de Hyves! Doe je ook mee Jippie? (al zal je nu wel iets anders aan je hoofd hebben.... maar wij zijn wel heel benieuwd naar jouw zoontje!)

Lukt het Muca en Coco?

Mundy: op mijn werk kreeg ik ook steeds opmerkingen als dikke en bolle. Zelfs van mijn baas! Wat een eikels.

Ugg: hele huis al gestofzuigd? Ik ben idd veel Satc aan het kijken, maar ga nu toch ff frisse neus halen.

Yaelle: ik weet ook niet hoe een weeëndans eruit ziet!

(heb wel iets anders geprobeerd om de weeën op te wekken... ik merk er nog niks van haha)
Mundy: Wat leuk dat jouw lief Mini gevoeld heeft!!

Maris: Gaan jullie nu lege wcrollen opsparen?

Lekker buikje heb je!

Jippie: Jouw bevallingsverhaal doet me goed trouwens (ondanks het t-woord) Je klinkt heerlijk nuchter en die oerkrachten spreken mij ook wel aan!

Ik heb inmiddels wel vertrouwen in mijn lichaam... nu alleen nog afwachten.
@ Akka, ik begin altijd om half 8.. maar daar in tegen ben ik ook altijd lekker op tijd klaar met werken.

hmmm dus nog even geduld hebben... het komt vanzelf goed

@ Yaelle, ik heb een pb aan je gestuurd via hyves.

@ Mundy, van je collega's moet je het hebben! Misschien jaloers? maar snap je helemaal!

Ik krijg ook regelmatig te horen van mijn schoonmoeder nb! dat ik goed aan het uitdijen bent... leuk hoor.. ik ben verdomme 30kg afgevallen vorig jaar, dus heb er al aardig wat moeite mee dat ik aan ben gekomen, en dan hoor je dat!

@ Bepje, wat leuk!!! Ben blij voor jullie! Hoe reageerde je schoonmoeder?

@ Maris, ja ik heb gisteren eea al besproken en vandaag met de andere collega, dus duidelijker kan denk ik niet! ( ik hou al niet snel mijn mond en nu met die hormonen helemaal al niet!!)

Vwb dat Wcrolletje... wij hebben dat zondag geprobeerd, maar vriendlief kon op dat moment niets horen ( uitgezonderd een hoop beweging in mijn darmen..)

@ Ugg, dus LON was zeer geslaagd zo te lezen!

@ Muca, Familie stuur ik wel een kaartje, maar ik ga vage kennissen echt geen geboortekaartjes sturen en die hoeven ook niet langs te komen.( normaal komen ze toch ook niet langs).

Leuk dat je ook op hyves komt!

@ Jippie, leuke naam! En werkt zo'n tens apparaat eigenlijk?

Ik heb er al eens overgelezen, maar had zo mijn twijfels er over.

Meiden, ik ga even strijken ... tot later!
@Jippie, supermooie naam! Hoe gaat het met jouzelf?

Ik heb je een berichtje teruggestuurd Muca!

Huis is inmiddels gestofzuigd, veel meer niet gedaan... Een half boek gelezen, De onderstroom van Nicci Gerard. Mooi boek!
@ Akka, ik had het zelfde met hyves! maar als je even wacht, krijg je vanzelf dat je kan reageren en naar andere pagina's kan gaan
Jowellie, je hebt gelijk. geduld is een schone zaak...
ik heb eigenlijk helemaal geen zin om te strijken... hmm ga, denk ik eerst maar eten maken, dat lekker laten pruttelen en ondertussen strijken...
Ik heb je uitgenodigd Muca!
Wat ga je eten Jowellie? Ik heb ook honger, wij gaan pasta eten... Hmmmmm!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven