Gevraagd: ideeen waar je een Viva-meeting kan organiseren

19-11-2008 19:50 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er zullen al vast wel meerdere topic-meiden een meeting hebben georganiseerd met hun babys.

Wij van December 2006 zijn op zoek naar een leuke locatie waar je goed met alle kinderen/babys terecht kunt en je ook nog lekker met elkaar kan kletsen, zonder dat je de kinderen continue in de gaten moet houden.

In het midden van het land zou natuurlijk het makkelijkste zijn.

Bedankt alvast.
Heb je al aan Ballorig in Houten gedacht? Ik ben er nog niet geweest maar heb goede vcerhalen gehoord.
Hoi, wij zijn zonder kinderen geweest, maar wij spraken af in een stad waar 1 iemand bekend was. Dan is zo iemand toch beter op de hoogte van rustige/gezellige etc plekjes, waardoor je inderdaad leuk een gesprek kan voeren.

Ik zou een plek uitzoeken waarvan in ieder geval 1 iemand weet dat het leuk is. Dan is iets uit het midden van land niet zo'n bezwaar.

Veel plezier!
Chimpie Champ zit in Aalsmeer en Oosterhout gld.

Is denk ik net zoiets als Ballorig.

In Apeldoorn heb je Malkenschoten, een kinderboerderij/speelparadijs. Alleen moet je daar wel met goed weer naartoe.

En anders bij iemand thuis die een groot huis heeft misschien?
Wij hebben steeds bij meiden thuis gemeet.

Was heerlijk makkelijk met voeden, slapen, spullen e.d.

en ook erg gezellig :-)

Ballorig !

leuk voor 2jarigen,

je betaalt alleen voor de kinderen maar kan zelf ook leuk mee de springkussens op. Ben daar onlangs met mijn dochtertje van 1,5geweest en heb me goed vermaakt!

Toen ik daar was bedacht ik me nog: hier kun je goed meeten !

quote:Jinny schreef op 19 november 2008 @ 19:55:

Heb je al aan Ballorig in Houten gedacht? Ik ben er nog niet geweest maar heb goede vcerhalen gehoord.

ja..daar dus !

maar er zijn meerdere locaties in Nederland !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven