Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja lekker!
quote:Star schreef op 21 februari 2010 @ 17:45:

Zo, Inadcasa en Inadcarrotcake gezien en gegeten, was leuk en lekker

Heb Inad van haar laatste paar rustige minuten beroofd want we waren een beetje te vroeg, ze wilde net gaan forummen

Maar ondanks dat we vroeg waren nog niet echt lekker kunnen kletsen. En Ier praat sowieso niet zo veel dus ben ik een beetje bang voor hem

Bang voor hem

Ik dacht dat Starman weinig praatte, want tijdens doop zei ie niet zoveel maar vandaag zat hij lekker op zijn praatstoel. Gezellig En ik weet nu hoe ik onze wc beneden kan fixen.

Star heeft de zolder, waar alle troep lag, niet gezien

En ja, ik schreef net iets in de trant van 'hier stilte voor de storm, Ier en Chica zijn naar de speeltuin, Mier slaapt en ik kan even kwartiertje forummen en thee drinken en toen hop, stond Star voor de deur

even bijlezen

Erwt zo schattig met de lijstjes
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Oh, ik hoorde trouwens achteraf van Ier dat Chica gemeen tegen Ceetje deed samen met Ceetje naamgenote! Ier heeft Chica voor straf zonder boekjes lezen naar bed gestuurd vanavond. Meisjes als er 3 zijn echt erg wat dat betreft en Chica is daar op school ook heel erg mee bezig, loyaliteit etc. Maar ze zal t nooooooooooooooooooit meer doen zei ze, dus hopelijk wil Ceetje nog met haar naar Naturalis

En ja, we zien elkaar alleen op verjaardagen en doopfeestjes met teveel andere mensen tot nu toe, dus moeten woensdag gewoon goed kletsen
Ier's goede vriend, die jij ook gezien heb Star, is net pas weg. Hij bleef mee eten. We hadden Thai leftovers en zelf nog wat Thaiserigs erbij geflanst. Was gezellig.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Een zwart gat, Vish?
Loretta is De Mol. Punt.
Das mijn nieuwe aanrechtblad en dit mijn nieuwe kraan
Chica heeft een leuk plaatje uitgezocht voor Ceetje:

Ben thuis vanwege voorjaarsvakantie Chica. Lekker dagje. Heb Mier ook thuis. We zijn al reuze spannend door de regen naar de supermarkt geweest en kijken nu dvd op de bank

Vanmorgen tijdens Mierenslaapje wel uitgebreid geknutseld met Chica
Mooi Vish!

Ik dacht ook dat het een sterrenhemel was
Blad heet dan ook Midnight Dream
Ah, ik zat niet eens zo heel ver uit de buurt dus. Lijkt zelfs op ons eigen keukenblad. Kraan is mooi!

Leuk, knutselen. Ik heb laatst weer van die blanco gespannen canvasdoeken gekocht. Binnenkort mogen de jongens weer los. Eerst even laten oefenen op hun handtekening. Je weet maar nooit hoeveel waarde zo'n prutswerkie kan hebben over een paar decennia....
Loretta is De Mol. Punt.

Mooi midnightdream-aanrechtblad hoor Vishje!

Ik ben thuis mét vilt, draad, lint, kralen, etc. Klaar om te knutselen. Stomme hobbywinkel had alleen geen fiberfill, dus dat moet ik nog even ergens anders zoeken. Hormonen zijn tof, daar word je heel creatief van
Peas on earth!
Ja, precies, Erwt Daarom was ik dus aan t naaien en breien en zo

Chica en ik hebben collages gemaakt met heel veel lijm en oude tijdschriften. Was leuk. Ze gaat morgen bij kdv vriendinnetje spelen (die dus ook Ceetje heet en die gisteren voor leuke naamsverwarring edoch ook voor meisjesnijd in de zin van met z'n 3 spelen is lastig zorgde) spelen en haar familie krijgt al onze collages, joecheee

Ik ga zo koken. Zalm-broccoli taart maken. Ik bak alleen nog maar, zelfs het avondeten

Midnight dream
Mijn dag (en nacht) ook spannend, in plaats van werk bestaat mijn dag vandaag uit baby en borst

Tandjes en zielig en warm en stickerig.
Leuk voor Ceetje-vriendinnetje, al die collages (het duurde drie keer voor ik dit woord getypt had, want werd steeds collega's)

Tandjes en zielig en warm en stickerig is een beetje zielig.

Ik geloof trouwens dat de kat heeft besloten dat ik daar ook alvast mee kan oefenen, want Grijs Monster is aan mij vastgestickerd, want verkouden en klaarblijkelijk zielig. Zit steeds te proesten en snotteren (nieste daarnet in mijn gezicht, getver! ) en moet pér se op schoot....
Peas on earth!
Toch weer een groene poes dus

(ieeew )

en beterschao voor em.

Beterschap voor Eetje ook, arm wijfie.
Ieeeeeeew groene poes
Yegh
Peas on earth!
Iieellggg
Misschien is dat voorbestemd, zodat ik vast kan wennen aan kotskaksnot-stokjes enzo
Peas on earth!
Oh Star heb je nog tots? Nemo heel dapper bewaren en bewaren en moeder was zijn broek zonder zakken leeg te halen; plakkerige totsies. Nu voel ik me beetje schuldig

(Vraagt zich ineens af of het wel tots waren )
Jelly Tots? Ja hoor, stuur wel op
Inadje, andere woensdag afspreken doen? Eetje nog steeds aan het draken en ik moet morgenavond werken en wil ook niet op laatste moment afzeggen dus dan nu maar knoop doorhakken.
Jaaaahhaaaa!!! Dan kan ik eerst een zakje halfleeg eten en de rest aan hem geven als zijnde zijn eigen zakje
Ik stuur er wel twee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven