Gewoon Thuis
vrijdag 26 maart 2010 om 22:00
vrijdag 26 maart 2010 om 22:02
zaterdag 27 maart 2010 om 09:04
quote:Vishnu schreef op 26 maart 2010 @ 21:27:
Ach ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er echt iets met zijn ogen is. Niet met zijn zicht althans. Maar goed, vorige huisarts deed nooit iets en deze meteen 3 acties dat vond ik wel grappig. Vooral die ontlasting zou ik nu graag eens echt uitgezocht hebben. En er is vaak een connectie tussen oor- en darmproblemen dus wellicht hoeven we maar 1 probleem opgelost te krijgen.Aha, nu begrijp ik waarom ik zo doof ben.
Ach ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er echt iets met zijn ogen is. Niet met zijn zicht althans. Maar goed, vorige huisarts deed nooit iets en deze meteen 3 acties dat vond ik wel grappig. Vooral die ontlasting zou ik nu graag eens echt uitgezocht hebben. En er is vaak een connectie tussen oor- en darmproblemen dus wellicht hoeven we maar 1 probleem opgelost te krijgen.Aha, nu begrijp ik waarom ik zo doof ben.
zaterdag 27 maart 2010 om 09:44
Ha, dat zei de KraamzorgMevrouw gisteren ook al (maar ik geloofde haar niet omdat ze de hele tijd nogal overdreven geruststellend en sussend deed ). Ach, ik relativeer het zelf maar door te bedenken dat het nu eenmaal zo is en dat ik er toch niets meer aan kan veranderen
Leuk van Berlijn! Hoe lang waren jullie daar? Gaaf!
Leuk van Berlijn! Hoe lang waren jullie daar? Gaaf!
Peas on earth!
zaterdag 27 maart 2010 om 09:52
zaterdag 27 maart 2010 om 12:37
Ik weet het eigenlijk nog niet. Ik neigde naar thuis bevallen, maar nu heb ik in allerlei blaadjes waarschijnlijk net iets teveel bevallingsverhalen-met-gedoe gelezen (waarbij vrouwen al persweeënd nog in de auto naar het ziekenhuis moesten) en nu neig ik weer naar ziekenhuisbevalling
Peas on earth!
zondag 28 maart 2010 om 18:11
Haai allemaal, hier is bijlezen tenminste te doen
Ik ga even lezen
Vast even mijn weekend hier plempen met koppiepeest :
Ier en Chica zijn Ierenouders naar vliegveld aan t brengen en Mier slaapt. Even tijd voor mezelf en t forum dus en heb thee en hele lekkere chocola uit Ierland
We hebben heel gezellig weekend gehad, Ierenouders zijn erg lief. Zijn naar musea geweest en veel gewandeld in de omgeving hier. Mier was helemaal schattig en werkte erg mee door enorm om te rollen van buik naar rug en terug en kruippogingen te doen. Hij eet nu dus beetje groente en fruit en dat was ook erg leuk voor niet aan Rapley gewend zijnde grootouders Peer is de hit van t moment
Ik ga even lezen
Vast even mijn weekend hier plempen met koppiepeest :
Ier en Chica zijn Ierenouders naar vliegveld aan t brengen en Mier slaapt. Even tijd voor mezelf en t forum dus en heb thee en hele lekkere chocola uit Ierland
We hebben heel gezellig weekend gehad, Ierenouders zijn erg lief. Zijn naar musea geweest en veel gewandeld in de omgeving hier. Mier was helemaal schattig en werkte erg mee door enorm om te rollen van buik naar rug en terug en kruippogingen te doen. Hij eet nu dus beetje groente en fruit en dat was ook erg leuk voor niet aan Rapley gewend zijnde grootouders Peer is de hit van t moment
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 28 maart 2010 om 18:19
quote:Vishnu schreef op 26 maart 2010 @ 16:55:
En bij de V&D zag ik net ook leuke jongenskleertjes(die moet je altijd meteen kopen want die bestaan bijna niet))
Dat is ook mijn excuus en daarom heeft Mier nu dus een garderobe waarbij de schoenencollectie van Madame Imelda Marcos niks is
Hoest inmiddels met Vitootje?
Ben ook benieuwd Vish, naar uitkomt bij arts.
Waar heeft hij zoal last van nu?
om Erwt, Xan en kraampakket
Nog even verder lezen..
En bij de V&D zag ik net ook leuke jongenskleertjes(die moet je altijd meteen kopen want die bestaan bijna niet))
Dat is ook mijn excuus en daarom heeft Mier nu dus een garderobe waarbij de schoenencollectie van Madame Imelda Marcos niks is
Hoest inmiddels met Vitootje?
Ben ook benieuwd Vish, naar uitkomt bij arts.
Waar heeft hij zoal last van nu?
om Erwt, Xan en kraampakket
Nog even verder lezen..
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zondag 28 maart 2010 om 18:21