Gewoon Thuis

11-02-2010 10:46 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Leuk van gezellig iErenoudersweekend Inad! Klinkt leuk en met een voorbeeldige Mier!
Peas on earth!
Erwt, zit er een ziekenhuis dichtbij? Dan zou ik gewoon voor thuis gaan. Ik moest ook tijdens weeen naar ziekenhuis bij Chica en was niet zo erg. Heeft ontsluiting 5 cm op weg geholpen

Star, leuk van Berlijn

Wij gaan zo pannekoeken eten want geen zin in koken

Heb ook teveel uitgegeven laatste tijd maar dit keer niet aan kleren maar aan verantwoorde boeken en speelgoed voor Chica. Heb museawebwinkels ontdekt en een super kinderboekenwinkel in oudInadstad. Dus nu hebben ze een memory spel met schilderijen van Nederlandse Meesters en een dierennamen boek met ipv stomme plaatjes schilderijen en beelden van de dieren. Heel erg leuk.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Ja, hij was eigenlijk alleen s'nachts onvoorbeeldig spookachtig monster, Erwt, maar daar hadden alleen zijn ouders last van
Mier Marcos, ach gossie

Erwt, je hoeft gelukkig niet van tevoren te kiezen en waarschijnlijk krijg je in de laatste weken wel steeds meer een voorkeur.

Dat jij trouwens allemaal van die enge verhalen en topics leest Ik heb tot paar weken voor bevalling echt alles geblocked wat over baren ging.

Doe eens linkje leuke webwinkel Inad!

Over paar minuten naar CB, heb met de ha nog een leuk grapje, kijken of zij de afwijking ook zien

Verder moet ik bekennen dat ik verslaafd ben.

Heb Wreck this journal gekocht en vanaf dat hij binnen is ben ik alleen maar daarmee bezig. Zo leuk!!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
quote:Inad schreef op 28 maart 2010 @ 18:24:

Erwt, zit er een ziekenhuis dichtbij? Dan zou ik gewoon voor thuis gaan. Ik moest ook tijdens weeen naar ziekenhuis bij Chica en was niet zo erg. Heeft ontsluiting 5 cm op weg geholpen

Volgens de routeplanner is het van ons huis tot ziekenhuis 18 minuten. Is dat dichtbij of ver weg?

Leuk van leuk verantwoord speelgoed enzo!
Peas on earth!
quote:Vishnu schreef op 29 maart 2010 @ 13:13:

Erwt, je hoeft gelukkig niet van tevoren te kiezen en waarschijnlijk krijg je in de laatste weken wel steeds meer een voorkeur.

Dat jij trouwens allemaal van die enge verhalen en topics leest Ik heb tot paar weken voor bevalling echt alles geblocked wat over baren ging.

Nee inderdaad, ik hoef het nu nog niet te weten.

Ik wil die enge verhalen ook helemaal niet lezen, maar ik was toch maar eens begonnen in die zwangerschapsblaadjes en dan stuit ik daar ineens op en kan ik me niet meer van zo'n artikel losrukken

quote:Over paar minuten naar CB, heb met de ha nog een leuk grapje, kijken of zij de afwijking ook zien

Tof, een huisarts met wie je weddenschapjes doet

quote:

Verder moet ik bekennen dat ik verslaafd ben.

Heb Wreck this journal gekocht en vanaf dat hij binnen is ben ik alleen maar daarmee bezig. Zo leuk!!!Ohhh daar zie ik steeds een topic over, maar weet helemaal niet wat dat is. Even googlen...
Peas on earth!
Kind geprikt en gezwommen, nog 5 minuten tv kijken en dan kan ik weer gaan wrecken

(cb-arts kon overigens geen afwijking ontdekken)
Wattisdatnou, dat Wreck This Journal?!
Peas on earth!
Je koopt een blanco boek, daar staan allemaal opdrachten in en daarbij kun je naar hartelust plakken en kleuren en stickeren en knoeien. I it!!!

Andere moeder op de zwemles is geloof ik ook enthousiast na het zien van de mijne en gaat er ook een kopen. Volgende zwemles gaan we ze samen uitlaten

http://wreckthisjournal.hyves.nl/
For anyone who's ever wished to, but had trouble starting, keeping, or finishing a journal or sketchbook comes Wreck This Journal, an illustrated book that features a subversive collection of prompts, asking readers to muster up their best mistake- and mess-making abilities to fill the pages of the book (and destroy them). Acclaimed illustrator Keri Smith encourages journalers to engage in "destructive" acts-poking holes through pages, adding photos and defacing them, painting with coffee, and more-in order to experience the true creative process. Readers discover a new way of art and journal making-and new ways to escape the fear of the blank page and fully engage in the creative process.
Ahhh, dus eigenlijk gewoon een soort knutselboekje, maar dan met vantevorenbedachte knutselopdrachten
Peas on earth!
Psies!

Maar je moet er bijvoorbeeld ook mee onder de douche. In knippen, pagina's uitscheuren en journal van hoog gebouw gooien.
Oh, da's wel tof
Peas on earth!
Wat grappig! En mag je dan zelf weten in welke volgorde je de opdrachten uitvoert, of ligt dat ook al vast?
Loretta is De Mol. Punt.
Dat van die douche, daar moet je vast niet mee beginnen
Peas on earth!
Je mag het zelf weten haha. Ik heb hem nog niet meegenomen onder de douche, dat kan ik nog niet aan.

Heb wel de spine gecracked, dat deed echt zeer. Je moet ook ezelsoren maken. Op de hyves staan heel veel voorbeelden, echt leuk om even te kijken.
Ja, heb net naar die foto´s zitten kijken. Super!
Loretta is De Mol. Punt.
Jaaa ik zit ook te kijken! Echt heel grappig
Peas on earth!

Peas on earth!
Haaa, ik zie dat je 'm ook nog een keer naar jezelf moet opsturen
Peas on earth!
Ja als je helemaal klaar bent. Maar dan is hij wel 10x zo dik volgens mij!
Ja, als ik zie wat iedereen erin plakt... dan moet ie echt héél dik worden!
Peas on earth!
Leuk zeg Douchefoto geweldig

Mijn oudste kind is aan de kots ende kak. En bedankt he, Kess

We zijn dus thuis. we gaan nu spelletjes doen

Vish:

rijksmuseum

Van Gogh

Dit zag ik vanmorgen in mijn keukenraam:

Daar word je toch meteen vrolijk van
Wat ziet dat er vrolijk uit, Inad! Mooie foto's!

Sorry, voor kotskakstok, had nog zo geprobeerd de andere kant op te mikken, maar volgens mij is stomme stokkie gewoon stiekem een boomerang!
Loretta is De Mol. Punt.
Oh, maar dat zou betekenen dat ie dan nadat ie hier klaar is weer naar jou toe komt

Chica ligt nu tv te kijken. Ze is vooral hewel zielig nu, niet heel ziek meer. Hoop dat ze morgen weer naar school kan. En donderdag helemaal want dan heeft ze paasontbijt en eieren zoeken en zo.

Heb ook even wormenpillen gehaald voor de zekerheid. Heb wel t idee dat het korte buikgriep was maar ga haar ontlasting ook even goed in de gaten houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven