Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Wat is er gebeurd, Remma?

Remma, what's up?

Pamman, Mini en oom zijn naar skiles. Mannie Wiiet, ik probeer de computer te redden van de ondergang. Mijn broer heeft er met zijn tengeltjes aangezeten en nu moest er een system restore gedaan worden

Ik denk dat ik vanmiddag toch naar de bios ga ofzo. Het zeikt werkelijk van de regen en ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Voel me een vaatdoek.
AK heel kort.
Ben ik geweest.

Remma
Pammie, ik heb Esprit schoenen besteld en moest aan jou denken .

Op de Esprit site, onder schoenen en dan pumps. De eerste van het zevende rijtje. Ook echt iets voor jou volgens mij!
Remma weet welke .
Ja. Dees:

Precies, handig (en gezellig) zo'n buurvrouw!
Dat zou inderdaad wel wat voor mij zijn maar ik heb al 3 paar staan (waarvan 2 met bandjes) dus ik laat deze even aan me voorbij gaan. Ze zijn inderdaad leuk.

Mannie en ik zijn naar Iep! geweest, aandoenlijke film. Mannie heeft vrijwel de hele tijd op schoot gelegen, ook lief. Net even boodschappen gedaan en getankt. Mannie is echt reuzegezellig, hij kwebbelt wat af.

Gister had ik hem verteld dat hij een dagje met mama had. Toen mijn broer plotseling kwam vond hij dat helemaal niet leuk. Oom moest weg en mocht niet blijven slapen. Volgens mij was hij jaloers

Remma ik denk de hele dag al aan je. Wat moet het klote zijn bij jullie nu.
Fijn dat de manniemiddag geslaagd was

Ja, het is hier echt zwaar k*t op dit moment :(
Heb je de kinderen ergens ondergebracht ergens?
Remma ik denk aan je..
Mini is naar een feestje. Pamman vertelde net dat het enige meisje is en het feestvarken had haar als eerste genoemd, zij móest erbij zijn

Mannie wilde poffertjes, Pamman en ik pizza. Lekker makkelijk. En terwijl de oven opwarmt lees ik nog even de krant. De mannen voetballen in de tuin, kan Mannie zich nog even uitleven.
ik heb de laptop mee naar de keuken, kan ik even bijlezen terwijl ik 4 pannen in de gaten houdt, dat moet fout gaan zou je zeggen

met patient Limoen gaat het iets beter, we mogen nog steeds met geen vinger naar haar pokken wijzen want dan gaat ze gillen, maar ze heeft wel weer zin in spelen enzo...
Fijn dat het wat beter gaat met limoen

Is het nog fout gegaan met je pannen?
.
niet met mijn pannen, maar wel met mijn nederlands (ik houdt?!)

ik moet vaker gewoon gekookte aardappels, gekookte groenten, vlees maken, dat eten ze tenminste
Grijnsch. Ach, 't is zaterdag. Ofzo.
Pammie, klinkt gezellig jullie middagje, fijn!!

Ik had man met Mandarijn weggestuurd vanmorgen, als mannenochtendje (en om ze uit de buurt van Limoen te houden, want Mandarijn heeft een beetje moeite om Limoen met rust te laten (lees; niet erboven op te duiken) en dat vindt ze momenteel niet zo geslaagd. Ze zijn met de trein naar meest dichtbijzijnde stad geweest, hebben een kadootje in de bijenkorf gekocht voor zieke Limoen, en weer terug. Mandarijn vindt de trein helemaal geweldig. Hij kakelde aan een stuk door toen ze terugkwamen, de trein is namelijk een "gele thomas" en thomas is zwaar favoriet.

Volgens mij zijn op haar arm 2 waterpokken ontstoken, ziet er niet fijn uit en de huid eromheen is ook wat dikker en rood. Moeten we daar dan mee? wat mag ik zo maar smeren, iemand een idee?

Het zit ook werkelijk overal hoor, zelfs een op het binnenrandje van haar ooglig. Vraag me af of het voor haar ogen kwaad kan. Of het ook in haar oog kan komen, want ze zit af en toe wel aan haar ogen. Onder haar haar, in haar oor, op schaamlippen, billen, onder haar oksels, echt overal, arme prul.
hmm, misschien morgen toch maar even HP bellen voor ontstoken pokken op haar pols, en die bij haar ogen, vind het toch niet helemaal goed zo.
Plekken in de gaten houden Citronella en bij echte roodheid naar de dokter voor antibacteriële zalf. Ik heb dat bij Ot en Sien niet gedaan en die hebben er een paar lelijke littekens aan over gehouden. Dat het overal zit is wel normaal hoor en kan in principe ook geen kwaad.

Remma, ik las net even op AK. voor jou.

Verder niet zoveel stof. Ben een beetje ziekig en voel me erg zielig (ik ben een echt vent wat dat betreft).
Ik geloof er niets van Anky, een "echte vent" valt vast veel eerder om bij ziekte dan jij. Volgens mij ben jij meer het type doorbikkelen en klaag je niet genoeg.
En oh ja, beterschap uiteraard dat zou ik bijna vergeten.

Ik zou dingen gaan doen vanavond, foto's inplakken, of een spelletje, of zo, maar ik zit nog steeds achter de computer en het gaat er niet meer van komen vanavond denk ik..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven