Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
voor Pammie; kan je je hele dag met je meedragen zo'n droom. Volgens mij betekent dromen over doodgaan van geliefden dat je Heul Erg Veul van ze houdt. en volgens mij kunnen we daar wel van uitgaan.

ben vanochtend met Slof in de tram naar Sokmans werk geweest. Tram was helemaal goed, Sokmans werk vindt Slof wat minder (Sokman heeft een witte jas aan en dan moet Slof niks van 'm weten; pas als de jas uitgaat wil-ie op schoot)

we hebben er nog even koffie gedronken en daarna weer in de tram terug. Simpel uitje, groot pleier
Pammie, weer een beetje bijgekomen?

Pluis ligt in zijn bed te praten tegen zijn dekbedovertrek. Klinkt schattig.

Sok, Slof heeft niet echt bewuste ervaringen met witte jassen, toch, of vergeet ik nu iets helemaal?
quote:Miffy schreef op 08 maart 2010 @ 13:50:

Sok, Slof heeft niet echt bewuste ervaringen met witte jassen, toch, of vergeet ik nu iets helemaal?ik vermoed niet dat die ziekenhuisopname vlak na zijn geboorte tot zijn bewuste herinneringen mag worden gerekend dus geen idee waar het vandaan komt.
Ik zit in de zon in de speeltuin. Lekker! De sneeuw is dus weer weg.
kijk! dat zijn de goeie momenten! Geniet ervan!
Hier geen zon en nog dikke laag sneeuw...Ik ga vanavond Ot en Sien dus maar lekker met de auto halen. Ot en Sien hadden trouwens nog geen genoeg van de sneeuw: die waren vanmorgen zeer verheugd en wilden meteen in de sneeuw spelen (al vond Sien het wel jammer dat ze nu niet meer kon skaten).
Hier zon en de sneeuw is zo goed als weg.

Sok, misschien herkent hij papa zo niet? Is toch een andere rol dan thuis (Pamman loopt thuis wel in pak maar ik neem aan dat Sokman die witte jas thuis niet draagt )

Ik ben lekker eerder weggegaan (morgen gaat collega eerder weg), om half 4 thuis en als een dolle het huis door. Het was een behoorlijk puinhoop. Maar alles is weer recht- en strakgetrokken, was draait/is opgeruimd/is opgevouwen, vaatwasser uitgeruimd, prullenbakken geleegd en eten voor morgen is klaar. Morgen komt de werkster en dan is het ook weer schoon.

Droom is wel wat gezakt maar ik zie steeds dat beeld van Mannie voor me. Jakkes :(

Ik ga nog even langs de apotheek voor pleisters om Mini's waterwratten mee te bepleisteren (de kapotte) en dan ga ik mijn grut halen.
En nu zit ik hier alleenig te zijn Kindertjes zijn meteen gaan fietsen toen we thuiskwamen. Voor het eerst is Mannie echt aan het buitenspelen; hij mag samen met Mini naar de speeltuin.
wéér een stap(je)!

en wat een actie, Pam! jij bent bij deze bevorderd tot 'turbo-huishoudster-van-de-dag'!

ik niet: ik heb voor de 100.000ste keer weer eens in mijn vinger gesneden tijdens het uien snijden (ben geen echte vrouw: ik was én naar Sokman aan het uisteren én uien aan het snijden én proberen Slof te stoppen rozijnen uit de lade te snaaien) en het is nu net gestopt met bloeden; heb er ondertussen tenminste 6 pleisters op gehad.

Slof heeft nu wel zijn bordje chili leeggegeten, dat dan weer wel.
eee, hallo? is daar iemand?
Jawel.

Hallo
hallo!

hoe is het met de nek? en met de rest daaronder/boven?
heb trouwens een vraag: poek heeft duidelijk een nieuwe fiets nodig: wat is een beetje een standaardmaat voor een normale 4-jarige? 16 inch? of zit je dan al aan 20 inch?
Ligt er ook een beetje aan hoe groot ze is, maar ik zou nu zeggen 16inch.
Van fietsen voor vierjarigen heb ik geen kaas gegeten. Rondje oefenen bij de fietsenwinkel om de hoek, of moet het een verrassing zijn?

Pluis heeft al ruim een week last van een gemeen zeehondenvirus, vooral 's nachts. Hij valt na een hoestbui redelijk vlot weer in slaap, ik niet. Ben een beetje moe dus. Weltrusten!
16 inch hebben we voor Limoen gekocht, google zegt hetzelfde:

12 inch: leeftijd 2-3 jaar (lengtemaat van het binnenbeen 35-40 cm);

16 inch: 4 tot 6 jaar (beenmaat 43-55 cm);

20 inch: 7-11 jaar (beenmaat 58 cm).

Beterschap voor zeehondje dan en hopelijk slaap lekker Miffy.

Mandarijn heeft al een paar dagen de nare gewoonte terug om om 5,15 wakker te worden, dus ik heb overdag veel koffie nodig.

Wat naar Pammie, die droom. Zoiets kan ook heel de dag blijven hangen, naar gevoel.

Limoen was vanavond een beetje over d'r toeren en verweet mij dat ik nooit tijd voor haar heb (waar ze ook wel een beetje gelijk in heeft ) en Mandarijn stortte vlak voor het eten in, of is ziek aan het worden, hij ging aan mijn been hangen, alsmaar aan het piepen, en tijdens het eten ging ie met zijn hoofd op tafel liggen. Opeens alle fut eruit. Heel gek. Man stond in de file, en moest ook voor het bedritueel weer weg, maar ik geloof dat ik het gezien de omstandigheden goed eraf heb gebracht (= zonder veel gemopper en gedoe)
Sien heeft 16", maar die is al een tijdje veel te klein. Als het past zou ik zelf dus denk ik voor 20" gaan, daar doen ze dan wel een stuk langer mee en het fietst wat sneller. Die 16" hadden we nog staan, anders had ik zeker een maat groter gekocht.

Ik ben ook verkouden en ik voel me helemaal niet goed. Hoop dat het opknapt voordat we gaan skiën.
Ik heb nog een mooie 16" in de aanbieding, moet alleen een nieuw mandje op. Mini kreeg met 5 een 16". Ik zag bij de fietsenmaker een lijstje hangen. Vanaf kledingmaat 104 op een 16".

Ik was bij Mini in slaap gevallen Om 10 uur wakker, nog even wat opgeruimd en toen om half 11 lekker weer in bed, nog even gelezen en goed geslapen. Geen nare dromen.

Mannie was vreselijk bokkig vanmorgen. Wilde niet aankleden/eten/mee. Verstopte zich onder tafel terwijl wij al buiten stonden. Pamman heeft hem uiteindelijk bij kop en kont opgepakt en in de auto gegooid.

Nu wat doen!
20" is wel echt een stuk groter dan een 16". Mini kan nog niet bij de grond bij die nieuwe en dat is toch wel een voorwaarde om goed te kunnen fietsen.
Mannie kreeg 16", maar kan nu pas goed zelf op- en afstappen (het is niet zo'n held èn hij is niet groot natuurlijk). Maar op zijn kleine fiets trapte hij zich een ongeluk.

Wat een nare droom Pammie, bah!

Even wat extra vitamines er in Anky? Heeft Esman ook gedaan toen we gingen en hij vond dat het hielp.
Hangt ook wel van de grootte van het kind af natuurlijk. Sien is 1.18 m en heeft verhoudingsgewijs erg lange benen. Ze fietst nog wel gewoon op de 16", maar die is echt wel te klein. We hebben hier nog 22" staan, maar die is nog net te groot (die kregen we van de dochter van de oppas, dus vandaar dat we nog even geen 20" kopen).
Maby is ook niet helemaal in haar hum vanmorgen. Ze schreeuwt en mekkert voornamelijk. Ze slaapt de laatste tijd ook niet meer op het kdv en dat is soms te merken (want ze is 's morgens wel weer om 6.30 uur wakker, gelukkig blijft ze dan nog wel een half uur in bed liggen).

Esmee, ik heb onze wintersportlokatie op de AK geplaatst. Is de laatste weg door de bergen nog een beetje te rijden? Ik zit me een beetje af te vragen hoe vroeg we moeten gaan rijden. De weg naar de Franse Alpen rijd ik bijna blind, maar Oostenrijk is nieuw voor me.
Heb al gereageerd in AK Anky. Wij proberen altijd voor acht uur München voorbij te zijn, dan wordt het drukker. Maar nu hadden we wel iets file Oostenrijk in. En eenmaal van de snelweg af ook. Zag er vreselijk uit, maar was zo opgelost. Eenmaal de bergen in ging het prima. Ik ben fan van 's nachts rijden met kinderen, maar dat ligt aan mijn kinderen haha. Stap liever het vliegtuig in, maar daar heb jij minder mee
Ik zag het net Esmee . Was weer eens te vlug .

Slapen in de auto doen ze hier sowieso niet (helaas), dus ik denk dat we maar rond een uur of 4 gaan rijden en dan zien hoe het loopt. Het is in ieder geval een stuk minder ver dan naar Frankrijk, dus dat is fijn. Nadeel vind ik dat we gelijk diezelfde dag nog kinderen voor de skiles moeten opgeven en mezelf kennende heb ik daar nooit zo'n zin in na een dag rijden.
Ik zit hier nu trouwens met een bloeddrukmeter om mijn arm die elk kwartier meet. Wat een onding zeg. Maby wil elke keer aan de slang trekken en ik heb nu al een zere arm. En ik mag nog tot morgenochtend. Oh joy.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven