Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
quote:citronella schreef op 07 maart 2010 @ 21:43:

Onze google ads zeggen "gay en single" en "discreet vreemdgaan". Wie heeft er iets op te biechten?
Alle reacties Link kopieren
Esmee heeft een hele heldere kijk op de zaak

maar dat jouw moeder het uit haar strot krijgt, zulke dingen, zeg, Pammie, unbelievable
Ik heb nog meer unbelievable quotes hoor
Misschien kunnen die op een Hallmark kaart, Pammie?

Mijn vorige post is opgevroren, en nu heb ik geen zin om m nog eens te typen. High tea was heerlijk, en ik heb gereageerd in de Ak.
Opgevroren? Iets te lang in het dompelbad gezeten Miffy

Misschien kun je een eigen bedrijf beginnen Pammie. Of je quotes doorgeven aan Wind, misschien kan zij er iets mee voor haar kaarten haha.

Ehm, ben niet single, niet gay en ook niet vreemd gegaan (wel over gedroomd, maar dat weet Google niet toch???).

Schoonmoeder is nog steeds een takkenwijf, maar dat bedoelde je zeker niet? Controles zijn goed, dus dat is prima.
opgevroren? vriest het bij jullie binnen ook dan?

kom kom, gooi ze in de groep dan..

ben benieuwd trouwens wat jullie dan (eerlijk) van deze vinden; toen man in het ziekenhuis lag zei schoonmoeder tegen het verplegend personeel: zorgen jullie goed voor mijn baby'tje? Ik geloof dat mijn mond een meter openzakte, ging ze het nog uitleggen ook: ja want het blijft toch altijd je kindje he, die daar ligt..
quote:esmee1975 schreef op 07 maart 2010 @ 21:58:

Schoonmoeder is nog steeds een takkenwijf, maar dat bedoelde je zeker niet?
quote:citronella schreef op 07 maart 2010 @ 21:59:

ben benieuwd trouwens wat jullie dan (eerlijk) van deze vinden; toen man in het ziekenhuis lag zei schoonmoeder tegen het verplegend personeel: zorgen jullie goed voor mijn baby'tje? Ik geloof dat mijn mond een meter openzakte, ging ze het nog uitleggen ook: ja want het blijft toch altijd je kindje he, die daar ligt..
'Maar, maken júllie je dan nooit zorgen?' (over Mannie - kon haar wel vermoorden op dat moment)

'Ik kan niet werken want soms slaap ik niet goed en hoe moet ik dan een hele dag volhouden?' (hoe denk je dat de gemiddelde jonge ouder dat doet?)
Lekker wakker zeg, Miffy zat aan high tea, niet in de sauna...
quote:citronella schreef op 07 maart 2010 @ 21:59:

ben benieuwd trouwens wat jullie dan (eerlijk) van deze vinden; toen man in het ziekenhuis lag zei schoonmoeder tegen het verplegend personeel: zorgen jullie goed voor mijn baby'tje? Ik geloof dat mijn mond een meter openzakte, ging ze het nog uitleggen ook: ja want het blijft toch altijd je kindje he, die daar ligt..:puke:
Oh gut, dat weet ik nog, over mannie. Dat heb je hier ook verteld, geloof ik.

Esmee gniffel (ivm takkenwijf)
Alberto Stegeman laat op tv even heel gedetailleerd zien hoe makkelijk je een bom aan boord van een vliegtuig kunt krijgen Mocht iemand het nog niet zelf bedacht hebben dan kun je dit mooi als naslagwerkje gebruiken
Heb ook nog een leuke. Waar mijn schoonzus en ik bijzaten werd er terloops gezegd "Maar het was vroeger toch zo leuk, toen we nog met zijn vieren waren".
Of deze dan: je bent niet mooi maar ook niet lelijk, je ziet er eigenlijk heel gewoon uit
Die van Alberto is een HH toch? Komt mij bekend voor namelijk (veel ophef over geweest), maar ik kijk er nooit naar.
Dat van Mannie was ook ongeveer het allerlaagste wat ze ooit gezegd heeft. Maar goed. Ze heeft ook beweerd dat de jongen waar ik verliefd op was, homo was en verliefd was op haar 2e man. Of vriendjes zoveel mogelijk buiten de deur houden en dan later vragen of ik soms contactgestoord ben omdat er nooit iemand langskomt. Dat soort dingen. Kan er een boek over vullen.
Kennelijk vindt de spellingscontrole van de aifoon dat het opgevroren moet zijn. Ik dacht meer aan opgevroten, maar begrijp dat dat de controle niet doorkwam .

Aparte uitspraken hier, al geef ik maar vast eerlijk toe dat ik me absoluut niet kan voorstellen dat Pluis ooit een zelfstandige volwassene zal zijn, dus wie weet wat ik zelf nog eens uitkraam
Ik mag toch hopen dat je tegen die tijd erkent dat hij een volwassene is, ook al is hij nog steeds je kind
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 07-03-2010 22:10
Reden: het is er maar eentje...
% gewijzigd
Mijn schoonmoeder blijft volhouden dat zij Pamman het beste kent. Net als dat mijn moeder blijft volhouden dat ze mijn broer het beste kent.

OMG, ik zie een patroon!
Ook al zou het zo zijn, ik snap niet waarom ze de behoefte voelen dat soort uitspraken te doen. Iets met loslaten enzo...
Ik wil ook nog niet denken aan zelfstandige kinderen (al lijkt het mij af en toe heerlijk hoor haha), maar ik heb genoeg nare dingen gehoord om het later niet zo te willen doen. Esman en ik zeggen heel vaak tegen elkaar dat we dit moeten onthouden om het bij onze kinderen anders te doen.
quote:Pammie schreef op 07 maart 2010 @ 22:11:

Mijn schoonmoeder blijft volhouden dat zij Pamman het beste kent. Net als dat mijn moeder blijft volhouden dat ze mijn broer het beste kent.

OMG, ik zie een patroon! Ohhhhh dat wordt wat voor de vriendin van Mannie later.........
Ik snap best dat je het als moeder nooit helemaal los zal kunnen laten als je kind in het ziekenhuis ligt. Pammoma is meer dan een eeuw oud en maakt zich nog zorgen om haar bejaarde zoon. En dan zucht ze: 'Tja, het blijft toch je kind'.

Maar 'mijn baby'tje'....
quote:esmee1975 schreef op 07 maart 2010 @ 22:14:

[...]

Ohhhhh dat wordt wat voor de vriendin van Mannie later.........Remind me tegen die tijd, dat ik niet ook zulke onzin ga uitkramen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven