Goed gemutst!
zaterdag 13 maart 2010 om 12:39
Wat een productieve dag voor ons allen
Ik ben aangekleed maar de rest nog niet. Pamman ligt op de bank en ze gaan omstebeurt op z'n kop aan zijn been hangen (net apies), Pamman zwiert dan zijn been heen en weer en dumpt ze uiteindelijk naast de bank. Enig spelletje.
En we hebben nog steeds geen plannen voor vandaag.
Ik ben aangekleed maar de rest nog niet. Pamman ligt op de bank en ze gaan omstebeurt op z'n kop aan zijn been hangen (net apies), Pamman zwiert dan zijn been heen en weer en dumpt ze uiteindelijk naast de bank. Enig spelletje.
En we hebben nog steeds geen plannen voor vandaag.
zaterdag 13 maart 2010 om 13:10
zaterdag 13 maart 2010 om 16:13
Hier waren ze om 3 uur eindelijk aangekleed. Net hebben we wat boodschapjes gedaan. Mini hangt alleen maar want ze is moe. En een vermoeide Mini levert ook heel wat strijd op; ze heeft al een paar keer op de mat gezeten. Ik heb er geen geduld voor als ze thuis al gaat krijsen omdat ze geen grote cornetto's mag uitzoeken
Ben jij al uit je badjas Remma?
Ben jij al uit je badjas Remma?
zaterdag 13 maart 2010 om 16:23
vanmorgen hier ook twee uiterst vermoeiende en zeurende monsters; afwisselend was óf de één óf de ander aan het janken. Slof ligt te piutten en met Poek ben ik naar de kermis geweest, dus die was weer blij. hele riedel afgewerkt (draai- en zweefmolen, treintjes, eendjes vangen, suikerspin) dus kind is weer gelukkig
zaterdag 13 maart 2010 om 16:57
quote:esmee1975 schreef op 13 maart 2010 @ 16:44:
Hou jij ook van kermis Sok, of doe je het puur voor Poek?
ik ben dol op kermis; jeugdsentiment. nadeel alleen was dat het koud was. Maar we kwamen diverse klasgenootjes tegen en nog een moeder van de creche die ik lang niet gezien had, dus het was ook voor mij best gezellig. En ik wil altijd aan zo'n kraan-gokding, waarmee je cadeatjes moet pakken. Lukt nooit
kom je vandaag wel uit badjas, Esmee?
Hou jij ook van kermis Sok, of doe je het puur voor Poek?
ik ben dol op kermis; jeugdsentiment. nadeel alleen was dat het koud was. Maar we kwamen diverse klasgenootjes tegen en nog een moeder van de creche die ik lang niet gezien had, dus het was ook voor mij best gezellig. En ik wil altijd aan zo'n kraan-gokding, waarmee je cadeatjes moet pakken. Lukt nooit
kom je vandaag wel uit badjas, Esmee?
zaterdag 13 maart 2010 om 17:14
Ik zit met koffie en een muffin in de lobby van een hotel omdat dat de enige plek is waar je internet niet hoeft te betalen. En je zou denken dat ik lekker bij heb kunnen slapen, maar helaas: een jetlag....
Nitro, waarom wil hij geen rijbewijs? En ik kan ook niet zo goed tegen dat soort verhalen als dat van je zus. Maar Esmee heeft ook wel weer gelijk; dat kan je moeder vast prima zelf oplossen.
Nitro, waarom wil hij geen rijbewijs? En ik kan ook niet zo goed tegen dat soort verhalen als dat van je zus. Maar Esmee heeft ook wel weer gelijk; dat kan je moeder vast prima zelf oplossen.
zaterdag 13 maart 2010 om 17:33
zaterdag 13 maart 2010 om 17:47
Remma
Wij lamballen nog steeds. Pamman is friet en kant-en-klare pannenkoeken halen omdat ik geen zin heb om echte te bakken. Mini is druk aan het Wii-en, van die behendigheidsspelletjes. Mannie heeft zich net uitgekleed en spring op de bank. Nou ja, in ieder geval nog wat beweging.
Nitro, maak je het man niet een tikje te makkelijk? De noodzaak om je rijbewijs te halen als je vrouw 2 (!) oppassen regelt omdat ze een paar dagen weg is, is natuurlijk ook bijzonder klein.
Ben wel erg nieuwsgierig waar Nip zit... Met dank aan Google weet ik dat er in Antwerpen een chocoladecafé zit maar daar zal Nip zelfs vanuit haar woonplaats geen 24 uur over hebben gedaan (kunnen we wel heen trouwens, is hier maar een half uurtje vandaan!)
Wij lamballen nog steeds. Pamman is friet en kant-en-klare pannenkoeken halen omdat ik geen zin heb om echte te bakken. Mini is druk aan het Wii-en, van die behendigheidsspelletjes. Mannie heeft zich net uitgekleed en spring op de bank. Nou ja, in ieder geval nog wat beweging.
Nitro, maak je het man niet een tikje te makkelijk? De noodzaak om je rijbewijs te halen als je vrouw 2 (!) oppassen regelt omdat ze een paar dagen weg is, is natuurlijk ook bijzonder klein.
Ben wel erg nieuwsgierig waar Nip zit... Met dank aan Google weet ik dat er in Antwerpen een chocoladecafé zit maar daar zal Nip zelfs vanuit haar woonplaats geen 24 uur over hebben gedaan (kunnen we wel heen trouwens, is hier maar een half uurtje vandaan!)