Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Ik ga aankleden. Zit nog aan de keukentafel met mijn badjas aan. Pamman heeft mijn mindmap gezien en er zelfs wat dingen bijbedacht (en ik heb hem ook even jouw post van 10.47 laten lezen Esmee ).

later.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook nog in badjas Heb ook de benedenboel aangepakt. Was een zoooootje. Maar goed, er was ook al een poos niets gebeurd.
Wat een productieve dag voor ons allen

Ik ben aangekleed maar de rest nog niet. Pamman ligt op de bank en ze gaan omstebeurt op z'n kop aan zijn been hangen (net apies), Pamman zwiert dan zijn been heen en weer en dumpt ze uiteindelijk naast de bank. Enig spelletje.

En we hebben nog steeds geen plannen voor vandaag.
Moet je dan per se plannen hebben?

Ik ben inmiddels ook aangekleed. Zit met bolletje filet (met veeeel peper) en kop thee, lekker achter de laptop
Wij ook geen plannen, word ik blij van vandaag.

Wat vond Pamman van mijn post?

Kasten kinderen zijn klaar, straks de mijne nog. En dan op naar zolder...
Nee niet perse. Maar die mindmap ligt naast me en ik wil graag iets doen

Ik heb maar even de kussens van de bank op de grond ernaast gelegd. Voor onze kinderen echt helemaal bont en blauw zijn.
quote:esmee1975 schreef op 13 maart 2010 @ 12:47:

Wat vond Pamman van mijn post?

'Zie je nou wel dat je véél te veel doet!'

Was niet echt de verwachte reactie
quote:Pammie schreef op 13 maart 2010 @ 12:49:

[...]

'Zie je nou wel dat je véél te veel doet!'

Was niet echt de verwachte reactie
Ik ben uit de kamer van Mini (heb gordijnstof en een kleed) dus nu wil ik naar Ikea. Alleen komt Pamman er net achter dat die 2 beschikkingen van de Belastingdienst twee verschillende zijn dus die moeten we optellen... Beetje jammer. Ikea zal er voorlopig dan ook wel niet inzitten.
Oh da's jammer Pammie.

Hier is Esman met de kinderen 2 zakken naar de bak van het Leger des Heils brengen. Eén zak gaat er in de vuilnisbak, dus het schiet lekker op. Bedden zijn weer opgemaakt, sjonge ik kan het wel
Hier waren ze om 3 uur eindelijk aangekleed. Net hebben we wat boodschapjes gedaan. Mini hangt alleen maar want ze is moe. En een vermoeide Mini levert ook heel wat strijd op; ze heeft al een paar keer op de mat gezeten. Ik heb er geen geduld voor als ze thuis al gaat krijsen omdat ze geen grote cornetto's mag uitzoeken

Ben jij al uit je badjas Remma?
vanmorgen hier ook twee uiterst vermoeiende en zeurende monsters; afwisselend was óf de één óf de ander aan het janken. Slof ligt te piutten en met Poek ben ik naar de kermis geweest, dus die was weer blij. hele riedel afgewerkt (draai- en zweefmolen, treintjes, eendjes vangen, suikerspin) dus kind is weer gelukkig
quote:Pammie schreef op 13 maart 2010 @ 16:13:

Ben jij al uit je badjas Remma?Ik nog niet als je het wilt weten
Hier net ook zo'n schreeuwerd. Esman ging even snel terug naar winkel omdat hij wat was vergeten. Tot hij terug was, heb ik strijd gehad met onze diva. Wat een monster zeg!

Hou jij ook van kermis Sok, of doe je het puur voor Poek?
quote:esmee1975 schreef op 13 maart 2010 @ 16:44:

Hou jij ook van kermis Sok, of doe je het puur voor Poek?

ik ben dol op kermis; jeugdsentiment. nadeel alleen was dat het koud was. Maar we kwamen diverse klasgenootjes tegen en nog een moeder van de creche die ik lang niet gezien had, dus het was ook voor mij best gezellig. En ik wil altijd aan zo'n kraan-gokding, waarmee je cadeatjes moet pakken. Lukt nooit

kom je vandaag wel uit badjas, Esmee?
quote:remma schreef op 13 maart 2010 @ 12:42:

Ik ben inmiddels ook aangekleed. Zit met bolletje filet (met veeeel peper) en kop thee, lekker achter de laptop
Ik zit met koffie en een muffin in de lobby van een hotel omdat dat de enige plek is waar je internet niet hoeft te betalen. En je zou denken dat ik lekker bij heb kunnen slapen, maar helaas: een jetlag....

Nitro, waarom wil hij geen rijbewijs? En ik kan ook niet zo goed tegen dat soort verhalen als dat van je zus. Maar Esmee heeft ook wel weer gelijk; dat kan je moeder vast prima zelf oplossen.
Ik ben trouwens afgelopen week in een chocoladecafe geweest. Waar je dus allerlei chocoladevarianten kon drinken en eten. De vrouwenhemel....
Nippo, is dat waar je nu bent? dat chocoladecafe? anders lijkt het me namelijk een geweldige lokatie voor de volgende mutsenmeeting

ik ben magnetronkliekjes aan het opwarmen, het is bijna klaar, bijlezen lukt niet meer
Citro, ik heb er 24 uur over gedaan om er te komen. Vind ej het dan nog steeds een goed idee ?
quote:nippo schreef op 13 maart 2010 @ 17:15:

Ik ben trouwens afgelopen week in een chocoladecafe geweest. Waar je dus allerlei chocoladevarianten kon drinken en eten. De vrouwenhemel....Ooo, dus er was ook wijn? En er waren ook mooie mannen?
Geen wijn, geen mannen. Maar ik heb ze niet gemist met al die chocolade.
Remma

Wij lamballen nog steeds. Pamman is friet en kant-en-klare pannenkoeken halen omdat ik geen zin heb om echte te bakken. Mini is druk aan het Wii-en, van die behendigheidsspelletjes. Mannie heeft zich net uitgekleed en spring op de bank. Nou ja, in ieder geval nog wat beweging.

Nitro, maak je het man niet een tikje te makkelijk? De noodzaak om je rijbewijs te halen als je vrouw 2 (!) oppassen regelt omdat ze een paar dagen weg is, is natuurlijk ook bijzonder klein.

Ben wel erg nieuwsgierig waar Nip zit... Met dank aan Google weet ik dat er in Antwerpen een chocoladecafé zit maar daar zal Nip zelfs vanuit haar woonplaats geen 24 uur over hebben gedaan (kunnen we wel heen trouwens, is hier maar een half uurtje vandaan!)
he, Nippo, jij ook weer 'in da house'? is het, afgezien van de chocoladehemel, een leuk werktripje? (ik neem tenminste aan dat je voor je werk weg bent) en heb je een beetje leuk hotel?

en is verder alles goed met je?
Hmm, ik ben niet van de chocolade, dus doe mij die wijn en die mannen maar

Hier staat een ovenschotel gehakt, rode kool, puree in de oven. Lekker en makkelijk.

Verder is het spul aan het Wii-en ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven