Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik zag ook een chocoladecafé aan het andere einde van de wereld en dat klopt wel qua reisduur.
hier staat een overschotel van pasta, pesto, tomaat, mozarella en olijven in de oven. hoogstpersoonlijk door Sokman gebrouwen.
Oef, dat klinkt lekker. Kan Sokman het recept even mailen/twitteren/hyven/facebooken?
We gingen toch op een bootje bij Sok aan de wijn en de mooie mannen? Dan regelen we er voor de liefhebbers er gewoon wat chocolade bij

Klinkt lekker, die ovenschotels!
quote:remma schreef op 13 maart 2010 @ 17:52:

Oef, dat klinkt lekker. Kan Sokman het recept even mailen/twitteren/hyven/facebooken?Dat dacht ik nou ook
Alles goed, leuk en interessant tripje. Veel te duur hotel maar ja. Alleen een beetje ver weg dus. Bizar om aan je ontbijt over friet te lezen.

Nitro, ik zou het hem lekker zelf laten uitzoeken als jij op reis moet. Ik ga ook niet iets regelen voor Nipman nu ik er niet ben.
Voor Esthers recencies: ik heb mijn jetlag besteed aan De kleine getuige. Is niet heel literair als in mooi taalgebruik, maar wel een lekker leesboek. Haar naam is Sarah is voor de terugweg.
De mannen zijn hier toch wat minder, maar wijn maken ze hier volgens mij ook. Maar als het je om wijn en mannen gaat, weet ik wel interessantere landen.

Het is trouwens bizar om hier naar de supermarkt te gaan. Het is zo ongeveer onmogelijk om gewoon eten te kopen. Alles heeft zogenaamde gezonde toevoegingen. Zelfs in verse fruit smoothies zitten shots vitamines en proteinen....
Nou, verklap dan maar waar je zit Al heb ik een vermoeden.
quote:nippo schreef op 13 maart 2010 @ 17:53:

Nitro, ik zou het hem lekker zelf laten uitzoeken als jij op reis moet. Ik ga ook niet iets regelen voor Nipman nu ik er niet ben.Zelfs ík ga niets regelen voor Pamman als ik weg ben (oké, misschien doe ik wat boodschappen ).
Ik denk dat ik het ook weet. Ik heb ooit nog eens een vriendje gehad die daar vandaan kwam (zelfde 'gebied' ook als waar jij zit).

En die was, achteraf gezien, ook niet erg aantrekkelijk
Ze liggen te knuffelen op de bank met z'n tweetjes
Oh een heuse kermisverslaafde dus haha. Kraan-gokding lukt nooit, kost veel

Denk niet dat ik uit badjas kom, bevalt prima!

Chocoladecafé klinkt goddelijk!

Wij hebben runderfilet in honing-ketjapsaus gegeten, recept op ah.nl gevonden. Ik vind het een aanrader, maar je moet het nog wel iets pittiger maken.

Haha Pammie wat een wijsheid achteraf.

Ik vind Esman ook oud en wijs genoeg om dingen te regelen voor/met kinderen als ik er niet ben. Ga woensdag met vriendin eten, dan zorg ik dat eten klaar is als hij thuis komt maar dat doe ik anders ook omdat ik die dag thuis ben. Verder wens ik hem veel succes.

Hier kijken ze Mega Mindy.
Nou, dan hoef ik niet te zeggen dat ik dat soort dingen ook niet regel. Het zijn ook zijn kinderen

Ooo, Sok, zullen we een keer samen kermissen dan? Ik ben/was errug goed in de grijpdingen. Wat vind je nog meer leuk? Enne dan eten we daarna bij jou snert
quote:Pammie schreef op 13 maart 2010 @ 17:52:

We gingen toch op een bootje bij Sok aan de wijn en de mooie mannen? Dan regelen we er voor de liefhebbers er gewoon wat chocolade bij

Laten we dat ook lekker doen dames. Oke?? Straks in het voorjaar, als het zonnetje wat warmer is.
Ja, hup datumprikker er in en dat staat het maar vast. Goed plan Remma!
Heeft Sok dan een boot?

Bootje....

Hapjes

Wijn...
zo'n bootje past zeker niet in de grachten, vrees ik. en we kunnen,ook maximaal met 8 man in ons bootje.

recept moet ik even nazoeken; tis van allerhande maar het staat niet meer op de site.

je bent van harte welkome voor kermis/snert/whiskey na (hield jij toch van?), Remma. ben overigens niet zo van de allerhoogste dingen, maar sppokhuis, hard rondraaien etc. vinnik dan wel weer leuk. niet opsekop als ik paar dagen weg ben (gebeurt vrijwel nooit) mag Sokman het ook lekker zelf regelen. Meestal doen we het samen en hij regelt ook wel zijn moeder als hij een paar dagen weg is.

Mooie man
Allerhoogste hoeft ook niet hoor. Wat jij noemt is precies wat ik bedoel
Runderfilet klinkt heerlijk.

De ovenschotel van Sokman ook trouwens. (en nu je het zegt, volgens mij heb ik het zelfs wel eens gemaakt, zaten er ook zongedroogde tomaten en 2 soorten kaas in ofzo? of was het alleen mozzarella?)

Hier dus inspiratieloos dus kliekjes gegeten. We hadden nog wat zuurkoolovenschotel van gisteren en voor de kinderen een kliekje spaghetti, iedereen blij en weinig werk

Toe een restje chocolade ijs met een schep chocolademousse en slagroom (ik was geinspireerd door het chocoladecafe van Nippo, zeg maar

Ik heb nog niet gegoogled, maar als er ook 1 in antwerpen is dan wordt het volgende citytripje Antwerpen, denk ik

Mannen en wijn is ook leuk, maar dat vind je in wel meer cafés.

Wij hebben kleine nuttige dingen gedaan vandaag. De eettafel omgekeerd (nee, niet met de poten naar boven) waardoor de kamer ruimer lijkt, mijn fiets weggebracht voor een servicebeurt want de remmen waren niet meer je van het, de douchekop ligt in een azijnbadje te ontkalken, dat soort dingen dus. En ook nog even lekker buiten geweest vanmiddag, nou ja, lekker, ik vond het nog steeds stervenskoud, maar de kinderen moesten even wat frisse lucht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven