Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hahahahahahah,
Ik heb laatst een film gezien waarin zij (met wie hij kuste) aan foonsex deed. Was erg grappig om te zien (het het was tevens het enige leuke aan die film).
Dan kan ik even opscheppen: Mannie vond een Nibb-it in de vorm van een J en liet die zien aan moeder van vriendje-met-naam-met-een-j zien. 'Kijk, dit is de J van naam-vriendje!'

Is je favoman die blonde, Pammie? ik ga meer voor die donkere (hoewel ik ook geen nee zou zeggen tegen doe blonde btw)

ik vond het ook zó ver gaan van die vriendin van mij; dat je er ook zo open en bloot over durft te praten. Dit neigt echt naar kindermishandeling en ik zat me echt af te vragen of ik er niks over moest zeggen. maar ik denk dat het nonverbaal ook wel aankwam.

Ik ben ook geen heilige, hoor, ik heb violgens mij nog nooit een echte tik uitgedeeld, maar wel geregeld op het punt gestaan. En slof wordt echt wel eens hardhandig aangepakt, maar dit vind ik toch wat anders.

Wat knap van Pluis, Miffy dat-ie zich inhield! Ik wou dat Slof ook maar een poging daartoe waagde.
eee... ja het is wel duidelijk. hij is toch ook die van 'The Mentalist' Pam?
Ja, die ja. En ik val niet eens op blond.
maar hij is ook wel errug prettig om naar te .... kijken, Pam. ik ben ook niet zo'n 'blond-fan, maar voor deze maak ik graag een uitzondering .
ik ga trouwens maar eens slapen; morgen weer een ren-en-vlieg-dag.

trusten!
Foei Sok, niet alleen warm van de sauna zeker

Trusten
Gaat iedereen?
Hij moet alleen zijn haren donker verven

Ik ga ook. Weltrusten!
Ik niet. Nog niet.

Mif, foei.

Ik heb heuglijk nieuws trouwens: de waterwratjes bij Mini zijn op hun retour. Hiephoi!
Ha, das fijn nieuws. Rotdingen.
Wat moet je nog doen dan?
Niks. Ik kijk X-factor. Maar eigenlijk zou ik wel naar bed moeten, morgen vroeg werken.
Nou, laat ik eens gek doen: ik ga ook.
Ik heb xfactor net uitgeklikt. brr.
Da's wel heel gek!
De mannen zijn net weg. Volgens mij is er geen moer concreet geworden
Volgens mij heeft Limoen ze ook in haar knieholtes. Zag vanavond toen ik de korstjes van de waterpokken inspecteerde zag ik in allebei haar knieholtes iets dat op wratjes leek. Wel irritant dat die dingen zo hardnekkig zijn bij mini trouwens Pammie.

Ik heb mijn winkelmandje met foto's nu flink vaak opgeslagen. Ga ze nu niet meer versturen, doe ik van de week wel, anders wordt het te laat. Welterusten alvast>
Ze heeft er heel lang geen last van gehad, zat maar 1 kleintje op haar bil. Maar die is gaan muteren en omdat ze zoveel krabte is het gaan verspreiden. Maar ik kan de betadinescrub aanraden, daarna sudocreme erop.

Ga je al die foto's nabestellen? En dan, inplakken? Had je dan niet beter meteen een album online kunnen maken?
Ik ga nu trouwens echt. Nog even een kruikje maken want ik heb ijskoude voeten.

Trusten.
jawel, da's wel makkelijker maar ik heb heel enthousiast ooit fotoboeken voor 400 foto's (ofzo) voor beide kinderen gekocht, en die zijn nog niet vol, dus ik hou op als ze vol zijn, een half leeg album is ook zo raar..

maar ondertussen bewerk ik de foto's wel vast, bijsnijden vooral, hoef ik dat niet meer te doen met de snijmachine

Limoen had er ook al een tijdje eentje denk ik, maar ik had niet door dat dat het was, maar met haar eczeem en waterpokken heeft ze er vrees ik wel behoorlijk aan gekrabt inmiddels. Nou ja, we zien wel, we smeren toch al altijd met van alles en nog wat dus betadinescrub kan er ook nog wel bij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven