Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen

Ik ben al aan het toetsen nakijken. De kinderen kijken "Up", de film.
Goedemorgen!

Dat boottripje zie ik wel zitten, maar mag ik dan de variant met chocolade? Wijn sla ik maar even over.

Sok, veel plezier. Je had vorige week al aangekondigd dat je naar de sauna ging vandaag, zodat de andere liefhebbers hier optimaal jaloers konden zijn.

Wij hebben een weekendje met veel sociale afspraken. Leuk, maar gewoon lamlullen op de bank zou ook best even leuk zijn - en dat zit er de komende twee weken ook niet in.
Goedemorgen!

Dat boottripje zie ik wel zitten, maar mag ik dan de variant met chocolade? Wijn sla ik maar even over.

Sok, veel plezier. Je had vorige week al aangekondigd dat je naar de sauna ging vandaag, zodat de andere liefhebbers hier optimaal jaloers konden zijn.

Wij hebben een weekendje met veel sociale afspraken. Leuk, maar gewoon lamlullen op de bank zou ook best even leuk zijn - en dat zit er de komende twee weken ook niet in.
Fanatiek Remma.

Hier ook weer actieve dag. Stoelhoezen zijn net uit de was, mijn kast is uitgemest. Ik word er blij van. Het is dat ik niet zwanger ben, anders zou ik het nesteldrang noemen haha.

Veel plezier vandaag Sok! Ik ben ook zeker geen saunaganger hoor. Enorm preuts, daar ligt het aan geef ik eerlijk toe haha.

Dat zwembad in de tuin bij Remma spreekt mij wel erg aan. Kunnen we ook meeten .

Esman is ook een lekkere druif. Die stelde vanmorgen in bed voor dat hij met de kinderen naar zijn ouders kon gaan, kon ik fijn rustig door poetsen. Heb hem op vriendelijke, maar duidelijke toon duidelijk gemaakt dat dat feest toch echt niet door ging.
Miffy reserveert 2 plekken in de boot
Lekker Remma, en wat ben je al actief.

Sok, veel plezier vandaag!

Wij lamlullen er wat op los. Pamman is mijn papa 2 telefonisch geestelijk aan het bijstaan (werkproblemen), Mini hengelt met de Wii en Mannie kijkt toe. Strakjes gaan we naar de binnenspeeltuin want het weer is ook niet echt geweldig.
Je had ja moeten zeggen en de hele dag met een boek op de bank moeten gaan liggen Esmee!
quote:esmee1975 schreef op 14 maart 2010 @ 10:21:

Esman is ook een lekkere druif. Die stelde vanmorgen in bed voor dat hij met de kinderen naar zijn ouders kon gaan, kon ik fijn rustig door poetsen. Heb hem op vriendelijke, maar duidelijke toon duidelijk gemaakt dat dat feest toch echt niet door ging.

Aan de andere kant ook wel heel lekker, ongestoord verder met je nesteldrang

Toetsen zijn af. We gaan kamer meis uitmesten. Ze krijg een hoogslaper (heeft nu een halfhoogbed) waar een bureau onder komt. Ze is nl altijd aan het tekenen en schrijven enzo. Gisteren heeft ze een postkantoor gemaakt, en een gewone winkel. Dan tekent ze de kassa, en schrijft ze briefjes.
Wat grappig, Mini tekent steeds een laptop en speelt daar de hele middag mee. Als we de kamer van Mini gaan veranderen dan komt er ook een bureautje in.
Wat een actieve dametjes zeg, leuk hoor.

Was ook een goed plan geweest Pammie maar zo'n bui als ik nu heb, heb ik niet vaak dus dan kan ik er beter gebruik van maken. Was de band niet zo gecompliceerd geweest, had hij van mij meten mogen gaan. Maar vorige keer was hij al zonder mij. En nu was zijn moeder aan het pushen wanneer we met de kinderen zouden komen en ik heb geen zin in dwang. Zij vieren hun verjaardag 's avonds laat, dan moet je niet zeuren dat je de kinderen niet ziet...
Mannie stond in de piep-stand. Hij wil een spelletje doen en dat mag als Moppie in bed ligt. Nu bleef hij boos boven. Intussen is hij een etage opgeschoven en ligt hij in zijn eigen bed te slapen, lekker ding .
Mini gaat als een trein met lezen, net las ze de titel van het boek van Mannie: de mooiste sprookjes van feeënland. Foutloos, knap hoor.

Ik moet met de koeienrace mee doen op de WiiO.o
Maar Es? Dan verbied je toch eigenlijk Esman naar zijn ouders te gaan, da's toch ook gek? Of begrijp ik je nu verkeerd?
Mmm, ik weet het zelf ook niet goed als ik eerlijk ben. Als je het zo leest wel, maar we hebben gisteren afgesproken om vandaag nog veel in huis te doen. Maar vanochtend kwam dus de 'mededeling' dat hij wel naar zijn ouders wilde. Ik vind het prima om te gaan, maar dan wel samen (dat hadden we vorige keer ook afgesproken namelijk) en dan niet dit weekend.
Oke, ik snap. Dat van die afspraak wist ik niet immers
Ik ga tosti's maken. Moppie redt het vandaag met één slaapje, maar dan moeten we wel bijtijds lunchen.

Vanmiddag maak ik met Mannie tomatensoep. Hij vertelde gisteren dat hij graag wilde helpen, dus ik gezegd dat dat prima is. "Maar mama, mag ik dan ook echt met zo'n scherp mes?" Dotje!
Maar als jij de pest aan die mensen hebt dan ga je toch lekker niet mee? Als ik moet kiezen tussen mee naar zijn ouders of alleen thuis blijven en opruimen dan weet ik het wel

Ik heb net Pamman ingemaakt met Wii-en hahaha. En nu zijn ze BigBrainAcademy aan het doen. Met van die spelletjes waarbij je van laag naar hoog moet tellen of raden wat het is. Dat soort werkjes krijgt Mannie ook in de klas dus het is volledig pedagogisch verantwoord
Pamman heeft weer een huis gezien wat hij heel mooi vindt Linkje staat in de ak.
Ik ga kijken. Wat vind jij ervan?
Ergens ben ik het heel erg met je eens Pammie. Maar ik ben ook niet van plan zo makkelijk op te geven. Deze nare mensen willen namelijk het liefste hun zoon zien met de kinderen (eigenlijk alleen de kinderen) dus ik ga ze ook niet altijd hun zin geven. Vals, ik weet het.

Heb Mannie voor het eerst op de Wii. Het is nog geen natuurtalent haha.

Ga huis kijken, dan mijn rundvlees met ketjap en kruiden (weer van vriend ah) maken voor morgen. Heb een ketjapfase geloof ik
Mannie roept ineens "mama, nu heb ik iets makkelijks gekozen joh". Zit hij te pingpongen zonder dat het spel is gestart
Woooow, wel een ruscht ineensch.

Ik heb net met mijn zoon geskeelerd. We hebben met stoepkrijt een heel wegennet getekend, op de straat, compleet met pitstop en wegrestaurant. Was erg leuk.
Wij zijn net terug van de binnenspeeltuin. Mini is nog fietsen met Pamman, Mannie ligt voor pampus op de bank en kijkt BabyTV . Ik bak aardappeltjes, kip staat in de oven, soep voor morgen staat op. Nu even sla maken.
Wegennet klinkt zeer crea. Foto gemaakt? En wat hebben jullie gegeten bij wegrestaurant???

Wij zijn naar kinderboerderij gefietst. Op de terugweg enorme wind tegen. We hebben Mannie geholpen, die stond zowat stil!

Net met Mannie en Mini vier zakken in container Leger des Heils gegooid. Ruimt lekker op zeg!

Zo de kindjes badderen. Is nogal gedoe op het moment, Moppie gilt alles bij elkaar. Zal wel weer zo'n fase zijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven