Goed gemutst!

07-02-2010 20:50 2501 berichten
Alle reacties Link kopieren
ook goedemorgen, Pam. is het zó erg? Inmiddels ben ik wel aan mijn 2e bakje toe.

vanmorgen een redelijk relaxte ochtend tot nu toe; bureautje Poek opgeruimd, was in de machine, applicatie proberen op te strijken (lukt niet), boekjes gelezen (viel bijna in slaap) en opgeruimd. en de zon schijnt vagelijk, is eigenlijk wel fijn

koffie bak 2
Ik heb mijn dag niet, ben chaggie.

Hier ook zon en het was vanmorgen helemaal licht en niet koud toen ik ging om half 8. Fijn, ben zó toe aan lente.
ik zag het moppersmurf; slecht geslapen, PMS en gewoon ff geen zin in de wereld? kan allemaal. Kom hier, dan geef ik je ff een komt goed.

het hoost hier nu overigens, niet goed voor je lentegevoel.

straks na school komt jongetje uit Poeks klas spelen; kind heeft diabetes en heeft een pomp. vind ik toch wel een beetje spannend, ondanks goeie instructie (en dat ik er verstand van hoor te hebben )
Succes met jongetje met pomp.

Ochtendje niet uitgeslapen Pluis met niet uitgeslapen moeder was vermoeiend. Nu slaapt hij zo te horen, en ga ik maar eens wat dringende huishoudelijke klussen doen.
Mijn ak-verhaal speelt op. En niet in mijn voordeel zeg maar. Vandaar mijn bui.
dan kan ik me bij je bui wel iets voorstellen
het ging wel goed met jongetje-met-pomp; bedienen is supersimpel. hij zat alleen wel 'hoog' op het laatst, maar hopenlijk trekt dat nog wel bij. ze zijn nu weer weg.
Fijn dat het goedging Sok. Kan me voorstellen dat het spannend was.

voor Pammeke
Laat me raden: CSI?
echo
Echo
Ik was bij Mini in slaap gevallen, mijn humeur is nog steeds op te schieten dus ik ga denk ik maar weer naar bed.
Ach Pammie wat balen vna Ak verhaal

Had niemand het haverboudmatje van Mandarijn gelezen of vond niemand het grappig? wij hebben in een deuk gelegen om het woord.

Ik had een slimme actie vandaag, was vertrokken zonder de huissleutel, en ik ben meestal veel eerder thuis dan man. Gelukkig was hij zo vriendelijk ook eerder thuis te komen zodat ik niet met de kinderen buiten heb hoeven rondzwerven tot ie thuiskwam. Pfew.. Het stomme is, laatst had gastouder hetzelfde, dus toen had ik bedacht dat we wel sleutels konden uitwisselen, maar aangezien we geen reservesleutel meer overhadden was het er nog niet van gekomen, toch maar gauw 1 bijbestellen dan.

Heb de belastingdienst gebeld vanavond, of we ooit nog bericht krijgen over de kinderopvangtoeslag over 2008. Heb 3kwartjaar geleden een formulier ingevuld, maar weet nog steeds niet of we te veel of te weinig hebben gekregen. Ja ze hadden het formulier ontvangen, maar nee, ze wisten nog niet wanneer ik daar bericht van zou krijgen. Ze zijn niet de snelste.
Navond. Daar was ik weer es. Hoe is het hier?

Mijn AK doet het niet.

Kinderopvangtoeslag kan heeel lang duren Citro, vooral als je geld van ze krijgt.
Wij hebben dat bericht al wel, wil je die van ons

Haverboudmatje was wel grappig hoor

Mini gaat morgen naar de 'opera' met school. Ze wist het hele verhaal van Orpheus en Euridice zo op te lepelen.
Haaaai Koek.

Als je wilt kijken naar mijn ak-verhaal. Het is er eentje van alweer een tijd geleden. Niet recent.
Hi Koek! alles goed?

ik vond haverboudmatje ook wel leuk, hoor Citro: ik ben alleen nooit zo attent om dat te melden.

Balen van die belastingdienst; hoop dat ze je toch wat sneller helpen daar; kan me voorstellen dat je daarover wel wat duidelijkheid wilt.

enne.. Kan Mini hier een keertje langs komen om even dat verhaal van Orpheus en Euridice uit te leggen? want ik heb geen idee! knap hoor! en wat goed dat ze dat op school doen.
Nou, Euridice wilde heel graag met een vriendin zingen maar toen had haar vader besloten dat ze moest trouwen. Zij rende het bos in en werd gebeten door een slang en zo belandde ze in het dodenrijk. Haar man (Orpheus) ging haar halen maar dan mocht hij niet naar haar kijken. Dat deed hij toch en toen ging ze echt dood.

En hij moest langs allemaal monsters maar hoe hij daar langs was gekomen wist ze niet meer, niet met centjes betalen in ieder geval.

Dit was haar versie

En dit is de Wiki-versie
Citro, je bent al verder met de belastingdienst dan wij: wij hebben zelfs het formulier over 2008 nog niet ontvangen, en dat schijnt volkomen normaal te zijn.

Pammie, balen van AK-verhaal. Je laatste bericht was zo positief!

Ik heb honger. Eens kijken of we nog iets eetbaars hebben, en dan liefst in de categorie 'net wat gezonder dan een paasei'.
Mijn schoonvader is docent Grieks dus Pamman wist nog wel wat verhalen. Vond ze prachtig!
Een puur paaseitje?
Ik ga er nog een wasje ingooien en dan slapen.

Bis morgen.
We hadden nog ontbijtkoek. Lijkt me beter dan 5 paaseieren, want 1 ei is geen ei, twee ei is ook nog helemaal geen half ei: pas bij 5 gaat het ergens op lijken.
Nu deed mijn AK het wel. Ben er een beetje van geschrokken. Hoewel met vertraging: een driedubbele voor Remma.

Denk dat ik wel weet welk verhaal bij jou opspeelt Pam. Balen inderdaad.

Haverboudmatje had ik uiteraard niet gelezen maar ik vind het wel grappig

Hier alles goed. We gaan voorlopig niet verhuizen. Dat was even aan de orde omdat Koekerd binnenkort op de markt komt (als jullie begrijpen wat ik bedoel) en het niet zeker was of hij, zoals eigenlijk gepland, wel hier kon blijven, wegens vacaturestop en bezuinigingen bij huidige werkgever. Maar het kan dus toch en dat is fijn, want Koekerd was werkelijk niet te hèbben van de stress de afgelopen weken. Nu is hij weer gezellig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven