Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Och, arme GW, beterschap! Iets verkeerds gegeten? Of een virusje?

Hus, kan me ook wel voorstellen dat I. even van slag is.. De eerste dagen is het allemaal nog zo nieuw, maar op een gegeven moment zal ze zich toch realiseren dat dat kleine mensje niet meer weggaat..

Becks, ik vind t wel lollig denk ik, paarse schoenen. Maar inderdaad, het moet dan wel weer terugkomen in een ander accessoire, bijv in je boeket ofzo.

Hier vandaag inderdaad lekker geshopt, naar de kapper geweest en schoongemaakt. Mwoah dagje, maar wel een paar leuke (en goedkope!) dingen gekocht.

Speec, zwemmen was hier met 7 maanden een groot succes, ik weet niet of ze het ook al eerder leuk zou hebben gevonden natuurlijk.. Gewoon proberen toch?

Zo schattig, F. is aan het "dansen", Als ze een leuk liedje hoort gaat ze zo lief heen en weer wiegen!

Over padi gesproken, zal nog eens een coole foto op Haaifs zetten als t lukt (staat op foon).

Nou, ik kruip weer lekker tegen vent aan, en vandaag maar vroeg naar bed, ben moe!
sjaak is ook zo grappig. hij ging helemaal uit zijn patje toen hij zijn toetje zag. echt zo schetig (had net nogal moeizaam zijn avond prak gegeten, dus die dacht ook: haaaa, eindelijk iets dat ik lust!!)
Op de valreep nog een felikus voor party!
Ebp! Het slapen gaat weer wat beter, hoef er nog maar 1 keer uit 's Nachts. Wel al om half zes eruit maar ja. We hebben dit weekend helemaal niets. Echt wel lekker eigenlijk.
heerlijk beck! hier was het kwart voor 6. kwam een groep jongeren thuis ofzo? en een nogal fel kuthondje was het er niet mee eens. Sjaak kwam een half uur later, en de pap zit er inmiddels al weer in (gaat weer goed hier!! het kwam ws dus echt van zijn tandjes)
Wat doe jij 's ochtends met Sjaak? N. zit nu lekker tv te kijken maar dat wil ik niet te lang laten doen dus we gaan zo maar spelen. Vent ligt nog te tukken maar die moet straks werken ( ) baal ik soms wel van hoor. Ik vind het soms wel lastig uit te vinden wat ze leuk vindt.
Morning,

hier gaat het weer redelijk, wel nog een beetje slapjes, maar ik ga zo wel aan het werk.

Heb even leuk nieuws op haives gezet.
leuk nieuws GW!!

Gister met vriend een bubbeltje en een flesje wijn op, merk gewoon dat ik het de dag erna echt niet leuk vind. Voel me behoorlijk klote, maar ik weet niet of dat alleen van de wijn komt.
Ik zit nog in pyjama en N. trekt hempje naar beneden en knijpt gewoon keihard in mijn tepel. Doet zeer!
Becks au !!!

GW, leuk nieuws !

Ik ga over een uurtje weg. Vent is jarig vandaag en we gaan met z'n drietjes naar dolfinarium. Heb er zin in, ben benieuwd wat M. er van vindt.
brrr becky, dat doet zeer!

Fan, feli met je man! Veel plezier vandaag!

Zal het leuke nieuws even gaan lezen..
auuuu! beck! en fan van harte met vent, en veel plezier vandaag!

beck, ik heb heel even de tv aangehad, vnl toen ik zelf broodje zat te eten. daarna heb ik zeker een half uur op zijn kamer 'gespeeld'. meneer trekt zich nu ook op aan zijn bed (die hadden we nog niet gehad, hij stond er buiten trouwens). en dat vindt ie zo mooi, daar ben je zo een half uur zoet mee. ondertussen ook even zijn bed verschoond, trouwens. en nu ligt ie in de box met een stapel speelgoed. in de box weet ie zich nog prima te vermaken, en hoef ik er ook niet echt bij te blijven en half te entertainen, want hij kan nergens aan zitten wat niet mag. oh, begint zich nu weer daar op te trekken... das het enige nadeel, de laatste tijd.
Au becks!

J1 hier ook vroeg wakker (6:00) lag druk te kletsen dus heb hem laten liggen tot 7:15. Toen ging vent op bed.

Net gegeten en hij is nu mooi aan het spelen.

zal even op hyves kiekeloeren naar het leuke nieuws van gw
ik ga maar naar de markt, maar het regent inene....
zo wij gaan tuinbonen eten vandaag!
jij liever dan ik, beck

duuv, waar aan merkten ze tijdens de bevalling eigenlijk dat je toch hellp had? iets aan D? en word je nu extra gecontroleerd eigenlijk?
moom, doordat ze bloed gingen prikken voor de keizersnede, oen zagen ze dat ik heel weinig bloedplaatjes had. Ze houden me verder niet extra in de gaten omdat de kans dat ik het weer krijg heel klein is, maar ik moet zeggen dat ik er zelf haast wel een beetje paranoïde van geworden ben nu..

becks.. bleegh, boontjes, maar eet smakelijk vanavond!

Hoe is het trouwens met Leo, ik, riz en thee?

Thee, al gepiest?
Lekker becks tuinboontjes!

Ik moet vanavond spitskool eten op mn werk, geen idee hoe je dat klaar maakt. Ljst ik niet dus zelf nog nooit klaar gemaakt. Zal m.n moeder tijdens te koken maar even bellen haha
Zo, kom ik thuis vanuit mijn werk liggen man en kind gewoon alweer te pitten.... zul je zien dat ik straks weer kan vertrekken als ze wakker worden. (maar goed, heb ik wel lekker even forum tijd )
gw, hier liggen man en kind er ook alweer in. man snurkt al, kind wurmt nog een beetje. maar is wel stil.
Joehoe, ben weer terug !!! Dolfinarium was een groot succes !! Prachtig vond ze het !

Daarna nog met haar naar de kermis geweest (stond er vlakbij), Dus haar eerste ritje in de draaimolen is een feit. Leuk dat ze het vond joh !!
Leuk fan! En een leuk verjaardagskado voor je vent.

Ohoh oh, wat vindt mijn vent zichzelf weer zielig, heeft last van zijn rug. Zal wel, maar dat ik gisteren doodziek was en desondanks ook voor H kon zorgen maakt dan niets uit. Echt, ik kan zooooooooo slecht tegen zieken mannen.
Joechei, man weg, kind in bed, mama gaat aan de wijn met sjippies!

O ja, fijn dat het zo'n leuke dag was Fan!

En GW, fijn dat je weer wat beter bent.. (en niemand kan tegen zieke mannen..)
Wat een rust hier vandaag

Fan, fijn dat t zo geslaagd was!

Net alle bewoners hun bed ingebonsjoerd en ga nu zelf ook mn bedje maar opzoeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven