Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Ik heb me super vermaakt GW. Wil later op onze hyve nog wel wat filmpjes plaatsen bij de krabbels? Dan kan je zien wat ik bedoel met massa hysterie...
Hi pien, mini al klaargestoomd?

Oei klinkt heftig fan!

Maya en gw geen kadootjes? Hier een gipsen huisje met een voetafdruk en vent had zelfs ook iets gekocht.

En het mooiste kado: meneer wordt eenkennig! Was net BRULLEN bij oma!
Gw even een vraagje, waar laat jij altijd je fotoboeken afdrukken?

En de rest?
hier losse foto's bij de wij babyfoto service.
ik ook vraag! krijgen de 1jarigen gewone koemelk, of speciale dreumesmelk ('standaard 3' etc)?
N krijgt gewoon hypo allergeen twee. Dreumes melk is onzin vind ik en het cb ook.
Becky, ik doe het hier via de drogist (DM) gaat dan naar cewe, ben erg tevreden over de kwalitiet. Losse foto's druk ik nagenoeg niet meer af.

Moom, H heeft tot voor kort nog HA 3 gehad, omdat ik nog voorzichtig wilde zijn en het zeker niet nodig is, maar ik het voor mijn scharminkeltje wel nodig vond. Ondertussen zijn we nagenoeg over op gewone melk, ik maak alleen de poeder nog wel op (hollander he, kan niets weggooien ).

Verder heb ik net een mobiele (?) dvd-speler voor H gekocht. Lijkt me voor tzt wel handig in de auto en voor bijv. in het vliegtuig (als we geen eigen schermpje hebben) en hij was zo goedkoop dat ik hem maar meegenomen heb (hoewel H nog 0.0 interesse aan tv heeft, over slimme aankopen gesproken )
OH en dan heb ik ook nog even een vraagje, hebben jullie een goede anti-lek beker die ook echt anti-lek is? Ik heb al zo vaak gehad dat hij dus wel gaat lekken in mijn tas.
mijn moeder belde een uur geleden of ze maar naar ons toe zou komen ipv wij naar haar, omdat A toen nog sliep. maar nu is ze er nog niet... gvd. en ze neemt haar foon ook niet op.
Gevonden. Benieuwd naar de smoes
quote:germanwings schreef op 08 mei 2011 @ 15:52:

OH en dan heb ik ook nog even een vraagje, hebben jullie een goede anti-lek beker die ook echt anti-lek is? Ik heb al zo vaak gehad dat hij dus wel gaat lekken in mijn tas.

Die van de hema! Ik werd ook tureluurs van die zogenaamde anti-lek bekers die mijn hele tas onder lekten.

Enne sorry voor de zomaar inbreek, maar lekkende bekers in je tas is gewoon niet tof
Ha, bedankt voor de inbraak (wel jammer dat ik net afgelopen zaterdag naar Hema-stad ben geweest, even kijken wanneer we dat weer kunnen inplannen )
Ook gevonden!

Heb alleen dit snel gelezen, andere topic niet meer...

Becky hier de foto-albums van de H*ema, bevalt prima.

Moom, I. krijgt vanaf haar 1e verjaardag gewoon halfvolle melk, koemelk dus.

GW wat goed dat het werkt met brood eten voor H. zo! Ik moet voor I. het brood echt heel hard dubbel vouwen en pletten, anders krijg ik gegarandeerd het brood zonder beleg terug omdat ze er nieuw beleg op wil.

Mijn natuurtalentje in borstvoeding heeft even een dipje gehad 2 dagen. Opeens lukte het aanleggen niet meer, en vrijdagavond is zelfs de verloskundige daarom langs geweest. Het lukte haar ook niet om te helpen met aanleggen, dus hebben we haar met een spuitje gevoed. Zaterdag pakte ze de rechterkant wel weer, maar links niet. Ze heeft denk ik 2 dagen en 3 nachten links dus niet gedronken, maar vandaag was het knopje weer om en dronk ze weer aan beide kanten!

Die 2 dagen heb ik dus alleen rechts gevoed en links gekolft, met als gevolg dat er al weer een halve liter in de vriezer ligt. Per borst kolf ik per keer iets van 150 cc, het loopt al in haar gezicht als ik wil beginnen.

Was wel heel blij dat de verloskundige meteen kwam, was zo bang dat het weer niet zou gaan lukken als bij I... Heb ook meteen extra kraamzorg gekregen zodat die nog wat langer kan helpen met de voedingen of I. aandacht kan geven zodat ik meer rust heb om te voeden. En dan moet het gaan lukken!

Verder is het meisje heel tevreden, slaapt veel, en is gewoon zoooo lief! I. doet het ook super, aait haar zusje over de handjes en zo, en gaat de hele tijd in de box kijken of ze er in ligt. Gisteren heeft man haar trouwens een grote emmer water gegeven en laten zien hoe ze haar gietertje kan vullen. Ik geloof dat de rozen vandaag wel 5 liter water hebben gehad

Voor moederdag had ik een zelf geknutselde sleutelhanger (van het kdv) gekregen en van man en de meiden een groot rechthoekig bord met daarop 4 fotolijstjes met 4 foto's er in van mijn beide meiden. Een foto was van de babymassage die ik vrijdag samen met de kraamverzorgster had gedaan (da's nieuw hier schijnbaar) R. was echt helemaal ontspannen en lag zo tevreden tegen mij aan, mooie foto is dat.

Nou beetje ego, maar als ik er dadelijk allemaal wat handigheid in heb zitten komt dat goed!
Husk, die mooie foto willen wij natuurlijk ook op de haives!

Hoe lang had jij bij I ook al weer bv gegeven? (OF was je bij haar ook vrijwel meteen gaan kolven?). Kan me de stress wel voorstellen, je wilt gewoon zo graag dat het deze keer wel gewoon lukt. Hoop voor je dat het met de extra kraamzorg gewoon allemaal gaat lukken!

Waar is de rest?
Ook gevonden!!

Heb ook het oude topic niet meer gelezen, maar deze wel!

Fotoboeken afdrukken doe ik altijd via de t.nt foto service.

Antilekbeker die niet lekt heb ik nooit gevonden... altijd drama gehad, hebben nu rietjes beker, ook geeeeen succes!

Hier kreeg T trouwens na haar 1e verjaardag wel peutermelk (1 jaar +), om nog wat extra weerstand (jaja, net als in de reclame, haha!) op te bouwen omdat ze haar 1e jaar zoveel ziekjes was. Inmiddels krijgt ze ook alleen nog maar halfvolle gewone melk.

Hier voor moederdag ook een zelfgemaakte sleutelhanger gekregen, de hanger is tegelijkertijd ook een miniportemonee. Had ze op het KDV gemaakt.

Van man en kind samen nog een paar mooie mandjes gekregen met bloemen!

Fan: fijn dat je het allemaal zo leuk hebt gehad, enne... dat van die demonstraties klinkt echt niet fijn!

Beck: jij weer een paar drama nachten gehad las ik... voor jou! Je kan altijd proberen met haar kamertje donker maken... Wij hebben rolluiken dus op T haar kamer is het altijd donker.

Hus: Wat klink je ontzettend happy! Fijn dat alles goed gaat, en dat de bv nu ook weer goed loopt! Super!

GW: hier nog een kind dat je niet kan vermaken met de tv, ze heeft er ook weinig interesse voor, dus ik kan haar er ook niet blij mee krijgen als ik even gauw wat wil doen, zoals we hier idd wel eens lezen...
Ik was buiten! Wat een lekker weer vandaag!

Oh, weten jullie wat ik aan had vandaag? Grote-mensen-teva's! Maar met mijn achtergrond mag dat he?

Hus, fijn dat ze het weer lijkt te snappen en dat je zo snel hulp kon krijgen. Kan me je stress goed voorstellen. Hopelijk was het dipje tijdelijk en drinkt ze vanaf nu weer lekker door. Wat klinkt dat schattig, hoe I met R omgaat!

Ik heb ook een zelf-gefröbeld moederdagcadeautje gekregen. Leuk! Verder geen ontbijt op bed ofzo. Man was vanmorgen om 5 uur al opgestaan om bij het eerste licht met z'n hobby bezig te gaan. Tja.... Hij had overigens geen teva's aan.

Ik doe de fotoboekjes bij de h*ema. Prima kwaliteit vind ik.

Ik denk dat ik morgen maar weer eens langs de huisarts ga. Had laatst een rode plek/kring op m'n scheenbeen. Had er niet zoveel aandacht aan besteed en had ook geen zin om langs de ha te gaan, omdat ik daar ook al was geweest vanwege m'n tintelende vingers en ik niet zo'n miep wil zijn die vanwege elk wissewasje daar weer zit. Maar zag vandaag dat het echt enorm is gegroeid en m'n hele onderbeen bedekt wordt door een grote rode kring. Het is niet fel rood ofzo en ik voel er niks van, vandaar dat het me nog niet eerder echt was opgevallen (dat jullie niet denken dat ik me nooit douche ofzo en dat ik het daarom niet had gezien). Geen idee wat het is, maar als ik google op Lyme, lijkt het wel behoorlijk veel op zo'n kring die rond een tekenbeet verschijnt. Heb alleen geen teek gezien. Ik hoop dat het gewoon uitslag ofzo is. Straks moet ik antibiotica. Kan dat wel samen met de BV? Ik wil nog niet stoppen hoor. Maargoed, ik wil ook geen Lyme. Nou ja, eerst maar even het oordeel van een professional afwachten, voordat ik mezelf zorgen maak om niets.
Speec, mocht je wel ab krijgen van de huisarts, op borstvoeding.com staat een lijst met medicatie wat wel en niet samen gaat met bv.

De meest ha hebben hier nl (helaas) te weinig verstand van en het zou zonde zijn als je om deze reden zou moeten stoppen met bv. (terwijld an mss achteraf blijkt dat dat helemaal niet nodig is).
speec, er zijn ab's die prima samen gaan met bv hoor. kreeg ik toen immers ook met mijn bo's. wel even opletten, mocht ab nodig zijn. en driedubbel melden, dus en bij HA, en bij aapotheek ook nog eens.

husk, fijn dat je gelijk hulp krijgt! hopelijk blijft R het nu snappen. jij had bij I toch ook een paar bo's gehad? daar was het bij jou toch ook mis gelopen?

verder eigenlijk niet veel te melden, behalve dat we nog steeds zitten te rommelen met de zonwering. we overwegen nu om A's kamertje (noordoostkant) toch maar geen screens te nemen, in plaats daarvan de hele achterzijde (nog 2 kleinere ramen op 2e etage) te bescreenen. zijn ramen die niet eens open kunnen, dus wellicht daar een 'gewoon' screen (ipv zip-screen, die ook als insectenhor kan dienen bij kiep/draairamen. zipscreens MOETEN electrisch, dus kosten altijd al minstens 350 euro voor de motor.. per raam). en vervolgens bij a'tje op de kamer dan verduisteringsrolgordijntjes. Hij heeft nu luxaflexjes en gordijnen, maar is nog behoorlijk licht (en dus warmte).

oh, en verder, vanmiddag had ie een aanval van eenkennigheid ofzo, vanavond was ie weer zo leuk met mijn moeder! echt heel gezellig gehad
GW, ik heb hier zo'n beker met zo'n rietje achter een klepje/schuifje. Is van difrax nuby denk ik. Die zijn wel echt antilek. En Pienmini vindt het helemaal geweldig om uit te drinken. Even wennen dat je hem niet op de kop moet houden net als een tuitbeker maar daarna helemaal goed.

Zo'n ding. Niet van dif rax dus.
Speec, je kunt ook telefonisch of per mail een medicijnconsult krijgen qua wat met bv goed samen gaat. Bij lyme zou nl. de keuze wel iets beperkter zijn dan bij een bo volgens mij.

Moom, ik zit al de hele avond na zonnewering te kijken. We hebben welisaar op alle ramen rolluiken, maar ik wil graag voor over het terras zo"n zonnescherm

Pean, een rietjesbeker heb ik nu ook (van de plaatselijke drogist eigenmerk), maar die is dus ook niet lekdicht.....
quote:germanwings schreef op 08 mei 2011 @ 21:44:

Pean, een rietjesbeker heb ik nu ook (van de plaatselijke drogist eigenmerk), maar die is dus ook niet lekdicht.....Zie mijn aanpassing.
Ja, is wel zoiets als ik heb en de eerste week ofzo was hij ook lekvrij, maar ondertussen dus niet meer....

Hoe lang heb je die van jou?

(en ik was een beetje jaloers op jullie met zo`n goede shoe/supplier in jullie midden)
wij treffen het heel erg met Sproet. Die neemt heel Pienmini's zomer garderobe mee. Zo lief!

Ik heb die beker sinds maart en hij doet het nog steeds prima. En het fijne is dat je die rietjes (bestaat uit 3 delen) ook los kunt verkrijgen als het allemaal te ranzig wordt of kwijt raakt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven