Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Wij hebben ook de nu*by rietjesbeker en lekt tot nu toe niet. We gebruiken hem al dik 2 maanden denk ik en er is al behoorlijk mee gegooid
ebp

ik moet geloof ik nog 5 weken werken tot aan mijn vakantie. Ben er wel aan toe, waarom gaat die wekker altijd zo vroeg?
hier een difr@x harde tuit, gaat prima. alleen als er mee gegooid wordt, komen er wel eens wat druppels uit, maar dat is zeg maar het restje wat nog in het ventiel zat.

ben benieuwd wat voor special services sproet aan biedt!?
quote:germanwings schreef op 08 mei 2011 @ 21:43:

Speec, je kunt ook telefonisch of per mail een medicijnconsult krijgen qua wat met bv goed samen gaat. Bij lyme zou nl. de keuze wel iets beperkter zijn dan bij een bo volgens mij.

Moom, ik zit al de hele avond na zonnewering te kijken. We hebben welisaar op alle ramen rolluiken, maar ik wil graag voor over het terras zo"n zonnescherm

[afbeelding]zo'n zonnescherm komt hier dus ook (dat sowieso). over de screens ben ik ook nog steeds niet uit. ik vermoed dat ze merendeel van de tijd naar beneden zullen zijn. vlgs mij zijn rolluiken dan een verstandiger optie dan screens.
Becky, ik laat de boeken meestal afdrukken via mijnphotobook.nl

Losse foto’s via foto.com

Moom, J1 krijgt vanaf 11 maand gewone halfvolle melk

Gw, ik heb een antilek rietjes beker van Nuby geloof ik. Als je daar her schuifje van dicht doet lekt hij niet in de tas. Rietjes beker van de Hema werkt met zelfde schuifsysteem en lekte ook niet, maar die lekte als je hem gewoon op tafel hebt staan.

Zo’n zonnescherm hadden wij op het werk, opzich wel handig maar op het moment dat je de zon recht op je terras hebt staan heb je er maar weinig schaduw van. (Net als op het plaatje)

Hus, wat fijn dat je langer kraamzorg krijgt! Het gaat helemaal goed komen

O en ego moet ook gewoon nog, je bent nog maar net bevallen en hebt het druk zat!

Speec, als je wel ab moet die niet met bv kan, kun je er ook voor kiezen om alle voedingen af te kolven en weg te gooien en dan tijdelijk kv te geven

Moom, wat een dure motortjes, wat ik heb gezien hadden ze steeds somfy motors voor 100 euro. Hoe werkt dat met die ZIPscreens. Als je dan de screens omhoog hebt heb je dan nog wel horfunctie? Wij hebben gewoon overal losse horren en willen dan straks nog gewone screens of rolluiken (zijn we nog niet overuit) boven met motortje
Ik ga vanmiddag naar de ha. Ben benieuwd. Misschien is het wel niks. Daar ben ik altijd een beetje bang voor, dat ik daar kom en dat het niks is en dat ik dan een aantekening bij m'n naam krijg met "overbezorgd type" ofzo. Slaat nergens op natuurlijk, maar ik heb altijd het idee dat je pas naar een ha gaat als je arm er half af ligt ofzo.

Hier geen screens, maar we moeten nog wel op zoek naar horren. Waterrijke en dus muggenrijke buurt hier. Ik verheug me alweer op het nachtelijke gezoem...
Dat heb ik ook speec, ga pas na de ha als t echt erg is. Maar met zo'n rode kring moet je wel heen, mijn vader had dat ook en bleek wel lyme en hij had ook geen teek gezien. En als t t niet is dan weet je dat maar ook weer

Ik ga morgen met j1 naar ha, handen blijven knalrood van eczeem en ook armen en benen zitten onder de plekje. Hij heeft er ook last van. Zalf opsmeren vind hij niet leuk roept dan au en hij wrijft ook steeds handjes tegen elkaar en over zn benen heen
Speec, misschien ringworm? Krijg je ook kringen van....

Ik ben een beetje moe hahaha.
quote:maya_bee schreef op 09 mei 2011 @ 09:27:

Moom, wat een dure motortjes, wat ik heb gezien hadden ze steeds somfy motors voor 100 euro. Hoe werkt dat met die ZIPscreens. Als je dan de screens omhoog hebt heb je dan nog wel horfunctie? Wij hebben gewoon overal losse horren en willen dan straks nog gewone screens of rolluiken (zijn we nog niet overuit) boven met motortjehmmm. waar heb jij die gezien dan, maya? en screen omhoog is weg hor... ik neig steeds meer naar 'gewone' rolluiken, hoewel ik die dus heel lelijk vind. maar ja, zelf zie je het niet en is achterkant vh huis, dus ook daar zie je het amper! ws wel heeeeel gaaf doek in het zonnescherm: zwart, met een dun licht streepje (beetje groenig), en doordat zon daar door schijnt, lijkt het streepje haast licht te geven.
heb even goed gekeken,maar die motortjes zijn dan alleen voor rolluiken of gewone screens en niet voor de zipscreens.

Zipscreen zou het hier niet worden, wil mn raam ook (insectvrij) open kunnen doen als screen omhoog is.

wij twijfelen nog tussen screens en rolluiken. rolluiken hebben een hogere bak en wij hebben bij 3 vd 4 ramen direct het dak boven het kozijn zitten en waarschijnlijk komt bij rolluiken de bak net een stukje onder t kozijn uit (voor t raam dus). bij screens moet het waarschijnlijk wel passen
ja, das nadeel ook van rolluik, de bak is wat hoger... hmmmm had ik nog niet meegenomen in de overweging. dan zit je dus tegen die bak aan te loeren als het ding omhoog is?

denk dat ik vent morgen even op pad stuur met onze nieuwe vragenlijst.
even een vraagje.. ben net heul dom geweest en ben op een bureaustoel gaan staan om de luxaflex die naar beneden viel weer op te hangen. Heel dom, weet ik..

Nu viel ik van die stoel af, en doordat ik omdraaide viel ik op mijn billen (auw) Nu heb ik steeds wat buikpijn en zit te twijfelen of ik de vk ervoor kan bellen.. Denk dat het meer van de klap komt.. maar vind het toch wat eng..
Gewoon bellen Duuv! Liever een keer t eveel dan te weinig.
Alsjeblieft bellen duuf !!!
Ja duuv, al is het maar om de stress even weg te nemen!

Nou, rode kring zou van een teek kunnen zijn, maar het zou ook wat anders kunnen zijn. Tja. Volgende week bloed prikken om te kijken of er antistoffen in zitten. Er is overigens wel AB mogelijk die samenkan met BV, dus dat scheelt.
Jullie advies opgevolgd en toch even gebeld.. Kan gelukkig niet zoveel kwaad, en van de stress en omdat ik natuurlijk al mijn spieren aangespannen heb kan ik harde buiken hebben, moet het even aankijken..

Bleegh, hoe dom kun je zijn soms..

Dus nog niet veel wijzer speec, nog een weekje wachten..
oooh duuf! wat schrikken!!!!!
Duuv: schrikken zeg! Niet meer zulke gevaarlijke toeren uithalen hoor!!! Ik ben ook eens hard gevallen tijden zwangerschap. Had daarna ook wat buikpijn, maar dat trok gelukkig na een paar uur weg.

Speec: nog niet echt duidelijkheid dus. Nou volgende week dan maar afwachten.

Hier turbo meisje (zo noemen we haar steeds): ze klimt nu! Op de salontafel, met opstapje (een speeltje ofzo) op de bank. Nu moeten we nog meer opletten Pff, heftige periode dit hoor, maar ook enorm leuk! Ze kan ook zo leuk zelf spelen met bak duplo (niet bouwen, maar bekijken) en andere speeltjes. Maar ze vliegt ook bij tijden van het ene gevaarlijke/vervelende (plantenbak) ding naar t andere. Maar ik heb het idee dat ze nu langzamerhand nee begint te begrijpen. Eerst als we nee zeiden en boos keken, ging haar gezicht op BIG SMLE. Tja, probeer dan maar eens boos te blijven, zooo moeilijk.

We zien haar per dag ouder worden, ze wordt echt zo'n tuttemeisje nu, het baby achtige is er nu echt af.
moom, heb je al een goed adresje voor je zonnescherm?

Voordeel aan onze rolluiken vind ik wel dat ze zijn ingebouwd, scheelt veel aan lelijkheid.

Duuv, schrikken. En op een burostoel gaan staan

en al helemaal niet zwanger.

En ik ben helemaal happy, zag dit weekend de vuilnisbak in de aanbieding die ik wilde hebben, dus er vandaag meteen heen gereden uit mijn werk, en ze hadden hem nog!

Wow GW, en verspringt ie ook van kleur?

Kleine S aan het klauteren. 't Is nu echt gedaan met de rust! Wel knap hoor en fijn dat ze zo ondernemend is.

Berendje ligt alweer in bed. Die zien we pas weer bij de late voeding. Erg prettig dat ie zo goed slaapt, maar soms ook wel een beetje saai...
Jeetje duvel schrikken zeg!

Moom, als de rolluiken boven t kozijn bevestigd kunnen worden zie je ze niet van binnen uit. Bij ons zit daar direct het dak al.

Speec, nog niet veel verder dus.

Ik vind dat ook wel eens saai hoor, dat J2 zoveel slaapt. het is echt eten even praten box en dan weer slapen tot volgende voeding (komt steeds meer tijd tussen voedingen)

j1 staat lekker onder de douche te dansen af en toe krijgt hij water in zn oogjes en komt dan naar mij toe gelopen en roept oog en moet ik zn ogen even droogvegen met een washandje.
We haaaaave some KIEZEN!! Ze heeft gewoon minstens twee kiezen. Ik kwam er achter toen ik haar daarnet op de kop hield. Twee boven sowieso!
ha, einde in zicht beck!

hier ook Nieuws!

A heeft op het kdv een wippertje gesloopt (wilde zich eraan op trekken, toen zei het stoeltje KRAK. en ja, er zat een kindje in). én hij stapt langs de tafel!!! als je iets interessants (speeltje oid) net buien zijn bereik legt, dan doet ie een paar wankele stapjes zodat hij er wel bij kan!!!
Jaaa, wat een ontwikkelingen allemaal! Becks, laat die andere kiezen ook maar snel komen. Wie weet voelt ze zich daarna beter. Moom, wat knap, heuse stapjes!

Berendje is vandaag van z'n buik naar z'n rug gerold. Het leek wel een beetje per ongeluk, maar hij heeft het 2x gedaan, Van rug naar buik is ie héél hard aan het oefenen!
Knappe berend ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven