Golden egg diggers

06-05-2011 22:13 2479 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dat er maar weer veel gouden eieren bij mogen komen!

Naam DatumBijz.DuvelD: 07/09/09

87,5cm / 11kg

sept '11 pas weer CB16/10/11 30/5 20 weken echo It is a GIRL IkZ: 13/09/0976,5 cm / 9 kg MayaJ: 16/09/0990 cm / 12,7 kgJ: 30/12/107250 gr 68 cm, Leonor

M: 17/09/09

79cm / 9,68kg

?: 29/06/1110,6mm en !Charlotte S: 03/10/0981cm / 10,6

Murron N: 04/10/0977,3cm / 12,5kg 4/11/11 JustdebT: 14/10/09 86cm / 12.8kg

19/01/12 28/06 vk HuskyI: 16/11/0984cm / 11,4kg

R: 03/05/11Ze is er !!!!! 4800 gram 55 cm PartyK: 24/11/0979,6cm / 11,4kg

FanaticM: 26/11/0978,5cm / 10,44kg

RizE: 27/11/0977cm / 9,8kg TheeG: 07/01/1079cm / 11kg 12/7 CB

13/5/11

GW H: 16/01/1074cm / 9000gr YayaD: 11/02/1078cm / 9760gr

BeckyN: 17/04/10 77cm / 9420gr

03/10 cbAnnika S: 26/06/10 74cm / 9785grRainbowS: 08/07/10 81cm / 9740gr

MomoA: 10/07/10 76,6cm / 9880gr, 15/6 CB, 29/6 PIM (3e bloedafname), 29/7 PIM (4e bloedafname)

KathF: 24/08/1074cm /9000gr

Specu K: 28/01/11 8210 gram 65,5cm heupecho goed!!Poll

Special guests aka suikertantes: Erine & Maris
Dat is wel heel schattig Hus!

Ik heb de bondolino ook al een tijdje niet gebruikt. Had hem laatst wel een keer geprobeerd op m'n rug. Dat ging op zich wel goed (wat voelt dat licht zeg, vergeleken met op je buik), maar ik vond het wel lastig om dat soepeltjes in m'n eentje voor elkaar te krijgen. Misschien binnenkort weer eens proberen. Maar ik weet niet zo goed wanneer, want als we gaan wandelen is het bijna altijd om boodschappen te doen en dan vind ik de wagen veel handiger. Anders moet ik én m'n kind én de boodschappen sjouwen.

Char, hoe staat het ervoor? Zonder al je hoop de grond in te boren, denk ik dat je niet zwanger bent en dat je menstruatie even op zich laat wachten, omdat je er onbewust teveel mee bezig bent. Ik herken het namelijk wel een beetje van mezelf... En die tests van tegenwoordig zijn al heel vroeg positief, dus een negatieve test is meestal geen goed nieuws (als je hoopt zwanger te zijn natuurlijk ). Maargoed, het motto "geen bloed is goed" blijft vorolopig nog wel van toepassing natuurlijk.

Hier vanmorgen naar het CB geweest: 65,5 cm en 8210 gram! Nog steeds een joekel dus, maar de curve buigt wel af. Ze vroeg wat ik allemaal al geprobeerd had tegen het vele spugen (euh, niks....) en wat ik allemaal gedaan had tegen z'n onrustige huid (euh, heeft ie dat dan? Nee, ook niks gedaan....). Ik voelde me dus een beetje ontaard. Hij krabt zichzelf vrij vaak (per ongeluk) en dat geeft gelijk een enorme rode vlek. Maargoed, daar maakte ik me niet druk om. Volgens haar was dat ook niet iets om je druk om te maken. Ja, waarom vraagt ze er dan naar? Heb ook een verwijzing gekregen voor een heupecho. Afwijkingen komen voor in de familie + ze zag een lichte asymmetrie.

Oh, en toen ik bij de HA kwam om de envelop af te geven voor de verwijsbrief heb ik gelijk even naar m'n bloeduitslag gevraagd. Ik ben schijnbaar in het verleden wel besmet geweest met Borrelia. De assistente wist niet wat het beleid in dat geval is, dus daar ga ik maandag naar vragen als ik weer langskom om de verwijsbrief op te halen (morgen moet ik werken, dus kan maandag pas).

Nou, lekker veel over mezelf getypt. Volgende keer weer wat socialer!
Oh en moom, balen van die auto! Dat is altijd zo zuur om daar veel geld aan te moeten uitgeven!
Nog niet ongesteld. Ik denk er natuurlijk ook wel veel aan, dus misschien houd lijf me inderdaad voor de gek.

We zullen het zien...
Moom, leuk is anders. maar auto's hebben nou eenmaal onderhoud nodig

Vanmorgen naar ha geweest, verwijzing voor dermatoloog gekregen. Al afspraak gemaakt voor over 2 weken.
Maya: fijn dat je doorverwezen bent en toch best snel terecht kan!
Char: nog helemaal niet benoemd, maar wat k* van die negatieve test! Als jij eigenlijk al wel aan een tweede toe bent, is het een enorme domper. En als je dan een negatieve test hebt, dan liever ook maar meteen ongesteld worden. Die onzeker heid is killing.

Moom: balen van de auto. Vind ik altijd zo zonde geld.

S hier vannacht 3.30 overstuur wakker. Uit bed meteen stil, maar zodra we haar weer in haar bedje legden, was het hysterisch brullen. En laten huilen werkte ook niet, werd ze alleen maar hysterischer.

Uiteindelijk maar in ons bed in slaap gevallen en daar om 6.10 fris en fruitig weer wakker. Wij niet... Wat het nu geweest is?

S nu naar de creche, wij laatste rommeltjes voor de vakantie doen. Straks saampjes even ergens lunchen.
Annika: het is zenuwslopend zolangzamerhand. Heb wel kramp dus niet heel veel goede moed meer..
Jeetje speec, nog 800 gram en hij heeft H gewoon ingehaald qua gewicht!!

Char,

heb je het er met vent nog over gehad of jullie nog toch al voor een 2e gaan? Of laat je dat onderwerp nog even rusten?
auto al weer bijna vergeten. Die dingen kosten nu eenmaal geld. Vorig jaar was redelijk goedkoop, en golf heeft nog niets gehad (beurt pas volgend jaar, en ook nog geen apk). alleen jammer dat ws de cabrio verruild wordt voor een leaseauto dan, volgend jaar. maar goed, we kunnen weer even vooruit.

holie koe! die berend lust ze wel he!? lekker hoor speec, en allemaal op jouw melk, cool toch!
Nog niet over gehad. Wel gezegd dat ik het niet erg zou vinden.

Maar net wat ik eerder zei, werk is ook belangrijk, dus liever eerst werk.

Kramp lijkt door te zetten. Kom maar op, weet ik tenminste waar we aan toe zijn!
'hoe staat het que werk zoeken? is het nog wat geworden met die functie voor 36 uur?
Nee, die functie kon niet parttime. Als ik dat had gedaan was ik 12 uur per dag van huis, 4 dagen achter mekaar. Ik weet van mezelf dat ik dat niet volgehouden zou hebben.

Nu verder aan zoeken... Valt niet mee. Bij veel bedrijven mag je geen vakantie opnemen...

Maar ik zoek verder, de aanhouder wint!
Geen vakantie opnemen?? Huh, je hebt toch altijd recht op vakantie (mss niet meteen, maar dat is ook wel logisch, je moet toch eerst ingewerkt worden).
Logisch is het wel, maar wel jammer... Vriend is hele mnd aug vrij. 2 weken zou ik op minst samen met hem hebben...
forum hier nog steeds brak, bij jullie ook? alles heel smal, en krijg telkens fout..
Vaak valt er ook nog wel over te onderhandelen volgens mij.
stack overflow krijg ik wel de hele tijd, verder traag maar valt het mee.
Hier geen problemen met meldingen etc. Ik heb altijd kleine weergave op tel.
Ja, ik zal bij volgende leuke vacature mijn onderhandelingskunsten eens toepassen. Haha
Berendje is inderdaad een reus, maar als ik eerlijk ben vind ik hem er niet eens heel vet uitzien ofzo. Hij is gewoon chubby, maar wel in proportie.

HA belde. Ik moet wel aan de antibiotica. Amoxy-nogiets. Dat schijnt samen te kunnen met BV, maar berend kan er wel diarree van krijgen. We zullen zien. Ik baal wel een beetje, wil liever niet van dat soort troep in mijn baby hebben. Maargoed, lyme wil ik ook niet natuurlijk.

Char, bij mijn vorige werkgever ben ik in de eerste 6 weken dat ik daar werkte al op vakantie geweest. Ik schaamde me wel een beetje om het te moeten vragen, maar het was wel mogelijk.
Nou ja, bij ons valt er in ieder geval wel over te onderhandelen (maar wij hebben dan ook vaak vacatures die al heel lang openstaan, 'mijn' 20% staat ook nog steeds "open") dus dan zijn we vaak allang blij dat iemand komt en dan is de keuze vaak of niemand of iemand die mss meteen weer op vakantie gaat.

En je vriend zit zeker vast aan die 4 weken vakantie? Hij kan niet evt. later nog 2 met jou tegelijk opnemen?
Nee, die weken van hem staan vast...
Char, het hangt ervan af hoe graag ze je willen en hoeveel andere kandidaten er zijn, maar je kunt altijd proberen om dan vrij te krijgen er zullen genoeg mensen zijn die al geboekt hebben.

Speec, jeetje wat is berend flink gegroeid zeg! En ook. Voor heupecho heb je al afspraak gemaakt?

Toch ab, hopelijk krijgt K er geen diarree van.
Vervelend is dat he als de weken vast staan. Bij vriend is dat ook zo, je zit altijd in de duurste periode qua vakanties en bij mij op t werk is de bouwvak vrij vaak erg lastig, dit jaar heb ik wel 3 weken tegelijk met vriend (door nieuwe werkplek), maar die 2 jaar ervoor maar 2 weken samen
Gaan we trouwens nog meeten voor de zomervakantie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven