Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Midden van de week. Maar hij knapt wel met de dag op hoor. Hij wordt alleen erg misselijk van de AB, na inname. Zijn bazen zeiden al dat hij misschien beter nog 2 dagen thuis kon blijven, en dan werken.

Ik haal de berichten toch maar weer weg... *knip*
Stressed is just desserts spelled backwards
is echt erg leuk Oud Valkeveen, misschien dat we een zomerabbo gaan nemen. Voor jou is het natuurlijk vlak bij Amalia.

Jinny: Durfalletje die zoon van jou, met step en al. Past ie nog op de houten step?

Met mij is het verder prima hoor. We gaan gewoon weer door en we zien wel waar het schip strand. Ja, dat heb ik ook weer opgepakt, hopelijk val ik nog wat kilo's af. Gister weer sinds een maand of 5 naar de sportschool geweest. Was best lekker om weer te beginnen.

Mal:knuf voor jou
Snappum Mal... Ik heb ook geknipt!

Fijn dat het goed gaat Bam! En complimenten hoor voor jou, lekker de draad weer oppakken! (ja en nu ga jij zeggen dat dat gewoon is, en je weet al wat ik ga zeggen )
dan hou ik voor deze ene keer mijn typevingers maar..... haha
Wat is dat met dat mysterieuze geknip?! Word ik nieuwsgierig van...

Lieve moederdagdingskes zie ik voorbij komen. De eiredozenbloem is een hit, die kreeg ik ook van Mare (vorige week al, ze was zo trots dat ze hem echt niet kon bewaren, haha)!
Ik heb het knippen even op de groep gezet. Heb geen geheimen voor jou hoor Hel maar het werd net even te persoonlijk.

Voor jou een las het net op de groep.
Goedemorgen!!
Goedemorgen Bam!

Hoe gaat het met je? is je keel beter en hoe gaat het met je gezicht?
Dat plaatje is voor iedereen hoor, maar vond hem zo toepasselijk voor Bam
Hello,

Wat lief Jin, die zomaar-knuffel!! Ik geef je er 1 terug, ook voor je mannen (de jongste dan he)!

Muziekles was erg leuk, het wordt steeds leuker. Lekker o-h. met de moeders. En bij oma liedjes oefenen met de piano. Goed voor het leren praten.

Even teruglezen, als het lukt. Forum doet raarrr.
Goed zeg, Suze!! Ook weer een punt wat je achter de rug hebt. Weer verder genieten!

Over het slaan, Juud en Kokos.. Ik begrijp hoe je het bedoelt hoor, Kokos, geen probleem. Ik snap ook Juuds reactie.

Ze is verstandelijk twee jaar en onmachtig met taal. Kindjes met een handicap zijn vaak ook moeilijker qua gedrag. Dus we blijven nog een poos terechtwijzen en straffen.. En dan klaag ik het hier even van me af. Misschien over een jaar of vijf nog wel, maar ik hoop natuurlijk van niet.

(misschien heb ik dan het uiterlijk van een professioneel boxer?)
Mal, sterkte met je zieke man! Ligt niet meer in bed dus?

Mijn zondagochtend: uitslapen, ontbijt op bed, roos en zelfgeverfd bloempotje (net als Mal kreeg). Dat was super en daardoor kon ik de family goed aan die dag. :-)
En dat is 3 eh..4!
Slaat ze zo hard Compu?

Jonathan is de laatste tijd echt aan het gillen als een keukenmeisje, als er iets is wat hij niet leuk vindt. Maar wij hebben binnenkort een gesprek op het KDV en gaan we dat aankaarten.

Jonathan heeft verder natuurlijk geen handicap (hoewel hij natuurlijk wel een verstandelijke handicap heeft > zijn achterstand) dat hij nog niet praat heeft meer te maken met zijn algehele achterstand dan met iets anders. Dus hij is niet zo gefrustreerd als CG-tje.
Goedemiddag bijna :-)

Heerlijk weer, kind lekker in badje de hele dag gisteren.

Word horendol van haar typetjes op het moment. Is de hele dag of een robot of de koningin of een cowboy (met bijpassend nep Amerikaans accent). De koningin klinkt op een of andere rare manier als een nepItaliaantje. Raar kind :-)
Goedemiddag,

Wat een leuke moederdagkadootjes.

Jin, lekker naar de Italiaan geweest, gezellig.

Amalia, als ze overal rekening mee moet houden dan kunnen ze niks meer vieren. Wat een rare gedachte. Jammer.

Bam, Oud Valkeveen roept oude jeugdherinneringen bij mij op ;). Leuk!

Mal, wat lief, die knuffels van Jonathan! Balen voor M. Hopelijk doet de AB snel zijn werk. Geen vervanger voor het symposium?

Lastig van dat gillen, denk je dat hij het overneemt van het KDV dat je er een gesprek mee wilt?

Compu, wat leuk om te lezen dat de muziekles steeds leuker wordt.

En ook zo lekker verwend gisteren, dat heb je verdiend.

Hi Star, ook verwend gisteren?

Die Ceetje, snap dat je er dol van wordt, maar ik moet vreselijk
Kokos, nee we willen eigenlijk de frustratie voor zijn. Gillen is natuurlijk al wel frustratie gedrag. Gelukkig doet hij het niet de hele dag hoor. Alleen als hij moe is en hij moet dan iets wat hij niet wil. Net als dat slaan dus, dat doet hij niet hard maar ook dat willen we voor zijn. Tips krijgen van de orthopedagoog hoe we hiermee om moeten gaan. Negeren, of proberen duidelijk te krijgen wat hij bedoeld, dat soort tips.

er is geen vervanger voor het symposium omdat M iets unieks heeft gedaan bij zijn vorige werk. En daar moet hij over spreken.
Hi Mal, ik had de link met kdv-orthopedagoog niet gelegd ;)

Ik ga duimen voor M!

Even ego over Lianne. We hebben niet zo'n heel grote tuin maar ze kan er een klein stukje in fietsen. Nu heeft ze gisteren bijna de hele middag heen en weer gefietst. Ik vroeg dan of ze wat anders wilde doen "nee, ik wil fietsen". Die gaat zeker mee op vakantie

Ga nu, hapje eten. Doei.
quote:Kokos2 schreef op 11 mei 2009 @ 12:32:

Mal, wat lief, die knuffels van Jonathan! Balen voor M. Hopelijk doet de AB snel zijn werk. Geen vervanger voor het symposium?

Lastig van dat gillen, denk je dat hij het overneemt van het KDV dat je er een gesprek mee wilt?

Nou lijkt het net of M diegene is die gilt.
Het slaan is niet hard, maar in combi met de andere dingen die ze doet.. (kopstoten etc.).

Goed dat jullie het aankaarten, ze kunnen daar vast iets over zeggen. Bij CG op de groep is ook een orthopedagoog, die vraag ik ook vaak het 1 en ander.

Star, wat een wijsneusie. Die gaat bij het toneel later.

Foto van een fietsende Lianne?

Ik kan Mien Sla-Graag maar niet duidelijk maken dat ze kan trappen op de fiets. Ze blijft erbij lopen (heb alle soorten fietsjes in de tuin).
Hallo en goeiemiddag.

Allemaal weer fris en fruitig aan de week begonnen?

Hmm, eigenlijk niets te melden. Ik ga maar even op de groep bijlezen, want daar staat wat *geknip* (en ben nu wel erg nieuwsgierig )
Ha ha ha, laurens heeft zo'n grappig woord bedacht:

knuppen.

Op een knopje drukken betekent het, komisch toch?

Huh, Berend al wakker na een klein uurtje? Negeer negeer negeer, misschien valt ie weer in slaap.

Ha, slaapt alweer... pfffoei
Mien-sla-graag
Ze houdt overigens niet van sla hoor..

Ze eet nog steeds vrijwel niks 's avonds. Groeit van brood met kaas en worst denk ik..

Mal, wanneer krijgen jullie de MRI uitslag?
we krijgen de uitslag morgen. Dus zal wel een onrustig slaap-nachtje worden. Maar goed, ik ben wel heel blij want ik heb vanmiddag vakantieschoenen gevonden voor Jonathan. Ik was al heel wat winkels af geweest en toen had ik een dure winkel gebeld (dacht voor ik er helemaal heen fiets) of ze smalle sandalen met dichte hak hadden en die hadden ze niet. Dus daarna de winkel gebeld waar Juud altijd heen gaat en taaadaaaaaa:

hij loopt er harstikke mooi op! Zijn echt lekker stevig. Hij moet ze alleen een week inlopen met sokken aan. Arm kind

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven