Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Wanneer ga je op vakantie mal?
Mal, ik vind die met dat ruitje ook wel erg leuk. Daar kunnen de bandjes ook vanaf? Anders maar gewoon sch*t hebben aan m'n litteken en voor die zwarte van de H&M gaan.

Bam, jij was toch lekker bezig met afvallen?

Rissie, druk met de kinderen dat je 's avonds zo moe bent, of ook gewoon toe aan zon?
BIB

Mag dit kind er nu uitvallen aub???? Ik heb niet meer zo'n zin in dit gewaggel... Echt, als ik overtijd ga lopen word ik denk ik gek.

Leuke stoeibadpakken komen er voorbij, ik denk dat ik die nog maar even links laat liggen deze zomer

Ik zie ook allemaal leuke kleren maar eerst maar eens even kijken welk maatje ik dit keer overhoud.

Hier is het nu even droog met een dapper zonnetje. Dus net lekker een waggelwandelingetje naar de AH en de bakker gemaakt en Thijmen rende ongeveer een kilometer voor me uit en maar roepen "mama jij moet me pakken"

Thijmen is gelukkig op het moment erg lief alleen wat (oostindisch) doof en hij is heerlijk aan het spelen. Morgen en do weer naar het kdv dus dan weer even lekker twee dagen echt verlof.

Suus, heb je al wat gehoord of zelf gebeld?

Mal, wat goed zeg dat het zo lekker met Mr J gaat. zijn jullie nu helemaal van dat ene medicijn af?

Rissie, ja ga je schamen Nee joh bijna iedereen heeft toch wel eens zo'n periode? Ben alleen wel benieuwd hoe het nu met je gaat.

Mamax, gaat zo'n hipster broekje van een bikini niet over je litteken heen?

Kokos, bij jullie dus nog steeds een snotkolonie. Ja dat goede weer moet gewoon een keer 2 a 3 weken aanhouden. Volgens mij heeft iedereen gewoon heel veel behoefte aan zonvitamines.
Bam, halloooooo!!!! Wakker worden hoor. Je bent al superveel afgevallen en ook nog eens ziek geweest, ik vind het echt al superknap van wat je tot nu toe bereikt hebt.
jaja, maar ik ben ipv heel heel erg dik, nu heel dik, dus echt niet badpakbestendig, laat staan bikinibestendig
Nee ik zie er van de zomer lekker uit met mijn jelly belly...

En al het goede duurt lang Bam, dus bekijk het van de positieve kant met wat je al bereikt hebt!
Bam, als ze badpakken in je maat hebben, kun je ze dus ook aan. Als alleen de perfecte maatjes 36 zich in badpak/bikini mogen vertonen zou het akelig leeg zijn op de stranden.

Enka, litteken loopt van m'n schaambeen tot m'n navel. Zo hoog gaan die hipsters ook niet volgens mij.
Zo, net m'n bananencakejes uit de oven getrokken. Smaakt goed. Beetje sponzig qua structuur, maar qua smaak zeker niet verkeerd.
zo ben ik weer

Enka; moet erg lachen om thijmen; pak me maar mamma. hihi. Hoop voor je dat beebje snel komt, dan kun je gaan genieten van 2 kotertjes.

mamax; spannend de afspraak in zh. Ik hoop op goed nieuws en dat je man dan ook wil nadenken over een derde. Leuke bikini's. Ik vind broekje met top altijd erg leuk. Heb het wel druk met kids ja. Voorheen 3 dagen werken en dan 1 dag naar zwembad en boodschappen doen. Dus de dinsdag moet ik dan ook echt genieten en wil ik niks qua 'werk' inplannen. Nu ben ik de maandag ook vrij (had 16 uur in 3 dagen, nu in 2 en dan 5 uur ouderschapsverlof) dus hoop dat ik dan weer wat tijd overhou. Verbouwing zit ook in afwerkfase (hoewel man het er van 't weekend over had dat ie de wc ook wel graag wilde opknappen en dan mooie donkere plavuizen in gang + wc HELLUPPPP) dus dat geeft ook wel weer wat rust. jaar in de troep vind ik niet fijn. Ach met dit weer, ziet de wereld er altijd mooier uit toch? (hier schijnt de zon volop, dus hangen 3 wassen buiten te drogen!)

kokos; jullie nog veel last van snot vandaag? Luuf smeren wij voor slapen gaan op buik en rug en dan een ui erbij in de kamer. Stinken!! Maar meestal wel snel weer over. Is je knutselwerkje gelukt? Nog iets van Noosje gehoord?

Star; nog misselijk, of is dat helemaal over? haha lachen om ceetje haar uitspraken!

Amalia; leuke dingen heb je gekocht. Kaarsjes aan, klink heerlijk herfstig. Bah naar van ongelukje bij AH. Hoe gaat het nu? Geef je nog peuterles? Oh heerlijk een weekendje voor jullie samen. Hebben wij 20 juni, altijd handig met vaderdag, maar was bbq van mans werk en hij heeft zelf ja gezegt, dus nemen we het er maar van. Mark gaat dan een weekend met mijn ouders en kindje van mijn nicht en oom en tante naar de sprookjescamping, voor het eerst 2 nachtjes weg. En anne mag naar pake en beppe voor 1 nachtje.

Mal; klinkt mega-schattig de poppewagen en po. Is grote man al weer op de been? Heerlijk dat Mr J zo eet.

Brigd; bij jullie ook ziekenboeg? Hoe is het op het werk?

Jinny, je bent al op vak dus. Hoop dat je aan het genieten bent! Kan helaas niet mee zaterdag, moet werken. belasting is extra open in maart.

Juud; leuk naar de boerderij met kids. Volgens mij gaat de kinderboerderij hier volgende week weer open. Hoop het; heerlijk uitje op zondag. Mark in de zandbak, wij aan de koffie op terras ernaast.

Suze; nog steeds geen uitslag? Echt aso om je zo lang te laten wachten. Snappen ze niet dat je in spanning zit?

Compu, oh hooikoorts.. Echt vervelend. Stoer man een fiets voor meisje!

Hel, ben je al helemaal gewent in nieuwe huis?

Cin; hoe gaat het met jou herstel?

CD; heb je nog meer nieuws over de testen?

Naatie; hoe was de bruiloft? (ik begreep uit posting dat het een thema had, was dat leuk?)
20 juni vaderdag? Oh, dan ben ik 6 jr getrouwd.

Mag ik even:

Gisteren een test in de Mind aan het doen met man. Wat je Archetype is. Je moest steeds uit 2 dingen degene kiezen die je het meest bij je vond passen.

Stelling:

Ik wil een groot gezin óf (nouja, iets anders, weet ik niet meer).

Stil.

Vraagt hij: 'staat dat er echt? Ik wil een groot gezin.'

Heeee, hoe vind je die? Zal ik de test vor je kopieren en meenemen Mamax zaterdag

Moet wel zeggen dat die andere stelling een rare was hoor, ik zal hem eens opzoeken.

Ben je trouwens niet trots op je litteken? Of is het echt ontsierend? Pure vitamine A erop smeren helpt heel goed volgens een keizersneevriendinnetje van me. te koop in capsules, openbreken en erop smeren. Ze zijn eigenlijk om in te nemen.
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 24-03-2009 18:27
Reden: beetje aangepast
% gewijzigd
Hullo,

Nou geen nieuws anders dan dat ik vanmorgen gebeld heb en dat de uitslag vandaag in de namiddag of anders morgen zou komen. Het zal dus wel morgen worden. Janken natuurlijk aan de telefoon maar ze waren erg aardig en dat het zolang duurt zegt niets over de utislag geven ze aan. Dat zal ik dan maar geloven....

Afijn, ik meld me morgen wel weer. Heb er niet zo'n zin in vandaag, blehhhhhhhhhhh

x
Nog langer wachten.. wat een crime voor jou!

Hou je goed meis.
Stom zeg Suze. De tijd tikt nu ook maar door...

Morgen dus. Nog 1 nachtje, gaat lukken hoor!!!! En daarna genieten!!
Stom Suze, nou ja wij duimen gewoon verder voor jou!
Stressed is just desserts spelled backwards
hè jakkes suze, nog een nacht..... Hoop dat je een beetje kunt slapen, zodat het snel morgen is en je kunt gaan genieten!
Hè Suus, weer een dag wachten. Wel fijn dat ze je (hopelijk) gerust hebben kunnen stellen dat het niks wil zeggen dat het zo lang duurt. De duimen draaien hier ook door!

Amalia, blote-buiken-truitjes-tijd was ik toch wel voorbij en op zich heb ik geen hekel aan m'n litteken, maar mooi is hij niet nee. Ik heb heel erg last van keloid vorming (komt normaal alleen bij kleurlingen voor). Het lijkt hier een beetje op, alleen dan minder rood.

Wat gaf man trouwens voor antwoord op de vraag?
Oh, ik heb het aangepast, was een beetje vaag opgeschreven ja. Hij koos dus het grote gezin

Of mss vindt hij dit al groot...
Tja Mamax, niet heel mooi, kan het me voorstellen. Maar vermijd je daarom een bikini? Wel zonde. Al is een litteken in de zon ook niet goed toch?

Ik vind het niet lelijk hoor, ik vind littekens altijd wel erg interessant
Die van mij is wel wat langer hè. En hij deelt m'n buik een beetje doormidden, net of ik 2 paar billen heb zeg maar, zowel voor als achter .

Dat bied perspectieven dat hij toch voor het grote gezin koos!
Nou denk ik dat je toch een beetje overdrijft... 2 billen voor ha ha!
Mal, heb jij dat Life Languages eigenlijk toen nog gedaan met man?
Goedeavond,

Bikini's en badpakken....leuk, leuk, leuk. En deze voor de man dan?

man met push-up zwembroek
anoniem_24439 wijzigde dit bericht op 25-03-2009 09:41
Reden: link ipv plaatje, die iets te groot was ;-)
% gewijzigd
Jeej Kokos, lekkere binnenkomer zeg! En die badpakken. Ai, ik ben meer voor het saaie niets verhullende niet opvallende badpak ben ik bang... Buik is echt niet in voor bikini (vind ik)

Suus: gets wat naar weer. Sterkte. Morgen gaat het zonnetje hopelijk voor je schijnen!

Mal: leuke kleren voor vent zeg!

Enka: ik vind ook dat baby eruit mag hoor!

Ris: ha toch nog even terug. Anne weer in slaap? Hoe komt het inderdaad dat je zo moe bent?
Suus, meid, ik snap helemaal dat je het niet meer trekt. Wat zenuwslopend zeg!

Ga weer. Heb geen puf om nog achter de pc te zitten. Volgens mij heb ik bijholte /voorhoofdholteontsteking, als iets voorover buk, doet het echt zeer tussen mijn wenkbrauwen en onder mijn ogen. Mijn rechteroor klapte tijdens het avondeten dicht en doet nu ook pijn. Het lijkt alsof ik niets hoor, maar dat is een gevoel.

Morgen maar de huisarts bellen. Ook voor Tim gelijk, want die heeft ook een vervelend hoestje.

Sorry Bridges....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven