Good Luck 2
maandag 23 maart 2009 om 17:07
Hellus, was die worteltaart net zo lekker als die stickie toffee?? Dan wil ik de volgende keer die wortel!
Maar wat zullen we nu vanavond weer eten? Ik heb nog steeds weinig trek, en al helemaal geen kook zin.... Na ja, ik verzin bij AH wel weer wat makkelijks.
Bam, over 3 weken controle en je voelt je goed? Gewoon heel veel beter dan voor de ok? Fijn meis!!! Nog last van je sneetjes?
Kokos, leuk vrolijk nieuw plaatje, echt lente!
Maar wat zullen we nu vanavond weer eten? Ik heb nog steeds weinig trek, en al helemaal geen kook zin.... Na ja, ik verzin bij AH wel weer wat makkelijks.
Bam, over 3 weken controle en je voelt je goed? Gewoon heel veel beter dan voor de ok? Fijn meis!!! Nog last van je sneetjes?
Kokos, leuk vrolijk nieuw plaatje, echt lente!
maandag 23 maart 2009 om 17:10
Qua scholen hier een hoop gedoe: voor BSO wachtlijst van jaren dus dat gaat lekker... Verder geen continu-roosters helaas (ja, alleen op de "iederwijs achtige" school, u kent mij, dat wordt hem niet ).
Fijn dat de meeste van jullie er wel uit zijn!
Ik ga Julia even halen. Kom straks nog wel even terug
x
Fijn dat de meeste van jullie er wel uit zijn!
Ik ga Julia even halen. Kom straks nog wel even terug
x
maandag 23 maart 2009 om 17:14

maandag 23 maart 2009 om 19:10
Jee Suus, stom dat het zo lang duurt! Ik zou juist denken bij slecht nieuws hadden ze al eerder dan de verstreken tijd gebeld. Is het niet zo dat ze alleen bellen als het NIET goed is, en nu dus wel goed is? Bel morgen zelf!!!
Mamax, ik hoor het al: we kunnen zaterdag wel naast elkaar gaan zitten om tips en weetjes uit te wisselen Gezellig!
Ha, net met mijn moeder geregeld dat de kinderen daar over 2 weken een weekendje heen gaan. Lekker even genieten van lief en mezelf, ha ha.
Ik ga spinnen, ben weg! Doei
Mamax, ik hoor het al: we kunnen zaterdag wel naast elkaar gaan zitten om tips en weetjes uit te wisselen Gezellig!
Ha, net met mijn moeder geregeld dat de kinderen daar over 2 weken een weekendje heen gaan. Lekker even genieten van lief en mezelf, ha ha.
Ik ga spinnen, ben weg! Doei
maandag 23 maart 2009 om 19:12
Bah Suus, dat je nou nog niks gehoord hebt. Maar net wat Amalia zegt, als het slecht was hadden ze vast al wel gebeld. Nu is het goed en zijn ze je vergeten.
Mr J zit echt zo lekker in zijn vel weer. Heerlijk. Hij vreet me de oren van mijn hoofd en doet allemaal nieuwe dingen. Leuk hoor!
Mr J zit echt zo lekker in zijn vel weer. Heerlijk. Hij vreet me de oren van mijn hoofd en doet allemaal nieuwe dingen. Leuk hoor!
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 23 maart 2009 om 22:35
Jullie kletsen altijd zoveel op maandag! Maar ben bijgelezen en zo mijn nestje in.
Geen Enka beeb dus nog... Geduld en zo...
Suus: jeej wat een sukkels daar. Te lang wachten. Ik zou ook niet direct denken dat het slecht is hoor, maar dat is makkelijk gezegd...
Continurooster: hmmm hier nog niet helaas. Ik ben voor de Hilversumse proef! Lijkt me wel wat! Dat gedoe met sjeesen tussendemiddag.
Mamax: wel lekker zeg, woensdag vrij. En de bovenbouw dan? Wat hebben die voor tijden? En gaat dat nog veranderen? Vanaf volgend schooljaar mogen alle groepen namelijk net zoveel uren draaien (dus bb niet meer dan ob) en dan wordt die woensdag wel lastig lijkt me. Jammer dan wel... Lijkt me heerlijk.
Mal: wat fijn dat het zo goed gaat! Lekker hoor! Leuke schoentjes!
Hier alles ok. Kidsies knappen goed op. Ik in vlagen nog niet lekker, maar ook niet ziek genoeg zeg maar. Dus we hobbelen vrolijk door, maar komt goed!
Geen Enka beeb dus nog... Geduld en zo...
Suus: jeej wat een sukkels daar. Te lang wachten. Ik zou ook niet direct denken dat het slecht is hoor, maar dat is makkelijk gezegd...
Continurooster: hmmm hier nog niet helaas. Ik ben voor de Hilversumse proef! Lijkt me wel wat! Dat gedoe met sjeesen tussendemiddag.
Mamax: wel lekker zeg, woensdag vrij. En de bovenbouw dan? Wat hebben die voor tijden? En gaat dat nog veranderen? Vanaf volgend schooljaar mogen alle groepen namelijk net zoveel uren draaien (dus bb niet meer dan ob) en dan wordt die woensdag wel lastig lijkt me. Jammer dan wel... Lijkt me heerlijk.
Mal: wat fijn dat het zo goed gaat! Lekker hoor! Leuke schoentjes!
Hier alles ok. Kidsies knappen goed op. Ik in vlagen nog niet lekker, maar ook niet ziek genoeg zeg maar. Dus we hobbelen vrolijk door, maar komt goed!
maandag 23 maart 2009 om 22:42
Bridge, groep 3 en 4 gaat op woensdag van 8.30 tot 11.30 en groep 5 t/m 8 van 8.30 tot 12.15. Dat is dan wel even minder als Sam in groep 3/4 zit en Max in groep 5. Dan moet je 2 keer naar school om een kind te halen.
Mal, wat fijn dat J het zo goed doet.
Amaal, gezellig, kunnen we de streken met elkaar vergelijken
Welterusten!
Mal, wat fijn dat J het zo goed doet.
Amaal, gezellig, kunnen we de streken met elkaar vergelijken
Welterusten!
dinsdag 24 maart 2009 om 09:42
Goedemorgen allemaal,
Ik heb gisteravond een heerlijke massage gehad. Ook hagelbuien bij jullie? Dan gaan we maar een binnenactiviteit verzinnen. We gaan zondag naar mijn schoonouders (schoonmoeder is jarig), dus dan kan Lianne vandaag mooi een tekening maken als ze wil.
Mamax, ha, ha, ik dacht ook gelijk aan Pipi Langkous toen ik de naam van mijn nichtje hoorde
Niks kopen voor Sam zijn verjaardag, is ook een optie . Een stukje cadeaupapier moet genoeg zijn .
Compu, hebben jullie CG opgegeven voor de school?
Mal, leuke schoenen! En wat lief dat hij zo gek is met de poppenwagen.
Suus, wat rot voor je, zo lang wachten!
Mijn avatar, tja, ik dacht: het is lente. Kan hem wel veranderen in hagelstenen......doe ik niet.
dinsdag 24 maart 2009 om 11:57
Zooo, heb net voor mijn niet van winkelende houdende man wat leuke zomerkleren gekocht voor onze vakantie, want dat schiet ook al weer op (in goed overleg hoor, heb het eerst per email laten zien).
deze van Esprit
deze van H&M, en nog wat leuke t-shirts voor weinig bij de H&M
voor mezelf deze bikini in kersenkleur met gouden randjes (oei, ben ik nu dan rijp voor het zwembad van Star)?
maarja, laat de zomer maar komen dus.
deze van Esprit
deze van H&M, en nog wat leuke t-shirts voor weinig bij de H&M
voor mezelf deze bikini in kersenkleur met gouden randjes (oei, ben ik nu dan rijp voor het zwembad van Star)?
maarja, laat de zomer maar komen dus.
Stressed is just desserts spelled backwards
dinsdag 24 maart 2009 om 12:11
Leuke kleren Mal! Ik had ook een leuke bikini gezien bij de H&M, deze:
En dan in het zwart. Vind het wel fijn als je niet van die bandjes krijgt met zonnen. Mijn litteken is alleen heel lelijk, dus zit te twijfelen of ik niet liever voor zo'n bandeau badpak ga.
Kokos, die link lag dus niet helemaal aan mij Hadden ze ook al een kindje of is dit de eerste?
En dan in het zwart. Vind het wel fijn als je niet van die bandjes krijgt met zonnen. Mijn litteken is alleen heel lelijk, dus zit te twijfelen of ik niet liever voor zo'n bandeau badpak ga.
Kokos, die link lag dus niet helemaal aan mij Hadden ze ook al een kindje of is dit de eerste?
dinsdag 24 maart 2009 om 12:16
dinsdag 24 maart 2009 om 12:21
dinsdag 24 maart 2009 om 12:37
goedemiddag
durf me gewoon bijna niet aan te melden.... Sorry dat ik jullie zo verwaarloos.... Had echt geen forum puf. Lig elke avond om acht uur op de bank te slapen! Lijk wel een oud wijf van 80.
Mark is bij oma, die wilde niet mee naar huis en Anne zit nu op schoot. Zo een broodje eten en kijken of ze dan op bed wil. Dan kan ik dit deel bijlezen. Laat het oude voor wat het is.
Las dat Suus op uitslag aan het wachten is vandaag, hoop dat ze hem nu heeft
En dat Enka nog steeds rond wandeld.
Andere meiden, jullie komen later, anne wordt boos...
durf me gewoon bijna niet aan te melden.... Sorry dat ik jullie zo verwaarloos.... Had echt geen forum puf. Lig elke avond om acht uur op de bank te slapen! Lijk wel een oud wijf van 80.
Mark is bij oma, die wilde niet mee naar huis en Anne zit nu op schoot. Zo een broodje eten en kijken of ze dan op bed wil. Dan kan ik dit deel bijlezen. Laat het oude voor wat het is.
Las dat Suus op uitslag aan het wachten is vandaag, hoop dat ze hem nu heeft
En dat Enka nog steeds rond wandeld.
Andere meiden, jullie komen later, anne wordt boos...