Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Wat een weer...

en ik wou zo graag met Jonathan zijn nieuwe poppenwagen uittesten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hel, volgens mij is overblijven helemaal niet vervelend hoor en heel anders dan vroegah toen wij klein waren. Een klant van mij die verkoopt houten speelgoed en die leveren ook vaak aan scholen voor het overblijfspeelgoed etc.
Kip Korma was erg lekker! Er stond alleen bij dat het voor 4 personen was, maar 2 kwam meer in de richting. M'n ouders bleven eten en het was dat ik genoeg rijst had.

Mal, hier ook van dat K-weer. Net in de storm met 2 kindjes op de fiets boodschappen gedaan en nu Max weggebracht. Sam is in slaap gevallen in de kinderwagen, heb hem nu met wagen en al in het tussengangetje gezet.
Die bananencake ziet er ook goed uit! Ik denk dat ik de ingredienten maar even op m'n boodschappenlijstje zet...
Jah, als jouw hele familie zo eten als je zoons, dan snap ik wel dat het te weinig was Mamax!

Mal, hier ook erg koud en somber, niks an. Ha ha, ook een echte metroman dus, met z'n poppenwagen!
quote:mamax schreef op 23 maart 2009 @ 12:54:

Doetie het zo wel?

Wortelcakedat ziet er lekker uit Mamax, smaakt het ook een beetje lekker?
quote:Helenita2 schreef op 23 maart 2009 @ 13:55:

Jah, als jouw hele familie zo eten als je zoons, dan snap ik wel dat het te weinig was Mamax!

Mal, hier ook erg koud en somber, niks an. Ha ha, ook een echte metroman dus, met z'n poppenwagen!ach, hij is er zo blij mee! En bij die we gekocht hebben zit een voetenzak en daar stopt hij dan Poo helemaal mee toe. Zo lief! Een echte poppenpappa is het. En het is echt een mooie wagen voor hem, want hij is grijs wit geblokt/geruit met beertjes erop, dus best wel een stoere wagen voor een jongetje, en maar 10 euries! Zal er wel een foto van maken als we buiten lopen.
Oei, ik zat even te kijken op de site van semi-orthopedische schoenen, zag ik ineens deze staan; die zijn onwijs leuk voor de zomer!!!

Dus Sam rent op zijn Zootjes door de Dekamarkt Mamax ? Zielig... ha ha.

Die maten zijn lastig. Ik koop schoenen liever gewoon in de winkel, maar ik kan nergens wat vinden. Dus nu gok ik het maar. Idd opgemeten en op de matentabel gekeken. Toen nog even gemaild met de leverancier en die lichtte nog eea toe. Nouja, mocht het toch niet goed zijn dan kunnen ze geruild.

Die man (leverancies) zei trouwens dat het eerst handig was voor kinderen om ruime schoenen bij de neuzen te nemen, maar dat dat achterhaald is omdat ze dan ook meer vallen. 0,7cm extra bij de teen is genoeg. Laurens valt idd vaak, en ik vind zijn schoenen ook wel wat ruim. Mss maar eens een watje in proppen.

Hel, dat continuerooster voeren ze hier ook op steeds meer scholen in. Het is wel handig, maar ik vind even een rustmoment thuis met een boterhammetje ook wel erg fijn. Maar dan moet je wel thuis zijn natuurlijk. Bij mij op school was de overblijf iig kut geregeld en had ik in de middag eerst een half uur werk om conflicten uit te zoeken. Vreselijk.

En ik vind het ook lang op school hoor voor de kiddo's. Maargoed, als je even een dagje weg wilt (shoppen ofzo ) is het natuurlijk wel weer handig. Laurens' school heeft het ook.

Bah, hier ook donker, storm en wat regen. Niets aan. Ik heb vanmorgen bij Nijhof maar wat gezellige dingen gekocht om de lente in huis te halen; roze, paarse en witte kaarsen op een schaal, roze hortensia voor binnen (waar Berend natuurlijk meteen bloementjes van ging plukken...) en roze kaarsen voor in een lantaarn.

Kaarsen wel winters, maar frisse kleurtjes.

En verder heb ik me netjes ingehouden daar. Ik vind het te duur. Ik zag leuke Blondkussens maar voor 50 euro ga ik niet zo'n kussentje op Laurens' bed leggen...
Ho, hele pagina gemist! ik loop achter

Stoere schoenen Mal!!! Doen! Witte gympen zin hipperdehip.
Na, laat ik nou net voor Mare roze Nikes gekocht hebben! Gelukkig is het heel licht roze. Loopt ze er toch nog een beetje hip bij.

Dat is dus ook mijn doemscenario bij dat overblijven Amalia. Helemaal eensch met dat rustmoment. Maar ik hoorde van een vriendin dat zij 'dr arme kind alleen maar aan het opjutten is om te zorgen dat ze op tijd met boterhammetje achter de kiezen weer op school is. Dus dan is op school eten misschien wel veel rustiger (als het een beetje leuk georganiseerd is dan).

Mal, wat schattig! Speelt Jonathan ook dingen van het kdv na? Mare kan daar uren zoet mee zijn (kindjes in bed, kindjes wakker, slaapzakjes uit, kindjes hebben gepoept, allemaal schone luier om, kindjes weer naar bed, enz enz enz). Volgens de leidsters doen ze dat allemaal, haha. Maakt blijkbaar toch indruk, dat geredder en gezorg zo'n hele dag om ze heen...
Mmm, plaatje lukt niet. Anyway, roze gympies dus.
Stoer Hel!!!

Jaaaa wit is voor jongens, meisjes is weer anders hè?

Maar bij overblijven jutten ze ook op, zodat ze snel naar buiten kunnen.

Nouja, zal allemaal wel meevallen, toch?

Yek, de echte storm is hier ook aangekomen en het giet nu ook van de lucht.

Ze waren hier vanmorgen 6 uur wakker en ik ben nu aan het instorten, bah. En dit weer helpt niet mee. Blij dat ik vanmorgen al wat heb gedaan (Nijhof dus, badkamer en kattenbak) want vamiddag gaat er niet veel gebeuren.
Leuk zeg die gympen voor de heren.

Die van mare zijn ook erg Cute!

Ik vind schoenen kopen online, nogal tricky want die kleine man van mij heeft moeilijke voeten, dus als ik al online bestel, ga ik meestal eerst ergens passen.

Ohh ben aan de mest hier, en kwam allemaal kaartjes tegen van jullie van 3 jaar geleden, van de ziekenhuisperiode, grappig om weer eens terug te lezen.
quote:Maleficent schreef op 23 maart 2009 @ 13:55:

[...]

dat ziet er lekker uit Mamax, smaakt het ook een beetje lekker?

Dat weet ik niet, Hel had hem gemaakt. Ik wilde alleen weten welke het is. Ga me van de week aan een banaancake wagen. Een poppenwagen zou wel wat voor Max zijn. Die loopt er op school ook veel mee. Leuke schoentjes!

Amalia, ik weet niet of thuis eten nou echt zon'n rustmomentje is. Ze hebben maar een uurtje pauze. 12.15 schoolbel gaat, kinderen jassen pakken, bakkeleien met de ouders welke kinderen met wie mee gaan. Met een beetje mazzel ben je om 12.30 thuis, dan mag je ze een half uurtje opjagen dat ze hun broodje eten en dan om 13 uur weer naar school. Als je pech hebt regent het ook nog. Nee hoor, lang leve het continurooster. Iedereen blijft ook over, dus iedereen is gelijk.

Zo erg is het niet dat Sam op z'n Zootjes de Dekamarkt door moet, het zijn Boumy's . Had ergens begrepen dat je het beste zo lang mogelijk kon wachten met schoentjes, want hier ontwikkelden hun voeten zich zo mooi van.

Ik ben jaloers, klinkt helemaal leuk je aankopen bij Nijhof!
Mamax, dat is ook weer zo, stel dat je met dit weer je kinderen op meot halen Ik zag niet al een aantal moeders lansfietsen.... Ik ben dan toch van de auto hoor, heel erg.

Ooooh Boumy's, da's beter, ha ha.

Berend loopt met O benen en een voet naar binnen, en ik was laatst bij de orthopead voor zijn heupen. Toen vroeg ik daar ook nog even naar. Hij vond het meevallen. Anyway, ik vroeg ook of het beter was om kinderen op blote voeten te laten lopen voor de ontwikkeling, maar hij zij dat dat niet nodig was.

Gek word je er toch van, dat iedereen iets anders zegt?
Even medelijden met mij dan, want ik moet Max zo halen. Hoewel het hier nu droog is.

Zij hij dat dat niet uitmaakte? Ach, voor buiten krijgen ze schoenen en binnen lopen ze vaak op blote voeten.
Hier regent het ook behoorlijk en ik heb nog wel beloofd dat we paastakken gingen kopen

Ik ben ook voor continurooster, op de school waar juul waarschijnlijk heen gaat hebben ze dat nog niet. Maar waarschijnlijk gaan ze in Hilversum met een experiment ??? beginnen met het continurooster. Omdat Juul ingeschreven staat hebben wij ook een enqueteformulier gekregen.

Ben benieuwd of ze ook daadwerkelijk gaan starten, lijkt mij meer dan handig!
Ik heb ondertussen de kaarsen maar aangedaan. Wat een takkeweer.

Oooohoooohoo, hij ZIJ, wat erg! Ben net ongesteld geworden, anders zou je toch denken....
Ik wilde net vragen hoe het ging met je plannen voor een derde. Nog steeds niet in daden omgezet dus. Vooralsnog staat onze afspraak in het VU nog steeds voor volgende week woensdag. Sam is de laatste tijd alleen best een beetje bewerkelijk, dus de kriebels voor een derde zijn op het moment wat minder hevig bij vent.
Ha ha ha Mamax, hier hetzelfde! Berend is echt een boef, en dat klinkt leuk maar dat is minder leuk af en toe. Echt zo'n kind die gewoon hard lacht als hij iets stouts doet en je roept boos: BEREND!! NEE!

Of hard wegrennen. Als we er 2 zoals Laurens hadden was lief (eerder) om.

Ha as we speak zit ie aan de nwe hortensia. Ik pak zijn hand, zeg nee en meneer kijkt me schalks aan en lacht.

Heel erg...

Maar erg lief ook hoor!
Grappig, zoveel overeenkomsten als onze mannen hebben. Max, ook blauwe ogen en heel makkelijk. Sam, bruine ogen en een boef. Hier hetzelfde, als je nee zegt doet hij het gewoon nog een keer. Maar hij kan inderdaad ook lekker bij je komen knuffelen. Uiteindelijk zullen ze wel gaan luisteren toch.
Nou het is weer bijna 5 uur en wederom niets gehoord.... Dit is toch niet normaal????

Ik begin het vertrouwen zo ondertussen wel een beetje kwijt te raken hoor. Dit kan gewoon alleen maar slecht nieuws betekenen . Ik kan wel janken....

Maar goed, ik ga nu bijlezen en kijken wat jullie dit weekend allemaal gebakken hebben
niet te geloven: hier breekt zojuist de zon door.... Bij jullie pokkenweer als ik het goed lees??
He Suus meis, ik moet de hele dag al aan je denken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven