Good Luck 2
zondag 7 juni 2009 om 21:34
Heb al een beetje bij gelezen! Vakantie was erg fijn en we hadden heel mooi weer. Wel af en toe onweer en dan was het daarna weer goed. Parkje was heel mooi, huisje superdeluxe en dat voor maar 420 per 15 dagen. Echt een aanrader. En vanaf daar konden we naar Cannes, Antibes, St Raphael, Nice. Orkashow was erg leuk! We hebben ook nog een prachtig filmpje van Jonathan toen we mijn ouders gingen ophalen in Nice, dat heeft hij nog nooit gedaan maar hij bleef maar kusjes geven aan opa en oma, zo lief!!! Echt heel bijzonder, hij was zo blij dat ze er waren (kun je nagaan hoe saai wij 2 dan zijn, haha). Bed & breakfast onderweg was ook erg leuk, lieve mensen. Dus het is allemaal wel goed bevallen. Het is wel erg ver rijden, en dat viel wel een beetje tegen voor M maar als we volgend jaar gaan kunnen we om en om . Jonathan had wel wat meer aanvalletjes maar niet heel zwaar, gelukkig, was gewoon een beetje van slag dat hij niet in zijn eigen kamer sliep enzo, beetje ontregeld. Verder was hij wel erg lief en vrolijk. Ook nog met zijn tweetjes naar St Tropez geweest 's avonds, beetje dure auto's gekeken enzo. In die hoek van het land struikel je sowieso wel over de ferrari's en austin martin's enzo, niet normaal. Kwamen we Humberto Tan nog tegen ja daar kwamen we voor he, voor de celebrity's. En Jonathan zit sinds de vakantie zijn vingers en tenen steeds te tellen, dat is ook nieuw. Ik zal de foto's wel snel even online zetten!!!
Stressed is just desserts spelled backwards
zondag 7 juni 2009 om 21:36
Haiiii
Het was vandaag echt erg druk met zondagkijkers, tot het begon te regenen om half 5.....
Verder was het prima weer, gezellige muziek. ( wij stonden met onze kraam naast de muziek ). Vandaag veel minder gedraaid dan gisteren, Maar nog steeds niks te klagen.
Was bij ons de straat uit Juud, dus dat was wel lekker.
Juud: Fijn dat het met cas en zijn exceem beter gaat, hopelijk trekt het weg.
Wow twee eters, wat goed zeg.
Hel: Ah weer terug van het poepscheppen. Klinkt leuk allemaal.
Ik vond vorig jaar in het attractiepark het personeel vreselijk sjagerijnig, dus hield mijn hart vast voor jullie, maar dat was niet nodig dus. Volgend jaar weer?
Compu: Nog wat gescoord op de rommelmarkt?
Bridges: Snel van je cosi af zeg.
Mal: Haiii. Vertel hoe was het op vacantie?
Het was vandaag echt erg druk met zondagkijkers, tot het begon te regenen om half 5.....
Verder was het prima weer, gezellige muziek. ( wij stonden met onze kraam naast de muziek ). Vandaag veel minder gedraaid dan gisteren, Maar nog steeds niks te klagen.
Was bij ons de straat uit Juud, dus dat was wel lekker.
Juud: Fijn dat het met cas en zijn exceem beter gaat, hopelijk trekt het weg.
Wow twee eters, wat goed zeg.
Hel: Ah weer terug van het poepscheppen. Klinkt leuk allemaal.
Ik vond vorig jaar in het attractiepark het personeel vreselijk sjagerijnig, dus hield mijn hart vast voor jullie, maar dat was niet nodig dus. Volgend jaar weer?
Compu: Nog wat gescoord op de rommelmarkt?
Bridges: Snel van je cosi af zeg.
Mal: Haiii. Vertel hoe was het op vacantie?
zondag 7 juni 2009 om 21:41
Juud, ik sta ook zaterdag op het veld!!! Leuk leuk, ik ga kijken naar rare t-shirts
Wat fijn dat de jeuk minder is! En dat hij nu beter slaapt, heerlijk.
Hier ook een mega Cars fan, lachen. Frank vindt hij nog wel eng, die moet ik ook altijd nadoen en dat rent hij gillend van de pret door de kamer. Dan vraagt hij aan me: Mama, ben jij Frank (giechel giechel). Jaaa, BRUUUUL. AAAAAAHHHH!
Zo gaat dan, dan heb je een beeld, haha.
Haaaai Mal! Ben benieuwd naar je vakantie!
Wat knap van Cg Compu, op het potje!
Ik geef Berend en Laurens nu Vivit kids. Zitten lekker veel vitamines in van groenten en fruit. Misschien ook wat voor Cg, als ze zo slecht eet?
Wat fijn dat de jeuk minder is! En dat hij nu beter slaapt, heerlijk.
Hier ook een mega Cars fan, lachen. Frank vindt hij nog wel eng, die moet ik ook altijd nadoen en dat rent hij gillend van de pret door de kamer. Dan vraagt hij aan me: Mama, ben jij Frank (giechel giechel). Jaaa, BRUUUUL. AAAAAAHHHH!
Zo gaat dan, dan heb je een beeld, haha.
Haaaai Mal! Ben benieuwd naar je vakantie!
Wat knap van Cg Compu, op het potje!
Ik geef Berend en Laurens nu Vivit kids. Zitten lekker veel vitamines in van groenten en fruit. Misschien ook wat voor Cg, als ze zo slecht eet?
zondag 7 juni 2009 om 21:47
Joehoe Mal! Zijn die 2 weken nu al om?? Tsss, wat vliegt de tijd....
Wat klinkt jullie vakantie heerlijk. Fijn dat jullie het leuk gehad hebben en dat Mr J aan het tellen geslagen is en zo blij was met opa en oma. Oudjes helemaal happy zeker
Hel, de biologische boerderij dagen waren dit weekend dus we zijn het platteland op gedoken. Naar de bio-varkensfokker twee kilometer verderop (ja ja, zo dichtbij platteland woon ik nu) geweest. Schattige net uit het ei gekropen roze biggetjes. Te lief!
Verder nuttig geweest want zolder opgeruimd (lees zooi bijeen geraapt voor rommelmarkt van volgende week). Ik kan wel een winkel beginnen, volgens mij heb ik het volledige assortiment van Xenos in huis....
Nu de babykamer nog . Gelukkig ben ik weinig creatief en hoef ik dus slechts een muur roze te verven, eventueel wat muurstickers te plakken en de meubels erin te zetten. Beetje roze acc erbij et voila. Ja ja meisjes, weinig fantasie hier .
Juud, wat fijn dat Cas het zo lekker doet op de hypoallergene melk.
ff posten
Wat klinkt jullie vakantie heerlijk. Fijn dat jullie het leuk gehad hebben en dat Mr J aan het tellen geslagen is en zo blij was met opa en oma. Oudjes helemaal happy zeker
Hel, de biologische boerderij dagen waren dit weekend dus we zijn het platteland op gedoken. Naar de bio-varkensfokker twee kilometer verderop (ja ja, zo dichtbij platteland woon ik nu) geweest. Schattige net uit het ei gekropen roze biggetjes. Te lief!
Verder nuttig geweest want zolder opgeruimd (lees zooi bijeen geraapt voor rommelmarkt van volgende week). Ik kan wel een winkel beginnen, volgens mij heb ik het volledige assortiment van Xenos in huis....
Nu de babykamer nog . Gelukkig ben ik weinig creatief en hoef ik dus slechts een muur roze te verven, eventueel wat muurstickers te plakken en de meubels erin te zetten. Beetje roze acc erbij et voila. Ja ja meisjes, weinig fantasie hier .
Juud, wat fijn dat Cas het zo lekker doet op de hypoallergene melk.
ff posten
zondag 7 juni 2009 om 21:51
Star, wrom doe jij een nwe cosi? Ik wil ook een nieuwe. Die van Jeetje ging al voor de 3e keer op tournee (neefje en nichtje). Nu wil ik een verse, een roze... Ik ga hem dus alleen kopen, dat snap je
He Bam, vandaag weer een lekker dagje dus. Kom je mij volgende week van mijn rotzooi af helpen als je zo'n goede verkoper bent?
Ja, wat een weer he einde vd dag?? Hier wat later, rond 5 uur de sluizen open. Wel uitstekend voor de tuin, ha ha ha.
Uhhhhh, verder nog wat? Ff terug lezen
He Bam, vandaag weer een lekker dagje dus. Kom je mij volgende week van mijn rotzooi af helpen als je zo'n goede verkoper bent?
Ja, wat een weer he einde vd dag?? Hier wat later, rond 5 uur de sluizen open. Wel uitstekend voor de tuin, ha ha ha.
Uhhhhh, verder nog wat? Ff terug lezen
zondag 7 juni 2009 om 22:05
Mal, wat een leuke vakantie! En wat goed dat je je ouders had geregeld, konden jullie mooi even weg. Lekker dat je er helemaal uit bent geweest, daar is ver weg wel weer goed voor he. Gelukkig niet veel/grote aanvallen. Succes met de eerste nacht weer thuis!
Oja, de open (biologische) boerderijdagen! Leuk, Suus. Voel je je al een beetje dorps of nog wel stads (als je daar loopt)?
Lekker shoppen voor een cosi dus!
Star, ben ook benieuwd naar Cee's gezondheid. Je hebt er vast al over gepost, maar dat kan ik niet terugvinden. Ik hoop dat het goed gaat!
Bam, gisteren dus een goede dag? Fijn! Vermoeiend he, buiten verkopen. Of vind je van niet?
Wij gingen vnl. voor het springkussen en het paardje rijden.
Voor het eerste 45 min. gedraald, maar wel gesprongen en voor het laatste een poos gewacht en op het moment supreme: 'nee'.
Alleen twee drinkflesjes gekocht (van een bekende) en een opstapje.
Oja, de open (biologische) boerderijdagen! Leuk, Suus. Voel je je al een beetje dorps of nog wel stads (als je daar loopt)?
Lekker shoppen voor een cosi dus!
Star, ben ook benieuwd naar Cee's gezondheid. Je hebt er vast al over gepost, maar dat kan ik niet terugvinden. Ik hoop dat het goed gaat!
Bam, gisteren dus een goede dag? Fijn! Vermoeiend he, buiten verkopen. Of vind je van niet?
Wij gingen vnl. voor het springkussen en het paardje rijden.
Voor het eerste 45 min. gedraald, maar wel gesprongen en voor het laatste een poos gewacht en op het moment supreme: 'nee'.
Alleen twee drinkflesjes gekocht (van een bekende) en een opstapje.
zondag 7 juni 2009 om 22:22
Dan heb je je goed ingehouden Compu.
Ja is wel vermoeiend, maar dat kan ook niet anders, zijn lange dagen.
Vrijdag 14 uur, gisteren 15 en vandaag al zo,n 12 uur en ben nog druk bezig.
Vind altijd erg leuk braderies, rommelmarkten, super!!
Ik kom wel hoor suus, ben gek op rommelmarkten.
Alleen of je wat aan me hebt...............
Ja is wel vermoeiend, maar dat kan ook niet anders, zijn lange dagen.
Vrijdag 14 uur, gisteren 15 en vandaag al zo,n 12 uur en ben nog druk bezig.
Vind altijd erg leuk braderies, rommelmarkten, super!!
Ik kom wel hoor suus, ben gek op rommelmarkten.
Alleen of je wat aan me hebt...............
maandag 8 juni 2009 om 09:01
Zo Bam, je hebt je eigen praatshow.
Jemig, wat heb jij een uren gemaakt!! Ik zou maar eens gaan klagen bij je baas haha. Maar het sfeertje is gezellig he, en met mooi weer heb je ook een lekker daggie dan.
Ik ben ook verzot op rommelmarkten en was ook zo blij dat ik gisteren met mijn eigen kind op een rommelmarkt liep (ze liep naast me) en ik nog kon kijken ook!!! Papa was niet mee.
Nu heb ik een nieuwe rommelmarktvriendin.
Maarja, dat geld he. Ik koop alleen iets wat ik echt nodig heb. En als je wat later gaat (met kind), is het mooiste toch al weg.
Hel, ik begreep uit je post dat het dus niet superrelaxed was. Je bedoelt saam?
Dank Amalia, bedoel je Vifit of Vie? Vivit is een gospelvereniging. Ik geef haar trouwens Davitamon vitamines.
Jemig, wat heb jij een uren gemaakt!! Ik zou maar eens gaan klagen bij je baas haha. Maar het sfeertje is gezellig he, en met mooi weer heb je ook een lekker daggie dan.
Ik ben ook verzot op rommelmarkten en was ook zo blij dat ik gisteren met mijn eigen kind op een rommelmarkt liep (ze liep naast me) en ik nog kon kijken ook!!! Papa was niet mee.
Nu heb ik een nieuwe rommelmarktvriendin.
Maarja, dat geld he. Ik koop alleen iets wat ik echt nodig heb. En als je wat later gaat (met kind), is het mooiste toch al weg.
Hel, ik begreep uit je post dat het dus niet superrelaxed was. Je bedoelt saam?
Dank Amalia, bedoel je Vifit of Vie? Vivit is een gospelvereniging. Ik geef haar trouwens Davitamon vitamines.
maandag 8 juni 2009 om 11:48
Compu, loop je toch maar mooi even 13 jaar eerder dan voorzien met je dochter te shoppen he? Nee, het was saampjes wel okee hoor. Al vind ik het altijd wat onwennig, normaal gesproken ben je nooit zo veel samen - hebben andere mensen dat nou helemaal niet, vraag ik me dan af.... Dat niet zo relaxte zat em vooral in de pony's. Na die duikeling op de eerste dag (niet ernstig, in het zand en met een cap op) was ik lichtelijk overbezorgd en had ik telkens de neiging haar weg te trekken. Deed het zelf sowieso zowat in m'n broek voor die beesten. Ze hebben hele grote gele tanden, wist je dat? Wees maar blij dat CG er nog even niks van wil weten hoor, haha!
Suus, kleine biovarkentjes, wat lief! Maar als ze uit een ei waren komen kruipen woon je nog niet landelijk genoeg. Muurstockers, da's toch hasske creatief?! En met een roze cosi erbij - helemaal goed.
O, krijg mailtje dat we naar de kantine moeten komen. Management zit in een crisissituatieoefening dus er zal wel iemand ontvoerd zijn ofzo.
Suus, kleine biovarkentjes, wat lief! Maar als ze uit een ei waren komen kruipen woon je nog niet landelijk genoeg. Muurstockers, da's toch hasske creatief?! En met een roze cosi erbij - helemaal goed.
O, krijg mailtje dat we naar de kantine moeten komen. Management zit in een crisissituatieoefening dus er zal wel iemand ontvoerd zijn ofzo.
maandag 8 juni 2009 om 12:43
En Hel, was je zelf geknidnapt zonder het te weten?
Suus, ik ben ook niet zo creatief, daar heb ik mijn moeder voor die bijvoorbeeld met twee libelles aan kwam zetten die zo leuk zouden staan aan het plafond. Ik kom er niet eens op
Er werd naar Ceetje gevraagd: Gaat goed, ze is minder moe, maar nog wel last van verstopte neus/jeukogen/niezen, maar dat moet volgens de tabellen deze maand over zijn
Compu, je moet denk ik toch in de leer bij Vishnu wat rommelmarkten betreft. Die koopt dingen van 10 cent bijvoorbeeld
Suus, ik ben ook niet zo creatief, daar heb ik mijn moeder voor die bijvoorbeeld met twee libelles aan kwam zetten die zo leuk zouden staan aan het plafond. Ik kom er niet eens op
Er werd naar Ceetje gevraagd: Gaat goed, ze is minder moe, maar nog wel last van verstopte neus/jeukogen/niezen, maar dat moet volgens de tabellen deze maand over zijn
Compu, je moet denk ik toch in de leer bij Vishnu wat rommelmarkten betreft. Die koopt dingen van 10 cent bijvoorbeeld
maandag 8 juni 2009 om 14:15
Ik bedoel eigenlijk KnorrVie, dat drankje. En daarnaast geef in Davitamon Framboospillen.
Fruit gaat er goed in hier, maar groenten niet. Laurens chanteren we nu met vanalles (xbox-en met papa, lego bouwen,dat soort dingen) en die eet nu goed broccoli, wortels en boontjes.
Maargoed, mochten ze een dag slecht eten dan is de helft toch binnen dankzij Knorrvie. Heb ik nu genoeg reclame gemaakt ?
Is het heel erg dat mijn zoon nu in een roze rokje loopt die mijn moeder voor hem gemaakt heeft? Haha, is altijd zoooo blij met de verkleedkist bij mijn zus. Vooral de Assenpoester jurk. Nu ging mijn moeder rokjes voor de meiden naaien en ik zei dat Laurens dat ook wel heeeeel graag wilde. Hij is nu helemaal gelukkig

Oh, ik moet weer verder met het Lego ridderkasteel. Pfff, échte Lego hè, die kleine stukjes. Veel werk!
Fruit gaat er goed in hier, maar groenten niet. Laurens chanteren we nu met vanalles (xbox-en met papa, lego bouwen,dat soort dingen) en die eet nu goed broccoli, wortels en boontjes.
Maargoed, mochten ze een dag slecht eten dan is de helft toch binnen dankzij Knorrvie. Heb ik nu genoeg reclame gemaakt ?
Is het heel erg dat mijn zoon nu in een roze rokje loopt die mijn moeder voor hem gemaakt heeft? Haha, is altijd zoooo blij met de verkleedkist bij mijn zus. Vooral de Assenpoester jurk. Nu ging mijn moeder rokjes voor de meiden naaien en ik zei dat Laurens dat ook wel heeeeel graag wilde. Hij is nu helemaal gelukkig
Oh, ik moet weer verder met het Lego ridderkasteel. Pfff, échte Lego hè, die kleine stukjes. Veel werk!
maandag 8 juni 2009 om 14:21
quote:amalia schreef op 08 juni 2009 @ 14:15:
Ik bedoel eigenlijk KnorrVie, dat drankje. En daarnaast geef in Davitamon Framboospillen.
De reclame heeft in ieder geval bij jou goed zijn werk gedaan, maar ik moet je teleurstellen, KnorrVie is meuk.
De reclame heeft in ieder geval bij jou goed zijn werk gedaan, maar ik moet je teleurstellen, KnorrVie is meuk.
maandag 8 juni 2009 om 14:32
Goedemiddag,
En van je hieper de piep....HOEERRRAAAAA! VOOR CAS.
Cin, van harte gefeliciteerd met je kleine ventje Gezellig gehad?
Mamax, het zou flink balen zijn als dit niet meer goed komt. Meestal maken wij een deal met de verkoper: wij storten een deel op zijn/haar rekening. Hij/zij stuurt het vervolgens op en dan storten wij de rest. Of we halen het op en betalen contant.
Jin, is het rooster van man altijd zo wisselend geweest of is dat meer iets van de laatste tijd?
Fijn dat je een gezellige middag met je koters hebt gehad.
En een nieuwe potentiele vriendin; altijd leuk.
Amalia, lief dat Berend begint te praten .
Albert Cuyp, da's een eeuw geleden dat ik daar ben geweest. Leuke dingen gekocht?
Jin, ook al zo lief van je jongste!
Bridges, voor jou. Wij waarschuwen altijd maar niet vaker dan 2x. Afleiden helpt goed bij Lianne: wat gaan we vandaag doen, zullen we een liedje zingen etc. Negeren hebben we geprobeerd maar daar bereiken we niks mee. Op de gang zetten werkt wel, maar dat doen we alleen als ze echt niet luistert en als ze (wil) slaan. En soms is je geduld gewoon op.
Bam, lekker dat je veel verkocht hebt op de braderie. Bamman nog je benen gemasseerd?
Hel, klinkt goed jullie uitje!
Hé Mal, daar ben je weer! Met nieuwe avatar.
Juud, ik heb je gemist hier. Fijn dat het zo goed gaat met Cas en dat je wat meer tijd hebt voor jezelf.
De peuters worden inderdaad groot! Lekker dat Mart nu ook eet.
Compu, goed van CG op het potje. En lekker dat ze meer eet!
Suus, biggetjes, leuk, leuk, leuk!!!
En van je hieper de piep....HOEERRRAAAAA! VOOR CAS.
Cin, van harte gefeliciteerd met je kleine ventje Gezellig gehad?
Mamax, het zou flink balen zijn als dit niet meer goed komt. Meestal maken wij een deal met de verkoper: wij storten een deel op zijn/haar rekening. Hij/zij stuurt het vervolgens op en dan storten wij de rest. Of we halen het op en betalen contant.
Jin, is het rooster van man altijd zo wisselend geweest of is dat meer iets van de laatste tijd?
Fijn dat je een gezellige middag met je koters hebt gehad.
En een nieuwe potentiele vriendin; altijd leuk.
Amalia, lief dat Berend begint te praten .
Albert Cuyp, da's een eeuw geleden dat ik daar ben geweest. Leuke dingen gekocht?
Jin, ook al zo lief van je jongste!
Bridges, voor jou. Wij waarschuwen altijd maar niet vaker dan 2x. Afleiden helpt goed bij Lianne: wat gaan we vandaag doen, zullen we een liedje zingen etc. Negeren hebben we geprobeerd maar daar bereiken we niks mee. Op de gang zetten werkt wel, maar dat doen we alleen als ze echt niet luistert en als ze (wil) slaan. En soms is je geduld gewoon op.
Bam, lekker dat je veel verkocht hebt op de braderie. Bamman nog je benen gemasseerd?
Hel, klinkt goed jullie uitje!
Hé Mal, daar ben je weer! Met nieuwe avatar.
Juud, ik heb je gemist hier. Fijn dat het zo goed gaat met Cas en dat je wat meer tijd hebt voor jezelf.
De peuters worden inderdaad groot! Lekker dat Mart nu ook eet.
Compu, goed van CG op het potje. En lekker dat ze meer eet!
Suus, biggetjes, leuk, leuk, leuk!!!