Good Luck 2
vrijdag 12 juni 2009 om 21:03
quote:amalia schreef op 12 juni 2009 @ 21:01:
[...]
Sowieso of nu? Vraag me opeens hoe die 2e er gekomen is
Wie schreef hier ook alweer mee met al die kinderen in haar bed? En die was ook steeds weer zwanger?
Neeeee allang niet meer sowieso hoor, maar Starman heeft haar bed verschoven voor het weekend.
Gilmore Girl, die is inmiddels van vierde bevallen.
[...]
Sowieso of nu? Vraag me opeens hoe die 2e er gekomen is
Wie schreef hier ook alweer mee met al die kinderen in haar bed? En die was ook steeds weer zwanger?
Neeeee allang niet meer sowieso hoor, maar Starman heeft haar bed verschoven voor het weekend.
Gilmore Girl, die is inmiddels van vierde bevallen.
vrijdag 12 juni 2009 om 21:48
Goh, interessant zeg....
Star, ja natuurlijk heb ik hem gevraagd waarom, maar dan kijkt hij alleen maar heel bokkig.
Maar het zal je maar gebeuren he, als directeur van de Zoo ben je onvoorzichtig en een aap bijt je vinger eraf. Brrr.
Wat is Starman daar aan het doen? Op bezoek? Had jij geen zin om mee te gaan?
Star, ja natuurlijk heb ik hem gevraagd waarom, maar dan kijkt hij alleen maar heel bokkig.
Maar het zal je maar gebeuren he, als directeur van de Zoo ben je onvoorzichtig en een aap bijt je vinger eraf. Brrr.
Wat is Starman daar aan het doen? Op bezoek? Had jij geen zin om mee te gaan?
vrijdag 12 juni 2009 om 21:59
Tjonge, ik heb nog steeds ruzie met Viva. Het heeft meer dan 20 foutmeldingen geduurt voordat ik bij jullie ben aanbeland. Maar goed ik zit hier met mn bailey's en zak cheese onion chips en een gore horrorfilm van vent op de achtergrond.
Dus ik zit nu op de laatste pagina en hoop dat ik nog wat kan bijlezen, dus als ik lang wegblijf, dan zit ik tussen de foutmeldingen
Dus ik zit nu op de laatste pagina en hoop dat ik nog wat kan bijlezen, dus als ik lang wegblijf, dan zit ik tussen de foutmeldingen
vrijdag 12 juni 2009 om 22:11
Zo Star, morgen op de koffie bij Nick en Simon? Mhh.. je kan het slechter treffen
Amalia, ga jij naar de Toppers? Best grappig, maar ik vind met Gerard toch net ff iets leuker.
Bah Jinny, niet leuk dat er gebeten wordt! Vervelend, maar je kan er zo weinig tegen doen, het gebeurd gewoon.
Oh Mamax ook al een kleine krokodil in huis. Niet grappig, maar krokodil spelen, hihi ik zie het al voor me ja.
Amalia, ga jij naar de Toppers? Best grappig, maar ik vind met Gerard toch net ff iets leuker.
Bah Jinny, niet leuk dat er gebeten wordt! Vervelend, maar je kan er zo weinig tegen doen, het gebeurd gewoon.
Oh Mamax ook al een kleine krokodil in huis. Niet grappig, maar krokodil spelen, hihi ik zie het al voor me ja.
vrijdag 12 juni 2009 om 22:22
vrijdag 12 juni 2009 om 22:53
Ik wil ook bubbelsssssss. Zwanger zijn in de zomer is best lastig .
Bammie!!! Wat fijn dat het je mee gevallen is meis. En hoest nu dan? Nog hetzelfde? Heb je wel lekker ijsjes genomen, of ijswater? Goed tegen de zwellingen!
Zo, ik beloooooof morgen bij te lezen enzo. Nu lekker slapen.
Coescoes dames!
Bammie!!! Wat fijn dat het je mee gevallen is meis. En hoest nu dan? Nog hetzelfde? Heb je wel lekker ijsjes genomen, of ijswater? Goed tegen de zwellingen!
Zo, ik beloooooof morgen bij te lezen enzo. Nu lekker slapen.
Coescoes dames!
zaterdag 13 juni 2009 om 08:56
zaterdag 13 juni 2009 om 11:08
Goedemorgen!
Heb wel redelijk geslapen, heb gister ook gewoon zacht brood gegeten, ik ben niet zo van de vla, toetjes en meer van dat soort spul. Ik vind dat echt niet heel de dag door lekker...
Verder gaat het goed, ik vind het echt reuzemeevallen de pijn.
Juul heeft vanmiddag straatspeeldag, en verder heb ik geboden op een skelter en zojuist mail van gekregen dus misschien dat we die zo nog even gaan opvissen.
Heb wel redelijk geslapen, heb gister ook gewoon zacht brood gegeten, ik ben niet zo van de vla, toetjes en meer van dat soort spul. Ik vind dat echt niet heel de dag door lekker...
Verder gaat het goed, ik vind het echt reuzemeevallen de pijn.
Juul heeft vanmiddag straatspeeldag, en verder heb ik geboden op een skelter en zojuist mail van gekregen dus misschien dat we die zo nog even gaan opvissen.