Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

He Bam! Joepie, je bent weer thuis!!!! Hoe gaat het? Veel last?

Haha Kokos, ren je rot, nou zoiets ja.

Oudste gisteren weer aanval van weet ik veel wat. Ik haal de kinderwagen uit de auto, ze zitten allebei in hun eigen autostoel en ineens begint het kleintje te brullen! Zo zielig. Hij leek wel de directeur van de Berliner Zoo, alleen zat zijn vinger er nog aan. Grote apekop had hem dus gebeten, keihard in zijn vinger. Zomaar uit het niets. Ik kon wel janken, was echt stom.
Fijn dat je er weer bent Bam!!!! Viel het mee of tegen?

Leuk Jinny, achter kindjes aanrennen. mag je hier ook wel eens doen als je het zo leuk vind.
Stressed is just desserts spelled backwards
Het is me wel meegevallen. had de pijn vele malen erger verwacht, ik heb liever dit dan die heftige keelontsteking van laatst.

Het doet wel zeer, maar goed verder hoor je mij niet mopperen.

Ben ook weer lekker aan het werk......

dat rustig aan doen dat vindt ik maar niet in Bams woordenboek ;)

Ohh Jinny, klein kanibaaltje zeg. Arme kleine jongen.

Hoe los je zoiets dan op, geef je hem dan straf?
En nu lekker waterijsje eten de hele dag

arme kleine Simon! Dat is niet leuk Jinny. Is T nog steeds zo jaloers of gaat het wel wat beter? Waarschijnlijk gebeuren zulke dingen wel vaker hoor... ik heb ook zo'n strijd gehad met middelste zus: slaan, bijten, haren uittrekken, knijpen, stompen (echt grote blauwe plekken) en een keer 's nachts toen ik sliep een beuk in mijn gezicht gehad en ze heeft me een keer opgesloten in de kamer terwijl ik moest poepen (dus in broek gedaan) maar we houden nu wel heel veel van mekaar hoor. Het komt goed.
Jin, hier speelden ze vorige week voor krokodilletje, toen heeft Max Sam ook flink in z'n been gebeten. Je ziet het hele gebit nu nog staan. Volgens mij hoort het gewoon bij het opgroeien. Grenzen opzoeken enzo. Maar het is niet leuk

Bam, fijn dat je er weer bent!! Wat kan je eigen bankje dan lekker zitten hè?!
quote:Jinny schreef op 12 juni 2009 @ 10:19:

He Bam! Joepie, je bent weer thuis!!!! Hoe gaat het? Veel last?

Haha Kokos, ren je rot, nou zoiets ja.

Oudste gisteren weer aanval van weet ik veel wat. Ik haal de kinderwagen uit de auto, ze zitten allebei in hun eigen autostoel en ineens begint het kleintje te brullen! Zo zielig. Hij leek wel de directeur van de Berliner Zoo, alleen zat zijn vinger er nog aan. Grote apekop had hem dus gebeten, keihard in zijn vinger. Zomaar uit het niets. Ik kon wel janken, was echt stom.Wat zielig (moet alleen wel om je directeuropmerking lachen ). Heb je aan Oudste gevraagd waarom hij het deed?
Zo, vent in Ierland, ik ben aan het shoppen
ooh Jin wat naar van oudste! Gebeurd hier ook wel eens, ben dan zo kwaad!

Ieks, zie nu pas die suffe Yolanthe hiernaast! Dikke benen zeg...

Kokos, B geen koorts meer, wel een snotterhoofdje.

Bam, fijn dat je er weer bent! Moesten nu je amandelen eruit? Ik moest een week blijven! Of heb je iets anders gedaan?

Star, goedzo, lekker shoppen. Ik C mee met hem?

Mal, arme J. Sterkte... en de kat weer okee?

Hel, ik doe mee met die prosecco hoor! Proost!

au au net bikinilijn laten harsen. Au. En het is ook nog scheef

Nooit eerder gedaan, maar als dit netjes uitpakt (even kijken hoe het bijtrekt ) is het wel handig voor vakanties en zwemlessen.

En dat was een leuk verhaal ha ha.

Doei!
No way dat Cee zonder mij ergens heen gaat Amaal
quote:Star schreef op 12 juni 2009 @ 15:45:

No way dat Cee zonder mij ergens heen gaat Amaal You gaat here toch niet zo speaken als in the topic about Adam & Mickey?
quote:Maleficent schreef op 12 juni 2009 @ 15:48:

[...]

You gaat here toch niet zo speaken als in the topic about Adam & Mickey?
quote:Maleficent schreef op 12 juni 2009 @ 15:48:

[...]

You gaat here toch niet zo speaken als in the topic about Adam & Mickey? It lijkt er certainly wel a bit op not?
But it's precies zoals ik talk tegen Starman, dus I don't want to be uitlaughed by jullie.
I echt want not to see de foto van Eddum's currysausage. Nu I'm ga sick worden.
Dat geht nice here...

Mal: balen van de aanvallen... Hopelijk komt het door de krentenbaard en is dat heel snel over... Hoe is het met poes?

Amalia: dank voor je post! Erg leuk!!! Ga morgen meteen halen! (Vriend vroeg zich al af van wie ik spannende post kreeg haha!)

Star: hoe lang is starman weg? En wat heb je allemaal geshopt of ga je nog shoppen?

Bam weer lekker thuis! Jippie! Fijn dat het goed gaat. Nu opknappen en hopelijk blijft het gewoon goed!
Poes was vandaag heel aanhalig en bleef de hele dag bij me in de buurt. Hij hoest niet meer zo raar, maar ik heb ook nog niks gezien van de haarbal...!
Starman is er zondagavond weer gelukkig. Twee nachtjes alleen slapen dus maar

Slippers, legging, shirtje, broekje, shirtje. Morgen even voor laarzen kijken
Alleen? Of gezellig met een klein meisje in je bed?

Laarzen? Het is wel bijna zomer hè?
Meisjes bed staat naast mijn bed

Ja bijna zomer, maar we hebben het wel over Nederland
Ha gezellig, lief gaat zondag weg en dan mag Laurens ook een nachtje bij me in bed.

Waarom zingen alleen Nick en Simon live bij het gezellig Tros muziekfeest? Wat sneu is dat ha ha. Weet niet waarom ik het kijk. Denk om voor de Toppers in de stemming te komen
quote:Star schreef op 12 juni 2009 @ 20:53:

Meisjes bed staat naast mijn bed

Sowieso of nu? Vraag me opeens hoe die 2e er gekomen is

Wie schreef hier ook alweer mee met al die kinderen in haar bed? En die was ook steeds weer zwanger?
Vish en ik zullen het morgen even aan Nick en Simon vragen als we op de koffie gaan
Onee hè? Ha ha.

Oh Thomas Berge zingt ook live. Gelukkig maar

Ik geloof dat ik de rest ook niet live wíl horen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven