Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Ha fijn! Ik hoor jullie de 25e nog wel als het zeikt van de regen
quote:Star schreef op 11 juni 2009 @ 17:21:

Mal, hoe is het met kind en poes?poes is net weer thuis en boos. Ik heb AB mee voor de kapotte keel en pasta voor wat er in de buikholte zit (hopelijk alleen een haarbal, er was een kleine kans dat het wat anders was)
Stressed is just desserts spelled backwards
O ja, en kind is vrolijk.
quote:mamax schreef op 11 juni 2009 @ 17:41:

Ha fijn! Ik hoor jullie de 25e nog wel als het zeikt van de regen Ik ga hoogstwaarschijnlijk toch niet (had ik al op sprookjesdraadje geschreven ).
Kind vrolijk goed, boze poes minder, maar trekt vast wel weer bij
Even kort:

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Ik stond met Lianne en Tim in het tuincentrum (naar toe gelopen) en er kwam toch een stortbui. Heb man gebeld en hij heeft ons met de auto gehaald.

Mamax, je hebt me niet gekwetst. Op dit moment deel ik iets heel persoonlijks met jullie en daar mogen jullie allemaal op reageren. Ik wilde ook niet in de verdediging schieten, maar probeerde uitleg te geven aan hoe ik het zie. Blijft moeilijk om dat zo over te brengen op een forum. Maar wat Amaal schrijft: het komt inderdaad op hetzelfde neer.
Hebben jullie het helemaal droog gehouden dan? Ben ik voor noppes niet meegegaan? Nou ja gelukkig heb ik leuke ochtend gehad evengoed, maar ja.

Mal: fijn dat kat weer lekker thuis is!

Mamax: heb je nu al jurkje voor de bruiloft eigenlijk? Volgende week toch? Haha die Max! wat een opmerkingen!

Amalia: ah dat zou fijn zijn, wat betreft de zegeltjes! Leuk!
ja, je bent voor noppes niet mee gegaan!

Zegeltjes worden morgen door meneer Postbode bij je bezorgd. Nu maar hopen dat Hema je kleurtje nog heeft.
Shit...
Shit?

Sorry Bridges, dat ik niet met je mee ben gegaan vandaag! Was je naar B. geweest? Zoja, waren daar ook schoolreisjes?

Geweldig zeg dat gesprek/gesms op de vroege morgen!

Ik vond het erg leuk om mee te zijn geweest. Leuk om de dames en de kids te zien IRL. Ik vond de kindjes allemaal heel lief en rustig. Vroegen ze nog wat over CG naderhand?

CG sliep meteen nadat we het parkeerterrein afreden!

Hel, ik vergat te zeggen dat je echt een lieverd bent voor vriend!

Hij kan geen betere partner wensen. Blijkbaar was ik ook moe, dat ik dat op het moment niet zei.

Kokos, wat moeilijk voor jou.

Ikzelf heb ook een dominante vader gehad (heel zw/w denkend ook) en mijn moeder heeft daar echt onder geleden en wij ook. Hij is in de veertig geworden (overleden dus) en nu kijkt mijn moeder daar jaren later met een andere kijk op terug. Het was b.v. goed geweest als ze een assertiviteitstraining had gedaan. Maarja, als je er 'middenin' zit..

Ik hoop dat het wat leefbaarder voor haar kan worden, zodat ze samen nog wat jaren kunnen genieten!
Inderdaad jammer...
Volgende keer praten jullie me maar om hoor. Nou ja.

Ik was idd naar B. Geen schoolreisjes of zo, dus lekker rustig. Prima. Kids hebben beiden genoten dus mooi!
Compu, Cg ziet er helemaal niet zo anders uit hoor. Het was meer dat ik het zag omdat ik het wist. En de kinderen zien dat sowieso niet. Ze zijn niet zo met elkaar bezig (behalve Max en Mare dan ).

Ik geloof dat Laurens het vooral erg lief vond dat hij een koekje van je kreeg en verder meer met de kabouters bezig was, haha.

Krijg je weleens opmerkingen van kinderen van 3 over haar? Snap het eigenlijk niet; ze loopt goed, ziet er in mijn ogen normaal uit (echt!) en heeft alleen een beetje ander oor.

Nee hoor, mooie meid! En ik ken je man niet maar ze lijkt echt op jou! Precies dezelfde ogen, echt leuk!
Dankjewel voor je lieve reactie, doet altijd goed! Je bent er zelf zo mee bezig en dan is het fijn om even een andere visie hierover te horen.

En een compliment dat ik haar ogen heb. :-)

Ze krijgt veel reacties, maar idd van wat oudere kinderen. Die staan soms in een kring om haar heen. Ze begint dat nu door te krijgen merk ik. Met vier jaar schijnen ze daarover te gaan vragen.

Lekker genoten dus, Bridges! Ik wilde je nog melden toen ik 10 min. van huis was, dat ik mijn zonnebril al opzette. Maarja, stel dat je wel was gegaan en dat het dan toch had gespoeld..

Hoe doe je dat met 2 kids in B.? Rennen, vliegen, rugzak op?

Of zijn ze gedrild?
Ik heb nog geprobeerd je om te praten Bridge, maar toen was je waarschijnlijk al onderweg naar B.

Compu, ik heb Max er ook niet over gehoord, maar net wat Amalia zegt, ik vind het ook niet ontzettend opvallend. Ik vind ook dat je het op een foto veel meer ziet dan wanneer je haar 'live' ziet.

Hel, ik heb je dochter gebruikt vanavond. Max wilde niet eten dus ik zei dat ik Mare ging bellen dat hij nog maar een klein jongetje was. Dat mocht niet en hij at gauw z'n bordje leeg .
Hier ook geen vragen of opmerkingen over CG Compu. Mare werd denk ik vooral in beslag genomen door de entourage (en Max naturlijk, haha!), maar sowieso denk ik niet dat haar iets zou opvallen (er is ook niets opvallends, behalve haar oortje, en dat ze een enorm lief snoetje heeft). Aan de ene kant jammer dat het daar was, en dat we betrekkelijk kort nog even gezeten hebben. In een wat rustigere omgeving zou Mare denk ik meer contact gezocht hebben. Hoe reageert zij meestal op leeftijdgenootjes? O, da's lief dat je dat zegt! Ik ben ook wel eens niet zo aardig hoor, ik kan aardig drammen. Maar goed, het feit dat we het met ze uithouden maakt ons sowieso al engelen toch?!

Mamax, lastig ja, die periode dat de dag eigenlijk nog net even te lang voor ze is maar je wel de avond aan jezelf wilt hebben... Jah, ik was helemaal ontroerd, zo lief, die twee samen...

Ah, vriend komt thuis, heeft overgewerkt.
Ja echt bijgekletst hebben we niet nouja, de kinderen vonden het leuk toch?

Kinderen trokken ook niet echt naar elkaar toe, jaaaaahaaa behálve Max en Mare , en ik denk dat dat bij iemand in de achtertuin ofzo weer anders zou zijn. Toch.

Volgende keer dat maar eens doen!
Wat fijn dat het met Bam goed is (daar kwam ik eigenlijk even voor kijken)! Hoe lang moet ze eigenlijk blijven?

Volgende keer tuindate, deal. Maar dit was hartstikke leuk. Ha ha, een date waarbij wij met een prosecco in het zonnetje kunnen zitten blijkletsen en de kinders zichzelf vermaken is sowieso wishfull thinking!
Bij Jonathan nemen de aanvallen weer toe

het zijn gelukkig wel kleine aanvalletjes, waar hij weinig last van heeft. Maar zijn krentenbaard is ook nog steeds niet weg. Dus we weten niet goed of het daar aan ligt, of dat hij misschien iets onder de leden heeft. We kijken het nog een paar daagjes aan en dan bellen we Dr B als het niet over gaat.
He getsie Mal, wat vervelend weer. Sterkte. Wat duurt die krentenbaard lang. Komt dat vaker voor? Hoe is het met de poes?

Enka, hoe gaat het daar? Wanneer moet je weer aan de slag?

Bam, fijn dat het geslaagd is! En nu heel snel opknappen!

Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad!! Super!

Wij hadden gisteravond een leuk feestje van mijn werk (met man en kindjes). Ik heb ook op kindjes van vriendin gepast (was ook afscheid van haar man) daar zodat zij samen onder de grote mensen konden zijn . Ik heb me rot gerend, en het was zo leuk!
Morguh,

Bijna weekend :-). Wij gaan morgen shoppen in Almere en zondagochtend krijgen we visite.

Bam, al een beetje bijgekomen?

Juud, nog steeds pc problemen?

Hel, dank je voor je lieve woorden.

Jin, jij wist natuurllijk al wat meer over mijn ouders. Bedankt voor je

Compu, voor jou ook herkenbaar wat ik schrijf; ik hoop ook dat het wat leefbaarder wordt voor haar.

Amaal, Berend nog koorts?

Mal, hè wat vervelend nou voor Jonathan; dikke knuffel voor je mannetje.

Hoe gaat het met de kat? Ook een beetje bijgekomen?

Ga weer, lekker naar buiten met Tim en Lianne.
Jin, ha, ha, doet me denken aan de jaren 70 (met Ted de Braak????): REN JE ROT!
Bam moest 1 nachtje blijven, dus zal vandaag naar huis mogen. Ze zullen vast ook wel weer genoeg van haar hebben

Prosecco? Hou jij je mond even lekker Hel

Ren je rot was Martin Brozius, dat weet ik zelfs

Mal
dat weet ik wel zeker Star
Alles is goed gegaan, dus ik zat om half 9 alweer lekker op mijn eigen bankje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven