Good Luck 2
zondag 14 juni 2009 om 22:18
zondag 14 juni 2009 om 22:21
zondag 14 juni 2009 om 22:31
Wij hebben wel een zwemvest, voor als we echt bij het water enzo zijn. en voor in boten en dergelijke.
Ik heb het er ook niet op vandaar het ouder en kind zwemmen ook.
Blijkbaar heeft dat wel gewerkt, want niet echt paniek, alleen wat huilen van de schrik en het koude water.
Maar toch..
Dat is ook de reden dat we zo laat op vacantie gaan, waren alleen maar huisjes bij het water. No way dat ik dan rustig zit.
Waar heb jij die bodywarmer vandaan?, heb jij een linkje?
Zwemvest zal zo langzamerhand ook wel te klein worden
Ik heb het er ook niet op vandaar het ouder en kind zwemmen ook.
Blijkbaar heeft dat wel gewerkt, want niet echt paniek, alleen wat huilen van de schrik en het koude water.
Maar toch..
Dat is ook de reden dat we zo laat op vacantie gaan, waren alleen maar huisjes bij het water. No way dat ik dan rustig zit.
Waar heb jij die bodywarmer vandaan?, heb jij een linkje?
Zwemvest zal zo langzamerhand ook wel te klein worden
maandag 15 juni 2009 om 09:17
Goeiemorgen,
Zo Bam dat was schrikken! Bah, echt je grootste nachtmerrie dat je kind in het water valt! Ik ben er echt altijd panisch voor!
Gelukkig is het goed afgelopen.
Bridges, irritant soms het eten hè? Hier doet Tobias bij mn schoonmoeder ook wel alsof hij thuis is, maar dan alleen als ik er bij ben. Als hij alleen met opa en oma is, eet hij prima.
Amalia, leuk gehad bij de Toppers?
Suze, gaat het goed met je? Wanneer was je ookal weer uitgerekend?
Robin is echt leuk Sinds een paar dagen klapt hij in zn handen. En dan doet hij dat en dan kijkt hij je echt zo aan, zo van zingen joh . Dus de hele dag zijn we klap eens in je handjes aan het zingen
Ik ga even douchen en dan zo werken.
Fijne dag allemaal
Zo Bam dat was schrikken! Bah, echt je grootste nachtmerrie dat je kind in het water valt! Ik ben er echt altijd panisch voor!
Gelukkig is het goed afgelopen.
Bridges, irritant soms het eten hè? Hier doet Tobias bij mn schoonmoeder ook wel alsof hij thuis is, maar dan alleen als ik er bij ben. Als hij alleen met opa en oma is, eet hij prima.
Amalia, leuk gehad bij de Toppers?
Suze, gaat het goed met je? Wanneer was je ookal weer uitgerekend?
Robin is echt leuk Sinds een paar dagen klapt hij in zn handen. En dan doet hij dat en dan kijkt hij je echt zo aan, zo van zingen joh . Dus de hele dag zijn we klap eens in je handjes aan het zingen
Ik ga even douchen en dan zo werken.
Fijne dag allemaal
maandag 15 juni 2009 om 09:32
Goedemorgen,
Suus, met mij gaat het weer oké. Lekker weekend gehad; geshopt in Almere. Lianne is heel lief en ik lig regelmatig in een deuk om haar uitspraken. En Tim groeit letterlijk uit zijn kleertjes. Is ook super vrolijk en brabbelt er gezellig op los. Hij doet me na als hij op schoot zit met zijn gezicht naar me toe, echt lachen. Dan schud ik 'nee' en heel hard met mijn haar en roep aaaaaaahhhh. Hij begint dan te lachen en doet precies hetzelfde. Prachtig om te zien.
Amaal, dat zijn de minder goede nachten, zeker als je AM bent.
Bam, ik kreeg kippenvel toen ik je berichtje las. Bah, wat eng.
Oh, oh, babyalarm!
Suus, met mij gaat het weer oké. Lekker weekend gehad; geshopt in Almere. Lianne is heel lief en ik lig regelmatig in een deuk om haar uitspraken. En Tim groeit letterlijk uit zijn kleertjes. Is ook super vrolijk en brabbelt er gezellig op los. Hij doet me na als hij op schoot zit met zijn gezicht naar me toe, echt lachen. Dan schud ik 'nee' en heel hard met mijn haar en roep aaaaaaahhhh. Hij begint dan te lachen en doet precies hetzelfde. Prachtig om te zien.
Amaal, dat zijn de minder goede nachten, zeker als je AM bent.
Bam, ik kreeg kippenvel toen ik je berichtje las. Bah, wat eng.
Oh, oh, babyalarm!
maandag 15 juni 2009 om 09:51
Goeiemorgen!
Bam, wat een schirk! Gelukkig is het goed afgelopen. Zal bij vent ook de schrik wel geweest zijn, kan me niet voorstellen dat hij het echt grappig vond. Ze zijn ook zo snel nu!
Amalia, klinkt alsof je je niet hoeft te vervelen in NY. Wat doet vent daar eigenlijk? Hij is toch zo'n suffe accountant (verbaast het je als ik zeg dat manlief eigenlijk ook accountant is, alleen nu al 7 jaar in een andere richting werkt?).
Star, vent weer thuis? Hebben jullie hem opgehaald van Schiphol?
Naat, wat lief van Robin! Leuk hè als ze weer wat meer kunnen.
Het was wel een 'Ik hou van Holland' weekendje hè? Star in Volendam, Juud en Amalia bij de Toppers en ik zat bij Ciske de Rat. Helemaal leuk trouwens.
Jammer genoeg sinds gisteren helemaal niet lekker. Keelpijn, vol hoofd en als klap op de vuurpijl nog ongesteld ook. Ben nu wel aan de pil begonnen, dus hopelijk heb ik er volgende keer minder last van. Waarschijnlijk laat ik na de zomer een Mirena zetten. Zijn er hier nog meiden met ervaring?
Later op de middag werd Sam ook ziek, 39.7 koorts en ook man voelt zich niet helemaal lekker. Alleen Max heb ik nog niet gehoord.
Max was ook zo lief gisteren. Als hij pijn in z'n buik heeft, wil hij altijd een glaasje water. Komt hij gisteren met een glaasje water naar me toe:
M: voor jou mama, omdat je buikpijn hebt.
Ik: Dank je wel moppie, wat lief!
M: ik heb hem niet helemaal vol gedaan, want dan knoei ik op de grond.
Om te smelten zo lief, moest er bijna van huilen .
Ga weer lekker even bankhangen!
Bam, wat een schirk! Gelukkig is het goed afgelopen. Zal bij vent ook de schrik wel geweest zijn, kan me niet voorstellen dat hij het echt grappig vond. Ze zijn ook zo snel nu!
Amalia, klinkt alsof je je niet hoeft te vervelen in NY. Wat doet vent daar eigenlijk? Hij is toch zo'n suffe accountant (verbaast het je als ik zeg dat manlief eigenlijk ook accountant is, alleen nu al 7 jaar in een andere richting werkt?).
Star, vent weer thuis? Hebben jullie hem opgehaald van Schiphol?
Naat, wat lief van Robin! Leuk hè als ze weer wat meer kunnen.
Het was wel een 'Ik hou van Holland' weekendje hè? Star in Volendam, Juud en Amalia bij de Toppers en ik zat bij Ciske de Rat. Helemaal leuk trouwens.
Jammer genoeg sinds gisteren helemaal niet lekker. Keelpijn, vol hoofd en als klap op de vuurpijl nog ongesteld ook. Ben nu wel aan de pil begonnen, dus hopelijk heb ik er volgende keer minder last van. Waarschijnlijk laat ik na de zomer een Mirena zetten. Zijn er hier nog meiden met ervaring?
Later op de middag werd Sam ook ziek, 39.7 koorts en ook man voelt zich niet helemaal lekker. Alleen Max heb ik nog niet gehoord.
Max was ook zo lief gisteren. Als hij pijn in z'n buik heeft, wil hij altijd een glaasje water. Komt hij gisteren met een glaasje water naar me toe:
M: voor jou mama, omdat je buikpijn hebt.
Ik: Dank je wel moppie, wat lief!
M: ik heb hem niet helemaal vol gedaan, want dan knoei ik op de grond.
Om te smelten zo lief, moest er bijna van huilen .
Ga weer lekker even bankhangen!
maandag 15 juni 2009 om 11:38
Aaaah, echt heel lief Mamax. Het is een schatje, je zoon (vindt mare ook ). Maar beetje kwakkelen bij jullie dus, da's minder. Een :hug voor de pil en de mirena. Tijd om de noodvoorraad chocolade aan te breken...
Iiiiieuw Bam, wat een schrik! Jesses. Inderdaad ook mijn grootste nachtmerrie. Waren vast vertraagde zenuwen van man, soort lachkick ofzo. Nou, gelukkig alles goed afgelopen.
Bridges, da's even mooi verdiend - kan je weer wat anders leuks van doen!
Amalia, aaaaahhhhh shoppen in NY, gaahaaaaaaaaf! Halve dag stadion beetje zonde ja. Maar wel erg leuk, zo'n wedstrijd...
Star, whahaaa, die Volendamfoto's, errug!! Ha ha, nee, ze zijn super schattig samen zeg. Dacht ook meteen aan reactie van Suus: hoe krijg je een peuter in die kleertjes??
Iiiiieuw Bam, wat een schrik! Jesses. Inderdaad ook mijn grootste nachtmerrie. Waren vast vertraagde zenuwen van man, soort lachkick ofzo. Nou, gelukkig alles goed afgelopen.
Bridges, da's even mooi verdiend - kan je weer wat anders leuks van doen!
Amalia, aaaaahhhhh shoppen in NY, gaahaaaaaaaaf! Halve dag stadion beetje zonde ja. Maar wel erg leuk, zo'n wedstrijd...
Star, whahaaa, die Volendamfoto's, errug!! Ha ha, nee, ze zijn super schattig samen zeg. Dacht ook meteen aan reactie van Suus: hoe krijg je een peuter in die kleertjes??
maandag 15 juni 2009 om 12:33
maandag 15 juni 2009 om 13:15
Op haar eigen Hyves Compu, niet op de AK.
Mamax, jouw man ook accountant!!! Heel suf . En ben jij nou ook juf (in ruste?), dat ben ik even vergeten.
Wat hij daar doet? Wil je het echt weten? Er wordt een nieuw computerprogramma ingevoerd bij alle kantoren wereldwijd. USA werkt daar aan en NL is de eerste gebruiker. En lief, die ernooooorm veel van computers weet -NOT- is verantwoordelijk voor het opzetten van het hele geheel.
Nou goed dat dus.
En als hij dit leest moet hij vast heel hard zuchten omdat het niet helemaal klopt maargoed, lekker belangrijk
Oooh wat lief van Max! Ik moet er ook bijna om huilen, zo schattig.
Ik zou ook boos zijn Bam. Mannen....
Robin wordt groot dus Naat! Klinkt echt té leuk! Cute.
Kokos, Tim en Lianne gaan ook lekker zo te lezen. Gaat het goed tussen die 2?
Mamax, jouw man ook accountant!!! Heel suf . En ben jij nou ook juf (in ruste?), dat ben ik even vergeten.
Wat hij daar doet? Wil je het echt weten? Er wordt een nieuw computerprogramma ingevoerd bij alle kantoren wereldwijd. USA werkt daar aan en NL is de eerste gebruiker. En lief, die ernooooorm veel van computers weet -NOT- is verantwoordelijk voor het opzetten van het hele geheel.
Nou goed dat dus.
En als hij dit leest moet hij vast heel hard zuchten omdat het niet helemaal klopt maargoed, lekker belangrijk
Oooh wat lief van Max! Ik moet er ook bijna om huilen, zo schattig.
Ik zou ook boos zijn Bam. Mannen....
Robin wordt groot dus Naat! Klinkt echt té leuk! Cute.
Kokos, Tim en Lianne gaan ook lekker zo te lezen. Gaat het goed tussen die 2?
maandag 15 juni 2009 om 13:23
Juul is me vandaag toch dwars, echt niet grappig meer.
Loopt alleen in pyamashort omdat meneer geen kleren aan wil, en ik het dus zat was.
Nu wil meneer wel kleren aan, maar nu heeft meneer pech.....
en zo kan ik nog wel even doorgaan!
Moe en op bed maar, maar slapen ho maar.
Ga ik zo maar weer een hengeltje uit gooien....
Loopt alleen in pyamashort omdat meneer geen kleren aan wil, en ik het dus zat was.
Nu wil meneer wel kleren aan, maar nu heeft meneer pech.....
en zo kan ik nog wel even doorgaan!
Moe en op bed maar, maar slapen ho maar.
Ga ik zo maar weer een hengeltje uit gooien....