Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Goeiemorgen!

Even illegaal, want heel 2008 moet ik nog boeken voor schoonvader... Bruiloft was leuk, Max een lepeltje paracetamol gegeven, daar ging het toen wel weer beter mee. Zaterdag zusje en ouders gehaald, Max was niet bij z'n tante weg te slaan! Gisteren punten gescoord met het zadeltje, man vond hem helemaal geweldig. Was dus een geslaagd weekend.

Amaal, klinkt super je NY tripje! Ik ga zo nog gauw even de foto's bekijken...

Star, wat een sukkels op je werk. Gelukkig nog maar 11 dagen. Hopelijk kun je ze 1 dag voor ze je terug verwachten vertellen dat je een andere baan hebt...

Jinny, klinkt als een drukke week. Man gaat woensdagavond weg en die pik ik vrijdagochtend in Belgie op, dan rijden we daar vandaan door naar Duitsland (weekendje weg met mams en jarige paps). Vind dat altijd zo'n werk, dat avondritueel in je eentje.

Zo, ga nog even boodschappen doen en dan aan de gang!
Mal, vergeet je helemaal een te geven. Wat zei de kinderarts?
We moeten wachten tot hij terugbelt... dus als ik meer weet zal ik het wel laten horen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou, we moeten vanmiddag even langs om het te laten zien. Hij vond het maar raar dat de huisarts geen AB had gegeven vorige week. En hij wil die vlekjes op de armen zien.
Mal

Hoe is Jonathan, afgezien van de aanvallen, eronder? Zie je dat hij zich niet prettig voelt of gaat het naar omstandigheden eigenlijk wel goed met hem?

Mamax, was die colbert nog op tijd?

Oh, die foto's moeten nog hoor! Ik ben net wakker. Bleegh, 2 uurtjes geslapen, ben brak.

Kokos, een eland? Gaaf zeg! Waar is dat? Kan je daar gewoon heen? Klinkt super
Sterkte Mal bij de arts.

Mamax, oh leuk, jammer dat je niet in de buurt komt. Weer Käsekuchen inslaan??

Compu, ik was naar een rommelmarkt vorige week, ik moest aan je denken!

Amalia, leuk zeg, dat het zo enorm was!

IK HEB DE SCHIJT IN!!!!!

Zo, ben nu aan het werk en wil graag voor woensdagochtend een afspraak maken bij de Kinderarts. Dat gaat niet, ze doen dan niet aan hets oort afspraak dat ik wil hebben. Het kan alleen morgenmiddag dat houdt in:

Man met taxi naar zijn werk

Ik vrij nemen morgenmiddag (kan gelukkig)

Oppas langer bij ons blijven (zo´n vier uur minstens) voor oudste

Echt, ik heb er zo de pest in, stomme praktijk.
Jin, niet alleen Kaesekuchen! Irritant dat de kinderarts niet meewerkt!

Mal, fijn dat je vanmiddag even langs mag komen. Hoe is het met de vlekjes in z'n gezicht?

Amalia, ik heb het colbertje nog steeds niet binnen en hoor ook niks meer van haar. Heb alle gegevens aan Marktplaats doorgegeven.

Zo leuk, ik heb vanmorgen Max z'n aanmeldformulier op school ingeleverd, werd ik vanmiddag door de onderbouwdirecteur gebeld om me te bedanken voor de inschrijving. Geeft me nog meer het gevoel dat we er goed aan doen. Had het adres van oudste neefje er bij gedaan, die heeft hij nog in de kleuterklas gehad. Er waren toen ook al best veel problemen thuis, dus hij was best intensief bij hem betrokken. Hij wilde hem nu dan ook graag een kaartje sturen.
Stom zeg Jin, ge-eikel daar zeg!

Mamax, wat achterlijk van dat colbert!

Misschien mosterd maar ik heb niet alles doorgenomen maar:

Suze, zie ik jou nou in de Linda. staan of is dat een naamgenoot????

Phoe, nog een uurtje geslapen en nu voel ik me iets beter. Ik had helemaal geen jetlag op de heen weg, maar nu wel wat. Nouja, ik heb natuurlijk vannacht niet geslapen, dan zou iedereen brak zijn toch?

Aaaah, Bolle Jan ook nog overleden! Bah wat sneu. Eerst Tante Mien en nu Jan, zielig voor René Froger....
Nou, de krentenbaard was geen krentenbaard maar een bacteriële infectie. Dus. Hij is fijn. En daar hebben dan 3 huisartsen naar gekeken. Het staat nu op kweek, krijg donderdag uitslag en we hebben een AB-kuur en MR J LUST HEM!!!! maar ik ben not amused, want zo zijn we dus gewoon op vakantie gestuurd door 2 huisartsen. De kinderarts zei dat het heel goed kan dat door de aanvallen van terug zijn gekomen. Dus we kijken nu of de AB aanslaat en of de aanvallen dan weer weggaan.
Had M. niet laatst ook een bacteriele infectie, of heette dat anders? Fijn dat hij nu wel de juiste medicatie krijgt, ik hoop dat het snel aanslaat!

Suus in de Linda.? Die moet ik halen dus?

Sneu hè van Bolle Jan. Ik las het net.
Dat was ook een bacteriële infectie ja, en 2 huisartsen wisten dat. Ben best boos hoor. Ja, ik wil ook niet voor alles naar de kinderarts maar je zou het bijna doen.
Is het dezelfde, of is die van M. niet op kweek gezet? Stom dat ze dan niet wat verder kijken, zeker als de vader ook een bacteriele infectie heeft.
Die van M is niet op kweek gezet. Maar die was ook veel en veel dikker dan de plek van Jonathan.
Lekker dan Mal, ben je mooi klaar mee. Wat een sukkels.

Wanneer heb je de uitslag?
Nee, niet halingswaardig Mamax, ha ha. Kan er niet teveel over zeggen ivm herkenning

Klinkt mysterieus.....

Hyves ok
Jemig Mal, wat een stelletje niet oplettende sukkels zeg... Gelukkig weten ze nu wat het is.
Hai.

Gisteren een fijn dag gehad.

Eerst samen met juul ontbijt gemaakt, die juul dags ervoor gekocht had,. Daarna de kadootjes, was een groot succes.

En toen op weg naar Koningin Julian toren, erg leuk voor die kleintjes. We hebben ons prima vermaakt!

Juul was helemaal in zijn sas.
Gezellig weekend heb je gehad Kokos! Hoe gaat het met jouw epilepsie eigenlijk, mag ik dat vragen?

Mal, wat een stelletje prutsers! Fijn dat hij die AB lust, maar zou niet moeten mogen, dat er zo´n gekke diagnose wordt gesteld eerst...

Suus, vertel, sta jij in Linda????????

Amalia, saaaaaaaaaaaaaaaaaaai thuis weer zeker ?

Bam, wat een gezellig berichtje schrijf je! Wat een heerlijke dag heb je gehad. Was je daar fit genoeg voor?

Mamax, vertel eens, ik ben benieuwd, wat ga jij nog meer inslaan bij jouw oosterburen?
Saai? Heerlijk fluffen met man op de bank haha. Kinderen worden morgen pas thuisgebracht, wat een luxe. Hoewel ik ze wel mis hoor! Maar het lijkt nu nog alsof ik op een bootje zit, dus heb nog even de rust nodig .

En ik zit na te genieten met de foto;s.

Er was gisteren een kerel midden op Times Square in een panterslip die aan weet ik hoeveel mensen Yogales gaf. Die lagen daar allemaal op een matje. Hekken eromheen, heel grappig. Dat stukje kwam uit op een grote trap en daar stond een stelletje hun huwelijksfoto's te nemen. Geweldig
Ik zorg gewoon dat ik fit ben....

Was echt superleuk.

Juul is diep in Love.... duurt al lang die liefde...

Hahahaha, Amalia.. Humor..
Heb wat foto's op de groep geplaatst
Jin, Zwiebelwurst, Fleischwurst, Aalrauchwurst (je weet wel, die fijne van Ruegenwalder), Aufschnitt, Lachsschinken, Mohnkuchen om zelf te bakken, heel veel Zitronentee, Hanuta's en eens kijken waar ik verder nog tegen aan loop. En me vooral ongans eten aan die lekkere Broetchen.

Amalia, had dat niet te maken met het begin van de zomer?

Bam, zal zo je foto's bewonderen. Koningin Julianatoren een succes?
Dat yoga gebeuren? Kan wel hoor.

Oja, je hebt gelijk Jin, voor de zomer. En wel 800 mensen! Wow, leek niet zoveel.. maar het is ook zo groot.
En daar op die trap stond dat bruidspaar, zo grappig.
Zie groep!

Zo, mijn meneer heeft me vandaag een cadeautje gegeven: een Ipod Nano! Gelijk vol gestopt met Jason Mraz en Acda en voor moppie K3. Lachen man! Ik krijg nooit wat dus was wel echt een verassing.

Morgen meer, nu slapen....

Trusten dames

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven