Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

quote:Star schreef op 28 maart 2009 @ 10:44:

die fotofuck.ja, hij is wel echt erg je wordt nog beroemd man!
Stressed is just desserts spelled backwards
Star, wat een opmerking! Te ranzig Straks krijg je weer een een waarschuwing, ha ha

En, hoe laat was het vanmorgen Bridges? Wij hadden bij Laurens een tijdklok op een lampje gezet en om 7 uur zou die aanschieten. Hadden we tegen Laurens gezegd dat hij pas uit bed mocht komen als het lampje aan ging. Boekjes naast z'n bed gelegd voor het geval hij eerder wakker werd.

Werd Berend 10 over half 7 wakker, dus lief eruit en hoorde Laurens dus ging hem er ook maar uit halen. Laurens: nee pappa, het lampje brandt nog niet.

Is het niet schattig?!?!!
Oooh en de nwe gympen zijn binnen, helemaal goed en stoer! Laurens heeft ze al aan. Berend net ook maar die slaapt nu dus toch maar even uitgedaan
Hi Amaal, ik ben nog niet fit, menstruatie ook nog fijn erbij. Ik kijk het even aan, als je niks van me hoort zie je me tegen 18.00u en anders sms ik je rond 17.00u oké?

Hel, ben het eens met wat de anderen zeggen. Ze kunnen nog een bod doen.

Mal, wat lief van Jonathan!

En wat lekker dat hij goed heeft geslapen.

Bridges, nog gefeliciteerd met je vader . Wat een domper, zo'n opmerking :sad:

Amaal, , goed van Laurens.

Ik stuur je het mailtje even door, van het restaurant

Haal restaurant even weg als je wil Kokos.
Gedaan Star. Hoe is 'ie? Wat een weer, hier regent het al de hele dag.

BIB

even snel, niet bijgelezen ben laatste knutselklusjes aan het doen dan eindelijk foto's :-)

jullie in ieder geval heel veel plezier vanavond en eet smakelijk!
Ik heb er zin in!

Tot straks dames.
Thanks Kokos! Gezien huidige ontwikkelingen op het forum lijkt het me verstandiger als zulke dingen niet meer specifiek genoemd gaan worden.

Echt regen? Hier zon (en wolken af en toe )
quote:Star schreef op 28 maart 2009 @ 15:41:

Thanks Kokos! Gezien huidige ontwikkelingen op het forum lijkt het me verstandiger als zulke dingen niet meer specifiek genoemd gaan worden.

Echt regen? Hier zon (en wolken af en toe )

Verwacht je een aanslag op ons in het restaurant?

Hè hè, hier ook eindelijk lekker weer en zon. Wat een regen zeg vandaag. Ik denk van half 7 (althans, daarvoor mss) tot een uur of half 3 aan een stuk door regen regen regen.
Nou je weet het niet met die retecool gastjes
Meisjes heel veel plezier vanavond!!!

Wauw SUZE wat een goed nieuws! Gefeliciteerd meid, nu heerlijk gaan genieten en alle leuke meisjesdingen uit de winkels gaan halen. Fijn voor jullie zeg!

Enka lekker dat gefreubel zo de laatste dagen voor de bevalling. Heb je een idee of het een jongen of een meisje wordt?

Amaal wat handig zo'n lampje, bijdehand zijn ze dan he!

Bridge wat jammer dat de kinderen dan altijd de dupe zijn van zo'n scheiding, naar hoor! Is er geen omgangsregeling?

Mal een combisleeper geeft veel meer geborgenheid dan een dekbed, misschien had hij daar behoefte aan?
Ik heb geen bigmac gezien Star, jammer hoor! Mal waar haalt hij het dan, in de stad of bij de mcdrive?

Compu is je meisje alweer opgeknapt?
Star jij kunt helemaal los gaan in Londen! Ik hoop dat je voor die tijd het geslacht weet, wel zo handig! Bij die hele grote speelgoedwinkel in de straat zit een hele gave babywinkel! (bij oxford street) Daar hebben ze leuke kleertjes (tenminste voor Cas toen wel). Is nu echt een stuk goedkoper ja. Ga je vliegen of met de auto en de boot?

Hel wat balen van het huis zeg! Heb je jouw flat eigenlijk nog in verhuur?
Ik wil ook een baby en shoppen in Londen!!!!

We gaan met de auto en de trein Juud, dat kan ook nog

Hoe is het daar? Nog steeds spruw?
Zit je klaar Amalia?
Spruw is over. Nu heeft de kleine man eczeem en een uitslag waarvan niemand weet wat het is en alleen maar erger wordt, over twee weken weer naar het ziekehuis en dan hoop ik dat de arts wat meer weet...

Mart plast op de wc! Nog niet structureel, maar af en toe, goed he!

Nu wacht ik op mijn eters, mijn creme brulee is al mislukt dus vent is nu maar een toetje aan het halen bij de supermarkt.
Fijne avond Juud! Wat maak je? Fijn dat de spruw over is.

Wat betreft omgangsregeling. Er is wel een regeling maar zij gaat gewoon weg of zegt dat zusje ziek is en zo of stelt belachelijke eisen. En mijn vader is ook gewoon slap en gaat nergens tegenin. Schiet niet op dus...

Haha Amalia, wie weet komt het voor jou nog joh! Ties was vanmorgen kwart over 7 wakker en meisje zelfs pas 8 uur. (Fieke was vannacht wel aan het spoken, dus die had aar slaap nog nodig.) Schattig van het lampje. Hebben wij et ook al eens over gehad. Maar goed, ik vind het hier nog te doen hoor...
Dames veel plezier!!! Althans, ik hoop dat jullie veel plezier hebben, want het hoofdgerecht zit al in de holle kies denk ik..

Bridges, niet mee?

CG beter. En vandaag 4 huizen bekeken (open huizen route). Dat is toch leuk!

Enka, red je het nog? Of is het sjouwen geblazen? Ik kijk uit naar de foto's.
Goedemorgen allemaal,

en hoe was het??? Hebben jullie een leuke avond gehad? Was het eten lekker?
Het was erg gezellig! Eten was ook erg lekker, bediening iets chagrijnig, maar gelukkig zaten die niet bij ons aan tafel . Leuk ook om een aantal anderen nu ook eens in het echt te zien!

Juud, rest van je eten wel gelukt? Wat had je gemaakt?

Knappe Mart!

Bridge, wat naar dat gedoe met je zusje. Kan je vader het ook via de rechter niet afdwingen? Kan me niet voorstellen dat zusje in het afgelopen half jaar maar 2 keer niet ziek is geweest. Lijkt me dat een rechter daar ook niet in trapt.

Mal, misschien voelt Jonathan zich geborgener in een slaapzak? Zonder kan hij natuurlijk ook meer trappelen, misschien trappelt hij zich wakker?

Compu, zat er nog wat voor je bij?

Amalia, welke schoentjes zijn het uiteindelijk geworden? Ik weet dat Berend Vans heeft, maar welke? Deze lijken op die Sam heeft, alleen zitten er bij Sam 3 verschillende tinten grijze strepen op:

Mamax, nou het lag niet aan de slaapzak. Vannacht weer een hele dikke aanval en nu loopt hij ineens weer met een megasnotneus. Waarschijnlijk is een virus de boosdoener van de extra aanvallen.

Fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad!

Juud, heb je vent snel crème brulee bij de Albert Heijn laten halen? Knap hoor van Mart. En naar dat Cas maar niet opknapt. Malman was naar de MacDrive geweest vanaf zijn werk. maar dan is het eten toch wel een beetje lauw.

Compu, nog een huis gezien dat je mooi vond?
Lieve meisjes,

Heel erg bedankt voor de prachtige bloemen en de lieve cadeautjes. Ik zit boven op mijn roze wolk te genieten van mijn wonder en jullie roze kleertjes en rozen maken het helemaal af!

xx S

(ps: visite staat zo voor de deur maar kom vanmiddag terug)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven