Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Mickeys? Ken ik niet, ik ga eens kijken.
Zeg dan gewoon met mickey mouse, dat snap ik tenminste.
Mot met vent? Neuh hoor, gisteravond pas terug gekomen, vanochtend uitgeslapen en alle beesten weer bij oppasadressen opgehaald, naar Ikea geweest, in de tuin gezeten en naar P. geweest.

Zo goed?
Veel gekocht ja

Zal foto's eens op Hyves zetten zo, ligt er alleen nu uit volgens mij.
Ik dacht, die Starman heeft een kater van al dat tillen .

Heb je voor nieuwe freule dingen gekocht of voor de opperfreule (jij) of Ceetje?
Meer voor de freule en de nieuwe freule. Ik alleen een paar schoenen en drie zwangerschapstops. Sneu hè?
Arme jij.
Ja vond ik ook.

Heb je trouwens toegelaten op Hyves vanmorgen.
Oke, ik ga zo eens kijken. Dank u wel freule.

Hel, balen van die buren. Ehm, beetje ordi?
Avondje allen tesaam.

Heerlijk gebbqt. Vis en sateetjes, lekker hôr

Wat een Crocshype ineens zeg Ik wacht nog even hoor.

Zielig voor je Star, zo weinig geshopt voor jezelf ha ha. Ik heb wel 2 shirts, een leuk armbandje en een rokje gescoord binnen een kwartier én met 2 kinderen vanmiddag in een snikheet dorp. Moest een strijkplank hebben, hi hi. En ik ging nog even naar de Crocs kijken bij het Kruidvat, maar alleen een paar grote maten nog.

Oh zit dom naar Deal or No Deal te kijken, ik denk dat vanavond de 250000 gaat vallen want dat zou gebeuren binnenkort. Zo gaaf als je dat wint! Wow.

Nou, verder niets te melden, doei
Nee dus, niet de 250000.

Iemand verstand van reizen boeken? Ik wil met KLM naar NY maar wil niet los een hotel boeken want volgens mij is dat duurder dan meteen in een keer boeken. Maar bv bij D reizen zie je niet met welke maatschappij je vliegt.

Heb echt een hekel aan online boeken....
Jan Doets voor Amerika.
Yessssssssss, ik kan hyves
Gecondoleerd Jin! Hopelijk heeft ze nu de rust en een mooi plekje... Kun je heen?
Denk niet dat het gaat lukken. Uitvaart is maandag, man is werken, oppas is vrij en twaalf uur rijden (vliegen en naar de plaats van bestemming komen duurt nog langer) met twee kindjes waarvan één nog steeds krupperig is zie ik niet zitten.
Hè wat naar... En geen familie van man die je kan helpen? Potentiele vrienden? nou ja je zult zelf ook wel alles al bedacht hebben natuurlijk... voor jou!

Mal: wow wat ben je goed koest gebleven zeg! Heb de discussie even gelezen! Chapeau!

Suus: gnigni... goed gesproken!

Crocs: hier niks... Moet echt maat 8-9 want hier was nog paarse 10-11 maar was echt te groot helaas. Alle anderen waren op.

Star: ben erg benieuwd wat er in al die tasjes zit! Wat ziet Ceetje er blij uit op de foto's zeg! leuke staarten! Geen buikfoto? Bugaboo nog gescoord?

Mamax: nu echt gefeliciteerd met Sam! Wat gaat het toch snel ja!

Hel: ha fijn genoten van de tuin! Lekker! En luide buren, ai. Jammer...

Zo. verder hier lekker dagje, wat een weer zeg! Vanmorgen naar Cb voor moppie met 2 rotprikken. Vanmiddag kleren gekocht voor bruiloft en jasje voor meisje. Goed geslaagd gelukkig! En nu uitzakken op de bank. pfff...
Goedeavond,

Wat een weertje hè? Ik ben vanmiddag naar het strand gegaan. Campingbedje voor Tim mee en gaan. Lianne heeft zich helemaal uitgeleefd.

Ha, ha, Amaal, dat het zien van paaseieren je zo groen maakt.... ;). Leuk joh, NY. Ik zou nóóit alleen durven vliegen.

Mamax, 2 jaar, tijd vliegt. Ik had een kaart gekocht, ben het nog vergeten (stom, stom, stom).

Cin, gezellige (vrije) dag gehad? Ben je een beetje ingeburgerd?

Bam, fijn, zo'n dwarse peuter.

Juul al maat 27/28? Lianne heeft nog steeds 25.

Compu, Lianne heeft ook een blaar, niet van Crocs maar wel van nieuwe schoenen. Ze mocht van mij met blote voeten erin, foutje. Ik had nog second skin in huis, dat maakt het al een stuk beter. Een mooie roze pleister eroverheen en ze kon weer lopen.

Bridges, fijn dat je bent geslaagd. Hoe gaat het met meisje, nog last van onstoken ogen? En last van de prikken?

Star, hoi! Geslaagd dus, leuk!

Man is binnen, heeft examen gehad voor zijn werk. Doei.

Jin, gecondoleerd met oma

Oogjes prutten nog steeds wat. Snot wordt wel iets minder, maar goed. Uitzingen gewoon maar...

Lekker hoor strand!
Jan doets biedt alleen trips en dan krijg je er van die rondtours bij of ben ik nou en ei...

Get, ben het nu al beu.
Hoi Kokos en Suze!
je bent een ei ;)

Zou ook niks voor mij zijn dat allemaal uitzoeken, heb geduld voor 10 die het niet hebben...

wel leuk hoor naar NY, wanneer ga je? gaan de kinders naar oma?
Ha ha ha, ben ik gespot??
quote:amalia schreef op 15 april 2009 @ 21:45:

Hoi Kokos en Suze!Hai Amalia... Of ik niet hoi?
Ha vandaag precies een jaar geleden stond mijn vader op de stoep. Tijd gaat zeker snel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven