Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Hoipipeloi,

Bridges, hoe gaat vriend het morgen eigenlijk oplossen? Bruiloftsfeest en voetbal??

Zag net Marco B. lopen, die gaat optreden denk ik.

Mal, heb jij ook een uitnodiging voor Dreamnight at the Zoo? Kindjes (plus fam.) met een ziekte of aandoening mogen 5 juni gratis naar Artis.

Goed zeg Amalia, zangles. Vertel!

Heeft Cin haar onthulling eigenlijk al eens gedaan??
Bam, ik kwam net tot de ontdekking dat er een ruiltopic bestaat en ik zag dat jij hele leuke sandaaltjes in de aanbieding hebt voor mijn mannen. Wat wil je er voor terug hebben?
hai!!

Ja, Amalia kan jij goed zingen? Leuk zeg. Hoeveel uur per week wil je zangles nemen? enne geef je je volgend jaar dan op voor x factor

mail me maar mamax.

welke bedoel je eigenlijks?
leuk hoor overigens dat ruilen....
Ik vond het ook een heel leuk idee. Zal binnenkort mijn zooi ook eens op de foto zetten.

Ik bedoelde deze:

en deze:

die zijn zeker leuk.

die timberlands heeft juul 2x aangehad echt zonde.

Maar mail me maar, voordat dit zo ook een ruiltopic wordt ;)
quote:mamax schreef op 17 april 2009 @ 14:17:

Ik ben er hoor! Zat even internet af te speuren voor Birkenstocks. Zangles? Klinkt spannend! Kun jij zo goed zingen dan?

Ha ha nee hoor, anders had ik geen les nodig

Nouja, men zegt altijd van wel, en ik had het altijd al in mijn hoofd, nu maar eens de knoop doorhakken. Half uurtje per week.

Fijn, Laurens heeft oorpijn. Net bij ha geweest en hij heeft druppels gekregen. Lees ik net dat je het oor heen en weer moet bewegen na de druppels en 5 min stil moet liggen. Hallo, ik mag niet eens wijzen naar het oor, hoe ga ik die druppels doen? Mss in zn slaapl.

Goed, 2 kids op schoot, niet handig. doei
Wat leuk Amalia, ga je dan ook meedoen met X-factor ofzo? hebben we eindelijk iemand om op te stemmen!
Stressed is just desserts spelled backwards
Lijkt me zo gaaf als je mooi kunt zingen, ben ik echt jaloers op. De enige die mijn zangkunsten kan waarderen is Jonathan, maar dan moet ik niet te hard zingen want dan barsten de ramen
nou nou nou Idols. Dat laat ik aan Cin over

Ha ha ha.

Nee hoor, gewoon voor de lol. Niks geen Idols!
Mamax, nee hoor, Precilla heeft nog niet van die grote voeten. 6/7 is echt voor haar grote zus.

De inhoud van de tasjes is pas leuk als kind het aanheeft natuurlijk

Bugaboo niet gevonden, zijn niet bij zulk soort babywinkels in de buurt geweest. Babypark heeft nu ook een mooie aanbieding, dus komt wel goed. Roze met zand wordt het met dank aan Brabbel

Leuk leuk leuk zangles Amaal! Heb ik ook altijd gewild, laat me weten hoe het is
Goedemorgen!

Bam, wat is dat voor gedoe op het ruilen-topic?

Kunnen/willen jullie mij wat tips geven over de middagslaap wel/niet (de meesten van jullie kennen het klappen van de zweep)

Als ik Jonathan niet laat slapen tussen de middag valt hij om een uur of 3 spontaan in slaap. Dan laat ik hem een half uur slapen, maar als ik hem dan na een half uurtje wek ofzo dan is hij echt wel een uur boos/huilerig. Als hij opblijft de hele dag gaat hij wel goed slapen om 7 uur (maar dat is nog maar 1 keer gelukt). Doe ik hem tussen de middag even naar bed (een uurtje) gaat hij weer onwijs lang spoken 's avonds. Het lijkt wel of hij er net tussen in zit. Dat hij wel bijna zonder dat slaapje kan, maar toch net niet helemaal. Gisteren was hij wakker gebleven en heeft hij om half 4 een half uurtje geslapen, maar dan gaat hij toch weer heel erg spoken tot een uur of 9 half 10.
Wat een verrassing iedere dag dat weer! Heerlijk!!!

Mal, ik deed laurens met een boekje of wat speelgoed in bed. Meestal ging hij dan spelen en haalde ik hem na een uurtje er uit. Rustte hij toch wat uit.

En soms viel hij wel in slaap, dan liet ik hem een uur slapen.

Heb je hier wat aan? Lastig hè?
Ja heerlijk weer!

Nou ja, hij was om half 1 hartstikke moe dus toch maar naar bed gedaan en ik haal hem er zo weer uit. Hopelijk dat hij vanavond niet zoveel spookt.
Hier ook dagelijks een boos en huilerig kind als ik haar wakker maak, Mal! Maar na een fruitje en afleiding vergeet ze het weer.

Tegenwoordig schud ik haar wakker en ren ik snel naar de deur, dan lijkt het net alsof ze uit zichzelf is wakker geworden. Het moet toch niet gekker worden..

Heb je nog zin om te vertellen wat je momenteel bezig houdt of liever niet?

Het is hier 1 grote zinderende boel t.a.v. vanavond. Thuis, maar in de stad enorm! Overal waar je bent is het voetbal. De cameratorens en tribunes staan al klaar voor de huldiging. Zelf de sigarettenpakjes van Marlboro zijn aangekleed met het logo!

Bridges, prachtig weer op hun dag!! Fijn feest gewenst.
quote:compu schreef op 18 april 2009 @ 14:48:

Hier ook dagelijks een boos en huilerig kind als ik haar wakker maak, Mal! Maar na een fruitje en afleiding vergeet ze het weer.

Tegenwoordig schud ik haar wakker en ren ik snel naar de deur, dan lijkt het net alsof ze uit zichzelf is wakker geworden. Het moet toch niet gekker worden..

Heb je nog zin om te vertellen wat je momenteel bezig houdt of liever niet?Nou ja, ik zie wel een beetje op tegen de MRI dinsdag. En de uitslag daarvan. Heb al 3 dagen hoofdpijn. Ik ben wel gaan sporten donderdag en vrijdag om er een beetje vanaf te komen, maat het helpt niet echt. Ben wel een beetje bang dat daar hele nare dingen op te zien zijn zeg maar.... Maar we krijgen de uitslag pas half mei want Dr B gaat naar een congres ofzoiets. Vanavond verjaarsfeestje van beste vriendin, we konden geen oppas regelen dus ik ga alleen. afleiding genoeg.
Amalia, leuk op zangles. Ik hoop dat je de tijden rond krijgt! Privéles of een koor?

Mamax, ik heb de taart gemaakt die ik voor jou had meegenomen. Echt erg lekker! Was een groot succes, dank voor de tip! Leuke shoes trouwens.

Mal, sterkte met het toeleven naar de mri. Het komt vast goed. Hug voor jou.

Beterschap voor de zieken onder ons.

Bezoek was eigenlijk nog erg gezellig ook. Met schoonmamma en oudste gewinkeld en ik had een lekkere lunch gemaakt en dus die supertiptaart van Mamax.
Goed te horen Jin!

Mal
Hoe bevallen de Dr. Martens? Niet letterlijk he .
Doet zeer, bevallen van schoenen lijkt me

Maar goed, schoenen ook zeer
Nou, dat is ook lomp dat ze zeer doen. Klinkt als Uiterst Bekwaam.
Inlopen Jinny, inlopen

Amaal, mooi topic heb je geopend. Zet maar op de groep als je raad wil?
Ja doe ik Star.

Jin, je hebt schoonpapa dus overleefd? Mooi!

Bij jou ook zulk goed weer trouwens?
Ik ben die man helemaal zat!! Gelukkig zit ie nu in het stadion. De hele dag was hij strontnerveus, niet voor rede vatbaar.

Hij wilde van telefoon ruilen en ik niet, kom ik net beneden, heeft die klojo toch mijn telefoon mee! Ik hoop stiekem even dat er geen overwinning in zit!
Mal, dat is spannend voor je, naar voor J. di en daarna dat rottige gewacht! Ik hoop dat het maar gauw achter de rug is.

Spanningshoofpijn is trouwens slopend he. Heb je een goede pijnstiller?

Jin, je hebt ze doorstaan! Pluim voor jou. Of zijn ze nog niet weg?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven