Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:bridges6 schreef op 25 juli 2009 @ 20:44:

Oh en Star ik krijg voor jou de kriebels, moet van die maxi-cosi af! Straks is het echt te laat of zo! (want zegt Cin, tweede kinders vallen er zomaar uit!)Dinsdag en donderdag is Ceetje ook thuis, dus u is welkom
Ik vind het er nog ok uitzien hoor qua weer op de foto's Bridge!
Ik heb ook een Maxi-Cosi! Een roze, net als Cin wordt ik blij van roze .

Ook de verf is in huis en kruikzakken (tsja, intake kraamzorg dus je moet weer eens wat...) De grote meisjes autostoel voor Jeetje (Romer weet ik veel wat in paars, roze mocht niet ) is besteld. Goed bezig geweest vandaag!

Cin, hoe fijn dat je ik nu weet wat me te wachten staat zo rond 9/9/9. Hoef ik niet meer te stressen over kut-bevallingen () en dagenlange weeen enzo. Mijn dank is groot!

En gefeliciteerd met je nieuwe ROZE laptop! Gaaf man!

Bridge, welkom terug! Lekker gehad en was dus gezellig bij Malfamilie? Mooi!
Zo, forum doet ook weer normaal geloof ik? Hijs fijn....
09/09/09? Is dat 38 weken? Dat is wel mooi
quote:Star schreef op 25 juli 2009 @ 20:42:

Nieuwste zwangerschapstic hier: gepasteuriseerde melk

Jij bent echt niet goed wijs....

Ik heb tenminste weer eens flink gezondigd met aarbeientaart. Dat is tenminste echt lekker....
Yep, Star, das 38 en een beetje dus prima :-)
Ik weet het, Starman liep al te brullen dat ie de melk zo vond stinken

Ik heb cake gebakken eergister, ook lekker. Aardbeientaart klinkt echter net even iets beter.
Ik heb trouwens leuk wiegje gezien van Oliver. Schattig wit schommel ding (toch verrot dat ik geen plaatsjes kan...).
Zo'n Leander wieg?
Kan je geen plaatSjes Suus ?

Oh lekker cake en aardbeientaart. Ik ben echt heel slecht bezig. Heb al (op twee koekjes na dan, eerlijk is eerlijk) een heel pak koekjes naar binnen gewerkt. Dat komt omdat ik al de hele avond loop te zoeken naar mijn intussen koud geworden bak thee. Ik weet niet meer waar ik het heb neergezet, en telkens denk ik, oh nog maar een koekje....
http://www.babykamer-hout ... g_in_wit__N_art_5948.html

Deze hè?
Nou eet die twee koekjes ook nog maar op dan Jin
quote:Star schreef op 25 juli 2009 @ 22:00:

Nou eet die twee koekjes ook nog maar op dan Jin I just did . Maar nog mijn thee niet gevonden (en dan wordt het dwangmatig he )
Thee buiten?
ha die kletskousen!
ha die kletskousen!
Nee nee nee, niet buiten. Ik snap het niet! Ik dacht dat ik het onhandig op een pilaar van de trap had gezet, maar daar is het niet. Stomme thee.

Zwaai Bam!
Hier ook een Romer gehaald eergisteren, wij hebben die met isofix en dan de saaie kleur zwart/grijs. Ik kreeg ineens een ik wil een nieuwe autostoel tik, en ze hadden maar 2 kleuren. Past wel mooi bij het auto interieur, dat dan weer wel...

Juud: Juul speelt ook heel veel buiten, maar dan in de poort. Hij mag van mij nog niet op het plein spelen.

Juul heeft wel een aantal vriendjes, maar die zijn er ook niet altijd.

Klinkt goed al dat ROZE, ik is ook fan.

Ik wil ook een trampoline voor Juul, maare dan is mijn tuin meteen vol ;)
Hier ook een Romer gehaald eergisteren, wij hebben die met isofix en dan de saaie kleur zwart/grijs. Ik kreeg ineens een ik wil een nieuwe autostoel tik, en ze hadden maar 2 kleuren. Past wel mooi bij het auto interieur, dat dan weer wel...

Juud: Juul speelt ook heel veel buiten, maar dan in de poort. Hij mag van mij nog niet op het plein spelen.

Juul heeft wel een aantal vriendjes, maar die zijn er ook niet altijd.

Klinkt goed al dat ROZE, ik is ook fan.

Ik wil ook een trampoline voor Juul, maare dan is mijn tuin meteen vol ;)
Gisteren met Juul naar de Kermis geweest, zo leuk!

Juul kreeg nog van een wildvreemde gozer een mooie voetbal en glunderen dat Juul deed, haha. Heel zachtjes: dankjewel meneer.

Vandaag zijn we wezen vliegeren op de Hei, dat is ook leuk zeg. Juul hield hem aardig in de lucht.
Bam, wij hebben ook met isofix, mijn meneer zijn auto heeft dat. Maar bestellen op Inet want alleen die saaie grijze in de winkel, ha ha ha.

Satr, ja dat wiegje! Schattig toch? Man zegt onzin maar ik vermoed dat ik het er niet mee eens ben en dat hij hier ineens wel eens bezorgt zou kunnen worden.

Jin, gaan we moeilijk doen over een extra s-je??/ Nee toch zeker??
Ik moet ook nog een wiegje, hier (met dank aan Vishnu ) ook nog wiegen http://www.zoombee.nl/

Mijn vent heeft galgenhumor. Mama can I play with grandma? No you dug her up twice this week already.

Aaaaah wat schattig dat Juul een voetbal kreeg zomaar!
Weer naar de kermis?? Jij doet ook maar he? Hoest met je vent? Beter?
Hoezo vindt man het onzin Suus?

Baby gaat eerste tijd 's nachts bij ons op de kamer, maar wil dat ze overdag in haar eigen kamer slaapt, dus er komt hier gewoon een wieg, punt uit

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven