Good Luck
zaterdag 25 juli 2009 om 22:41
zaterdag 25 juli 2009 om 22:52
zaterdag 25 juli 2009 om 22:57
zaterdag 25 juli 2009 om 23:00
nee, was gisteren laatste keer. wij gaan meestal 2x. 1x met een groep en 1x ik en Juul saampjes met de trein.
Liefst zou ik elke dag gaan, maar dat is niet te doen vanuit Hilversum.
Dus hebben Juul en ik gedag gezwaaid gisteren naar de kermis en heel luid geroepen TOT VOLGEND JAAR... ( al die mensen kijken)
Liefst zou ik elke dag gaan, maar dat is niet te doen vanuit Hilversum.
Dus hebben Juul en ik gedag gezwaaid gisteren naar de kermis en heel luid geroepen TOT VOLGEND JAAR... ( al die mensen kijken)
zaterdag 25 juli 2009 om 23:00
quote:Star schreef op 25 juli 2009 @ 22:56:
Hoe is het met Jongste en kletsen trouwens Jin?Oh Bal, bal (roept ie naar alles wat rond is), verder zegt ie: water, aardbei, ana (banaan), pappa, mamma, auto, broccoli, wat namen van mensen die we hier kennen, en nog wel meer dingen. Die spreekt vlotter dan zijn broer vermoed ik.
Hoe is het met Jongste en kletsen trouwens Jin?Oh Bal, bal (roept ie naar alles wat rond is), verder zegt ie: water, aardbei, ana (banaan), pappa, mamma, auto, broccoli, wat namen van mensen die we hier kennen, en nog wel meer dingen. Die spreekt vlotter dan zijn broer vermoed ik.
zaterdag 25 juli 2009 om 23:01
quote:Jinny schreef op 25 juli 2009 @ 23:00:
[...]
Oh Bal, bal (roept ie naar alles wat rond is), verder zegt ie: water, aardbei, ana (banaan), pappa, mamma, auto, broccoli, wat namen van mensen die we hier kennen, en nog wel meer dingen. Die spreekt vlotter dan zijn broer vermoed ik.
Dat was mijn volgende vraag
Maar goed, toen Oudste eenmaal kickstart had gehad ging hij als een razende.
[...]
Oh Bal, bal (roept ie naar alles wat rond is), verder zegt ie: water, aardbei, ana (banaan), pappa, mamma, auto, broccoli, wat namen van mensen die we hier kennen, en nog wel meer dingen. Die spreekt vlotter dan zijn broer vermoed ik.
Dat was mijn volgende vraag
Maar goed, toen Oudste eenmaal kickstart had gehad ging hij als een razende.