Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haha Bam, ik zie dubbel! Wij hebben dezelfde autostoel, heel praktisch, zelfs na het spugen weer schoon te krijgen. Oudste zit er al een half jaar in geloof ik (nee langer denk ik, een maand of negen). Bevalt prima!
Omdat we voor Julia ook geen hadden en dus nu ook niet nodig hebben. D'r zit wel wat in maar in vind het zo schattig allemaal..

Na, ik zal er eens een nachtje over slapen. Trusten dames!
Ehm Star, die wiegjes doen met een beetje aan een lectuurbak denken .
Nou ja, wordt het een intelligent kind .
Die lectuurbakken vind ik qua motief wel leuk, retro, maar de vorm van de wieg idd erg onhandig, ligt ook veel te diep volgens mij.
quote:Suze2 schreef op 25 juli 2009 @ 22:27:

Weer naar de kermis?? Jij doet ook maar he? Hoest met je vent? Beter?Ikke wel. elke dag kan de laatste zijn
Motief is ook leuk, wieg ook hoor, maar doet me denken aan een lectuurbak die ik vroeger had.

Jammer dat ik zo ver weg woon, anders hadden jullie mijn wieg wel mogen lenen. Nieuw gekocht bij jongste, die staat hier werkeloos met mijn oude poppen erin.
hahaha het zijn ook lectuurbakken, alleen in een wat groter formaatje.
Vish zei wasmand

Jongens niet geinteresseerd in wieg als poppenbed Jin?
Morgen laatste dag kermis zeker Bam?
Jongens überhaupt niet geinteresseerd in poppen, laat staan poppenbed (wel in serviesje trouwens, oudste bakt de hele dag door Kuchen mit Erdbeeren, Kakao usw.)
Aaaaah da's ist supertoll

Ik vind het zo schattig, dat Duitse geklets.
Ja morgen laatste dag.

Vandaag is het tot 4 uur open geloof ik in verband met zoveel jaar bestaan Tilburg!

Juul vindt zijn pop zo nu en dan echt heel leuk. Behalve als hij net gedronken heeft en op zijn broek plast....is Juul Not Amused en roept dan: Dat magge nie Kees, niet meer doen!
Haha die Juul. Wat lief!!! Pop heet Kees begrijp ik?

Laatst op de Kita had ik ouderdienst en jongste was erbij, en de grote meisjes vonden hem zo lief die hesen hem echt in een poppenwagen en zo. Hij kreeg zelfs een mutsje op.
Duits geklets is wel heel schattig, maar ook wel gek hoor. Dat ons oer Hollandse spruitje Duits spreekt (slik). Ik ben benieuwd wat ze later zullen gaan spreken onderling.
Kees prachtig, pop die Kees heet.

Morgen weer dus Bam?
Hoe is het met Jongste en kletsen trouwens Jin?
Heet Kees idd. Wel mijn schuld. Ik wilde eigenlijk dat Juul zelf een naam bedacht, maar hij snapte het niet, dus ik was allemaal van die vage namen aan het noemen en toen riep ik Kees, en was Julian helemaal enthousiast: Jaaaaaaaaa Kees zo heet ie.hmmm....
nee, was gisteren laatste keer. wij gaan meestal 2x. 1x met een groep en 1x ik en Juul saampjes met de trein.

Liefst zou ik elke dag gaan, maar dat is niet te doen vanuit Hilversum.

Dus hebben Juul en ik gedag gezwaaid gisteren naar de kermis en heel luid geroepen TOT VOLGEND JAAR... ( al die mensen kijken)
Ik vind het juist een coole naam.
Lijkt me ook wel apart Jinny. t spreekt meerendeels duits toch?
quote:Star schreef op 25 juli 2009 @ 22:56:

Hoe is het met Jongste en kletsen trouwens Jin?Oh Bal, bal (roept ie naar alles wat rond is), verder zegt ie: water, aardbei, ana (banaan), pappa, mamma, auto, broccoli, wat namen van mensen die we hier kennen, en nog wel meer dingen. Die spreekt vlotter dan zijn broer vermoed ik.
Schattig. Lekker ventje toch.
Gelukkig heeft kees wel een piemeltje ;)
quote:Jinny schreef op 25 juli 2009 @ 23:00:

[...]

Oh Bal, bal (roept ie naar alles wat rond is), verder zegt ie: water, aardbei, ana (banaan), pappa, mamma, auto, broccoli, wat namen van mensen die we hier kennen, en nog wel meer dingen. Die spreekt vlotter dan zijn broer vermoed ik.

Dat was mijn volgende vraag

Maar goed, toen Oudste eenmaal kickstart had gehad ging hij als een razende.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven