Good Luck

16-07-2009 21:51 2988 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:bambino schreef op 13 augustus 2009 @ 11:16:

Beide Hel.Is je apparaat alweer gemaakt? Of was je gewoon lekker aan het huishouden?
quote:Helenita2 schreef op 13 augustus 2009 @ 12:51:

Aaaah, wat lief Star! En wat knap ook! Die moet snel naar school, da's duidelijk.. (Mare wil ook zoooo graag leren lezen en schrijven en rekenen als ze naar school gaat - probeer haar er een beetje op voor te bereiden dat ze nog twee jaar moet freubelen )

Ach gos, arme Mare gefrustreerd in de poppenhoek

Wil ze nog wel naar KDV? Ceetje wil niet meer :-S
Was idd aan het huishouden

is allang weer gemaakt, ben ook druk aan het werk.

alle leveranciers tegelijk op mijn dak en kwam appie ook nog vervelen, haha beetje hectisch.
he he eindelijk een jongens speeltent te koop
quote:bambino schreef op 12 augustus 2009 @ 22:35:

[...]

Had je mijn vraag gezien?

Vragen over slanke recepten? Vraag je dat ook aan mij? Ben net 3 kilo AANgekomen in de vakantie, dus bij mij hoef je niet aan te kloppen voor slanke dingen.

Daarnaast zitten hier 2 mannetjes die niet van pasta houden...

Helaas.

Ik weet alleen met kipfilet, broccoli, creme fraiche en boursin. Ha ha, daar ga je al!

Hel, idd, wat een verhaal. Ik hoop wel dat ze negatief blijft, want je weet het maar nooit...

En get die kerel, niet alleen vreemdgegaan met vrouwen maar ook met mannen! Ik zou er kotsmisselijk van worden. Niet dat ik iets tegen de herenliefde heb, maar niet stiekem tijdens je huwelijk. Zeker op zo;n ranzige parkeerplaats...

Arme kinderen ook... Het zal je vader zijn...

Yep Star, meldplicht.

Zooo, Laurens heeft Berend net keihard in zijn wang gebeten! Achterlijk zeg. Ik was zo kwaad! Hopelijk is het aangekomen. Als ik ergens een hekel aan heb is het bijtende kinderen... niet te vertrouwen.

De tanden trokken weg op de wang, maar het werd helemaal wit. B slaapt nu, kijken hoe het straks gaat.

Gelukkig is dit geen normale gang van zaken...
vroeg of je een tent had.
Ohh wat sneu voor voor Berend. Die tanden kunnen hard aangekomen.

Julian had volgens vriendje ook vriendje gebeten, ik was ook echt kwaad, maakte ook nogal indruk. Zag gelukkig niks van vriendje

Stelletje kanibalen, haha
quote:Star schreef op 13 augustus 2009 @ 13:01:

[...]

Ach gos, arme Mare gefrustreerd in de poppenhoek

Wil ze nog wel naar KDV? Ceetje wil niet meer :-S

Ow, lastig.. Drama's met wegbrengen of valt het mee?

Hier 's morgens ook vaak geen zin, maar 's middags is ze er zo druk bezig dat ze niet mee naar huis wil. Dus ik denk dat 't erg meevalt (kleine drama queens ).

Wel leuk van KDV hier, eens in de week komt er een juf speciaal voor de grote peuters, gaan ze met z'n allen grote-peuter-dingen doen in het lokaal van de BSO, vinden ze helemaal stoer.
Appie weer rustig Bam?! Jongensspeeltent te koop, waar, bij jou?

Oei, tanden in de wang is nie lief nee Amalia. Wat had Berend gedaan dat z'n broer zo kwaad was dan (vind het soms ook wel sneu voor de oudste, wordt er natuurlijk vaker op aangesproken als er iets mis gaat maar die kleintjes kunnen er vaak ook wat van alleen dat heeft dan niemand gezien ).

My thoughts exactly; alles kan en mag (bij wijze van spreken dan he ), maar je partner belazeren is zoooo laag. En dan met zulke risico's... Ben benieuwd of/hoe ze met hem verder gaat.
Ik heb geen idee wat hij had gedaan. Volgens L had B ook gebeten. Ik heb mijn twijfels... ze zitten elkaar erg op de huid, beetje teveel thuis samen. Blij als het psz-tje weer open gaat

Een tent? Ik was de eerste met een tafeltent hier Bam :-)

Spelen ze niet veel mee trouwens...
ja zelf gefreubeld, (lees: je moeder laten freubelen), ik kan niet freubelen als het om tenten gaat dus ik ben blij dat je nu jongenstenten kant en klaar kunt kopen ;)
ik vind die van colorique erg leuk, maare wel erg meisjesachtig.

Nu ga ik weer gauw aan de bak, dadelijk komt die aap weer thuis
Lézen Amaal Bam zoekt iemand met een tweepersoonstentje want Bammeis gaat met vriendje samen kamperen.

Voorstelling was leuk. Max heeft weer wat nieuws geleerd; 'Meneertje Koekepeertje'. Hilariteit alom.

Gesprekje net met Max. Hij ploft op de bank, 'he he, ik ben uitgeput!'

Ik: Nee toch, waarvan dan?

Max: Van jou.

EN bedankt.
quote:mamax schreef op 13 augustus 2009 @ 14:39:

Gesprekje net met Max. Hij ploft op de bank, 'he he, ik ben uitgeput!'

Ik: Nee toch, waarvan dan?

Max: Van jou.

EN bedankt.
Aaaaaah, een 2 persoonstentje!!!

Jaaaa, volgens mij liggen er hier 3 op zolder, man is nl ooit chef campingafdeling V&D geweest

Eentje lenen?

Mss is 3 overdreven, maar 1 koepeltentje moet wel te vinden zijn hoor.

Hoop ik. Ik za man zo eens vragen. Ik haal ze liever niet te voorschijn, stel dat hij op ideeën komt...
Mamax, wat erg!!! Lekker bijdehand. Nou goed, weet je ook weer dat je je niet zo uit hoeft te sloven
Ik breng ze zo naar oma, moet nog wat schilderwerk doen. Kijken of ze daar ook zo bijdehand zijn!
quote:amalia schreef op 13 augustus 2009 @ 14:48:

Aaaaaah, een 2 persoonstentje!!!

Jaaaa, volgens mij liggen er hier 3 op zolder, man is nl ooit chef campingafdeling V&D geweest

Eentje lenen?

Mss is 3 overdreven, maar 1 koepeltentje moet wel te vinden zijn hoor.

Hoop ik. Ik za man zo eens vragen. Ik haal ze liever niet te voorschijn, stel dat hij op ideeën komt... Als je er 1 hebt, zou ik hem heel graag willen lenen ehh. lees Bammeis. Alvast bedankt voor het zoeken.
whahaha geweldig Mamax.
Zow, flitsende carrierestart die man van jou Amalia...

Mare gisteren ook bijdehand.

Vriend: Zullen we morgen samen naar het zwembad gaan? Mare (denkt even na): Nee, dan kan ik niet, ik moet naar Berend Botje (KDV)

Vriend: O, wat jammer, leek me zo leuk...

Mare (op licht vermoeide toon): Oke papa, dan neem ik wel een vrije dag...
Haha, wat een bijdehandjes allemaal
Stressed is just desserts spelled backwards
Ach gossie, die arme Berend.

Eerst stonden er een mooie rij boven- en ondertanden in zijn wang. Dat trok weg en toen ik hem op bed legde was het een helemaal witte plek zonder tanden.

Toen ik hem uit bed haalde waren de tanden weer terug en was het rood, en nu zijn de afdrukken weg maar is het een hele zielige rode plek... wordt vast heel blauw.

leuk zeg, die vakanties

Ha, mannen zijn borrelen op het pleintje. Ik liep erlangs en er stonden wat buurmannen te borrelen. Ik heb vent erop af gestuurd, want moeders moest koken. NOg een heel gedoe om hem de kinderen mee te laten nemen (ja, dan komt er weinig van borrelen.) Sufferd, de anderen hebben ook allemaal kinderen die eromheen liepen.

Waarom sleep ik altijd de kinderen overal naartoe en creëert meneer te pas en te onpas vrije tijd voor zichzelf door wat eerder thuis te komen? En als ik er wat van zeg: nou, ik had ook op mijn werk kunnen blijven hoor.

Lekker makkelijk, ik ga ook een baan zoeken en dan vrij nemen.

Even mopperen hoor
Hel, wat een goeie! Hoe komen ze erbij hè?

Als we dan toch bezig zijn:

Ik loop net naar de brievenbus met ze, komt er een vrouw aan met zo'n rolmopshond. Zij wilde ook wat posten. Staat Laurens naar die hond te kijken, zegt ie: mama, wat is dat?

gelukkig moest die vrouw er zelf ook wel om lachen.
Oh ha ha, het is MOPShond. Niet ROLmopshond...

proest

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven