Good Luck
donderdag 1 oktober 2009 om 10:26
donderdag 1 oktober 2009 om 10:45
donderdag 1 oktober 2009 om 10:48
quote:Suze2 schreef op 01 oktober 2009 @ 10:27:
Is ook zonde Bam! Als hij nog goed is issie nog goed nietwaar?
Juul geen last gehad van crash verder? Alles weer normaal (beertje weer oninteressant zeg maar?)?
Beertje Boem is soms nog aan de orde, maar meestal gewoon in bed. We hebben sinds eergisteren de auto weer terug en dat was ook wel interresant. Ik heb nu wel het idee dat het klaar is voor Juul. gewoon iets dat gebeurd is.
Alleen sinds het ongeluk mag papa niet meer hard rijden. En ik op de diets ook niet .. Dat is wel een soort van nawee denk ik.
Is ook zonde Bam! Als hij nog goed is issie nog goed nietwaar?
Juul geen last gehad van crash verder? Alles weer normaal (beertje weer oninteressant zeg maar?)?
Beertje Boem is soms nog aan de orde, maar meestal gewoon in bed. We hebben sinds eergisteren de auto weer terug en dat was ook wel interresant. Ik heb nu wel het idee dat het klaar is voor Juul. gewoon iets dat gebeurd is.
Alleen sinds het ongeluk mag papa niet meer hard rijden. En ik op de diets ook niet .. Dat is wel een soort van nawee denk ik.
donderdag 1 oktober 2009 om 12:58
Mal, dat is hij van Becel toch? Ah, wat een lieffie die Julius! Hij was gewoon benieuwd of ik nog wat leifs over hem te zeggen had!
Spannend toch, Hel d'r nieuws !
Fijn Star, dat het me lijkt te vallen!
Suus, die van jou wil echt niet komen hè?! Ze heeft zeker het weerbericht gehoord ? Woensdag wordt het weer mooi, maar dan is ze er al.
Spannend toch, Hel d'r nieuws !
Fijn Star, dat het me lijkt te vallen!
Suus, die van jou wil echt niet komen hè?! Ze heeft zeker het weerbericht gehoord ? Woensdag wordt het weer mooi, maar dan is ze er al.
donderdag 1 oktober 2009 om 13:24
Star, ik had na de geboorte van Berend ook een letterlijk k*tgevoel. Dat het allemaal nog ergens tussen de benen hing. Dat trok weg, maar iedere keer als ik ongesteld werd kwam dat weer terug. Bah, heb al zo'n hekel aan menstrueren, en helemaal als het voelt of er iets naar beneden hangt. Ik heb toen een beetje getraind met bekken intrekken en ik moet zeggen dat ik er nu helemaal geen last meer van heb. En ik ben nergens echt fanatiek in, dus het was niet zo dat ik de hele dag mijn bekken aanspande ofzo. Hopelijk gaat het bij jou ook snel over! Nouja snel.. heeft al met al wel anderhalf jaar geduurd eigenlijk. Maar ik had het dus na de bevalling en daarna pas toen ik ongesteld werd en dat was pas na een maand of 9. Dus heeft het eigenlijk maar een jaartje geduurd!