Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Balen Suze.

Kan je niet vandaag ingeleid worden alsnog dan Suze? of zeg ik nu iets heel geks?
Mail is weg, ben benieuwd of de autostoel getest kan worden.

Vind het echt zonde van de stoel.
quote:bambino schreef op 01 oktober 2009 @ 10:22:

Balen Suze.

Kan je niet vandaag ingeleid worden alsnog dan Suze? of zeg ik nu iets heel geks?Ik zit eraan te denken om te vragen of er morgen niet een plekje vrij gekomen is, maar dat moet ik eerst even langs mijn vent fietsen .
Goed plan Suus. Moet je bevallen in jet zkhs van Mr J?
Stressed is just desserts spelled backwards
Is ook zonde Bam! Als hij nog goed is issie nog goed nietwaar?

Juul geen last gehad van crash verder? Alles weer normaal (beertje weer oninteressant zeg maar?)?
quote:Maleficent schreef op 01 oktober 2009 @ 10:27:

Goed plan Suus. Moet je bevallen in jet zkhs van Mr J?Nope, Diakonesse, daar hebben ze vette suites met minibar .
quote:Suze2 schreef op 01 oktober 2009 @ 10:26:

[...]

Ik zit eraan te denken om te vragen of er morgen niet een plekje vrij gekomen is, maar dat moet ik eerst even langs mijn vent fietsen .Ach als je spontaan gaat bevallen, moet hij ook vrij nemen. Dus ik zou zeggen... GO
quote:Suze2 schreef op 01 oktober 2009 @ 10:27:

Is ook zonde Bam! Als hij nog goed is issie nog goed nietwaar?

Juul geen last gehad van crash verder? Alles weer normaal (beertje weer oninteressant zeg maar?)?

Beertje Boem is soms nog aan de orde, maar meestal gewoon in bed. We hebben sinds eergisteren de auto weer terug en dat was ook wel interresant. Ik heb nu wel het idee dat het klaar is voor Juul. gewoon iets dat gebeurd is.

Alleen sinds het ongeluk mag papa niet meer hard rijden. En ik op de diets ook niet .. Dat is wel een soort van nawee denk ik.
Hel, spannende berichten op de groep Misschien kun je er daar iets meer over vertellen
Mamax, Julius vindt het echt niet kunnen wat jij hier allemaal schrijft op het forum

Haha, ik al zoeken op de groep, staan er allemaal lege berichten. Verklaar je nader Hel.
Star, laat je even weten hoe het is gegaan? Ik hoop zo dat het meevalt.
Goed, ik ben dus met dat gedoe van gisteren geen bal opgeschoten. Geen ontsluiting en volgens vk waren de 3 vingers van de gyn onzin.

Star, jij hopelijk wel goed nieuws?????
Zo net terug.

Gelukkig geen verzakking maar een normale verdikking. Wel goed oefeningen doen en als het binnen 6 weken niet minder is, wel even naar de gyn, maar so far so good.

Even lezen.
Gelukkig Star! Die oefeningen kun je ook zittend achter de comp doen dus we helpen je wel met herinneren.

Suus, heb je al gebeld naar vent & ziekenhuis of morgen een optie is?
Mal, mijn moeder was mee, wel zo handig met Ceetje in de buurt

Suus, al gebeld of je morgen kan? Ik zeg doen

Godsamme zeg, nog niks opgeschoten dus. Dwarse dame.

Wow, wat is Julius toch gaaf
quote:Maleficent schreef op 01 oktober 2009 @ 12:18:

Gelukkig Star! Die oefeningen kun je ook zittend achter de comp doen dus we helpen je wel met herinneren.

Jij gaat me als een soort van Karl Noten bij staan?

*en span aan en ontspan*
Nee, ik ga naast je staan schreeuwen DAT KAN BETER

Mal, dat is hij van Becel toch? Ah, wat een lieffie die Julius! Hij was gewoon benieuwd of ik nog wat leifs over hem te zeggen had!

Spannend toch, Hel d'r nieuws !

Fijn Star, dat het me lijkt te vallen!

Suus, die van jou wil echt niet komen hè?! Ze heeft zeker het weerbericht gehoord ? Woensdag wordt het weer mooi, maar dan is ze er al.
Nou woensdag mag ik hopen dat ze al een pukkie in haar armen heeft.
Star, ik had na de geboorte van Berend ook een letterlijk k*tgevoel. Dat het allemaal nog ergens tussen de benen hing. Dat trok weg, maar iedere keer als ik ongesteld werd kwam dat weer terug. Bah, heb al zo'n hekel aan menstrueren, en helemaal als het voelt of er iets naar beneden hangt. Ik heb toen een beetje getraind met bekken intrekken en ik moet zeggen dat ik er nu helemaal geen last meer van heb. En ik ben nergens echt fanatiek in, dus het was niet zo dat ik de hele dag mijn bekken aanspande ofzo. Hopelijk gaat het bij jou ook snel over! Nouja snel.. heeft al met al wel anderhalf jaar geduurd eigenlijk. Maar ik had het dus na de bevalling en daarna pas toen ik ongesteld werd en dat was pas na een maand of 9. Dus heeft het eigenlijk maar een jaartje geduurd!
Huh, wat is Hel d'r nieuws? heb ik wat gemist?
Lege berichtjes schijnt Amaal;-)

Ah bedankt voor je verhaal, dat geeft de burger moed (ook niet zo fanatiek aangelegd ).
Het gaat helemaal mis, is schrijf het even op de groep
Och jeetje Mal, . Ik kom even kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven