Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind online bestellen met de maat altijd wat moeilijk. Hij is nu ongeveer 103 cm, wat haal je dan, maat 104 of maat 110 op de groei?
Stressed is just desserts spelled backwards
Nou ja, ik vind deze sowieso al heel erg leuk voor de winter

Hm, mij iets te druk, maar wel lekker vrolijk! Max is nu 100,5 cm (let vooral op die halve cm ) En die gaat nu net naar 104. Ik vind het zo suf als ze te grote kleren aan hebben. Zo snel groeien ze nu ook niet meer.
Dat is ook wel weer waar. Het nadeel bij Mr J is dat hij hele korte armpjes heeft. Dan zit een shirt verder wel goed qua lengte en breedte, maar dan zijn die mouwen weer te lang. Staat zo suf. Dat heeft hij overduidelijk van zijn vader trouwens

Als ik het in het echt zie dan is het makkelijker kiezen. En bij Zara kan ik wel veel meer halen voor hetzelfde geld.
Hi Mamax

Mal, leuk truitje. Met dit weer naar buiten.... online is dan veel makkelijker Ik koop meestal wel een grotere maat voor Lianne maar dan gecombineerd 104-110.

Ik heb net een aantal spulletjes (MaxiCosi, bad+ standaard, voedingskussen, hemeltje etc.) in een online fotoalbum gezet voor vriendin (haar broer wordt vader).

Best wel een raar idee dat we dat nooit meer zullen gebruiken.
Je kan ook op Marktplaats kijken? Ik heb daar een hele leuke trui van Bor*z gekocht, ziet er nog uit als nieuw.
Deze van Vingino vind ik erg leuk, 283982114
Ik had deze week al een beetje op marktplaats geboden maar geen reacties tot nu toe terug.
Deze bij olliewood:

Of deze:

Olliewood kan ik ook nog even kijken!
Die leuke truitjes van Jottem die jij nu erop zet zijn maat 116. Is wel weer erg groot
Hallo!
Ik zag het later ja. Het zijn monsters. Jammer, ik vond die grijze erg leuk.

Hoi Compu!
Ik vind die bruine met die streepjes en dat aqua randje leuk wij hebben een hele andere smaak he Mamax
In het frans nog wel! :-)

Suze, hoe heb je de nacht doorgebracht? Ik lees je nog niet, misschien is dat een goed teken.. Sterkte vandaag meis!

Zijn jullie weer aan de shop? CG is weer voorzien van alles. Ik krijg eigenlijk het meeste, dat is erg fijn. Mijn schoonzus verkoopt leuke kleding, daar kopen de oma's en voor leggings of vestjes ga ik dan de stad in.

Star, is Cee al een meter lang trouwens?? Misschien dat ze dan beter gaat luisteren.

CG moet het nog worden.
Goeiemorgen,

Nog geen baby dus.

Nog even volhouden Suze! Maandag is DE dag!

Star gelukkig geen verzakking. Maar wel een vervelend gevoel. Dat had ik ook, inderdaad dus veel oefeningen doen.

Mal, wat is Julius toch een mooi beest zeg!

Amalia, lekker zeg, een paar dagen Londen. Is het voor het eerst dat je een paar dagen weggaat zonder je kinderen?

Bam, leuk de WE hè? Hier ook elke keer kleren voor Tobias gehaald, maar afgelopen woensdag kon ik niet, helaas.

Hoi Compu. Hoe gaat het met je? Nog druk met de huizen?

Mamax, leuke truien zeg! Doe mij ze allemaal maar , behalve de bovenste. Dat is niet echt mijn ding.
Gaat goed, Naatie! Geen duizelingen momenteel. CV erg druk met zijn werk, moet zelfs naar Tromso over een paar weken!

En bij jullie?

Star, een kennisje van mij heeft net een verzakking laten constateren en moet onder het mes. Ze heeft vier kids en hoefde bijna niet meer te persen bij de laatste een maand terug!
quote:Jinny schreef op 01 oktober 2009 @ 20:03:

Morgen eerste werkdag op nieuwe werk. Heb er zin in!

Vandaag de Kita op bezoek gehad voor het ontbijt. Heb muffins met ze gebakken, was een groot succes (en het ballenbak ook ).Ah, jullie zijn er uit dus wat betreft nieuwe werk (had je nog niet verteld op Hyves ). Succes!
Mamax, geen idee met House, ik was ook al verbaasd; ze zijn net pas weer met nieuwere afleveringen begonnen!!
Oe, gelukkig

Donderdag 8 oktober: geen House

In verband met de dubbele aflevering van de nieuwe serie Castle is er donderdagavond 8 oktober geen House. Donderdag 15 oktober kun je weer kijken naar een aflevering van House.

Wil je meer weten over Castle? Klik Hier!
Mal, die met bruine strepen vind ik ook leuk.

Naatie, die bovenste vind ik ook niet zo, maar Mal misschien wel. Ik zag dat ze nu ook uitverkoop hebben bij de WE, tot 50 %. Misschien zaterdag maar even kijken.
Ik ga er weer even vandoor. Mn ouders komen zo, ik ga ze even naar schiphol brengen. Ze gaan lekker 2 weken naar de zon.

Lekker hoor, ik heb net maar voor het eerst de kachel aangezet, ik had het echt koud en Robin had hele koude handen en voeten.
Was al bang dat House afgelopen was. Komt Crossing Jordan dan voortaan niet meer ofzo? Vind ik ook altijd leuk. Alhoewel Castle me ook wel wat lijkt.
Crossing Jordan ken ik niet. Castle ga ik maar niet kijken want dat wordt weer een verslaving dan

Ik heb het al druk genoeg met House. En Monk. En Criminal Intent.

House zag er wel goed uit gisteren

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven