Good Luck

03-09-2009 10:40 3030 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:bambino schreef op 02 oktober 2009 @ 19:48:

Mik je msn eens aan StarIk ga nu douchen want nog niet gedaan en hoognodig. Sms maar anders als er iets is, weet niet of ik er nog aan toe kom later aan MSN.
quote:bambino schreef op 02 oktober 2009 @ 20:00:

Ik roddel altijd over jullie......Geeft niks hoor. Beter besproken dan doodgezwegen. Als er niks meer over je te zeggen valt: SAAIIIIIII
Ieuw die laarzen. Jak
quote:Star schreef op 02 oktober 2009 @ 20:04:

[...]

Ik ga nu douchen want nog niet gedaan en hoognodig. Sms maar anders als er iets is, weet niet of ik er nog aan toe kom later aan MSN.Jij stinkerd jij
Heb van schrik mijn cola uitgesprietst. jemineetjes zeg 299,-
ja msn ligt beneden ehh ik bedoel telefoon. doe ik dan later.

Ja er is iets, hahaha

Heb wat te roddelen over Amalia en Suze.......
quote:Suze2 schreef op 02 oktober 2009 @ 20:04:

[...]

Geeft niks hoor. Beter besproken dan doodgezwegen. Als er niks meer over je te zeggen valt: SAAIIIIIII
Wat een eng mens bij DWDD!!! Die uit Curaçao. Ieks.

Ja, die laarzen zijn zeker minder,jammer. Maar het idee is echt geweldig. En toen ik ze in de etalage voorbij zag flitsen zagen ze er heel mooi uit. Mss was het niet van dit merk hoor.

Die tas is idd erg leuk.
Ik ben zo ook weer weg hoor. zo tvavond.... Plus het feit dat ik uitgeteld ben, dus ben toe om in de relaxedstand te komen zo.
Heeeeerlijk, dat Curacaose accent, geweldig! Of kijkt niemand?
Ik kijk dat nooit, vind ik zo niks aan
Volgns mij is het nep Is het Wendy?
Hier staat hij niet op nee.
Jaaaaa! Ze spreekt heel goed Antiliaans zeg! Gaaf!
Wendy van Dijk?

Je maakt me nu wel nieuwsgierig
Jemig, dit is echt wel gaaf hoor! Even kijken allemaal. Wordt een nieuw programma, net als Ushi. Maar dat vond ik vrij dom, dit is echt heel goed. Tssssk...
Ushi en Dushi, ik ben al om, ga kijken. Lachen hoor.
Hai

Nog geen Suusbeeb... hou vol meid!

Even ego hoor...

Ben even ind e war/ermee aan. Supernieuws: als het goed gaat, komt mijn zusje morgen! Als het meezit komt ze om 12 uur en moet ik haar om 16 uur weer thuis afzetten. geweldig dus! En tegelijk ben ik nu bloednerveus en helemaal in de war... wat als... ze toch niet komt... haar moeder lastig gaat doen... wat als haar moeder binnen wil komen... Hoe gaat Ties reageren. Hoe ga ik reageren... En hoe gaat Ties reageren als ze weer weg is. (vorige keer heeft hij nog maanden om haar gevraagd...) moet ik mijn vader wel/niet bellen. (hij mag niet komen en ik mag ook niet naar hem, en dat snap ik helemaal. als hij zijn dochter wil zien, onderneemt hij zelf maar actie...)

Pfff ben er even mee aan en vriend is weg...
Wow Bridges, wat een nieuws in eens zeg! Oh, wat kun je je daar op verheugen zeg! En spannend.... ´Hoe lang komt ze? Ga je wat doen of blijf je thuis?

Amalia, wij hebben soms eekhoorns in de tuin. Mooie beestjes hoor!
Oooh Bridges, is wel geweldig natuurlijk maar ik snap je verwarring! Pfff, moeilijk.

Laat je hart spreken. Naar haar, naar jezelf, maar ook naar Ties. Kleintjes begrijpen meer dan je denkt. Niet dat je van de hoed en de rand uit moet leggen, maar je kan misschien wel een en ander vertellen.

Als ze komt: heel veel plezier en geniet van julle tijd samen!!!
Ik vind eekhoorns heel mooi en schattig en ben altijd zeer verrast als ik ze door het bos zie rennen. Maar zodra ze benaderbaar worden vind ik het eng worden
Oeh Bridge! Spannend inderdaad zeg.

Wat betreft moeder: als ze binnen wil komen, trek jij dat? Gewoon beleefd weerpraatje zeg maar? Voor je zusje zou het namelijk best ok kunnen zijn als jullie op een normale manier communiceren. Als je dat, zeer begrijpelijk, niet trekt: net doen alsof je het niet ziet misschien een optie?

Wat je vader betreft: ik zou het hem pas na het bezoek vertellen. Het wordt namelijk wel heel erg moeilijk als hij toch ook wil komen, die situatie zou ik mezelf willen besparen als ik jou was. Misschien kan je samen met zusje iets doen voor hem? Een leuke foto van haar en T en F maken bijvoorbeeld en dat dan vertellen?

Oh ik hoop zo dat het door gaat voor je! Zou echt leuk zijn!!!
Amalia, bespeur ik hier een klein Knabbel en Babbel trauma??
Heb dus net al gebeld... Nu even van slag...

Hij denkt weer dat ik wordt gebruikt in een of ander spelletje, waardoor ex zijn nieuwe vriendin zwart wil maken. Draait allemaal om hun en niet om zusje... Bah...

Dat in combinatie met het topic oma zeggen wat ik heb geopend zorgt ervoor dat ik er even mee in de knoop zit... Sorry hoor...
Och liefje toch....

Waarom hebben sommige volwassenen toch niet de snuggerheid om problemen daar te laten waar ze horen.

Nou voel jij je kut om iets wat gewoon leuk moet zijn, namelijk dat je kleine zusje morgen op bezoek komt! Probeer de reactie van je vader alsjeblieft te laten voor wat hij is: een nogal kinderachtige reactie van een volwassen man die beter zou moeten weten. He getsie mop, niet leuk!!!!!

Het omatopic heb ik wel gezien maar nog geen tijd gehad om te reageren maar mijn gevoel zegt snel: te snel, te veel.... Ik snap dat zij het leuk zouden vinden maar voor mij zou het echt niet hoeven. Tante of voornaam: prima.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven