Good Luck
vrijdag 2 oktober 2009 om 21:59
vrijdag 2 oktober 2009 om 22:06
Dat is ook oneerlijk Bridges, en het ergste is dat je het hen wel kan zeggen dat je je zo voelt, maar dat ze daar helemaal niets mee doen.
Net als Suze al zegt; laat niet aan je zusje merken hoe je moeite hebt met moeder. Moeilijk, maar focus op de ontmoeting met je zusje. Daar draait het morgen om. Gaat heel leuk worden, probeer te genieten van elke seconde!
Net als Suze al zegt; laat niet aan je zusje merken hoe je moeite hebt met moeder. Moeilijk, maar focus op de ontmoeting met je zusje. Daar draait het morgen om. Gaat heel leuk worden, probeer te genieten van elke seconde!
vrijdag 2 oktober 2009 om 22:08
En precies zo is het!! Jij bent gewoon helemaal niet de persoon tegen wie je vader en zijn ex tekeer moeten gaan. Jij hebt een klein zusje en dat wil je zien. Het zou meneer en mevrouw sieren als ze daar begrip voor op konden brengen zonder jou (en je zusje...) te betrekken in hun bitch-fight...
Wel steun aan je moeder gehad? En snapt je meneer het probleem en kan hij je steunen?
Wel steun aan je moeder gehad? En snapt je meneer het probleem en kan hij je steunen?
vrijdag 2 oktober 2009 om 22:12
Ja moeder snapt het maar band tussen moeder en vader + vriendin is al niet optimaal dus eigenlijk vind ik dan weer dat ik er eigenlijk niet met haar over moet praten, komt de band natuurlijk niet ten goede. Maar goed, die snapte het wel, en daar kon ik het ook wel over hebben. Haar beeld was al niet optimaal en dat veranderde hierdoor niet zei ze. (hhmmm was al niet best dus dat scheelt.)
vriend snapt het wel, maar kan er ook niet zo heel veel mee.
Morgen gaat het wel hoor. Prioriteit is zusje. Die wil ik knuffelen en zien genieten en zo. En als dat ten koste van vader gaat, dan is dat maar zo. Hadden ze maar in het belang van haar moeten blijven kijken. Moeite die ik heb met zusjes moeder zal ik niet laten zien, ga geen scene maken of ook maar iets doen wat contact met zusje in de weg komt te staan. Beetje jammer dat niet iedereen zo denkt.
vriend snapt het wel, maar kan er ook niet zo heel veel mee.
Morgen gaat het wel hoor. Prioriteit is zusje. Die wil ik knuffelen en zien genieten en zo. En als dat ten koste van vader gaat, dan is dat maar zo. Hadden ze maar in het belang van haar moeten blijven kijken. Moeite die ik heb met zusjes moeder zal ik niet laten zien, ga geen scene maken of ook maar iets doen wat contact met zusje in de weg komt te staan. Beetje jammer dat niet iedereen zo denkt.
vrijdag 2 oktober 2009 om 22:14
Ik vind je heel knap en sterk Bridges, echt. Zou niet weten hoe ik dit zou aanpakken, want ik zit natuurlijk niet in deze situatie. Maar ik vind dat jij er echt heel weloverwogen mee omgaat en wel aan anderen denk maar op een hele goede manier ook juist aan jezelf!
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 02-10-2009 22:15
Reden: andereN oeps
Reden: andereN oeps
% gewijzigd
vrijdag 2 oktober 2009 om 22:17
vrijdag 2 oktober 2009 om 22:18
Inderdaad, zo'n moment.... Nogmaals
Joh, even spuien bij iemand die de situatie kent is gewoon ok. En dat snapt je moeder vast wel (er even vanuit gaande dat zij jou belangen wel voorop stelt ).
Liefje, ik hoop dat het morgen gewoon door gaat en hartstikke gezellig is met haar! Zo lekker tegen je vent aankruipen en even alles eruit janken. Lucht je vast op.
x
Joh, even spuien bij iemand die de situatie kent is gewoon ok. En dat snapt je moeder vast wel (er even vanuit gaande dat zij jou belangen wel voorop stelt ).
Liefje, ik hoop dat het morgen gewoon door gaat en hartstikke gezellig is met haar! Zo lekker tegen je vent aankruipen en even alles eruit janken. Lucht je vast op.
x
vrijdag 2 oktober 2009 om 22:19
vrijdag 2 oktober 2009 om 22:21
vrijdag 2 oktober 2009 om 22:24
quote:bridges6 schreef op 02 oktober 2009 @ 22:21:
Klopt, is voor mij belangrijk, en heftig, maar ben altijd bang dat ik er teveel in blijf hangen of zo.
Nou goed. Klaar. Morgen mooie dag. Voor mij. Nemen ze me niet zomaar af. (ervanuitgaande dat ze komt)
Zondag mooie dag, want dierendag.
Maandag jouw dag Suus!
Mooie dagen in aantocht!
Zo is het!
Klopt, is voor mij belangrijk, en heftig, maar ben altijd bang dat ik er teveel in blijf hangen of zo.
Nou goed. Klaar. Morgen mooie dag. Voor mij. Nemen ze me niet zomaar af. (ervanuitgaande dat ze komt)
Zondag mooie dag, want dierendag.
Maandag jouw dag Suus!
Mooie dagen in aantocht!
Zo is het!
vrijdag 2 oktober 2009 om 22:32
Oh en nog een leuke, luchtige voor erbij...
op fiets, vanmorgen naar kdv. Ties achterop...
"mama, ik heb koude handen..."
"dan moet je je handen in je zakken doen."
"dat heb ik al."
"dan weet ik het ook niet, we zijn er bijna."
"mama, ik heb ook een koud gezicht..."
"dan moet je je gezicht in je jaszak doen"
"dat kan niet want dan krijg ik koude handen..."
Lekker ventje hè...
op fiets, vanmorgen naar kdv. Ties achterop...
"mama, ik heb koude handen..."
"dan moet je je handen in je zakken doen."
"dat heb ik al."
"dan weet ik het ook niet, we zijn er bijna."
"mama, ik heb ook een koud gezicht..."
"dan moet je je gezicht in je jaszak doen"
"dat kan niet want dan krijg ik koude handen..."
Lekker ventje hè...